Dat is inderdaad wel een voordeel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:07 schreef Bombel het volgende:
[..]
Is enkel positief: je neemt geen genoegen met de AH-crap of all you can eat rommel en wacht tot je in Japan bent voor de eerste keer.
Dagje naar het strand gaan. Vis vangen en wat zeewier eromheen slingeren en eten maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een voordeel.
Wat dan een nadeel is dat als ik dan terugkom uit Japan niet snel meer zulke lekkere sushi kan vinden.
Dat regelt Knut wel voor je. Zo is hij gewoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een voordeel.
Wat dan een nadeel is dat als ik dan terugkom uit Japan niet snel meer zulke lekkere sushi kan vinden.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven sushi op.
Ik denk dat Knut nu nooit meer terugkomt na dit gelezen te hebben.quote:
Nu moet alleen xcachet nog komen dat zij wel sushi heeft gegeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat Knut nu nooit meer terugkomt na dit gelezen te hebben.
Wel verdrietig dat zij niet haar beroep uit kan oefenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut jouw vriendin is toch niet Japans? Is zij niet verdrietig dat zij niet Japans is?
is 2e seizoen nu, was kampioen geworden in 1e seizoenquote:
Beter praat je niet over dat mens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu moet alleen xcachet nog komen dat zij wel sushi heeft gegeten.
Dan is Knut er echt klaar mee.
Niet veel meer dan vanuit hier naar random kust plaats aan de middelandse zee te vliegen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef Bombel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog cheap met Air Asia ook.
Tja... dat blijft illegaal in Japan...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel verdrietig dat zij niet haar beroep uit kan oefenen.
Baasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is 2e seizoen nu, was kampioen geworden in 1e seizoen
Bij Feyenoord kon hij al enkel rechtdoor rennen. Het is dat hij in zijn laatste 7 wedstrijden ineens 10x scoordequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:18 schreef Pascalus het volgende:
Toen Castaignos nog bij Feyenoord zat vond ik het al een kutspeler. Nooit begrepen waarom Inter hem wilde hebben.
Neuj, waar je op doelt is niet illegaal, maar moet je wel zo tussen de lijntjes door kunnen lezen/manouvreren dat t als niet-jappaner haast onmogelijk is.quote:
Ach dat Inter heeft wel meer waardeloze spelers binnen gehaald.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:18 schreef Pascalus het volgende:
Toen Castaignos nog bij Feyenoord zat vond ik het al een kutspeler. Nooit begrepen waarom Inter hem wilde hebben.
Dat ligt aan de aanwezige users. Zolang het maar de dominante mening is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mocht haar toch?
Jij verandert ook elk uur van mening over iedereen![]()
wtf welke seizoen danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had 10-0 gewonnen van Ajax met Volendam
Nee hoor jij bent gewoon altijd een lulletje rozenwater.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mocht haar toch?
Jij verandert ook elk uur van mening over iedereen![]()
Donder op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor jij bent gewoon altijd een lulletje rozenwater.
Tevens bemoei je niet met onze relatie
2025, wedstrijd om de JC Schaalquote:
oh ben zelf pas in 2014/2015 bezigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2025, wedstrijd om de JC Schaal. Voor de rest is Ajax vrij makkelijk te verslaan. Feyenoord is in mijn game vooral goed
Ik lach hardop hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor jij bent gewoon altijd een lulletje rozenwater.
Tevens bemoei je niet met onze relatie
Aldus jij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aanwezige users. Zolang het maar de dominante mening is.
Ik ga proberen naar bed te gaan ondanks de 30 graden
Hij is een Dear Reader Wizard People fan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij.
Godallejezus wat een debiel ben jij ook, in GRTD liep je altijd bij sof te slijmen en deed je net alsof je zwaar Harry Potter-fan was en hier hang je het alfastiertje uit
Door te stellen dat ik geen boek had gelezen en één film gezien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij.
Godallejezus wat een debiel ben jij ook, in GRTD liep je altijd bij sof te slijmen en deed je net alsof je zwaar Harry Potter-fan was en hier hang je het alfastiertje uit
Ajax verloor ik de eerste seizoenen altijd van. Wel goed gemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ben zelf pas in 2014/2015 bezig
Verlies van alle kutteams en win van twente en ajax
Die selfies waren puur uit affectie? Nicequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door te stellen dat ik geen boek had gelezen en één film gezien?
Overigens slijm ik bij niemand op FOK!. Nooit niet.
Zijn er nog wel users die je wel mag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij.
Welke film overigens?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast je wilde zelfs een meet faciliteren. Maar ik vind het prima man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. 25 juni wordt de mooiste dag van mijn leven daar waar ik Paxcon al ken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die selfies waren puur uit affectie? Nice
In welk opzicht, indien het eerste serieus was, staat dat gelijk aan slijmen of Harry Potter zogenaamd geweldig vinden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast je wilde zelfs een meet faciliteren. Maar ik vind het prima man.
Als je een discussie even niet kunt winnen loop je toch altijd weg dus je zal zo wel weer weg moeten
Elan vindt alleen zichzelf leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog wel users die je wel mag?
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog wel users die je wel mag?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen plan je niet die krijg je.
Maar je bent weer in zo'n onredelijke bui dus ga deze discussie maar niet met je voeren anders ga je straks weer een ban aanvragen
Die pics van je piemel waren puur uit affectie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag wel, maar je moet eerst alle examens (die je in NL al lang hebt afgerond) in het Japans maken, zelfs als je alleen expats in het engels gaat behandelen. In de praktijk betekend dat 3-5 jaar om de taal onder de knie te krijgen en dan nog 1-2 jaar om alle vakken opnieuw af te ronden, waar mn vriendin dus geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
oh
Wat raar dat buitenlanders dat niet mogen zijn in Japan.
Post dan ook het vervolg van die conversatie.quote:
Misschien dat jullie later met genoeg geld een sushi bar kunnen beginnen daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag wel, maar je moet eerst alle examens (die je in NL al lang hebt afgerond) in het Japans maken, zelfs als je alleen expats in het engels gaat behandelen. In de praktijk betekend dat 3-5 jaar om de taal onder de knie te krijgen en dan nog 1-2 jaar om alle vakken opnieuw af te ronden, waar mn vriendin dus geen zin in heeft.
Insert willekeurig plaatje waar alles wat niet lukt/faalt naderhand op voorhand een 'troll' is/wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Post dan ook het vervolg van die conversatie.
Jezus je zou toch denken dat je over enige vorm van humor moet beschikken om hier mod te worden.
Blijkbaar niet.
GGMM is mod. Dat zegt toch genoeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
Jezus je zou toch denken dat je over enige vorm van humor moet beschikken om hier mod te worden.
Dat moet je hier doen. Over 3 jaar ben je te laat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat jullie later met genoeg geld een sushi bar kunnen beginnen daar.
Of probeer broodjes kroket aan Japanners te verkopen. Gat in de markt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat moet je hier doen. Over 3 jaar ben je te laat.
ja en FRIKANDERU SPECIARUquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of probeer broodjes kroket aan Japanners te verkopen. Gat in de markt.
Mijn geloofwaardigheid op een internetforum aldus jij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insert willekeurig plaatje waar alles wat niet lukt/faalt naderhand op voorhand een 'troll' is/was
Maar voel je vrij om hetzelf te posten hoor. Niet dat jouw geloofwaardigheid nog verder kan zakken overigens
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde dat de quote niet volledig is.
[ afbeelding ]
quote:
Je stelde net ook al dat ik geen gevoel voor humor had. Je moet toch iets beter je best doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn geloofwaardigheid op een internetforum aldus jij.
Dat over gevoel voor humor neem ik bij deze terug
Veel discussiëren, weinig neuken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
Maar LR misschien kun je op de HP-wel bij sofje in haar broekje komen hoor al heb ik van johannes vernomen dat ze tamelijk preuts schijnt te zijn
In Nagasaki hebben ze een nederlands dorp nagebouwd inclusief pannekoeken en kroket van ed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of probeer broodjes kroket aan Japanners te verkopen. Gat in de markt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
Maar LR misschien kun je op de HP-wel bij sofje in haar broekje komen hoor al heb ik van johannes vernomen dat ze tamelijk preuts schijnt te zijn
Match made in heaven dan die LR is precies zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel discussiëren, weinig neuken.
Ja leuk man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nee hier heb je mij mee hoor.
Maar wellicht als je haar naam voluit schrijft kan ze je spannende teksten onderschrijven. SuperSof
quote:
Ja leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook een briljant stukje, "minitiature equine aficionado", hoe kom je er op
quote:
wauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook een briljant stukje, "minitiature equine aficionado", hoe kom je er op
Inclusief coffeeshops?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nagasaki hebben ze een nederlands dorp nagebouwd inclusief pannekoeken en kroket van ed.
[ afbeelding ]
Jij doet een of andere zielige versie waarin ze een meesterwerk verpesten met My Little Pony, grappig hoor.quote:
Ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe hij de heilige overtuiging heeft mensen daadwerkelijk op hun plek te zetten in zijn 'act'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:33 schreef Pascalus het volgende:
LR het wordt tijd dat je de posts van Elan gaat editten, dat zal hem leren!
He. Doe normaal. Dat is mijn gif.quote:
Zolang hij de posts van JR maar met rust laat. Zijn al genoeg mensen weggepest hier door incapabel gedrag van moderators.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:33 schreef Pascalus het volgende:
LR het wordt tijd dat je de posts van Elan gaat editten, dat zal hem leren!
Jij hebt het warm....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe hij de heilige overtuiging heeft mensen daadwerkelijk op hun plek te zetten in zijn 'act'![]()
Al moet ik wel zeggen dat ik het behoorlijk warm begin te krijgen maar dat staat los van Elan.
[..]
He. Doe normaal. Dat is mijn gif.
Zat die niet in het origineel dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij doet een of andere zielige versie waarin ze een meesterwerk verpesten met My Little Pony, grappig hoor.
Nee.quote:
Het is leuk. Sterker nog, het is briljant.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat die niet in het origineel dan?
Verdomme, had ik het nog bijna leuk gevonden ook.
Ik heb niets aan te merken op de moderators van nu. Zelfs niet op GGMM, al is dat soms een ietwat vreemde jongen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang hij de posts van JR maar met rust laat. Zijn al genoeg mensen weggepest hier door incapabel gedrag van moderators.
Ik wel op Karina. Haar obsessie over mijn perfecte haar begint mij imagoschade op te leverenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niets aan te merken op de moderators van nu. Zelfs niet op GGMM, al is dat soms een ietwat vreemde jongen.
1. LRquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niets aan te merken op de moderators van nu. Zelfs niet op GGMM, al is dat soms een ietwat vreemde jongen.
Jij hebt sowieso nooit ergens een mening over die ook maar iemand wat boeit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet je dus gewoon in Nederland zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
1 keer cafe binnen gelopen waar openlijk werd geblowd. Werd ook flink gehandeld. Niet echt relaxed gevoel.
Heeft hij nog met meer films of series de draak gestoken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is leuk. Sterker nog, het is briljant.
Daarom staat hij ook zo hoog op de autismelijst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Als je perfectie hebt bereikt moet je het daar bij laten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet je dus gewoon in Nederland zijn.
[..]
Heeft hij nog met meer films of series de draak gestoken?
Hij zal ongetwijfeld bijzonder tevreden zijn dat zijn naam weer 50 keer voorbij is gekomen vanavond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst deed hij een act alsof AD niet leuk was. Hilarisch.
Misschien moet je dan wat stoerders aantrekken op de volgende meet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel op Karina. Haar obsessie over mijn perfecte haar begint mij imagoschade op te leveren
Typisch vind ik ook wel een goede mod. Al is hij er niet eentje van VBL.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. LR
.
.
.
.
.
.
.
.
2 Drizt/GGMM/Karina
Hij sherlockt zichzelf toch niet, omdat hij geen onzekere puber is, dus het maakt niets uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld bijzonder tevreden zijn dat zijn naam weer 50 keer voorbij is gekomen vanavond.
GGMM is de Louis van Gaal van dit forum.
Baard wellicht laten staan. Aan mijn medium shirtje om mijn gespierde borstpartij extra te accentueren kan het niet gelegen hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat stoerders aantrekken op de volgende meet.
[..]
Typisch vind ik ook wel een goede mod. Al is hij er niet eentje van VBL.
Karina voldoet niet aan je definitie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
De overeenkomst tussen de mods hier is dat ze allemaal vrijgezel/maagd zijn. Of heeft Typ een vriendin?
Als we op die lijst afgaan ben ik de normaalste jongen van deze SC.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daarom staat hij ook zo hoog op de autismelijst.
Goede beslissing om op zijn hoogtepunt te stoppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Als je perfectie hebt bereikt moet je het daar bij laten.
Wacht maar. Binnenkort ga ik een Harry Potter meet organiserenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
De overeenkomst tussen de mods hier is dat ze allemaal vrijgezel/maagd zijn. Of heeft Typ een vriendin?
Ik vind die Bombel ook wel een potentiele topmod ondanks zijn korte registratiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef Pascalus het volgende:
Hier volgt een lijst van mijn favoriete mods:
1. DonRaja
Misschien wat Spartacus kleding aandoen. Heb vanavond gehoord dat Karina dat heel stoer vind.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baard wellicht laten staan. Aan mijn medium shirtje om mijn gespierde borstpartij extra te accentueren kan het niet gelegen hebben
26 juniquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht maar. Binnenkort ga ik een Harry Potter meet organiseren
Typisch is ook wel chill.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef Pascalus het volgende:
Hier volgt een lijst van mijn favoriete mods:
1. DonRaja
Zijn al te dronken voor ze bij kroketuitdemuur-moment aankomenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie het al voor me, Jappen op klompen die kroketjes uit de muur trekken en daarna lekker gaan blowen.
Mwa. NL is te makkelijk en te weinig sfeer. Beste jointjes in hangmat langs de Mekong.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet je dus gewoon in Nederland zijn.
Ja dat zal wel aan LR liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Typisch is ook wel chill.
Alleen Feyenoorders.
LR laat zich ook enorm kennen nu deed het aan het begin nog wel aardig
Ben jij dat op die onderste foto?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. NL is te makkelijk en te weinig sfeer. Beste jointjes in hangmat langs de Mekong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel aan LR liggen inderdaad.
Oké.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Toen hij net mod was deed hij opeens kenkerchill tegen iedereen.
Niet dat het uitmaakt ik ga morgen toch Tjacka voordragen
Cool.quote:
Zou wel zijn woede tegen xcachet verklaren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Zie daar de reden achter Knut zijn plotselinge stemmingswisselingen.
'Zij' wilde Tjacka zijn hart veroveren en zich tot zijn vriendin kronen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel zijn woede tegen xcachet verklaren.
Meer de aandacht opeisen hier in de SC als jonge wulpse dame.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Zij' wilde Tjacka zijn hart veroveren en zich tot zijn vriendin kronen?
Ooh heb je ook al iets tegen johannes?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja leuk nog meer inteelt.
Waarom nomineer je jezelf niet, niet capabel genoeg?
Helemaal geen inteelt, Johannes4mod minacht niemand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja leuk nog meer inteelt.
Waarom nomineer je jezelf niet, niet capabel genoeg?
Godverdomme leer sarcasme herkennen bekkenstotende autist.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh heb je ook al iets tegen johannes?
Moet ook wel kennis hebben van wielrennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het moderatorschap binnen de Geschiedenis kliek houden.
Eens. Die blijven na hun studie toch wel werkloos en daarmee tijd genoeg overhoudende voor FOK!.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het moderatorschap binnen de Geschiedenis kliek houden.
Waarom moet ik fietsen dan, jij bent hier de afgetrainde adonisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk sinds aankoop huis wel iedere dag waar de fuk ik mee bezig ben. Loonslaven leven. Zou ook nog jaartje iedere euro opzij kunnen leggen en dan 2-3 jaar hangmatten ergens in de tropen voordat oudelullenleven echt begint.
LR koop een fiets en ik ga achterop.
Wat ben je toch een simpel figuurquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Godverdomme leer sarcasme herkennen bekkenstotende autist.
Jij denkt zeker ook dat Knut echt een hekel aan cachet heeft?
Perfecte moment om in te stappen tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk sinds aankoop huis wel iedere dag waar de fuk ik mee bezig ben. Loonslaven leven. Zou ook nog jaartje iedere euro opzij kunnen leggen en dan 2-3 jaar hangmatten ergens in de tropen voordat oudelullenleven echt begint.
LR koop een fiets en ik ga achterop.
Jij stuurt en ik trapquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Die blijven na hun studie toch wel werkloos en daarmee tijd genoeg overhoudende voor FOK!.
[..]
Waarom moet ik fietsen dan, jij bent hier de afgetrainde adonis
De geschiedenisstudenten horen vaak bij de beste users op FOK! en dat gebrek aan geld of een verzekerde toekomst nemen zij op de koop toe.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Die blijven na hun studie toch wel werkloos en daarmee tijd genoeg overhoudende voor FOK!.
[..]
Waarom moet ik fietsen dan, jij bent hier de afgetrainde adonis
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom je weer met die rukkende leeuw aan.
En dan mij simpel noemen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
madquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik jou en LR eerder had ontmoet had ik ook geschiedenis gestudeerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De geschiedenisstudenten horen vaak bij de beste users op FOK! en dat gebrek aan geld of een verzekerde toekomst nemen zij op de koop toe.
Er zitten als ik eerlijk ben ook hele rare types bij de geschiedenis opleiding, maar dus ook exceptionele talenten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik jou en LR eerder had ontmoet had ik ook geschiedenis gestudeerd.
ik moet niks, half jaar studievertraging lekker niks doen ja togquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet over 4 uurtjes alweer opstaan.
Wat een studentenlevenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zo een saucijzenbroodje eten.
Had je ook maar geschiedenis moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik moet niks, half jaar studievertraging lekker niks doen ja tog
Tijdens het WK is dat wel chill.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik moet niks, half jaar studievertraging lekker niks doen ja tog
Middelmaat is nodig om klasse te laten shinen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten als ik eerlijk ben ook hele rare types bij de geschiedenis opleiding, maar dus ook exceptionele talenten.
Welk vak is dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je ook maar geschiedenis moeten gaan doen.
Ik ben nu bezig met een ongelofelijk kkvak trouwens.
Ik ben tijdens de werkcolleges trouwens nooit super aanwezig, je hebt daar altijd mensen tussen zitten die hun eigen mening enorm interessant vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Middelmaat is nodig om klasse te laten shinen.
Wat een gezellige boel wordt datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Paxje, hoe gaat hij? LR wil ook graag mee naar VI Oranje
Moet diplomatieke bronnen doorspitten, bestanden van 1000 pagina's ofzo. Gelukkig wel digitaal dus ik doe lekker control+f.quote:
Gewoon een nacht doorhalen doe nou gvd een keer niet zo enorm pussyquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens het WK is dat wel chill.
Soms verlang ik naar vorig jaar toen ik een jaar lang thuis zat
Soms denk ik met weemoed terug aan studentijd en alle vrije tijd maar dan denk ik weer aan dat schrale pauperbudget en ben ik genezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens het WK is dat wel chill.
Soms verlang ik naar vorig jaar toen ik een jaar lang thuis zat
Vind jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de werkcolleges trouwens nooit super aanwezig, je hebt daar altijd mensen tussen zitten die hun eigen mening enorm interessant vinden.
Ik snap niet dat met alle moderne techniek de colleges nog steeds niet worden gegeven door een Jessica Alba hologram.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de werkcolleges trouwens nooit super aanwezig, je hebt daar altijd mensen tussen zitten die hun eigen mening enorm interessant vinden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een nacht doorhalen doe nou gvd een keer niet zo enorm pussy
Dan zou ik geen college meer missen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat met alle moderne techniek de colleges nog steeds niet worden gegeven door een Jessica Alba hologram.
Wat kon je toen doen wat je nu niet meer kan doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms denk ik met weemoed terug aan studentijd en alle vrije tijd maar dan denk ik weer aan dat schrale pauperbudget en ben ik genezen.
Dan draaide de wereld niet om de sillicon valley maar de veenendaalvallei.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik geen college meer missen.
nicki minaj hologram voor de vmbo studentenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik geen college meer missen.
picsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de saucijs niet precies in het midden zit van het broodje.
Toch wel een echt, echt saucijzenbroodje he. Geen smerige vacuüm voorverpakte opbak zooi.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de saucijs niet precies in het midden zit van het broodje.
In de zomer potje tienen ergens doordeweeks in de zon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kon je toen doen wat je nu niet meer kan doen?
Niet gehaald dus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Hij slaapt.
Geloofwaardige recordpoging
GGMM kan hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
nicki minaj hologram voor de vmbo studenten
Lafjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kreeg voor elk uur radio maken 5 minuten pauze die hij kon opsparen.
volgens mij is deze voorverpaktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel een echt, echt saucijzenbroodje he. Geen smerige vacuüm voorverpakte opbak zooi.
Vind ik niet hij is nu wel aardig naar de klote en dat zijn gewoon de regels voor een dergelijke poging.quote:
Tienen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de zomer potje tienen ergens doordeweeks in de zon.
Dat mis ik wel het meest denk ik.
Voor de rest heel veel dingen die ik nu juist wel kan doen en toen niet.
Om de 3 jaar hebben minstens 10000 deelnemers die luxe niet bij evenementen als parijs-brest-parijs (1200 km op de fiets). Die regels vind ik maar vaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik niet hij is nu wel aardig naar de klote en dat zijn gewoon de regels voor een dergelijke poging.
ik gooi ook bijna overal ketchup bij maar bij een saucijzenbroodje hoort geen saus ouwe reus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik flikker overal mayo en ketchup bij.
Of satésaus. Anders is het van die droge meuk.
Iemand begint met 13-14-15 punten, rest heeft tien, je moet uit de lucht scoren tot iemand op 0 is en dan kontjebranden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het vast wel kennen, maar in elk geval niet onder die naam
Ooh ik doe daar mayo en ketchup bij. Anders is het zo droog.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik gooi ook bijna overal ketchup bij maar bij een saucijzenbroodje hoort geen saus ouwe reus.
wat de fuck manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wij schoten altijd op een muur en als je die dan miste gingen die punten eraf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iemand begint met 13-14-15 punten, rest heeft tien, je moet uit de lucht scoren tot iemand op 0 is en dan kontjebranden.
Hoogtepunt van jaren tot mn 18e was na kroeg van 2 tot 5 tienen bij de konmar
Dat heet toch Ezelen of zoiets?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iemand begint met 13-14-15 punten, rest heeft tien, je moet uit de lucht scoren tot iemand op 0 is en dan kontjebranden.
Hoogtepunt van jaren tot mn 18e was na kroeg van 2 tot 5 tienen bij de konmar
zevenkruidenpoeder?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
Zaterdag ga ik Japanse saucijzenbroodjes maken.
Knut welke kruiden zal ik in het gehakt doen?
Wauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schoot de bal altijd het dak op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
TienenAl moest ik maar wat vaak plaatsnemen voor het kontjebranden met mijn weinig verfijnde techniek
Heb dit recept.quote:
's Ochtends eet ik meestal gewoon broodje hagelslag en doe ik verder niks op.quote:
Van die roze puddingballen voor trefbalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij ons op de basisschool mocht je alleen ballen met een soort pluche voetbal van de school, omdat we te vaak tegen de ramen schoten.
Nooit in Japan iets gegeten wat in de buurt komt. Hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb dit recept.
http://www.keurslager.nl/(...)%5D=1%3Ad%3B0%3Ad%3B
Zijn ook niet van die achterlijk grote broodjes zoals de Nederlandse broodjes
Bij ons heet Tienen Ezelen. Ik had nog nooit van Tienen gehoord.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ezelen was bij ons ieder voor zich, laatste valt af tot je 1 tegen 1 speelt, met keeper.
Oke dat is wel normaal dacht dat je saus op alles gooide wat je at dus ook je avondeten etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
's Ochtends eet ik meestal gewoon broodje hagelslag en doe ik verder niks op.
's Avonds meestal tosti's en op gewoon broodje worst smeer ik vaak veel sambal op. Anders is het zo flauw als de neten.
Bij ons Kontje Krauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij ons heet Tienen Ezelen. Ik had nog nooit van Tienen gehoord.
Zal hem in CUL posten als daar een topic voor is..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit in Japan iets gegeten wat in de buurt komt. Hou me op de hoogte.
Wat een pussy school.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij ons op de basisschool mocht je alleen ballen met een soort pluche voetbal van de school, omdat we te vaak tegen de ramen schoten.
Alleen op vlees bij mijn avondeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke dat is wel normaal dacht dat je saus op alles gooide wat je at dus ook je avondeten etc.
Kontje Kick.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind vooral de naam kontje branden apart. Het is toch gewoon kontje raggen?
Voor de gymles in 3e 4e 5e klas hadden wij een spel dat je 2 teams had, ieder op 1 helft van de zaal, en je moest met basketbalballen schieten, gooien, trappen op andere team werd je geraakt was je af.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van die roze puddingballen voor trefbal.
Toen had je zeker ook nog nooit gehoord van Johan Derksen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De 4 jarige Johannes_Vermeer was nog niet zo principieel.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen had je zeker ook nog nooit gehoord van Johan Derksen?
Ik snap hem niet, en: ja, heel af en toe. Niet zo vaak.quote:
En die basketballen schieten niet eens lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de gymles in 3e 4e 5e klas hadden wij een spel dat je 2 teams had, ieder op 1 helft van de zaal, en je moest met basketbalballen schieten, gooien, trappen op andere team werd je geraakt was je af.
Kwam keer een bal aanrollen, precies goede snelheid, ik kon mooi aanloopje nemen en nam m vol op de slof. Recht in t gezicht van een meisje dat net de gymzaal inliep.
Gelijk tegen de vlakte.
Daarna was t spel verboden.
Die discussies altijd dat ze afstand moesten nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kontje branden van verder dan de 5 meter lijn is echt extreem gay trouwens.
Basketballen vol raken maken een mooie zwabber hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die basketballen schieten niet eens lekker
Wat was dat voor gymleraar joh
Waarom basketbalballen? Wilde die gymleraar jullie dood hebben?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de gymles in 3e 4e 5e klas hadden wij een spel dat je 2 teams had, ieder op 1 helft van de zaal, en je moest met basketbalballen schieten, gooien, trappen op andere team werd je geraakt was je af.
Kwam keer een bal aanrollen, precies goede snelheid, ik kon mooi aanloopje nemen en nam m vol op de slof. Recht in t gezicht van een meisje dat net de gymzaal inliep.
Gelijk tegen de vlakte.
Daarna was t spel verboden.
Dat was ons eigen spel. De gymleraar was de 1e 20 minuten standaard bezig met alle wijven die zogenaamd ongesteld waren en niet konden meegymen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom basketbalballen? Wilde die gymleraar jullie dood hebben?
Kontje raggen vind ik zeer heteroseksueel overkomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:33 schreef Pascalus het volgende:
En het is dus Kontje Kick in plaats van die gay benaming "kontje branden", stelletje hommos.
Ik ging altijd voetballen met basketballen toen ik op basketbal zatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Basketballen vol raken maken een mooie zwabber hoor.
En niemand die zn handen uitsteekt.
Bij ons op de middelbare waren de meisjes en jongens apart bij gym.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was ons eigen spel. De gymleraar was de 1e 20 minuten standaard bezig met alle wijven die zogenaamd ongesteld waren en niet konden meegymen.
Kontje krauw heette het in mijn herinnering. Waar dat op slaat weet ik niet trouwens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:33 schreef Pascalus het volgende:
En het is dus Kontje Kick in plaats van die gay benaming "kontje branden", stelletje hommos.
Was je toen ook nog niet principieel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare waren de meisjes en jongens apart bij gym.
Combinatie tussen Kontje Kick en Kontje Blauw misschienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kontje krauw heette het in mijn herinnering. Waar dat op slaat weet ik niet trouwens.
baasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, dat was de middelbare school met bijbel, hoe wist je dat!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je toen ook nog niet principieel?
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten maar aan die onzin deden ze gelukkig niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ook Kontje Blauw geheten hebben, maar dat ik het nooit goed verstaan heb.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Combinatie tussen Kontje Kick en Kontje Blauw misschien
Ik had zo mijn vermoedens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, dat was de middelbare school met bijbel, hoe wist je dat!
Ik zat altijd in een groepje die er totaal geen zin in hadden en zo snel mogelijk naar huis wilden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
bij sportdagen tenminste geen meisjes in je team die er niks van konden
Ik dacht aan iets heel ranzigs bij "kletsen" maar je bedoelt waarschijnlijk iets anders.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle meisjes die in het veld lagen te kletsen
Als je een echte sportcultuur nastreeft kan je beter de meiden gelijk droppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten maar aan die onzin deden ze gelukkig niet.
Ze waren gewoon aan het praten over make-up en dan nog zonder seks erachter.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets heel ranzigs bij "kletsen" maar je bedoelt waarschijnlijk iets anders.
Zaten wel leuke meisjes tussen. Toch wel leuk tijdens judo in de vierde klas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een echte sportcultuur nastreeft kan je beter de meiden gelijk droppen.
Die gingen dan piramides maken door allemaal op elkaar te klimmen terwijl wij de echte sport bedreven.
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een echte sportcultuur nastreeft kan je beter de meiden gelijk droppen.
Die gingen dan piramides maken door allemaal op elkaar te klimmen terwijl wij de echte sport bedreven.
Bij ons was t echt baas. Waren 3 gymzalen en kon je meestal kiezen tussen voetbal/hockey-basketbal-korfbal-volleybal-whatever/turnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voetballen op de middelbare school altijd. Alle meisjes die in het veld lagen te kletsen en wat kerels die stonden te wachten en dan twee van die egootjes die hun skills wilden showen
1 gymleraar werd in de 5e ontslagen omdat ie seks had met leerlingen. Gerucht ging al vanaf de brugklas rond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze waren gewoon aan het praten over make-up en dan nog zonder seks erachter.
Daar win je geen giro-etappes mee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij ons viel er niets te kiezen. Vooral dat turnen was extreem kut. Wie vindt dat nou leuk, beetje aan een paar ringen zwaaien.
Wij gingen in de zomermaanden gewoon op honkbalvelden gymen en was de leraar bezig met een groep slagbal en de andere helft zonder leraar dus voetballen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons was t echt baas. Waren 3 gymzalen en kon je meestal kiezen tussen voetbal/hockey-basketbal-korfbal-volleybal-whatever/turnen
Wij moesten altijd softballen of hardlopen. Allebei kutsporten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen in de zomermaanden gewoon op honkbalvelden gymen en was de leraar bezig met een groep slagbal en de andere helft zonder leraar dus voetballen.
Slagbal was trouwens echt kut. De keren dat ik uberhaupt de bal heb geraakt zijn op één hand te tellen.
Je kreeg er ook altijd pijnlijke handen van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij ons viel er niets te kiezen. Vooral dat turnen was extreem kut. Wie vindt dat nou leuk, beetje aan een paar ringen zwaaien.
Wel natuurlijk magnesium op je handen smeren, gewoon voor de fun.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kreeg er ook altijd pijnlijke handen van.
En al die andere onzin zoals bokkiespringen, daar gingen we echt niet beter van voetballen hoor.
Ik had opzich best chille gymleraren. Wel altijd van die standaard popiejopie figuren maar waren geen Duitse officiers ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 gymleraar werd in de 5e ontslagen omdat ie seks had met leerlingen. Gerucht ging al vanaf de brugklas rond.
En dan zo'n kutbal die zelfs als je m vol raakt nog net tot het 1e honk vliegt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen in de zomermaanden gewoon op honkbalvelden gymen en was de leraar bezig met een groep slagbal en de andere helft zonder leraar dus voetballen.
Slagbal was trouwens echt kut. De keren dat ik uberhaupt de bal heb geraakt zijn op één hand te tellen.
Ooh ik snoof het altijd op nadat ik het weekend ervoor Sport1 had gekeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel natuurlijk magnesium op je handen smeren, gewoon voor de fun.
Ik ook. Ze waren al lang tevreden als je niet net als al die grietjes ging zeiken om niet mee te hoeven doen. Standaard 10.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had opzich best chille gymleraren. Wel altijd van die standaard popiejopie figuren maar waren geen Duitse officiers ofzo.
Ik kon best snel lopen, maar het nooit lang volhouden. Dus korte afstanden was best te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wij moesten altijd softballen of hardlopen. Allebei kutsporten.
De ballen die ik raakte werden dan ook meestal nog gevangenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan zo'n kutbal die zelfs als je m vol raakt nog net tot het 1e honk vliegt.
Echt alleen voetbal of basketbal was tof.
Ik was daar ook niet echt goed in. Had wel een keer een mooie verrassingsmove. Stond op twee slag en ik zag de bui al hangen dus zodra de pitcher de bal had losgelaten ging ik gewoon naar het eerste honk rennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij moesten zelfs verplicht meelopen met de halve marathon van Zwolle.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kon best snel lopen, maar het nooit lang volhouden. Dus korte afstanden was best te doen.
[..]
De ballen die ik raakte werden dan ook meestal nog gevangen.
Ik weet nog de piepjestest en 12 minuten loop. Dat was echt aids. Beetje nutteloos rondjes rennen of van muur naar muur.
Bij ons kwam vooral in de bovenbouw de helft van de klas nooit meer opdagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Ze waren al lang tevreden als je niet net als al die grietjes ging zeiken om niet mee te hoeven doen. Standaard 10.
Die conditietesten haalde je zonder problemen een tien en kon je rest van het jaar beetje voetballen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kon best snel lopen, maar het nooit lang volhouden. Dus korte afstanden was best te doen.
[..]
De ballen die ik raakte werden dan ook meestal nog gevangen.
Ik weet nog de piepjestest en 12 minuten loop. Dat was echt aids. Beetje nutteloos rondjes rennen of van muur naar muur.
Eerste keer echt dronken in NL was om 11:00 in vwo 4 tijdens t volleybaltoernooiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons kwam vooral in de bovenbouw de helft van de klas nooit meer opdagen. En dan van die standaard wijven die met hun handen in hun zakken stonden te slapen. En dan 3 jongens die heel fanatiek meededen.
Ik zat dat ook allemaal maar te aanschouwen.
Slagbal op de basisschool was wel briljant. Eerste keer mocht je met knuppel slaan, tweede keer met een kaasplankje en de derde keer gewoon gooien. Dus je mocht altijd wel meedoen met rennenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was daar ook niet echt goed in. Had wel een keer een mooie verrassingsmove. Stond op twee slag en ik zag de bui al hangen dus zodra de pitcher de bal had losgelaten ging ik gewoon naar het eerste honk rennen.
Iedereen vond mij briljant.
Dat hebben wij nooit hoeven te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wij moesten zelfs verplicht meelopen met de halve marathon van Zwolle.![]()
Ik heb natuurlijk een kutsmoes verzonnen om niet mee te hoeven doen, fuck hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |