quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
AND I WANT IT NOWquote:
Meh.quote:
177quote:
Van Vanessa Paradis. Zij en Johnny zijn ook al weer uit elkaar.quote:
Hij vroeg wie de ex van Vanessa Paradis was. het antwoord was Lenny Kravitz.quote:
quote:Eve - Who's that girl
46%
Christina Aguilera & Missy Elliot - Car Wash
27%
Rihanna - S.O.S.
27%
Dit was geen man.quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was geen man.
Maar ze heeft wel meer sociaal onhandigheidjes.
quote:
Dump haar in de plomp.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan totaal niet met haar overweg en ze is hier nog heel lang.
Beste advies van de dag. Bedankt Pinoquote:
En Thumpers. Ik ben helemaal fan van hen sinds ik ze zag op Motel Mozaïque.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen even kaartjes scoren voor BKS zaterdag met The War on Drugs
Tijd voor bier en een vette hapquote:Op maandag 19 mei 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van het saaie stuk tussen Slowdive en War on Drugs. Verder alleen maar topmuziek de hele dag.
Gewoon alleen gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat wordt kanen, en bij Babyshambles zitten.
Nu nog kijken wie er mee wil
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heb ik haar boos gemaakt ofzo. I'm one of the mean girls now
Uhm nee, ik vind het een van de mindere.quote:
Die actrice die de blonde speeltquote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen Lindsay Lohan nog onwijs lekker was
Rachel McAdamsquote:
Alweer? Manmanman.quote:
Om 12 uur morgen persmomentje dan zal hij waarschijnlijk stoppen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat Giel nog wel morgen z'n ochtendshow doen? Aangezien hij nog maar 11 uur hoeft...
Volgens mij stopt hij er morgenochtend om 10:00 mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat Giel nog wel morgen z'n ochtendshow doen? Aangezien hij nog maar 11 uur hoeft...
Welkom! Kan ik jou een glaasje ranja met ijs aanbieden?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef sneakydesert het volgende:
Kon godverdomme 3FM niet op mijn telefoon aanzetten toen ik net 30km ging fietsen omdat er in dit gehucht geen bereik is. Nu de laptop maar weer aangezet.
Wel veel lekkere chicks gezien onderweg
Ik wil ook ranja. En natuurlijk kaas, maar alleen als het echte kaas is en niet van die rare piemelkaas.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom! Kan ik jou een glaasje ranja met ijs aanbieden?
SilentChaos heeft kaasblokjes, Mexicanobakker mini frikadellen en minthy 2 bitterballen
Wat een gastvrijheid nondejuquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SilentChaos heeft kaasblokjes, Mexicanobakker mini frikadellen en minthy 2 bitterballen
Die enorme bitterballen van Minthy duurt wel lang voordat ze gaar zijn aan de binnenkant hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat roept hij inderdaad al de hele dag.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Volgens mij stopt hij er morgenochtend om 10:00 mee.
Godverdomme kutquote:Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil ook ranja. En natuurlijk kaas, maar alleen als het echte kaas is en niet van die rare piemelkaas.
Uhm hoe weten ze dat hij precies in de rivier landt?quote:
Kom hier al te langquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme kut
Mijn grap al jatten
waarschijnlijk gaat de parachute nog openquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hoe weten ze dat hij precies in de rivier landt?
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat de parachute nog open
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef sneakydesert het volgende:
Wat zei Giel nou, tot morgen middernacht?
Kan ik toch niet ruiken dat hij een parachute ding heeft?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat de parachute nog open
Dat is dat rode ding op z'n rug.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik toch niet ruiken dat hij een parachute ding heeft?
Hebben parachutes een geurtje dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
parachuteding is 1 woordquote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kon van alles zijn; parachute, reddingsvest, stoot kussen.quote:
nee, maar logisch gezien..... en als je even kijkt naar wat hij op zijn rug heeft. Want ondanks dat hij misschien precies in de rivier zou landen zou dat vrij dodelijk zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je dacht dat hij zijn lunchpakketje in zijn rugzak had?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kon van alles zijn; parachute, reddingsvest, stoot kussen.
Ik doe niet van dit soort gekke dingen dus ik heb er geenweet van.
Niet over mijn ding praten hierquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je dacht dat hij zijn lunchpakketje in zijn rugzak had?
Ik wil ook wel een stoot kussen... Vaak genoeg gedaan overigensquote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kon van alles zijn; parachute, reddingsvest, stoot kussen.
Ik doe niet van dit soort gekke dingen dus ik heb er geenweet van.
Hoe blond kun je zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hoe weten ze dat hij precies in de rivier landt?
ik ben niet helemaal bij de les vandaag geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je dacht dat hij zijn lunchpakketje in zijn rugzak had?
de zon maakt mijn haar kleur lichter, dat is het.quote:
quote:
Haarkleur is 1 woord...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de zon maakt mijn haar kleur lichter, dat is het.
Wat betekent Jezus in jouw leven?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]ik praat niet over dingen die ik niet gezien heb.
heb je alle uren giel geluisterd tot nu toe?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal bij de les vandaag geloof ik.
Teveel Engels in mijn hoofd.quote:
Nee. Gelukkig niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je alle uren giel geluisterd tot nu toe?
Ik dacht al: ik geloof dat ik een spatie...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teveel Engels in mijn hoofd.
En daarbij ramt mijn duim graag op de spatiebalk.
Dat is een aspect van het geloof, jouw ding niet.quote:
Je gelooft niet dat ik een ding hebquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een aspect van het geloof, jouw ding niet.
Domien vindt het wel een dingetjequote:Op maandag 19 mei 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik een ding heb? ik geef toe dat het niet veel voorstelt, maar dit gaat wel heel ver
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik een ding heb? ik geef toe dat het niet veel voorstelt, maar dit gaat wel heel ver
![]()
Ja maar ik vrees dat z'n mokkeltje er niet warm of koud van wordtquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Check m'n Facebook.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
of foto's of contactgegevens van een (ex-)vriendin zodat ik kan vragen.
alle drie de antwoorden en dan middelen stel ik voorquote:Op maandag 19 mei 2014 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Check m'n Facebook.
Voor een eerlijk antwoord kan je het beste m'n ex vragen.
Voor een negatief antwoord m'n mislukte 1 night stand.
Voor een overdreven positief antwoord m'n huidige mokkel.
Ik las dit in Glennis Graces stemquote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Zaktabak het volgende:
Giel heeft een lachkick alsof hij aan de wiet zit. Wat erg
Jups goed plan.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle drie de antwoorden en dan middelen stel ik voor
Wel zo gezelligquote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups goed plan.
Ik zal een groepsfb-bericht schrijven dan om te vragen. Kennen ze elkaar ook gelijk
Ja ik ben ook wel benieuwd eigenlijk of hij binnenkort haar wereld mag rockenquote:
Ik heb alleen geen flauw idee wie je exen zijn, dus dat wordt al je vrouwelijke vrienden aanschrijven.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel zo gezellig
Helaas was S. er niet in de kroeg toen ik er met J. was afgelopen vrijdag
Nog gezelligerquote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen flauw idee wie je exen zijn, dus dat wordt al je vrouwelijke vrienden aanschrijven.
mooi, ben benieuwdquote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups goed plan.
Ik zal een groepsfb-bericht schrijven dan om te vragen. Kennen ze elkaar ook gelijk
Je gaat me zeker bannen omdat ik een fokker ben met een pener van < 30cmquote:
Dat ben je toch ook?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lijk wel gek om alle hysterische vrouwen in SC zijn leven te vragen naar zijn ding.
waarom denk je dat ze hysterisch zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lijk wel gek om alle hysterische vrouwen in SC zijn leven te vragen naar zijn ding.
Bij hysterische vrouwen denk ik altijd aan vrouwen met een KPK, en die date jij niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze hysterisch zijn
KPKquote:Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij hysterische vrouwen denk ik altijd aan vrouwen met een KPK, en die date jij niet.
Kort pittig kapsel.quote:
oooooooooooooooh..quote:
Stop vrouwen bij elkaar in een fb gesprek en het wordt altijd hysterisch.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze hysterisch zijn
ik mag niet bannen op t forumquote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat me zeker bannen omdat ik een fokker ben met een pener van < 30cm
Nepmod dat je d'r bent.quote:
geen één mod kan bannenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oooooooooooooooh..
En dat klopt, die date ik niet. Sterker nog, ik mijd ze überhaupt in m'n sociale leven!
Wat is dat nou weer voor een systeem?quote:
wees blijquote:
quote:
Is er wel een democratische stemming over wie gebant wordt en wie niet?quote:
Tja, de FOK!piramide. Mod's hebben FA's boven zich en delen de bans uit na voordrachten van mod'squote:Op maandag 19 mei 2014 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een systeem?
democratiequote:Op maandag 19 mei 2014 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er wel een democratische stemming over wie gebant wordt en wie niet?
terecht ook, zou niet werkenquote:
hij mag dadelijk een kwartiertje liggenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat hij niet slapen straks beter in een ruk door de laatste 10 uurtjes.
bovendien gaat het wel langer dan nog 10 uur durenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat hij niet slapen straks beter in een ruk door de laatste 10 uurtjes.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien gaat het wel langer dan nog 10 uur duren
Hij mag vannacht toch ook weer een paar uur slapen? Daar doelde ik op, afgelopen nacht alleen powernap gehad.quote:De vraag is wanneer Giel daarna besluit te stoppen. Volgens de woordvoerster van de VARA is de dj van plan om het nog een aantal uren meer vol te houden, zodat hij een stevig record vestigt. 'We hopen dat hij daarna nog zijn eigen show kan volmaken. We hebben er alle vertrouwen in.' De VARA verwacht dat Giel het morgen om 12.00 uur wel welletjes vindt, dan staat er althans een persmoment gepland .
dat dus en wat hij even terug zei, dus das al een stuk langer dan 10 uur vanaf nuquote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
[..]
Hij mag vannacht toch ook weer een paar uur slapen? Daar doelde ik op, afgelopen nacht alleen powernap gehad.
Hij ziet enorm op tegen deze slaap van vannacht omdat hij steeds vager uit die slaapjes komt.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Holenmens het volgende:
Vannacht slaapt hij ja, Barend en Wijnand vervangen hem dan.
Denk dat hij morgen rond 10/12 uur stopt. Maar hij zei net toch dat hij nog wel tot 's nachts doorgaat? http://www.3fm.nl/a/145026
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef Holenmens het volgende:
Vannacht slaapt hij ja, Barend en Wijnand vervangen hem dan.
Denk dat hij morgen rond 10/12 uur stopt. Maar hij zei net toch dat hij nog wel tot 's nachts doorgaat? http://www.3fm.nl/a/145026
Bedoel dus 10 uurtjes vanaf zijn volgende slaapmoment , dat zal weer on 2 uur vannacht zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus en wat hij even terug zei, dus das al een stuk langer dan 10 uur vanaf nu
ow zo, hij kan het maar beter wel doen, die slaapjes zitten er niet voor niets inquote:Op maandag 19 mei 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel dus 10 uurtjes vanaf zijn volgende slaapmoment , dat zal weer on 2 uur vannacht zijn
logisch tochquote:
15 minutenquote:
Timur & Rámonquote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef sneakydesert het volgende:
Wie gaat Giels ochtendshow presenteren als hij na zijn recordpoging aan het bijslapen is?
Schijnheil. Jij bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie plaat trouwens van Kensington
Moeten ze vaker draaien
En Giel woensdag weer gewoon aan het werk? Wow, respect.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:17 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Timur & Rámon
http://www.3fm.nl/programmaschema
Heb je zekers nog nooit haar geluisterd, brrrr. Alle vrouwelijke dj's van Q zijn om te huilen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
Kristel van Eijk een weekend programma op Radio 2
Kan zij Roos niet vervangen[ afbeelding ]
Blijft jammer dat Lieke Veld uit het opleidingtraject gehaald isquote:Op maandag 19 mei 2014 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
Nee dat kan ze niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
Coldplay.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef Zaktabak het volgende:
ik weet niet wat ik erger vind. Coldplay of Snow Patrol
Schijnheil omdat je positief bent over Kensington terwijl je er een hekel aan hebt en jij bent omdat je bent. Aan de beurt.quote:
Beide prachtig! Maar ik ben dan ook erger dan Coldplay en Snow Patrol.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Beide prachtig! Maar ik ben dan ook erger dan Coldplay en Snow Patrol.
Zelfde jankkaliber...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef Zaktabak het volgende:
Bankhangen voor een hoge snotproductie, maar daarmee ga ik je niet vermoeien. Zal zo m'n broer eens vragen, die is altijd in voor dat soort gesprekjesquote:Op maandag 19 mei 2014 18:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfde jankkaliber...
Pfff sporten met dit weer zorgt voor een hoge zweetproductie
Mja, da's op dit moment nog niet bekend natuurlijk. Als Giel er donderdag nog niet is neem ik aan dat Timur en Rámon het nog wat langer overnemen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En Giel woensdag weer gewoon aan het werk? Wow, respect.
Klopt, ze staan stand-by zei Giel.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, da's op dit moment nog niet bekend natuurlijk. Als Giel er donderdag nog niet is neem ik aan dat Timur en Rámon het nog wat langer overnemen.
Oh ja. Tegenwoordig wélquote:
Geveolige kwestie ditquote:Op maandag 19 mei 2014 18:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Schijnheil omdat je positief bent over Kensington terwijl je er een hekel aan hebt en jij bent omdat je bent. Aan de beurt.
Hangt er denk ik van af wat je met die repen gaat doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geveolige kwestie dit
Het liefst trek ik je aan repen
Maar ja rubbereend dit dat
Officieel is hij gewoon een gast hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef Holenmens het volgende:
Wel leuker dat Sander nu gewoon tot het eind blijft. Goeie sidekick
Oh kutquote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hangt er denk ik van af wat je met die repen gaat doen.
Je bent nog steeds trouwens.
Hij kondigde ook het half 7 nieuws aan dus ik vind van nietquote:Op maandag 19 mei 2014 18:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Officieel is hij gewoon een gast hoor
Tuurlijk WF, waaraan dacht jij dan?! Ik ga geen bezette man zitten te verleiden, zeker niet als ikzelf al heerlijk bezet benquote:
Niks mis mee. Zeker niet met dit weerquote:
Nou, als je te hard blaast is het wegquote:
Die snorquote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, als je te hard blaast is het weg
Niet blazen dan...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, als je te hard blaast is het weg
Hi Ceequote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cee het volgende:
Hey hoi. Even bijgelezen. Ben ik spuit elf als ik DeMint nog even feliciteer met het leven? Dit dat alles.![]()
Heb een beetje laat alles door maar dat heb ik bij meer dingen de laatste tijd. Ik geloof dat de aftakeling is begonnen.
Spuit 22, maar je spúit tenminste nog!!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cee het volgende:
Hey hoi. Even bijgelezen. Ben ik spuit elf als ik DeMint nog even feliciteer met het leven? Dit dat alles.![]()
Heb een beetje laat alles door maar dat heb ik bij meer dingen de laatste tijd. Ik geloof dat de aftakeling is begonnen.
Ik vind het niet leuk als je naar mijn privé-problemen refereertquote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Spuit 22, maar je spúit tenminste nog!!![]()
Fuck aftakeling en dank je
Nou voorruitquote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cee het volgende:
Godverdomme, we krijgen nu al overbeschermde knuffelgeneratie die nooit ergens moeite voor hebben hoeven doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:41 schreef Zaktabak het volgende:
VMBO'er over Wiskunde: 'Noujaaaaahhh... we moesten veel berekenen"
ZOU HET?______!
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat gekanjer over te lange teksten of te moeilijke vragen. Het is toch godverdomme niet een kruiswoordpuzzel dat je moet maken.
Kijk deze vraag dan: EXA / Waar gaat het heen met deze wereld.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme, we krijgen nu al overbeschermde knuffelgeneratie die nooit ergens moeite voor hebben hoeven doen.
Daar winnen we de oorlog toch niet mee
Nou ja, om nou te zeggen "beter"quote:Op maandag 19 mei 2014 19:12 schreef Cee het volgende:
Ik wilde ook reageren maar ik dacht, SC kan vast een 'betere' opmerking verzinnen.
Goed nieuws wat mij betreft.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Domien heeft het goede weer ingepakt en meegenomen naar NL
Ik ben er één aan het breien.quote:
Alleen in Domiens selfies.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar in Portugal is het toch altijd lekker warm?
Faxboksquote:
quote:
Mooizo. Alles gelukt met je scriptie en de verdediging enzo?quote:
Ja. De scriptie heb ik afgerond met een 7. De verdediging had ik afgelopen vrijdag. Daar kreeg ik een 6 voor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooizo. Alles gelukt met je scriptie en de verdediging enzo?
Klopt, sinds halverwege de middag lijkt het snel achteruit te zijn gegaan met het energieniveau van Giel. Gelukkig mag 'ie vannacht weer even rusten én hopelijk helpt dat rusten ook daadwerkelijk. Wordt steeds benieuwder of 'ie het ook écht gaat halen...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef cheese. het volgende:
De vermoeidheid begin je nu toch wel te merken.
Die grap heb ik reeds gemaaktquote:
Eerder werd er ook al een plaat 2x binnen 3 uur afgespeeld. Niemand die er iets van gezegd heeft, dus schijnbaar worden de regeltjes niet zo nauw genomen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef DenS het volgende:
Weet niet of ik heeeeel erg heb opgelet, maar volgens mij is Giel vergeten de plaat af te kondigen? Aankondiging was er ook niet, toen kwam Gerard binnen
Top, gefeliciteerdquote:Op maandag 19 mei 2014 20:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja. De scriptie heb ik afgerond met een 7. De verdediging had ik afgelopen vrijdag. Daar kreeg ik een 6 voor.
Banaanquote:Op maandag 19 mei 2014 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is Rock? Ik wil weten hoe het is gegaan vandaag.
Wat?quote:
Die zit al een hele avond op twitter te vloeken op een slechte film die hij heeft gezien. Ik gok dat zijn dag niet zo best was.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
Aha.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik eet een banaan
Sorry er zat storing op de lijn
Oh neequote:Op maandag 19 mei 2014 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zit al een hele avond op twitter te vloeken op een slechte film die hij heeft gezien. Ik gok dat zijn dag niet zo best was.
Maar het lijkt verder niemand iets te boeien...quote:Op maandag 19 mei 2014 21:43 schreef ddx het volgende:
Ja had ik toen ook gepost (was zaterdagavond) 2 keer binnen 3 uur en 2e keer niet aan of afgekondigd.
Hij tweette net over een film die hij heeft gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Top, gefeliciteerd
Giel heeft het bijna gered!
Ik had nog niet op Twitter gekeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hij tweette net over een film die hij heeft gezien.
Guinness houd er bij zulke marathon recordpogingen wel rekening mee dat hier en daar wel eens wat kan gebeuren wat buiten de regels gaat.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Eerder werd er ook al een plaat 2x binnen 3 uur afgespeeld. Niemand die er iets van gezegd heeft, dus schijnbaar worden de regeltjes niet zo nauw genomen.
kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Guinness houd er bij zulke marathon recordpogingen wel rekening mee dat hier en daar wel eens wat kan gebeuren wat buiten de regels gaat.
Als je de regels leest van het Guinnes Book of Records valt vooral op dat het erom gaat dat het station niet op de automatische piloot gaat met auto-doorstarts en voicetracks..
Of, en dan richt ik deze vraag naar Sirolf, is het toch echt heel strikt geregeld en zegt Guinness bij al 1 onvolledige aankondiging "Dit was geen radio volgens onze regeltjes dus je hebt geen 190 radio gemaakt"?
Ik denk dat Guinness dan al wel had ingegrepen, als er iets niet volgens de regels was verlopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Guinness houd er bij zulke marathon recordpogingen wel rekening mee dat hier en daar wel eens wat kan gebeuren wat buiten de regels gaat.
Als je de regels leest van het Guinnes Book of Records valt vooral op dat het erom gaat dat het station niet op de automatische piloot gaat met auto-doorstarts en voicetracks..
Of, en dan richt ik deze vraag naar Sirolf, is het toch echt heel strikt geregeld en zegt Guinness bij al 1 onvolledige aankondiging "Dit was geen radio volgens onze regeltjes dus je hebt geen 190 radio gemaakt"?
Gerard kwam cola brengen voor Giel.quote:
Guinness is er niet live bij. Was te duur om die mannetjes erbij te laten zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat Guinness dan al wel had ingegrepen, als er iets niet volgens de regels was verlopen.
Nee, zo'n halve liter flesje.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Een eenzaam McDonalds bekertje met koude Diet Coke ja[ afbeelding ]
Ik had ook verwacht dat ik 3fm zou mijden deze week maar, wat hier eerder is gezegd, Giel valt me reuze mee als hij een ander programma dan dat van hemzelf presenteert.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zeggen dat Giel wel behoorlijk op mijn ladder gestegen is
echt top gedaan
ja he....quote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat ik 3fm zou mijden deze week maar, wat hier eerder is gezegd, Giel valt me reuze mee als hij een ander programma dan dat van hemzelf presenteert.
Vooral dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat ik 3fm zou mijden deze week maar, wat hier eerder is gezegd, Giel valt me reuze mee als hij een ander programma dan dat van hemzelf presenteert.
Eens.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zeggen dat Giel wel behoorlijk op mijn ladder gestegen is
echt top gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |