SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die is ook heel mooi jaquote:
Over de muur altijd communisten bash mee zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is ook heel mooi ja
En over de muur van het klein orkest
en even aan m'n moeder vragen
moet slapen zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden weer nostalgische nummers geshared hier Ezelltje
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog een foto voor je denk ik
even zoeken
Deze vind ik ook wel leuk eigenlijk.quote:
Miniempjequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
dit altijd luisteren in auto vroeger op vakantie in polen met auto
Die kwam tijdens uitgaan dit weekend, hele nummer meegeschreeuwtquote:
tegenvallertjequote:Op donderdag 15 mei 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is niet actueel
maar kip korma van gister
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Welke gek verkoopt die dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
ik heb op marktplaats 10 euro geboden voor een stoelje van de IKEA die nog niet een jaar oud is en in de winkel 300 euro kost![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
ik heb op marktplaats 10 euro geboden voor een stoelje van de IKEA die nog niet een jaar oud is en in de winkel 300 euro kost![]()
"Ja, te beginnen bij Volkert van de Graaf!"quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e-abortus-moet-mogen
iemand die het een miskoop vindt of zo?quote:
Konden we mooi weer Bartje kijken met wat Boudewijn muziek tussendoor.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ja, te beginnen bij Volkert van de Graaf!"
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
ik kom nog een leuke tegen van een tijdje terug
[ afbeelding ]
ik mis "Zonder sla"quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Konden we mooi weer Bartje kijken met wat Boudewijn muziek tussendoor.
Tribute Paul Bosvelt en Immers erbij.
Inso weetquote:
had laatst mcchicken met slaquote:
Leeg zakje of zo dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal je missen als je van FOK! verdwijntquote:
hoezoquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal je missen als je van FOK! verdwijnt
ik ben conservatiever geworden met abortusquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar het is in feite wel zo. Als je logisch nadenkt heb je net zo min een band met een kind dat een uur uit de vagijn is gekropen als dat ze er 2 weken in zit.
Je hebt normen en waarden die overgebracht moeten worden aan het klootjesvolkquote:
natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar het is in feite wel zo. Als je logisch nadenkt heb je net zo min een band met een kind dat een uur uit de vagijn is gekropen als dat ze er 2 weken in zit.
wat is het verschil met een kind 2 weken dragenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk niet
je heb dat kind dan al 9 maanden in je gedragen
ben niet pro of anti zit er beetje tussen inquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
Inso ben je echt pro abortus dacht je bent gelovig dat zei je toch?
ik probeer een voorbeeld/vergelijking te bedenken maar ik kom er niet opquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is het verschil met een kind 2 weken dragen
Sinds wanneer is een gelovig iemand per definitie tegen abortus?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
Inso ben je echt pro abortus dacht je bent gelovig dat zei je toch?
ik denk eigenlijk dat een doorsnee gelovige naar tegen nijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gelovig iemand tegen abortus?
Ja de biblebelt uiteraard nog, maar dat zou ik toch niet als doorsnee gelovige willen nemen.
Uh sinds het in de Bijbel staat misschien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gelovig iemand tegen abortus?
Ja de biblebelt uiteraard nog, maar dat zou ik toch niet als doorsnee gelovige willen nemen.
Ik niet. Al verschilt dat uiteraard volledig per land.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat een doorsnee gelovige naar tegen nijgt.
Jij denkt werkelijk dat de bijbel heden ten dage nog woord voor woord als waarheid wordt genomen in de 80% van de kerken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh sinds het in de Bijbel staat misschien?
Waar is een vrouw met ervaring als je der nodig hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik probeer een voorbeeld/vergelijking te bedenken maar ik kom er niet op
maar ik vind stellen dat iets 2 weken in je buik hebben of na 9 maanden uitpoepen dezelfde band geeft nogal voorbarig
In nederland misschien nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Al verschilt dat uiteraard volledig per land.
Wel als je een christen bent, gelovig is breder maar goede christen is tegen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat een doorsnee gelovige naar tegen nijgt.
Het idee dat elk leven door God is gegeven en gewaardeerd moet worden is toch bij haast elke gelovige wel een dingetjequote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gelovig iemand per definitie tegen abortus?
Er staat wel meer in de Bijbelquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh sinds het in de Bijbel staat misschien?
Daar ben ik wel mee eens maar ik denk dat abortus toch voor veel gelovigen een moeilijk punt is hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij denkt werkelijk dat de bijbel heden ten dage nog woord voor woord als waarheid wordt genomen in de 80% van de kerken?
Ik persoonlijk niet, ben wel in vertrouwen genomen door iemand die het net had ondergaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk wie van jullie heeft wel eens een abortus meegemaakt?
Ik denk het ook niet. Ik ga maar weer muziek luisteren denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit echt zin heeft tussen al deze 'kenners'
Ik ook. Allemaal nummers tegenkomen die ik al jaren niet heb gehoord.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Ik ga maar weer muziek luisteren denk ik
Ja man. Want een kind de wereld in helpen zonder vaste woonplaats, inkomen of enige sociale zekerheid is echt de weg die je moet gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
Ik ben ook tegen abortus.
Mensen die dat doen zijn per definitie laf.
Behalve als er een medische noodzaak is of veerkrachtig natuurlijk
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Allemaal nummers tegenkomen die ik al jaren niet heb gehoord.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
Al moeten er natuurlijk nog wel een vorm van consequenties aan vastzitten. Het mag geen vrijbrief zijn om je door het land te kunnen neuken zonder gevaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Want een kind de wereld in helpen zonder vaste woonplaats, inkomen of enige sociale zekerheid is echt de weg die je moet gaan.
Kinderen plan je niet die krijg je.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Want een kind de wereld in helpen zonder vaste woonplaats, inkomen of enige sociale zekerheid is echt de weg die je moet gaan.
ik ben niet tegen abortus per definitie, maar ik heb wel moeite met sommige redeneringen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
Ik heb er nu 3 van 'dichtbij' gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk wie van jullie heeft wel eens een abortus meegemaakt?
Ik moest verplicht het handje vasthouden van een ex waarmee het net uit was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, ben wel in vertrouwen genomen door iemand die het net had ondergaan.
Teringquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen plan je niet die krijg je.
Maar je bent weer in zo'n onredelijke bui dus ga deze discussie maar niet met je voeren anders ga je straks weer een ban aanvragen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben niet tegen abortus per definitie, maar ik heb wel moeite met sommige redeneringen.
maar ja ik vind je bent voor legalisatie of tegen.
dus ik zou dan toch wettelijk gezien voor legaliteit gaan
Waarom ben je dan voor legaliteit?quote:Het leven is heilig voor God, en hij beziet zelfs een embryo als een levend individu. God inspireerde koning David om over Hem te schrijven: „Uw ogen zagen zelfs het embryo van mij” (Psalm 139:16). God zei dat iemand ter verantwoording zou worden geroepen als hij een ongeboren kind verwondde. Het doden van een ongeboren kind is voor hem dus moord (Exodus 20:13; 21:22, 23).
Uhu.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Leuk hč dat doorklikken via youtube
1. Omdat ik vind dat je een land niet kan besturen op religieuze gronden.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1. Omdat ik vind dat je een land niet kan besturen op religieuze gronden.
2. Omdat ik geen bijbel literalist bent.
Eens. Verder niks tegen het geloof overigens. Het is een prima instituut om mensen zonder enige sturing in hun leven te begeleiden/kracht te bieden. Al moet je dan uiteraard wel een goede voorganger hebben die de bijbel ze niet letterlijk oplegt en enkel de juiste waarden en normen die erin staan doceert.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelovigen die hun mening aan andere opdringen heb ik per definitie een hekel.
Net als aan atheďsten die gelovige keer op keer over proberen te halen trouwens.
Ben ik wel met je eens alhoewel mij niet duidelijk is hoe een verbod op abortus een land zou kunnen ontwrichten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1. Omdat ik vind dat je een land niet kan besturen op religieuze gronden.
2. Omdat ik geen bijbel literalist bent.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Alane van Wes staat nu op![]()
Wat een geweldig nummer was dat toen.
Daar ligt vaak ook het probleem ook natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Verder niks tegen het geloof overigens. Het is een prima instituut om mensen zonder enige sturing in hun leven te begeleiden/kracht te bieden. Al moet je dan uiteraard wel een goede voorganger hebben die de bijbel ze niet letterlijk oplegt en enkel de juiste waarden en normen die erin staan doceert.
Succes. Doe der de groeten.quote:Ik ben hier te moe voor. Ik ga maar eens afronden en met whatsapp het bed in.
ik heb wel bazengesprekken gehad met evangelisten van het geloofquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
Gelovigen die hun mening aan andere opdringen heb ik per definitie een hekel.
Ik zit met de lyrics erbij, kan hem gewoon meezingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
Zomer in Zaandam![]()
![]()
Mimi 't is zomer.
Ik ga met Sander naar Mimi toe
Hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit met de lyrics erbij, kan hem gewoon meezingen
dat ben ik over 10 jaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
en er is hier zo'n man die op uitgaansavonden door de stad loopt om mensen te zegenen en taxis te bellen voor dronken mensen
Ik mag hem nu al.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
en er is hier zo'n man die op uitgaansavonden door de stad loopt om mensen te zegenen en taxis te bellen voor dronken mensen
ik ook wel, maar dan ben ik er zelf naar op zoekquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb wel bazengesprekken gehad met evangelisten van het geloof
ik mis dat een beetje iemand om mee over geloof te praten als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook wel, maar dan ben ik er zelf naar op zoek
ben een tijdje best wel geďnteresseerd geweest in het geloof an sich, maar dan niet een specifiek geloof
toen ik nog op de middelbare school zat ook best veel met mijn godsdienst leraar gewoon zitten lullen en discussiëren, ook een tijd lang met een vrijmetselaar maandelijkse gesprekken gehad
leer je wel van
Jouw muziek smaak bevalt mij.quote:
jaquote:
wat mij tot nu toe het meest aanspreekt op het gebied van geloof, spiritualiteit en het occulte is toch wel de vrijmetselarijquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik mis dat een beetje iemand om mee over geloof te praten als ik eerlijk ben.
De meeste mensen die ik ken zijn of diehard atheist of diehard christen, moeilijk om gesprek mee te voeren als je er tussen in zit
o maar hij werkt gewoon op kantoor hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar als je in zo'n situatie zit
en meestal zijn ze alleen op geld uit is een soort rol die ze spelen
in rotterdam loopt een man die maakt gedichten ongevraagd en gaat ze dan voorlezen voor je maar als je geen geld geeft is hij fucking boos
1990quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jouw muziek smaak bevalt mij.
Uit welk bouwjaar kom je?
Hier in Enschede spreken zwervers je aan als je staat te pinnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar als je in zo'n situatie zit
en meestal zijn ze alleen op geld uit is een soort rol die ze spelen
in rotterdam loopt een man die maakt gedichten ongevraagd en gaat ze dan voorlezen voor je maar als je geen geld geeft is hij fucking boos
Ik ben van 88 maar dat kruist elkaar wel, Welke periode bedoel je precies?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1990
Die hebben een bazenperiode in muziek meegemaakt
1990quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jouw muziek smaak bevalt mij.
Uit welk bouwjaar kom je?
De foute dansmuziek van eind jaren 90quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben van 88 maar dat kruist elkaar wel, Welke periode bedoel je precies?
Ik vind het jammer dat bij de kerk pastoors vaak 65+ zijn ik zou best een keer met een jongere persoon willen praten over geloof.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat mij tot nu toe het meest aanspreekt op het gebied van geloof, spiritualiteit en het occulte is toch wel de vrijmetselarij
binnenkort maar weer eens langs gaan
Ik was toen nog echt van Toybox en Aqua geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De foute dansmuziek van eind jaren 90
Dat ook soweiso jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De foute dansmuziek van eind jaren 90
quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was toen nog echt van Toybox en Aqua geloof ik
klopt, is toch ook niet voor iedereen toegankelijk ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Esoterie is ook mooi Inso
Maar dat is echt diepe shit
''De goddelijkheid in jezelf zoeken/vinden''quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat bij de kerk pastoors vaak 65+ zijn ik zou best een keer met een jongere persoon willen praten over geloof.
vrijmetselarij ken ik niet zo goed wat is dat dan
jij weetquote:
en GIGIquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was toen nog echt van Toybox en Aqua geloof ik
ja en als je wat met cijfers hebt val je ook gelijk hoger uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Weten jullie nog die autisme-test in het VBL-topic daar legde wetenschappers toch ook heel nadrukkelijk de link tussen autisme en religie
Blue.quote:
Ja Gigi d`agostino was geweldigquote:
Al was ik ook wel van Eminem en Linkin Park toen die tijd.quote:
eminemquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al was ik ook wel van Eminem en Linkin Park toen die tijd.
Jawelquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt, is toch ook niet voor iedereen toegankelijk ofzo?
Lees alleen dat stukje is wel intrigerend maar je gaat er helemaal in op, nee je MOET er helemaal in opgaan anders denk je wat is dit voor moeilijke shit. Urantia en Oahspe dan.quote:Het Urantia Boek stelt dat de wieg van de mens in Azië stond, niet in Afrika. Het ontstaan van de spiraalnevel waaruit ons zonnestelsel is ontstaan zou honderden miljarden jaren terug liggen. Het Urantia Boek stelt onze planeet voor als tiener en als deel van een immense reeks van werelden waarop zich intelligent leven ontwikkelt. Deze zouden zich allen binnen de grenzen van de zeven superuniversa bevinden. De dichtheid van het heelal wordt vergeleken met een dozijn sinaasappels die rondgaan binnen een holle planeet Aarde. Evolutionaire werelden als de onze zouden over het algemeen een diameter hebben tussen ongeveer 11.000 en 15.000 kilometer, terwijl de grootte van onze zon, ruim 1,3 miljoen kilometer in doorsnee, representatief is voor de meeste zonnen in het meesteruniversum. Dit is de naam die in het boek wordt gegeven voor 'het hele spectrum' van zonnen, werelden, in alle drie de delen van het heelal: het centrale universum ('Havona' genoemd in het boek ), de zeven superuniversa en de meerlagige buitenruimte.
Dat was iets laterquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al was ik ook wel van Eminem en Linkin Park toen die tijd.
dagquote:
Eminem was niet veel later toch?quote:
Uhu. Evanescencequote:
Nee maar wel in 2000.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eminem was niet veel later toch?
Britney Spears en Christina waren dacht ik ook uit die tijd.
en Alizée natuurlijk
Toffe film hoort er bij die video clip.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar wel in 2000.
Behind Blue Eyes was ook bazennummer toen
Die met Halle Berry toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe film hoort er bij die video clip.
Ja alleen jammer dat de clip de hele film in het kort vertelt.quote:
Hoop dat hij er een psychose aan overhoudt, wat een mongool is dat zeg.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij er een psychose aan overhoudt, wat een mongool is dat zeg.
quote:
http://www.3fm.nl/livequote:
3 weken en voor elk uur krijgt hij 5 minuten ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel dagen moet hij wakker blijven dan.
Tot en met zaterdag minimaalquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel dagen moet hij wakker blijven dan.
Hij is teringmanisch nu straks flikkert hij om let maar op. Dit is dat punt dat je over je slaap heen bent en overdreven druk gaat lopen doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 weken en voor elk uur krijgt hij 5 minuten ofzo
nog niks van gehoord of gezien, nu maar even checken als hij gaat trippen
Zie hoe para- druk hij is.quote:
Tot neger ipv meester ;')quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie hoe para- druk hij is.
Afgelopen uur zei hij bijna niks en nu dit hij gaat echt stuk straks
Straks komt Ekdom weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tim Hoffman en Giel dat trek ik echt niet.
Ekdom is 1 van de weinige toffe bij 3fmquote:
Weet niet vannacht was hij er ook dus neem aan zometeen weer. Freaknacht turn up the bass platen nostalgie alles mensen belden huilend opquote:
Die dj die op fok bellers loopt te hosselen is een trieste gozer Tumor ofzo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ekdom is 1 van de weinige toffe bij 3fm
Oh mooi, dat was vannacht ook wel fijn.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dj die op fok bellers loopt te hosselen is een trieste gozer Tumor ofzo.
stuurt je dan een dm met of hij je mag bellen en doet vervolgens in de studio alsof jij hem belt. Hij belde mij 3x tijdens mijn werk
Tumorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
stuurt je dan een dm met of hij je mag bellen en doet vervolgens in de studio alsof jij hem belt. Hij belde mij 3x tijdens mijn werk
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ook gvdquote:
Nee ben kapot moe ik ga nog even Breaking Bad afkijken en dan naar bed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:28 schreef Elan het volgende:
Jezus Mike ga weer blowen man goffer ga kapot![]()
![]()
Rare kerel stuurt hij je eerst een dm ik ben bla bla bla van 3fm,quote:
ken die feelquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
Mijn huis is echt een troep overal staan blikjes bier.
Giel wel onder de naam Paul.quote:
wtfquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je klacht over Friese school tv is wel interessant voor de radio mag ik je bellen.
Ja goeie grap alhoewel die Paul ook wel een aparte gast isquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Giel wel onder de naam Paul.
Toen ik hoorde dat Jojoortje vroeger het vriendinnetje van Paul was krapte ik me wel even achter de oren.
echtquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Giel wel onder de naam Paul.
Toen ik hoorde dat Jojoortje vroeger het vriendinnetje van Paul was krapte ik me wel even achter de oren.
Overdag zenden ze omroep Friesland uit op school televisie.quote:
Dacht dat zij pot wasquote:
Haar voetbalclub zit hier in de buurt.quote:
Geen idee, ken d`r verder niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een huis gekocht met haar vriendje toch
Geen zin om die wedstrijd te kijken, leek me teringsaai en zo bleek ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgen jullie nog Voetbal nu Feyenoord klaar is?
Facebook verteld me net dat Sevilla gewonnen heeft.
Kijk je wel Eredivisie dan ? Was dit weekend ook schijnbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zin om die wedstrijd te kijken, leek me teringsaai en zo bleek ook
DIe is nu stokoud.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
Mike ken je haar nog Fotoboek van Denon was verliefd op haar
Oh ja Eredivisie volg ik nog wel beetje. Niet alles. Maar finales van de play-offs is wel leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk je wel Eredivisie dan ? Was dit weekend ook schijnbaar.
Eigenlijk niet nee, straks met de WK natuurlijk weer echt zin in VI Oranjequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgen jullie nog Voetbal nu Feyenoord klaar is?
Facebook verteld me net dat Sevilla gewonnen heeft.
Ik was als puber altijd cammen met Brechtje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
Mike ken je haar nog Fotoboek van Denon was verliefd op haar
lukt echt niet inderdaadquote:
maar anders word je niet meer wakkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij ben je in 15 minuten nog niet in de soort slaap die het belangrijkst is.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was als puber altijd cammen met Brechtje.
quote:
Beetje paardenvlees voor de cam eten tochquote:
Die was daar niet zo blij mee geloof ik.quote:
Hetzou mooi zijn als die radiozender eens dj`s had die meer deden dan alleen liedjes aanklikken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
FOK! had ook een radiozender mooie tijden waren dat.
Ook die hadden me eens gebeld voor een interview maar dat ging niet zo goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
FOK! had ook een radiozender mooie tijden waren dat.
Hallo Ronaldquote:
quote:
Hadden zequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hetzou mooi zijn als die radiozender eens dj`s had die meer deden dan alleen liedjes aanklikken.
Wie dan DJ Koelkast zeker? Of Monopolyquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook die hadden me eens gebeld voor een interview maar dat ging niet zo goed
Moeten ze echt meer mee doen. Fokkers bellen en nieuws er tussendoor, discussie shit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fok! Radio was trouwens niet echt een zender. Dat was wekelijks een uurtje op internet radio.
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden ze
DJ Koelkast draaide daar dan ging die weer mensen opbellen met domme kutvragen Zanger Pedro opbellen
Haal die duckface van fuckface, voor je t weet zit er een barkruk op je jukbeensquote:
Even zoeken, hoe heet dat nummer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal die duckface van fuckface, voor je t weet zit er een barkruk op je jukbeens
Van veel langer geleden nog, Sunchaser van fok tv presenteerde dat.quote:
Ik had gisteravond even geluisterdquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:58 schreef Typisch het volgende:
wat een gekkigheid
dat ik ooit nog eens vrijwillig giel zou kijken/luisteren
Prinsenkind ft. de broer van roos & TheGreyness - Guys night outquote:
dood of een leven gekregenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit mijn eerste fok fotoboek door te lezen.
Nostalgische gevoelens wat zou er toch van die users geworden zijn.
Oh ja die ging ook een keer iets presenteren tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van veel langer geleden nog, Sunchaser van fok tv presenteerde dat.
als ik alle FOK!tijd in runescpae had gestoken was ik top 10 geweest nuquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
zezima heeft een leven...
dan kan een fokker dat ook
San Holoquote:
Raar verhaal was dat ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
SHE die wel/niet/wel/niet/wel/niet naakt ging
Staan geen foto's bijquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
De privacy wet heeft veel veranderd op fok!
Het zusje van Huntelaar was bijvoorbeeld echt iets episch wat nu niet meer kan.
ONZ / Zus Huntelaar gevonden !
JA!quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan geen foto's bij
Je had toch ook de pedo-opsporingsdienst?
Iemand wil duidelijk terug naar zijn zolderkamerquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
SHE die wel/niet/wel/niet/wel/niet naakt ging
Jezusquote:
Ciaoquote:
Goeiemorgen.quote:
Goed hoor. Met jou?quote:
quote:
Geen broek aan doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Als je geen spandex broekpak aan kan doen? Wat kun je dan wel?
#dieleefquote:
Dat vind ik altijd zo vervelend. Mens, je bent toch op vakantie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap mn moeder soms echt niet. Ze zijn nu dus op vakantie ne alles en mn moeder wil écht iedere dag iets van me horen
. Gisteren liet ik niks weten en dan zit ze ook echt op whatsapp "laat je nog iets van je horen?!" "hallooo??"
Tering man
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap mn moeder soms echt niet. Ze zijn nu dus op vakantie ne alles en mn moeder wil écht iedere dag iets van me horen
. Gisteren liet ik niks weten en dan zit ze ook echt op whatsapp "laat je nog iets van je horen?!" "hallooo??"
Tering man
Ja. Sowieso heb ik wel een hekel aan die berichtjes iedere dag op Facebook hoe het weer daar is enzo. Ja, fuck do i care. Ik wil veel horen maar hoef echt niet iedere dag ´n update dat het vandaag een graadje warmer is dan gisteren oidquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vervelend. Mens, je bent toch op vakantie?
Mijne doet exact hetzelfdequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Sowieso heb ik wel een hekel aan die berichtjes iedere dag op Facebook hoe het weer daar is enzo. Ja, fuck do i care. Ik wil veel horen maar hoef echt niet iedere dag ´n update dat het vandaag een graadje warmer is dan gisteren oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |