Geen speld tussen te krijgen. Ik heb alles voor een interview in het Engels over met 'Everyting' Clasie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
grappig inderdaad
clasie gaat namelijk naar arsenal of united, terwijl eriksen bij spurs zit
clasie > eriksen
Nou het is geen aanrader, langdradig, teveel geouwehoer, verhaal sloeg nergens op en de monsters waren bijna alleen maar in het donker te zien ('s nachts dus). En wat is de bios duur tegenwoordig! 14 euro, kolere.quote:
Calippoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Saind het volgende:
Wat voor een ijsjes zal ik eens kopen.
Liefst van de Lidl
als het maar gezellig was met je logéquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is geen aanrader, langdradig, teveel geouwehoer, verhaal sloeg nergens op en de monsters waren bijna alleen maar in het donker te zien ('s nachts dus). En wat is de bios duur tegenwoordig! 14 euro, kolere.
ben je nog voor het toetje gegaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was wel gezellig. We hebben eerst nog wat gegeten, Grieks, was wel lekker.
Nee want na het eten moesten we meteen door naar de bios. En ik ben daarna braaf alleen naar huis gegaan.quote:
haha. Anaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was wel gezellig. Grieks, was wel lekker.
Maar je had wel een logé?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want na het eten moesten we meteen door naar de bios. En ik ben daarna braaf alleen naar huis gegaan.
Geeneens terug naar de trein gebracht?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want na het eten moesten we meteen door naar de bios. En ik ben daarna braaf alleen naar huis gegaan.
Ja dat wel ik werd netjes op het station afgezet. Was vanaf de bios ook maar 1 halte met de tram. En hij is daarna ook naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens terug naar de trein gebracht?
Mooi. Dan hebben we bij deze je avond stap voor stap doorgenomen. Wil je er nog wat aan toevoegen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel ik werd netjes op het station afgezet. Was vanaf de bios ook maar 1 halte met de tram. En hij is daarna ook naar huis gegaan.
Nee ik heb nog foto's van het VI Spel wat ik kado heb gekregen, maar die staan niet op mijn telefoon dus die houden jullie nog tegoedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Dan hebben we bij deze je avond stap voor stap doorgenomen. Wil je er nog wat aan toevoegen?
Goed cadeau welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb nog foto's van het VI Spel wat ik kado heb gekregen, maar die staan niet op mijn telefoon dus die houden jullie nog tegoed
Dacht het wel hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed cadeau wel![]()
En ik wacht de resultaten met smart af.
Niets mis mee. Mijn oom heeft heel wat hectares aan appel en perenbomenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n ouders hebben wat appelbomen, daar komen echt kankerlekkere appels vanaf. Flink zuur ook
Als we gaan opscheppen over fruit, ik kom uit de Betuwe.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niets mis mee. Mijn oom heeft heel wat hectares aan appel en perenbomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |