komt wordt?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef Stickertje het volgende:
26 mei, ned 3 om 20.30 komt wordt er een theatervoorstelling van pietertje uitgezonden
Of het is gewoon warm.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Die kale daarachter is zenuwachtig voor zometeen, zit heel de tijd het zweet van z'n hele lijf te vegen.
Maar iedereen kent die foto volgens Matthijs.quote:
quote:
Vind ik wel eigenlijk. Je kunt jezelf minder verbergen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
met minder kleren aan ben je meer jezelf
Je mag zijn veters niet eens strikken, laat staan z'n gulp dicht ritsen.quote:
Haha, zo waar dit.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:27 schreef OProg het volgende:
Twee dingen die je niet wil na je dood: Jeroen Krabbe en Frits Barend die komen melden dat ze je beste vriend zijn en een mini-opera.
- Kieft interviewtje'quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
VI vandaag gaat over:
- Rutte
- Sjek met zijn "Derksen moet NEC directeur" worden.
quote:
kijken waard als je van muziek houd?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen gaat nu los![]()
#Derksenontheroadkijkers
Zeker wetenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kijken waard als je van muziek houd?
6,5/10 programma.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kijken waard als je van muziek houd?
Wie wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
BREAKING NEWS: Julian Jenner verlaat Ferencváros.
Een comeback bij Vitesse lijkt in de maak.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
VBL is die kant op ->quote:Op maandag 19 mei 2014 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
Maar jij bepaalt niet waar ik dergelijke posts plaats. Als ik dat hier wil doen, doe ik dat lekker.quote:
Ik wacht wel op de lucky he.quote:
als je maar niet denkt dat mij daarin kan verslaanquote:Op maandag 19 mei 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga Mens Erger je Wel met Stickertje spelen.
Als ze naar v. Breukelen hadden geluisterd dan waren ze in 1990 wereldkampioen geworden.quote:
Als johannes hier was had hij nu dit filmpje gepost.quote:
Aan zijn mond, dat is knapquote:
moet je de vraag ook niet 5 minuten later lezenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet je vooral vragen als het liedje is afgelopen
Hopelijk wordt Wim heel erg moe van Matthijs. Misschien valt hij wel in slaap.quote:Biografie ‘Kieft’: Wim Kieft en Michel van Egmond – 20-5-2014
Voetballer Wim Kieft was Europees topscorer, won de Europa Cup I, het Europees Kampioenschap en vele andere titels. Na zijn professionele voetbalcarrière ging de 43-voudige international voornamelijk aan de slag als voetbal analyticus. Volgende week verschijnt de biografie ‘Kieft’, geschreven door journalist Michel van Egmond. In dit boek onthult Kieft dat hij ruim 18 jaar verslaafd geweest aan cocaïne. Aan tafel: Wim Kieft en Michel van Egmond.
Luguber grapje hoor, tong.quote:
Misschien onthult Matthijs ook dat hij al jarenlang een lijntje snuift voordat dwdd begint. Dat zou eens wat zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Wim heel erg moe van Matthijs. Misschien valt hij wel in slaap.
Nogal macaber inderdaad.quote:
Daar is hij veel te braaf voor volgens mij, die wordt al rood als het maar in de verste verte over seks gaat bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien onthult Matthijs ook dat hij al jarenlang een lijntje snuift voordat dwdd begint. Dat zou eens wat zijn.
Haha ja dat wel. Maar eerst ging het eens over drugs met een of andere BN'er (Halina? nee wwet niet meer wie) en toen was Matthijs heel verontwaardigd toen diegene zei dat hij/zij nog nooit cocaine gebruikt had.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:58 schreef Karina het volgende:
Daar is hij veel te braaf voor volgens mij, die wordt al rood als het maar in de verste verte over seks gaat bijvoorbeeld
Zegt iemand die op horror-films geilt.quote:
Wim Kieft deed het jarenlang als voetbal-analist.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien onthult Matthijs ook dat hij al jarenlang een lijntje snuift voordat dwdd begint. Dat zou eens wat zijn.
En terwijl ik dit lees, verschijnt Sjek op tvquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:47 schreef OProg het volgende:
Nu nog even Sjek, alleen is hij is te breed om op het beeld te krijgen geloof ik.
Hij wast zijn handen in onschuld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijl ik dit lees, verschijnt Sjek op tvvies bruin en dik.
Ik zat niet op te letten, van wie dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef OProg het volgende:
We gaan muziek van langer dan een minuut krijgen.
Purple Rain cover met Jett Rebel en Henny Vrientenquote:
Oh nou ik ben benieuwd. Houd een flinke slag om de armquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Purple Rain cover met Jett Rebel en Henny Vrienten
Ik had hem op de verkeerde zender staan...dus postte ik voor het zappenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik keek of ik hem op de verkeerde zender had staan
quote:
De laatste week hè....nog even al het slechtste wordt uit de kast getrokken.quote:
is het enige waar je bij prem een compliment voor kan geven, zijn kleding.. want zijn meningen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |