Ach, nu hebben we een betastend persoon. Ook leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb weinig hoop op een doortastend persoon of het nu man of vrouw is.
De NL politiek is net oranje voetbal elftal zonder de sterren.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, nu hebben we een betastend persoon. Ook leuk.
Of dit is de reden dat Gordon het nooit lang uithield met anderen? Steeds weer terug bij zijn 'goede vriend' Mark Ruttequote:Op maandag 19 mei 2014 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan is het al voorbij voordat er bewijs is.
Elk contact met zijn moeder wordt wel streng afgesloten.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of dit is de reden dat Gordon het nooit lang uithield met anderen? Steeds weer terug bij zijn 'goede vriend' Mark Rutte
Dit is puur speculeren hoor!
Een nep vrouw met baard?quote:Op maandag 19 mei 2014 04:50 schreef TLC het volgende:
Wat maakt het nou uit dat Mark Rutte homosexueel is ? ik vind het wel leuk voor hem
En leuk dat ie een partner gevonden heeft !![]()
![]()
Wat boeit dat nu weer?quote:Op maandag 19 mei 2014 05:33 schreef hoas het volgende:
Nou eens afwachten wat de Islam hier van zegt?
Timmermans moet dankzij Wilders naar SA om in het aarsje van de machthebbers daar te kruipen. Iets met miljarden die de Pindaprincipes ons anders kosten.quote:
Je moest toch echt beetje blind zijn om dat niet zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:03 schreef Aanstootgevend het volgende:
Een gay premier maakt zijn baan lastiger
quote:"Dat is aan mij persoonlijk bevestigd", laat Roos weten. "Het is officieel."
En het is Geertjequote:Op maandag 19 mei 2014 06:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moest toch echt beetje blind zijn om dat niet zien.
Precies, dat heeft Fleur Agema ook. Die wordt ook continu uitgemaakt voor pot, terwijl ze in al haar interviews alleen maar over het zoeken naar een man praat.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:43 schreef Hicham. het volgende:
Ik geloof het niet. Hij is waarschijnlijk gewoon hetero, maar zijn grote probleem is dat hij een workaholic is en van het vrij leven houd.
Hij is dol op zijn moeder.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef Confetti het volgende:
Had stiekem toch gehoopt dat hij een fatsoenlijke normale man was..dit soort ongein kost ons pas echt geld.
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:36 schreef bamibij het volgende:
Al was ie necrofiel. Goede minister-president, gay of niet.
Jij vindt Rutte een goede minister-preaident?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:36 schreef bamibij het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef nietzman het volgende:
Ik hoop dat het waar is want het zou SUPERSCHATTIG ZIJN.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef Peter het volgende:
[..]
de Belgen hebben een openlijk homoseksuele premier..
Nee.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:10 schreef Leandra het volgende:
Als het waar is, zouden we dan het eerste land met een openlijk biseksuele/homoseksuele MP zijn?
Het is ook wel lekker makkelijk om alles slecht te vinden aan Mark Rutte, ik denk niet dat nederland er compleet anders had uitgezien met een andere minister-president eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt Rutte een goede minister-preaident?
En van allemaal wist ik het niet, was het elders wel een issue of heeft niemand er moeilijk over gedaan?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:11 schreef J.B. het volgende:
[..]
Nee.
Edit: de eerste homoseksuele (lesbische) premier was die van Ijsland, daarna Di Rupo en nog de premier van Luxemburg.
Niet meteen zien dat Di Rupo homo is met zijn strikjesquote:Op maandag 19 mei 2014 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En van allemaal wist ik het niet, was het elders wel een issue of heeft niemand er moeilijk over gedaan?
Tsja, ik ben die strikjes wel gewend bij familieleden die zeker niet homoseksueel zijn, dus die associatie ligt er voor mij niet zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:23 schreef Roceco het volgende:
[..]
Niet meteen zien dat Di Rupo homo is met zijn strikjes
[ afbeelding ]
Hoezo kost ons dit geld?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef Confetti het volgende:
Had stiekem toch gehoopt dat hij een fatsoenlijke normale man was..dit soort ongein kost ons pas echt geld.
tyfus wat een hoopje ellende moet jij wel niet zijnquote:
Misschien heeft Saudi-Arabië hierom de handel opgeschort!!! Ze willen niet handelen met homolanden.quote:
Saudi-Arabië heeft toch vrij duidelijk laten weten dat Wilders de reden is om de handel op te schorten.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien heeft Saudi-Arabië hierom de handel opgeschort!!! Ze willen niet handelen met homolanden.Zie je wel! Het ligt allemaal aan de VVD! Boe VVD! Boehoe!
Of doen we dat alleen als het om de PVV gaat? Misschien is er ook nog een hommo in de PVV die we kunnen beschuldigen?
Wij zijn de eerste! Want landen zeggen altijd precies de reden voor iets zonder achterliggende bedoelingen! Jaja, illuminazi, homohaters, dit dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Saudi-Arabië heeft toch vrij duidelijk laten weten dat Wilders de reden is om de handel op te schorten.
Maar goed, ik ken persoonlijk geen landen die worden geboycot omdat hun premier gay is.
Als een land geen handel wil doen met een ander land, puur om de opvattingen van één persoon, dan is dat een vrij achterlijk land met een achterlijke cultuurquote:Op maandag 19 mei 2014 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Saudi-Arabië heeft toch vrij duidelijk laten weten dat Wilders de reden is om de handel op te schorten.
Maar goed, ik ken persoonlijk geen landen die worden geboycot omdat hun premier gay is.
Een hoop achterlijke culturen in Europa dan: http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Oostenrijk/000619a.htmlquote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als een land geen handel wil doen met een ander land, puur om de opvattingen van één persoon, dan is dat een vrij achterlijk land met een achterlijke cultuur
Of het een goeie MP is zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:36 schreef bamibij het volgende:
Goh. Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als een land geen handel wil doen met een ander land, puur om de opvattingen van één persoon, dan is dat een vrij achterlijk land met een achterlijke cultuurEven achterlijk als geen handel willen doen met een land omdat de regeringsleider homo is.
Dat was ook behoorlijk achterlijk ja. En toen was het nog niet eens algemeen bekend dat Haider homo wasquote:Op maandag 19 mei 2014 10:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Een hoop achterlijke culturen in Europa dan: http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Oostenrijk/000619a.html
Nee, nee. Dat was je stelling niet. Al deze landen hebben achterlijke culturen, toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was ook behoorlijk achterlijk ja.
Landen die andere landen boycotten vanwege dit soort zaken zijn achterlijk. Landen die Oostenrijk boycotten vanwege Haider waren achterlijk, ja. Zo goed?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, nee. Dat was je stelling niet. Al deze landen hebben achterlijke culturen, toch?
Ja, nu ben je tenminste rechtlijnig. Dat zie ik graag. Goed, je diskwalificeert jezelf wel een beetje door zo'n beetje heel Europa als achterlijk af te schilderen, maar je bent in ieder geval geen draaikont.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Landen die andere landen boycotten vanwege dit soort zaken zijn achterlijk. Landen die Oostenrijk boycotten vanwege Haider waren achterlijk, ja. Zo goed?
Genomen wordt ie toch wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef Nemephis het volgende:
Benieuwd hoe serieus 'ie nog wordt genomen op staatsbezoek in landen waar ze er niet zo over denken als hier.
Ik vind t een goede. Maar als was ie slecht geweest als minister-president. Care dattie gay, straight, bi, necrofiel whatever is. Reken mensen eens af op prestaties binnen hun professionele leven en niet hun uitspattingen in persoonlijke sfeer.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of het een goeie MP is zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Belachelijk, gewoon achterbakse roddel. Eigenlijk is het niks anders dan iemand uitschelden voor homo. Rutte kan niet hard genoeg afgezeken worden op zijn daden en leugens, maar mensen maken zelf uit wat hun geaardheid is, daar heeft een ander niets over te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |