wie het is heeft hij er niet bijverteldquote:
nee omdat roddel dat hij eindelijk (?) een relatie heeft. En heb expres ' met man' niet in TT gezet.quote:
ach, waarom niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja, heel Showie, een politicus met verkering.
ik ook! Misschien is dit ter afleiding.quote:
Hij is gewoon stiekem hetero, maar durft daar nog niet voor uit te komen!quote:
Mark is te oud.quote:
Misschien doet 'ie het met Gordon?quote:
Die speelde wel met Marks beste vriend in een reclamespot! The plot thickens!!quote:
Geer juist, toch?quote:
en die facelift? Dat is Geer.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou ze niet uit elkaar. Die met die witte tanden!
Bestaat dat wel echt, a-seksueel of is dat geen mythe?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Guanabana het volgende:
Nee, denk dat de kans groter is dat hij aseksueel is dan homo. Ik heb een vrij goede gaydar, en daar is hij bij mij nog nooit op verschenen.
Ja dat bestaatquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bestaat dat wel echt, a-seksueel of is dat geen mythe?
En heb je dan helemaal GEEN seksuele gevoelens of prikkels?
Ja dat bestaat, in verschillende gradaties. Je hebt mensen die totaal geen seksuele gevoelens hebben, je hebt mensen die bijvoorbeeld wel masturberen. Je hebt mensen die wel verliefd kunnen worden maar daar geen seks bij willen of hoeven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bestaat dat wel echt, a-seksueel of is dat geen mythe?
En heb je dan helemaal GEEN seksuele gevoelens of prikkels?
Ik zou je gaydar toch maar even na laten kijken dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Guanabana het volgende:
Nee, denk dat de kans groter is dat hij aseksueel is dan homo. Ik heb een vrij goede gaydar, en daar is hij bij mij nog nooit op verschenen.
Ja, ik weet ook niet of ik dát nou een betrouwbare bron vind.quote:
Nou ja, toch een BN-er. Soort van. Eventueel. Zo goed als.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ja, heel Showie, een politicus met verkering.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:52 schreef FANN het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)n-homo.3405815.lynkx
Loos alarm
Heet hij nu, Ross of Roos??quote:Jan Roos
PowNews-verslaggever Jan Ross beweerde in zijn radioprogramma Echte Jannen op Radio 1 dat hij zeker weet dat Nederland haar eerste homoseksuele premier heeft. “Het is aan mij persoonlijk bevestigd”, zegt hij. “Het is officieel.” Ook na de ontkenning van de woordvoerder blijft Roos bij zijn bewering.
Iemand die het grootste deel van de bevolking stelselmatig een oor aan naait gun ik geen gelukkige relatiequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:58 schreef Bblurker2 het volgende:
Ach, so what? Als ie maar gelukkig is in zijn relatie. Of dat nu een man of een vrouw is. Of maakt dat toch nog wat uit voor veel mensen in dit land?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |