Kinderen plan je niet die krijg je.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Want een kind de wereld in helpen zonder vaste woonplaats, inkomen of enige sociale zekerheid is echt de weg die je moet gaan.
ik ben niet tegen abortus per definitie, maar ik heb wel moeite met sommige redeneringen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
Ik ben ook tegen abortus.
Mensen die dat doen zijn per definitie laf.
Behalve als er een medische noodzaak is of veerkrachtig natuurlijk
Ik heb er nu 3 van 'dichtbij' gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk wie van jullie heeft wel eens een abortus meegemaakt?
Ik moest verplicht het handje vasthouden van een ex waarmee het net uit was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, ben wel in vertrouwen genomen door iemand die het net had ondergaan.
Teringquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen plan je niet die krijg je.
Maar je bent weer in zo'n onredelijke bui dus ga deze discussie maar niet met je voeren anders ga je straks weer een ban aanvragen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben niet tegen abortus per definitie, maar ik heb wel moeite met sommige redeneringen.
maar ja ik vind je bent voor legalisatie of tegen.
dus ik zou dan toch wettelijk gezien voor legaliteit gaan
Waarom ben je dan voor legaliteit?quote:Het leven is heilig voor God, en hij beziet zelfs een embryo als een levend individu. God inspireerde koning David om over Hem te schrijven: „Uw ogen zagen zelfs het embryo van mij” (Psalm 139:16). God zei dat iemand ter verantwoording zou worden geroepen als hij een ongeboren kind verwondde. Het doden van een ongeboren kind is voor hem dus moord (Exodus 20:13; 21:22, 23).
Uhu.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Leuk hč dat doorklikken via youtube
1. Omdat ik vind dat je een land niet kan besturen op religieuze gronden.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1. Omdat ik vind dat je een land niet kan besturen op religieuze gronden.
2. Omdat ik geen bijbel literalist bent.
Eens. Verder niks tegen het geloof overigens. Het is een prima instituut om mensen zonder enige sturing in hun leven te begeleiden/kracht te bieden. Al moet je dan uiteraard wel een goede voorganger hebben die de bijbel ze niet letterlijk oplegt en enkel de juiste waarden en normen die erin staan doceert.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelovigen die hun mening aan andere opdringen heb ik per definitie een hekel.
Net als aan atheďsten die gelovige keer op keer over proberen te halen trouwens.
Ben ik wel met je eens alhoewel mij niet duidelijk is hoe een verbod op abortus een land zou kunnen ontwrichten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1. Omdat ik vind dat je een land niet kan besturen op religieuze gronden.
2. Omdat ik geen bijbel literalist bent.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Alane van Wes staat nu op![]()
Wat een geweldig nummer was dat toen.
Daar ligt vaak ook het probleem ook natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Verder niks tegen het geloof overigens. Het is een prima instituut om mensen zonder enige sturing in hun leven te begeleiden/kracht te bieden. Al moet je dan uiteraard wel een goede voorganger hebben die de bijbel ze niet letterlijk oplegt en enkel de juiste waarden en normen die erin staan doceert.
Succes. Doe der de groeten.quote:Ik ben hier te moe voor. Ik ga maar eens afronden en met whatsapp het bed in.
ik heb wel bazengesprekken gehad met evangelisten van het geloofquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
Gelovigen die hun mening aan andere opdringen heb ik per definitie een hekel.
Ik zit met de lyrics erbij, kan hem gewoon meezingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
Zomer in Zaandam![]()
![]()
Mimi 't is zomer.
Ik ga met Sander naar Mimi toe
Hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit met de lyrics erbij, kan hem gewoon meezingen
dat ben ik over 10 jaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
en er is hier zo'n man die op uitgaansavonden door de stad loopt om mensen te zegenen en taxis te bellen voor dronken mensen
Ik mag hem nu al.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
en er is hier zo'n man die op uitgaansavonden door de stad loopt om mensen te zegenen en taxis te bellen voor dronken mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |