De regering van Saudi-Arabië plant her en der bermbommen?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Links geeft geen reedt om mensenrechten, hoewel ze dat claimen.
Wilders is belangrijker en vele malen gruwelijker. Een sticker is enorm grievend, een bermbommetje een vorm van eerlijk protest.
Dat die lui zich nog in de spiegel kunnen bekijken...
Neuh.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De regering van Saudi-Arabië plant her en der bermbommen?
Verkondigen dat Saudi-Arabië een kutland is, is hetzelfde als stellen dat Wilders een belachelijk kapsel heeft. Het is nogal evident.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh.
Vrouwen die verkracht zijn geselen is ook geen mensenrechtenschending. Wilders is pas een echt enge man.
Opmerkelijk dat die Hoogland nu ook roept wat Wilders roept. Met de land willen we eigenlijk helemaal geen zaken doen.quote:Timmerfrans gaat als de wiedeweerga naar Ryaad om de plooien toch weer glad te strijken. Want tja: handel is handel, principes zijn er om verloochend te worden, zo werkt dat nu eenmaal hier te lande. Maar zo gek is het toch niet dat een groeiend aantal landgenoten zegt dat je met dat soort naties niet eens zaken hóórt te doen?
Daar kunnen we dus aan toe voegen, behalve als landen aanstoot nemen aan de acties van Meneer Wilders.quote:Handel drijven met de hele wereld
Door ons te bevrijden van Brussel kunnen we handelsverdragen sluiten met de rest van de wereld.
Wat vind jij ervan dat islamitische landen, waar de mensenrechten grof worden overtreden, met een fluwelen handschoen behandeld worden en dat Fransje Timmermans Rusland wel dreigt met het opleggen van economische sancties.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verkondigen dat Saudi-Arabië een kutland is, is hetzelfde als stellen dat Wilders een belachelijk kapsel heeft. Het is nogal evident.
Het zijn de EU en de VS die lopen te dreigen. Ik meen dat Timmermans weinig zin heeft om sancties op te leggen aan Rusland.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat islamitische landen, waar de mensenrechten grof worden overtreden, met een fluwelen handschoen behandeld worden en dat Fransje Timmermans Rusland wel dreigt met het opleggen van economische sancties.
Meer hebben we toch ook niet nodig volgens onze vertegenwoordigersquote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Laat we de handelsbetrekkingen staken met landen die weinig aantrekken van mensenrechten. Dan kunnen we binnenkort alleen nog handel drijven met onze Europese vrienden.
Het gaat er meer om dat die principes van links Nederland nogal selectief toegepast worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Laat we de handelsbetrekkingen staken met landen die weinig aantrekken van mensenrechten. Dan kunnen we binnenkort alleen nog handel drijven met onze Europese vrienden.
Onze belangrijkste handelspartners zijn inderdaad Europese landen. Maar elke euro die elders wordt verdiend is mooi meegenomen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meer hebben we toch ook niet nodig volgens onze vertegenwoordigers
Wat kan mij dat nou verrotten?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat die principes van links Nederland nogal selectief toegepast worden.
Rusland krijgt de sancties opgelegd wegens de situatie in de Oekraïne.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Rusland wel dreigt met het opleggen van economische sancties.
Ben het al 2 posten op rij met je eens, het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze belangrijkste handelspartners zijn inderdaad Europese landen. Maar elke euro die elders wordt verdiend is mooi meegenomen.
Is de situatie daar dan veel erger? Als je moest kiezen, waar zou je dan willen wonen, in Oekraïne of Saoedi-Arabië? En als je je dochter ergens heen zou moeten sturen welke van de twee landen zou je dan kiezen?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Rusland krijgt de sancties opgelegd wegens de situatie in de Oekraïne.
Het zijn twee totaal verschillende dingen. Als ik moet kiezen zou ik het liefst in Saoedi Arabië wonen overigens. Behoorlijk voorspelbaar en niet zo wispelturig als die Poetin, je moet je wel aan de regels houden. Maar dat heeft allemaal weinig te maken met dit artikel.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is de situatie daar dan veel erger? Als je moest kiezen, waar zou je dan willen wonen, in Oekraïne of Saoedi-Arabië? En als je je dochter ergens heen zou moeten sturen welke van de twee landen zou je dan kiezen?
Ze irriteren je of je ergert je eraan.quote:
En als het andere landen knaken oplevert, dan moord je toch gewoon een half land uit (Syrië bijvoorbeeld)..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
Wat maakt het nou uit waarmee je handel drijft, als het maar harde knaken oplevert. Het heet niet voor niets handel, pas als het een ethiekclubje was dan zou er reden tot twijfel zijn.
En als ze te ver over de schreef gaan dan gooi je gewoon de regering omver, voorbeelden te keus uit het verleden.
Ik vind het niet inconsequent. Ik kan me voorstellen dat ik met iemand samenwerk die ik niet mag maar waar we beide financieel voordeel van hebben. Maar als die persoon me dan gaat naaien dan is het oorlog.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende dingen. Als ik moet kiezen zou ik het liefst in Saoedi Arabië wonen overigens. Behoorlijk voorspelbaar en niet zo wispelturig als die Poetin, je moet je wel aan de regels houden. Maar dat heeft allemaal weinig te maken met dit artikel.
Wat vind je van het inconsequente van deze heer en Wilders dat ze nu pas beginnen over sancties? Toch vreemd dat ze dat willen na het commentaar van die Arabieren, een beetje kinderachtig zelfs.
Dan het gaat je niet om de mensenrechten maar om het feit dat ze niet pikken dat Wilders hun land, vlag en religie heeft beledigd. Maar dan moet je ook geen mooie woorden gebruiken over de mensenrechten want die interesseren je niets.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het niet inconsequent. Ik kan me voorstellen dat ik met iemand samenwerk met iemand die ik niet mag maar waar we beide financieel voordeel van hebben. Maar als die persoon me dan gaat naaien dan is het oorlog.
En je hebt geen bezwaar tegen de selectiviteit van rechts Nederland..quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat die principes van links Nederland nogal selectief toegepast worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |