Elan vindt alleen zichzelf leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog wel users die je wel mag?
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er nog wel users die je wel mag?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen plan je niet die krijg je.
Maar je bent weer in zo'n onredelijke bui dus ga deze discussie maar niet met je voeren anders ga je straks weer een ban aanvragen
Die pics van je piemel waren puur uit affectie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door te stellen dat ik geen boek had gelezen en één film gezien?
Overigens slijm ik bij niemand op FOK!. Nooit niet.
Mag wel, maar je moet eerst alle examens (die je in NL al lang hebt afgerond) in het Japans maken, zelfs als je alleen expats in het engels gaat behandelen. In de praktijk betekend dat 3-5 jaar om de taal onder de knie te krijgen en dan nog 1-2 jaar om alle vakken opnieuw af te ronden, waar mn vriendin dus geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
oh
Wat raar dat buitenlanders dat niet mogen zijn in Japan.
Post dan ook het vervolg van die conversatie.quote:
Misschien dat jullie later met genoeg geld een sushi bar kunnen beginnen daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag wel, maar je moet eerst alle examens (die je in NL al lang hebt afgerond) in het Japans maken, zelfs als je alleen expats in het engels gaat behandelen. In de praktijk betekend dat 3-5 jaar om de taal onder de knie te krijgen en dan nog 1-2 jaar om alle vakken opnieuw af te ronden, waar mn vriendin dus geen zin in heeft.
Insert willekeurig plaatje waar alles wat niet lukt/faalt naderhand op voorhand een 'troll' is/wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Post dan ook het vervolg van die conversatie.
Jezus je zou toch denken dat je over enige vorm van humor moet beschikken om hier mod te worden.
Blijkbaar niet.
GGMM is mod. Dat zegt toch genoeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
Jezus je zou toch denken dat je over enige vorm van humor moet beschikken om hier mod te worden.
Dat moet je hier doen. Over 3 jaar ben je te laat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat jullie later met genoeg geld een sushi bar kunnen beginnen daar.
Of probeer broodjes kroket aan Japanners te verkopen. Gat in de markt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat moet je hier doen. Over 3 jaar ben je te laat.
ja en FRIKANDERU SPECIARUquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of probeer broodjes kroket aan Japanners te verkopen. Gat in de markt.
Mijn geloofwaardigheid op een internetforum aldus jij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insert willekeurig plaatje waar alles wat niet lukt/faalt naderhand op voorhand een 'troll' is/was
Maar voel je vrij om hetzelf te posten hoor. Niet dat jouw geloofwaardigheid nog verder kan zakken overigens
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde dat de quote niet volledig is.
[ afbeelding ]
quote:
Je stelde net ook al dat ik geen gevoel voor humor had. Je moet toch iets beter je best doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn geloofwaardigheid op een internetforum aldus jij.
Dat over gevoel voor humor neem ik bij deze terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |