quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
AND I WANT IT NOWquote:
Meh.quote:
177quote:
Van Vanessa Paradis. Zij en Johnny zijn ook al weer uit elkaar.quote:
Hij vroeg wie de ex van Vanessa Paradis was. het antwoord was Lenny Kravitz.quote:
quote:Eve - Who's that girl
46%
Christina Aguilera & Missy Elliot - Car Wash
27%
Rihanna - S.O.S.
27%
Dit was geen man.quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was geen man.
Maar ze heeft wel meer sociaal onhandigheidjes.
quote:
Dump haar in de plomp.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan totaal niet met haar overweg en ze is hier nog heel lang.
Beste advies van de dag. Bedankt Pinoquote:
En Thumpers. Ik ben helemaal fan van hen sinds ik ze zag op Motel Mozaïque.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen even kaartjes scoren voor BKS zaterdag met The War on Drugs
Tijd voor bier en een vette hapquote:Op maandag 19 mei 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van het saaie stuk tussen Slowdive en War on Drugs. Verder alleen maar topmuziek de hele dag.
Gewoon alleen gaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat wordt kanen, en bij Babyshambles zitten.
Nu nog kijken wie er mee wil
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heb ik haar boos gemaakt ofzo. I'm one of the mean girls now
Uhm nee, ik vind het een van de mindere.quote:
Die actrice die de blonde speeltquote:Op maandag 19 mei 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen Lindsay Lohan nog onwijs lekker was
Rachel McAdamsquote:
Alweer? Manmanman.quote:
Om 12 uur morgen persmomentje dan zal hij waarschijnlijk stoppen.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat Giel nog wel morgen z'n ochtendshow doen? Aangezien hij nog maar 11 uur hoeft...
Volgens mij stopt hij er morgenochtend om 10:00 mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat Giel nog wel morgen z'n ochtendshow doen? Aangezien hij nog maar 11 uur hoeft...
Welkom! Kan ik jou een glaasje ranja met ijs aanbieden?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef sneakydesert het volgende:
Kon godverdomme 3FM niet op mijn telefoon aanzetten toen ik net 30km ging fietsen omdat er in dit gehucht geen bereik is. Nu de laptop maar weer aangezet.
Wel veel lekkere chicks gezien onderweg
Ik wil ook ranja. En natuurlijk kaas, maar alleen als het echte kaas is en niet van die rare piemelkaas.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom! Kan ik jou een glaasje ranja met ijs aanbieden?
SilentChaos heeft kaasblokjes, Mexicanobakker mini frikadellen en minthy 2 bitterballen
Wat een gastvrijheid nondejuquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SilentChaos heeft kaasblokjes, Mexicanobakker mini frikadellen en minthy 2 bitterballen
Die enorme bitterballen van Minthy duurt wel lang voordat ze gaar zijn aan de binnenkant hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat roept hij inderdaad al de hele dag.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Volgens mij stopt hij er morgenochtend om 10:00 mee.
Godverdomme kutquote:Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil ook ranja. En natuurlijk kaas, maar alleen als het echte kaas is en niet van die rare piemelkaas.
Uhm hoe weten ze dat hij precies in de rivier landt?quote:
Kom hier al te langquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme kut
Mijn grap al jatten
waarschijnlijk gaat de parachute nog openquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hoe weten ze dat hij precies in de rivier landt?
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat de parachute nog open
jaquote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef sneakydesert het volgende:
Wat zei Giel nou, tot morgen middernacht?
Kan ik toch niet ruiken dat hij een parachute ding heeft?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat de parachute nog open
Dat is dat rode ding op z'n rug.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik toch niet ruiken dat hij een parachute ding heeft?
Hebben parachutes een geurtje dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
parachuteding is 1 woordquote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kon van alles zijn; parachute, reddingsvest, stoot kussen.quote:
nee, maar logisch gezien..... en als je even kijkt naar wat hij op zijn rug heeft. Want ondanks dat hij misschien precies in de rivier zou landen zou dat vrij dodelijk zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je dacht dat hij zijn lunchpakketje in zijn rugzak had?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kon van alles zijn; parachute, reddingsvest, stoot kussen.
Ik doe niet van dit soort gekke dingen dus ik heb er geenweet van.
Niet over mijn ding praten hierquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je dacht dat hij zijn lunchpakketje in zijn rugzak had?
Ik wil ook wel een stoot kussen... Vaak genoeg gedaan overigensquote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kon van alles zijn; parachute, reddingsvest, stoot kussen.
Ik doe niet van dit soort gekke dingen dus ik heb er geenweet van.
Hoe blond kun je zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hoe weten ze dat hij precies in de rivier landt?
ik ben niet helemaal bij de les vandaag geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je dacht dat hij zijn lunchpakketje in zijn rugzak had?
de zon maakt mijn haar kleur lichter, dat is het.quote:
quote:
Haarkleur is 1 woord...quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de zon maakt mijn haar kleur lichter, dat is het.
Wat betekent Jezus in jouw leven?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]ik praat niet over dingen die ik niet gezien heb.
heb je alle uren giel geluisterd tot nu toe?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal bij de les vandaag geloof ik.
Teveel Engels in mijn hoofd.quote:
Nee. Gelukkig niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je alle uren giel geluisterd tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |