abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140165899
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:23 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Dat is een vraag die niet te beantwoorden is
Exact. Je kunt onmogelijk weten hoe het Europa was vergaan zonde EEG/EU.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140165918
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij snap je mijn punt niet.

Wat ik probeerde duidelijk te maken, is dat de EU niet plots het hoofd niet boven water kan houden als de NL bijdrage verdwijnt.
Mooi, weer een reden om eruit te stappen.
pi_140165961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En dan komt de andere kant:

[..]

Allemaal natte vinger werk dus. Gokken, gissen, schatten. En dan durft het CBS het nog ergens 'berekenen' te nemen ook. :(

Dit is dus wat ik de hele tijd al zeg. Aannames, sprookjes, meer is het niet. Maar wel aannames, sprookjes waarmee de huidige regering ons land bestuurt, blind voor het feit dat aannames er weleens gigantisch naast kunnen zitten. En het ondertussen naar 'het volk' verkondigen als absolute waarheden.

Grappig dat een blijkbaar pro-Europa persoon dit artikel als 'bewijs' post.
De kostenkant zijn zeker ook allemaal aannames. Dubieuze aannames, want er wordt aangenomen dat Griekenland, Ierland, Portugal en Spanje allemaal een kwakkelende economie hebben en hun schulden niet kunnen terugbetalen, terwijl intussen Ierland, Portugal en Spanje alledrie het hulpprogramma met succes hebben verlaten.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:27:46 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_140165978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En dan komt de andere kant:

[..]

Allemaal natte vinger werk dus. Gokken, gissen, schatten. En dan durft het CBS het nog ergens 'berekenen' te nemen ook. :(

Dit is dus wat ik de hele tijd al zeg. Aannames, sprookjes, meer is het niet. Maar wel aannames, sprookjes waarmee de huidige regering ons land bestuurt, blind voor het feit dat aannames er weleens gigantisch naast kunnen zitten. En het ondertussen naar 'het volk' verkondigen als absolute waarheden.

Grappig dat een blijkbaar pro-Europa persoon dit artikel als 'bewijs' post.
Kom jij nu maar eens met onderbouwing van jouw aannames dat de crisis in Nederland aan iets anders zou liggen dan aan de hoge private schulden.
pi_140165996
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooi, weer een reden om eruit te stappen.
Om jou te pesten doen we dat lekker niet.
pi_140166691
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Exact. Je kunt onmogelijk weten hoe het Europa was vergaan zonde EEG/EU.
Je kunt wel constateren dat er enorm is bespaard op bureaucratie en valutaproblemen bij de internationale handel binnen de eu. Elk voorstel om uit de EU en euro te zetten moet eigenlijk gevolgd worden door een verklaring hoe men dan de eigen munt ziet en hoe men dan handelsverdragen ziet, daar mankeert het aan.

De EU en de handelsverdragen van de EEG zijn eigenlijk onlosmakelijk verbonden aan de opbouw van Nederland na WO2, het opzeggen van al die verdragen is de meeste roekeloze stap die mogelijk is en toch gaan mensen ervoor stemmen zonder zelfs maar het alternatief te kennen. Onbegrijpelijk in mijn ogen.
pi_140166875
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je kunt wel constateren dat er enorm is bespaard op bureaucratie en valutaproblemen bij de internationale handel binnen de eu. Elk voorstel om uit de EU en euro te zetten moet eigenlijk gevolgd worden door een verklaring hoe men dan de eigen munt ziet en hoe men dan handelsverdragen ziet, daar mankeert het aan.

De EU en de handelsverdragen van de EEG zijn eigenlijk onlosmakelijk verbonden aan de opbouw van Nederland na WO2, het opzeggen van al die verdragen is de meeste roekeloze stap die mogelijk is en toch gaan mensen ervoor stemmen zonder zelfs maar het alternatief te kennen. Onbegrijpelijk in mijn ogen.
Tsja, eens.
pi_140166980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef speknek het volgende:
Ze moeten gewoon Antalya bij de Eurozone doen. Zodra deze 44% dan met Corendon naar het HollandCanalHotel gaan kunnen ze naast Nederlands praten ook weer met de gezellige pleuro betalen en dan snappen ze de zegeningen van de munt weer. In ieder geval voor een weekje want daarna is het weer kankermarokkanen terug naar Istanboel dit dat vroeger was alles beter.
Kan Koh pangan de euro niet ook invoeren ofzo
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:09:36 #134
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_140167278
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-mythes-over-de-eu/

Wel een aardig artikel; natuurlijk volledig in mijn straatje... :@ :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:13:46 #135
66825 Reya
Fier Wallon
pi_140167416
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Deze lijn geniet steun vanuit Brussel.
pi_140167455
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Deze lijn geniet steun vanuit Brussel.
Ja, tuurlijk, de ondemocratische Brusselse beleidsmakers zoals Mark Rutte zitten constant te broeden op hoe ze de onderdanen eens lekker kunnen pesten

:')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:16:18 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_140167495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:15 schreef Igen het volgende:
Ja, tuurlijk, de ondemocratische Brusselse beleidsmakers zoals Mark Rutte zitten constant te broeden op hoe ze de onderdanen eens lekker kunnen pesten

Ja, want zo creëer je draagvlak :Y toch? :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:17:30 #138
66825 Reya
Fier Wallon
pi_140167533
quote:

[..]

Klopt, wat zouden we anders doen?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:26:17 #139
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_140167788
Ik hoop dat men snel een muur rondom NL bouwt, zijn we van dat irritante volkje af. Ze kunnen samen met de Britten oprotten
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_140168094
quote:

[..]

Nee, Markje zegt tegen schoolkinderen dat het hem geen moer interesseert hoe de gemiddelde Nederlander moet rondkomen want hij verdiend toch zat.

Niet te geloven maar toch waar. :{
pi_140172327
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Droom jij maar lekker verder.

Ga er maar vanuit dat het toch echt wel gaat gebeuren.
Er komen steeds meer mensen bij die niets meer te verliezen hebben.(en er komen er dagelijks een HOOP bij)
Mensen die niets meer te verliezen hebben kunnen gekke dingen gaan doen, vooral als ze iemand/iets de schuld kunnen geven.(in dit geval de EU)
Kijk maar is naar 2 jaar geleden, toen was de haat tegen de EU lang niet zo groot als nu.
Bats boem lucht dicht
pi_140172732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Droom jij maar lekker verder.

Ga er maar vanuit dat het toch echt wel gaat gebeuren.
Er komen steeds meer mensen bij die niets meer te verliezen hebben.(en er komen er dagelijks een HOOP bij)
Mensen die niets meer te verliezen hebben kunnen gekke dingen gaan doen, vooral als ze iemand/iets de schuld kunnen geven.(in dit geval de EU)
Kijk maar is naar 2 jaar geleden, toen was de haat tegen de EU lang niet zo groot als nu.
"Niks te verliezen hebben" :')

99% van de Nederlanders heeft f*cking veel te verliezen. Je zou bijna wensen dat ergens in Nederland de boel eens werd platgebombardeerd of zoiets, gewoon zodat mensen weer eens wat realiteitszin krijgen over wat armoede en ellende nou echt is.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:24:49 #143
66825 Reya
Fier Wallon
pi_140172814
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Igen het volgende:

[..]

"Niks te verliezen hebben" :')

99% van de Nederlanders heeft f*cking veel te verliezen. Je zou bijna wensen dat ergens in Nederland de boel eens werd platgebombardeerd of zoiets, gewoon zodat mensen weer eens wat realiteitszin krijgen over wat armoede en ellende nou echt is.
Het is vooral spijtig dat veel Nederlanders een internetverbinding te verliezen hebben, ze zouden beter af zijn zonder.
pi_140172932
quote:

[..]

Rutte moet gewoon een kruisje zetten wanneer en waar Brussel dat wil.
De Brusselse beleidsmakers pesten niet, alles tegen EU is lucht voor ze.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:30:42 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140173000
Ouder1-topic :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_140173006
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Rutte moet gewoon een kruisje zetten wanneer en waar Brussel dat wil.
De Brusselse beleidsmakers pesten niet, alles tegen EU is lucht voor ze.

Een filmpje dat begint met een Godwin om een democratisch gekozen(!) centrum-links parlementslid zwart te maken ga ik niet bekijken hoor. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 17:32:21 ]
pi_140173354
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Een filmpje dat begint met een Godwin om een democratisch gekozen(!) centrum-links parlementslid zwart te maken ga ik niet bekijken hoor. :W
Democratisch gekozen als parlementslid ja, niet als Obersturmbahnfuehrer van de EU... :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140173468
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik straks moet stemmen. Europa hebben we in zekere zin wel nodig gezien de dreigingen. Maar het idee dat de grenzen wagenwijd open staan, maak ik me wel zorgen om. Werkgevers kunnen makkelijk profiteren van de onderlinge verschil van levensstandaard in diverse landen (lagelonenlanden). En hoe het in Brussel aan toe gaat is alles behalve soepel. Die heren daar wekken mij niet bepaald veel vertrouwen op. En dan heb ik het nog geen eens over de samenwerking tussen onze partijen en die van andere Europese landen. Lekker vaag allemaal
pi_140173689
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Democratisch gekozen als parlementslid ja, niet als Obersturmbahnfuehrer van de EU... :r
Klopt, dat Obersturmbahnführer is dus alleen maar een achterlijke Godwin die nergens op slaat.
pi_140173837
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Klopt, dat Obersturmbahnführer is dus alleen maar een achterlijke Godwin die nergens op slaat.
Nee, want hij is door zijn vriendjes Benito, Guy en Rompiepompie daar op die plek met macht gekomen. President van het Parlement, het zou zo uit een of andere Boratfilm kunnen komen.

Jij als D66-liberaal, word jij niet onpasselijk van die man?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')