abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140160524

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 20-05-2014 21:25:14 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140160536
Omdat stream verzuimde een nieuw topic te openen. o|O

;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140160603
:*
Jij mag dat :Y
pi_140160636
Voor de mensen die zitten te denken aan een GoPro, bespaar niet en haal de GoPro HERO3+. Het kwaliteitsverschil tussen de HERO2 en de HERO3+ is aanzienlijk.
pi_140160678
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:13 schreef streamnl het volgende:
:*
Jij mag dat :Y
O+

Werken en Fok!ken gaat ook niet altijd samen. ;)
pi_140160701
Ik zou best een GoPro willen, maar voor die paar keer dat ik 'em ga gebruiken vind ik het toch teveel geld.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140160821
Bij de verkerkloop vorige week liep er een gast met 3 go pro's op z'n hoofd :')
pi_140160917
Go pro staat hier ook al enige tijd op het lijstje. Naast de andere camera zooi die ik nog wil hebben :+ lijst blijft groeien.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140160933
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.youtube.com/channel/UCUiN_2k10547bYhtJErFYZQ

Die heeft YUR ook de hele tijd lopen filmen bij de omloop ter Heijde
pi_140160972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over een paar jaar lopen ze allemaal met een Google Glass rond ;) .
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:44:02 #11
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140161328
Ik heb vanmorgen een rustig lesje gelopen: 5 x 2 minuten joggen afgewisseld met 1 minuut stevig wandelen. Ik vind het jammer dat deze en de komende les weer zo kort is, maar daar zal wel een goede reden voor zijn. Maar goed.... over 6 weken loop ik als het goed is weer een 10 km.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:44:44 #12
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140161340
Ik zie mezelf nog niet zo snel met zo'n bril oplopen, maar goed het duurde ook even voor ik het nut van een mobieltje inzag.
pi_140161344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:18 schreef Guard het volgende:
Ik zou best een GoPro willen, maar voor die paar keer dat ik 'em ga gebruiken vind ik het toch teveel geld.
Inderdaad. Leuk speledingetje, maar dan toch best duur....
pi_140161519
GoPro's op een wegwedstrijd is wel ontzettend saai :P.
Dan moet je wel gaan trailen! Alleen jammer dat het vaak toch zoveel wiebelt.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:56:08 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140161640
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:44 schreef te-brengla het volgende:
Ik zie mezelf nog niet zo snel met zo'n bril oplopen, maar goed het duurde ook even voor ik het nut van een mobieltje inzag.
Hahahahaa!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:56:25 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140161646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:52 schreef Jero_nimo het volgende:
gyroscoop op de harzes :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_140161850
quote:
Lijkt me ook dat er dan weinig te zien is idd.
Mijn zwager heeft afgelopen jaar Beltrum gelopen met mijn vriendin met zo'n ding op, best grappig.
SPOILER
Heb hem laatst zelf ook eens een stukje geprobeerd maar ik vond hem best nog in de weg zitten. Ik geloof dat-ie hem inmiddels ook verkocht heeft, is toch wel een beetje een gadget.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_140161867
quote:
Je kunt video's achteraf stabiliseren met daarvoor bedoelde software.

Zie bijvoorbeeld:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 11:07:42 ]
pi_140162053
Ik gebruik m'n GoPro vooral met skien / boarden en als mini-camera om lekker makkelijk mee te nemen overal heen. :) Met hardlopen lijkt het mij best onhandig, al kan het op zich wel makkelijk als je hem op je lichaam draagt... Dus als iemand met een GoPro om wil rennen bij de Ekiden kan ik hem altijd meenemen incl. 'harnas'. :P
Jack does it in real time...
pi_140162144
Ik weet het nu al: mij doe je met zo'n ding absoluut geen plezier.

Ik ben nu al zo'n neuroot dat ik van al mijn loopjes een gps wil hebben; de belangrijkste reden dat ik niet zonder mijn Garmin kan lopen, is dat de statistieken moeten kloppen.

Als ik zo'n GoPro heb, dan moet ik iedere training ook nog 's op film hebben...
pi_140162178
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:18 schreef Guard het volgende:
ik kan hem als ik volgende week kom wel even meenemen.
pi_140162265
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kunt video's achteraf stabiliseren met daarvoor bedoelde software.

Zie bijvoorbeeld:

Zelfs youtube biedt dat aan, kwam ik laatst achter toen ik een hardloop filmpje geupload had.
Kreeg toen een melding dat de video shakey was en dat ze hem wel even zouden stabiliseren.
Verschil was wel te zien.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:20:17 #23
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140162293
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:15 schreef pijll het volgende:
Ik weet het nu al: mij doe je met zo'n ding absoluut geen plezier.

Ik ben nu al zo'n neuroot dat ik van al mijn loopjes een gps wil hebben; de belangrijkste reden dat ik niet zonder mijn Garmin kan lopen, is dat de statistieken moeten kloppen.

Als ik zo'n GoPro heb, dan moet ik iedere training ook nog 's op film hebben...
Beroepsdeformatie.... kan je niks aan doen
pi_140162311
Myfitnesspal werkt veel fijner! Ga ik voortaan gebruiken!
pi_140162313
quote:
Niet alleen gopro's :{w :P

Wegwedstrijd van morgen maar niet rennen. Spiertechnisch en voor m'n gevoel energietechnisch wel gekund (op slakkentempo natuurlijk, niet voor een pb): wat voel ik me goed! *O* maar blaren nog niet helemaal geheeld :P
Ja doei.
pi_140162373
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Zelfs youtube biedt dat aan, kwam ik laatst achter toen ik een hardloop filmpje geupload had.
Kreeg toen een melding dat de video shakey was en dat ze hem wel even zouden stabiliseren.
Verschil was wel te zien.
Handig! :)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:24:48 #27
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140162412
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet alleen gopro's :{w :P

Wegwedstrijd van morgen maar niet rennen. Spiertechnisch en voor m'n gevoel energietechnisch wel gekund: wat voel ik me goed! *O* maar blaren nog niet helemaal geheeld :P
Los van de blaren wel een voorspoedig herstel dus!! Dan heb je je goed voorbereid voor die M dus!! ^O^
pi_140162459
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

ik kan hem als ik volgende week kom wel even meenemen.
Neuh, dat vindt Guard niet nodig ;)
pi_140162577
Zeg, maar heren, wanneer hebben jullie nu precies afgesproken? Jullie weten dat 1 juni alleen in Kijkduin en omgeving gelopen mag worden toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 mei 2014 @ 11:35:22 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140162755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg, maar heren, wanneer hebben jullie nu precies afgesproken? Jullie weten dat 1 juni alleen in Kijkduin en omgeving gelopen mag worden toch?
Wrom is dat dan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')