Ik kan dat heel goed. Maar ik heb wel meer afwijkingen als vrouw zijnde.quote:
Lol.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
http://pauwenwitteman.vara.nl/Home.4208.0.html
Fragmenten staan al op de site.
Wel te laat vanavondquote:
Wat slechtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Niet kunnen navigeren is mijn enige vrouwelijke kantje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan dat heel goed. Maar ik heb wel meer afwijkingen als vrouw zijnde.
Jeroen Pauw toch gewoon?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel te laat vanavond
Gelukkig hebben we K&B nog.
En Peter R. stopt met zijn ideeën om een talkshow te beginnen en doet nu iets gays met voetbal
Wie gaat P&W opvolgen?
Ik heb blaudzun al even beluisterd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Je bent rationeel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan dat heel goed. Maar ik heb wel meer afwijkingen als vrouw zijnde.
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 22:58:35Straks bij Pauw en Witteman het debat tussen Roemer en Pechtold. Pechtold is live, Roemer eerder opgenomen. #penw reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
De hele focking uitzending staat online haha
Gelukkig kappen ze er mee.
Watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef Zipportal het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 22:58:35Straks bij Pauw en Witteman het debat tussen Roemer en Pechtold. Pechtold is live, Roemer eerder opgenomen. #penw reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Echt chanantquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
De hele focking uitzending staat online haha
Gelukkig kappen ze er mee.
Jepquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja?
Gaat Paul met pensioen?
Als je wil doorspoelen, hij staat al in zijn geheel op de PenW site.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Net op tijd voor het politieke debat. Niet dat het mijn stem nog beïnvloedt, maar ach...
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/315206quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Net op tijd voor het politieke debat. Niet dat het mijn stem nog beïnvloedt, maar ach...
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/315206quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier is ook een onweersbui des doods bezig.
Waarom doorspoelen? Het is er nu toch op?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je wil doorspoelen, hij staat al in zijn geheel op de PenW site.
Als het je te saai wordt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom doorspoelen? Het is er nu toch op?
Deze hele bende is van te voren opgenomen en meteen op de site gezet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom doorspoelen? Het is er nu toch op?
Die van mij is groter, hij hangt nu overigens recht boven Katwijjk. Ik hoop dat marcodej nog leeft.quote:
Als God het wil.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van mij is groter, hij hangt nu overigens recht boven Katwijjk. Ik hoop dat marcodej nog leeft.
Ik snap de obsessie met het van-tevoren-opgenomen-aspect niet zo. Verandert het wezenlijk iets aan de inhoud van het programma?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze hele bende is van te voren opgenomen en meteen op de site gezet.
Hou je veilig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap de obsessie met het van-tevoren-opgenomen-aspect niet zo. Verandert het wezenlijk iets aan de inhoud van het programma?
En de topics van P&W lopen trouwens nog best hier op FOK!
Frits Barend roept dat ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Doe holle SP retoriek, dat roept Wilders ook
Klopt, maar ik heb evenmin iets met die EU-forische houding van Pechtold.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Doe holle SP retoriek, dat roept Wilders ook
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het allebei niks, alleen Pim had ons kunnen leiden
Ja, het is waarlijk een spektakel der natuur.quote:
Misschien he, was het wel een geinig idee geweest om mensen aan tafel te zetten waar we op kunnen stemmen zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit zijn allemaal onderwerpen waar het europees parlement helemaal geen zeggenschap over heeft
Pim had ons ook Europa in geleid. Het pluspunt was hooguit dat we nu dan misschien geen Wilders hadden gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het allebei niks, alleen Pim had ons kunnen leiden
WOP WOP WOPquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen krijgt 1000 euro.
-Mark Rutte
Wot
-Jort Kelder
Ojaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen krijgt 1000 euro.
-Mark Rutte
Wot
-Jort Kelder
Ja ja ja maar met de kennis van nu misschien weer niet hèquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pim had ons ook Europa in geleid. Het pluspunt was hooguit dat we nu dan misschien geen Wilders hadden gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben de eu in de maand!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef Domingesto het volgende:
Europa.
Noem het beestje bij haar naam: EU
Heb je al een grote boem gehad?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, het is waarlijk een spektakel der natuur.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:34 schreef superniger het volgende:
Mart Smeets morgen bij RTL late nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terwijl dat heidense Sassem dat meer verdiend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een flitsen, God is heel boos op Katwijk.
Mart Smeets morgen bij RTL late nightZeker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag een prachtig schouwspel zo uit mijn dakroom, morgen mijn filmpjes bij Helga.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Terwijl dat heidense Sassem dat meer verdiend.
Mart Smeets morgen bij RTL late nightOnderwerp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:JaapJansen twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 15:10:48Paul Witteman gaat donderdag niet stemmen, zegt hij in de VARA-Gids #PenW http://t.co/YMcEF0fi0l reageer retweet
*verdientquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Terwijl dat heidense Sassem dat meer verdiend.
Discussie is al afgelopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Deze discussie zou best tot 5 uur door kunnen gaan
Hij is veiling meester geweest...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Pechtold heeft nog nooit een hamer in zijn klauwen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |