bohf???was dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Zojuist BOHF gespeeld bij de top van de hiërarchie.
Extra gebruinde linkerarm dus?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:32 schreef Kreator het volgende:
Morgé, bofh 2 meldt zich.
Afgelopen vrijdag als een ware RedBaron km's gemaakt.
gekkie..quote:Op maandag 19 mei 2014 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee.
BOFH bedoelde ik. De Bastard Operator From Hell...
Heerscher!quote:
Normaal ben ik de chillheid zelve, maar vandaag kan ik nu al een handjevol mensen achter het behang plakken hier.quote:
hahaha lol, niet in de gaten hebben dat je nog een rondje moet.quote:
Inddquote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha lol, niet in de gaten hebben dat je nog een rondje moet.
of had je dat nog niet in de gaten?quote:
knuffelen ??quote:Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerscher!
Héérlijk ja!
[..]
Normaal ben ik de chillheid zelve, maar vandaag kan ik nu al een handjevol mensen achter het behang plakken hier.
das zieligquote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha lol, niet in de gaten hebben dat je nog een rondje moet.
hoi girlyquote:Op maandag 19 mei 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik pas ook niet in de scanner hoor..
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa op zere knie en spieren na gaat t goed
Wauwquote:Op maandag 19 mei 2014 11:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
marikenloop gelopen gisteren.. 10 km... hihi
hihi k had t mezelf half jaar geleden ook niet zien doen hoor hahaquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi k had t mezelf half jaar geleden ook niet zien doen hoor haha
jaa heul goed.. heb bijna 15 minuten onder mn opgegeven tijd gelopen dus ben rete trots op mezelf...quote:
Vet! Dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa heul goed.. heb bijna 15 minuten onder mn opgegeven tijd gelopen dus ben rete trots op mezelf...
Jij nog wat leuks gedaan t weekend? ?
Waarom denk je dat ik 'm post?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of had je dat nog niet in de gaten?
Fucking netjesquote:Op maandag 19 mei 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa heul goed.. heb bijna 15 minuten onder mn opgegeven tijd gelopen dus ben rete trots op mezelf...
Jij nog wat leuks gedaan t weekend? ?
Ik heb er een heleboel! Je kan er eventueel eentje bij me ophalen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moggűh, ik heb geen goede inbussleutel voor m'n bed
Heb 'm al gevonden en cross zo richting Eanskequote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel! Je kan er eventueel eentje bij me ophalen.
Oh, je moet 'm natuurlijk ook uit elkaar halen
nee niet echt... maar geeft niet... owwww ja.. vertel.. zwaar??of mooi enzo..quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vet! Dat kan ik me voorstellen!Daarna je tijd wel gevierd?
Ik zat in het stiltehuis dit weekend. Het was echt zoooo fijn
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 'm al gevonden en cross zo richting Eanske
Heel mooi. En gewoon heel erg fijnquote:Op maandag 19 mei 2014 11:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee niet echt... maar geeft niet... owwww ja.. vertel.. zwaar??of mooi enzo..
Moet ik even kijken hoe ver ik vanavond kom. Slaap sowieso niet meer hier vanavond, misschien nog wel in Nijverdal. Ik laat het je wel wetenquote:Op maandag 19 mei 2014 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond wijntje/biertje bij mij op het balkon? Of ga je nog weer terug?
hmmm ok.. nice.. en mag je echt helemaal niet praten?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel mooi. En gewoon heel erg fijnNatuur, stilte, meditatie. Gewoon fijn
gaat ook niet lukken zo zonder bed hihiquote:Op maandag 19 mei 2014 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik even kijken hoe ver ik vanavond kom. Slaap sowieso niet meer hier vanavond, misschien nog wel in Nijverdal. Ik laat het je wel weten
Dat klopt zekerquote:Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gaat ook niet lukken zo zonder bed hihi
Met jou altijd!quote:
Mooi man!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel mooi. En gewoon heel erg fijnNatuur, stilte, meditatie. Gewoon fijn
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met jou altijd!
[..]
Mooi man!Voor herhaling vatbaar dus? Leuke groep mensen?
Je zou haast zeggen dat het in De Lutte teringdruk was dit weekend met dat mooie weer.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:50 schreef Kreator het volgende:
Ik heb dit weekend een paar keer met de hond bij het Stroink en het Arboretum (de lutte) gewandeld. Dat is ook wel ontspannend. Weinig mensen, beetje wandelen.
nehh worst is beterquote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het in De Lutte teringdruk was dit weekend met dat mooie weer.
Gooien we van de week nog een paar speklappen bij Ome Dragan op de bbq?
*geeft pil tegen mopperen*quote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef Redbaron het volgende:
[moppersmurf] Ik haat wandelen [/moppersmurf]
Zeker. Kom je veel meer buiten en het is gewoon gezond.quote:
We waren redelijk op tijd en het ligt buiten de Lutte (tussen de Lutte en Losser). Is erg mooi daar. Hebben ze allerlei verschillende soorten bomen (waaronder van die enorme reus-bomen).quote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Je zou haast zeggen dat het in De Lutte teringdruk was dit weekend met dat mooie weer.
Gooien we van de week nog een paar speklappen bij Ome Dragan op de bbq?
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat een mede-stagiair (mooi meiske van een jaar of 25) ter dood veroordeeld werd door de bibliotheekdirectrice omdat laatstgenoemde jaloers was op het feit dat ik háár geen aandacht gaf
Dus
whut..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat een mede-stagiair (mooi meiske van een jaar of 25) ter dood veroordeeld werd door de bibliotheekdirectrice omdat laatstgenoemde jaloers was op het feit dat ik háár geen aandacht gaf
Dus
Ha dikkequote:
Ik heb zo mijn mensen die me over leuke vrouwtjes inlichten.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whut..![]()
Stiekem vriendjes geworden op facebook hehoe heb jeme gevonden??
Juist. .quote:Op maandag 19 mei 2014 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus
Ga zo rijden, nog even wat etenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ha dikkeHoe gaat het verhuizen?
Wat doe jij met vrouwtjes?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn mensen die me over leuke vrouwtjes inlichten.
ahhh wie is t david of bas..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn mensen die me over vrouwtjes inlichten.
quote:
Beter geef je hem de Bultburger van 450 kilo.quote:
Zegt me zo niks.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Kom je veel meer buiten en het is gewoon gezond.
[..]
We waren redelijk op tijd en het ligt buiten de Lutte (tussen de Lutte en Losser). Is erg mooi daar. Hebben ze allerlei verschillende soorten bomen (waaronder van die enorme reus-bomen).
Ik ben voor. Mag ook wel bij ome Zigeuner thuis hoor.
Zo rijden:quote:
CD van AILD in de bolidequote:
Dingen.quote:
D is niet online, B ook niet (en die vindt jou niet leuk, dusja)quote:
ik geef m niks...quote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Beter geef je hem de Bultburger van 450 kilo.
[..]
Zegt me zo niks.![]()
Donderdag en vrijdag zou me goed uitkomen. Al voorspellen ze wel wat regen en onweer, dus misschien nog heel even wachten met zooi kopen?Maak ik wat epische bifteki.
nou verder heeft niemand hier mijn facebookquote:Op maandag 19 mei 2014 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen.
[..]
D is niet online, B ook niet (en die vindt jou niet leuk, dusja)
edit: niet op msn dus.
Dat weet je nietquote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou verder heeft niemand hier mijn facebook
Msn heb ik nietmeer...
Het mag wel. Zoals aan tafel, mag je elkaar wel vragen om de pindakaas aan te geven bijvoorbeeld. Maar het is de bedoeling dat je in een sfeer van stilte leeftquote:Op maandag 19 mei 2014 11:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm ok.. nice.. en mag je echt helemaal niet praten?
Werkt perfect vriendquote:Op maandag 19 mei 2014 12:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
MSN werkt ook niet meer, tegenwoordig is dat skype
Ja, sowieso! Ik denk dat ik deze winter weer ga, volgens mij hadden ze dan weer zo'n weekend. Ik wil ook een keer wat langer gaan, maar eerst nog maar eens een keer zo'n weekendquote:Op maandag 19 mei 2014 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi man!Voor herhaling vatbaar dus? Leuke groep mensen?
Messenger Reviver voor de eckte die weten.quote:
Die je me toen liet downloaden werkte bij mij na een week ook niet meerquote:Op maandag 19 mei 2014 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Messenger Reviver voor de eckte die weten.
Raar, degene die ik heb doet het al maanden zonder gezeur en dat moet dezelfde zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die je me toen liet downloaden werkte bij mij na een week ook niet meer
Mjuh.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Raar, degene die ik heb doet het al maanden zonder gezeur en dat moet dezelfde zijn
hmm ok zal lastig zijn denk ik..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het mag wel. Zoals aan tafel, mag je elkaar wel vragen om de pindakaas aan te geven bijvoorbeeld. Maar het is de bedoeling dat je in een sfeer van stilte leeftDus in principe alleen het noodzakelijke 'spreken'. Verder gewoon zwijgen. Het gaat ook om jezelf, niet om anderen. Je bent daar voor jezelf.
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh.
Maar ik mis het ook niet. Ik gebruikte het op een gegeven moment al amper nog. Niemand wil nog met mij praten
je maakt me toch nieuwsgierig..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen.
[..]
D is niet online, B ook niet (en die vindt jou niet leuk, dusja)
edit: niet op msn dus.
Heerlijk. Ik mis instant messenger programma's geen seconde.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh.
Maar ik mis het ook niet. Ik gebruikte het op een gegeven moment al amper nog. Niemand wil nog met mij praten
J en ik zijn goede vrienden, dan kun je zien met wie je vrienden bent gewordenquote:
volgens hem was t niet door jou... ?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
J en ik zijn goede vrienden, dan kun je zien met wie je vrienden bent geworden
Niet als je daar komt voor jezelf. Om jezelf rust te gunnenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm ook niet voor iemand die graag praat??
oke maar is driftig over nadenken dan..quote:Op maandag 19 mei 2014 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet als je daar komt voor jezelf. Om jezelf rust te gunnen
Dat moet je zelf weten natuurlijk. Alleen als je het wil en nodig denkt te hebbenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oke maar is driftig over nadenken dan..
ik denk teveel.. hihiquote:Op maandag 19 mei 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten natuurlijk. Alleen als je het wil en nodig denkt te hebben
Dat doe/deed ik ookquote:
Of door D, who f*cking caresquote:Op maandag 19 mei 2014 13:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
volgens hem was t niet door jou... ?
nou uhhh niets maar door zijn reactie werd ik pas nieuwsgierig.. ik was er al van uit gegaan dat t door 1 van jullie was hoor...quote:
Een beetje, nudgen op MSN was vrij baas.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik mis instant messenger programma's geen seconde.
Beetje virtueel je piemel in d'r vochtige vagijn nudgenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een beetje, nudgen op MSN was vrij baas.
Doen!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath, door jouw ava krijg ik zin om Despicable Me te kijken
Voornamelijk met de pé-nis.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
soms wel.. en t ligt eraan hoe je denkt..
Noes!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Kreator het volgende:
KLB / Niet bruin worden
Alweer een avatar dief gevonden..
En dat rattennest voorgoed achterlatenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat rattennest voorgoed achterlaten
quote:
Nice!quote:
Oh. En nu?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb de sleutel al gehaald, bed staat er al in en ben weer in Nijverdal
Plannen veranderen
Ooeeh.. appeennnquote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee had m net op de app en hij zei doei k ben eten halen
jaaa wil je ook appen??quote:Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooeeh.. appeennn
[ afbeelding ]
quote:
ben je al zover opgeschoten ja??quote:Op maandag 19 mei 2014 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WouterBas helpt me woensdag al, denk dat het dan ook allemaal af en klaar is
en de mijne dan... of denk je dat vrouwen niet kunnen klussen??quote:
Jouw aanbod ookquote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en de mijne dan... of denk je dat vrouwen niet kunnen klussen??
jaa half 7 begonnen met werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie!
Wat was jij er vroeg bij vanmorgen! Alles goed?
Toppie! Gisteren lekker bezig geweest op hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa half 7 begonnen met werken![]()
Met mij is alles oké en met jou ?
Nath!quote:
Ik kan ook nog wel een kaartje krijgen, maar dan zit ik alleen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond naar de afscheidswedstrijd vanBoschker.
Gaat erg gezellig worden.
Klinkt als een ontspannende bezigheid. Beter dan werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hout timmeren met de andere debielen.
nice lekker bezig geweest!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppie! Gisteren lekker bezig geweest op hetdakterras.
De laatste lading bloemen zijn geplant en heb het resterende deel van het druppelsysteem aangelegd. Lekker aanklooi'n dus. Werkt ontspannend.
Vanavond naar de afscheidswedstrijd van
Boschker.
Gaat erg gezellig worden.
[..]
Nath!
Tong uit de kwijlbek en hengsten maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt als een ontspannende bezigheid. Beter dan werken..
Gelukkig is dat voor jou vrij natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tong uit de kwijlbek en hengsten maar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor jou vrij natuurlijk
Toch hebben ze wel een mooi pand daar. Mijn vader moest daar revalideren en ik was wel onder de indruk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de visual.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
nee want kinderen enzo...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah, kun je daar niet een hoekje ofzo vinden en dan lekker wegdutten.![]()
ben gastouder... doordeweeks hihi in t weekend werk ik in de horecaquote:
ahh nice!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
systeembeheerder bij een transport bedrijf.
zekersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zekers
in das schöne almeloahhh daar waar mijn school staat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
nee... doe via fabius.. word gegeven vanuit het trefpunt ofzow... een buurtcentrumquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat kan, ik ga er vanuit dat je dan of op het sumpel zit of het ROC daar vlakbij centraal station?
ik kende het ook niet hoor..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
aha oke.
ken ik zo niet.
ik kom zelf niet uit almelo dus.
Elke keer als ik jou pak ja, zoveel lust, bohquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor jou vrij natuurlijk
Dikke party bij jou dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, heb een gesprekje bij de ergotherapeute gehad en werkplaats ging niet door, zou de laatste keer zijn geweest. Ben daar eerlijk gezegd niet rouwig om. Nu moet ik nog maar eens in de twee weken naar Roessingh om even bij te praten met de ergo. Verder gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben: stukje lopen en/of fietsen
Leuk detail: volgende week dus vrij, in de week dat m'n ouders op vakantie zijn
Dat helaas niet... wil best bezoek krijgen, maar niet alles tegelijkquote:
hoiiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef Redbaron het volgende:
Zeu ook weer in het mooie Holland.
Iig op tijd terug voor twente vanavond
beters tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, heb een gesprekje bij de ergotherapeute gehad en werkplaats ging niet door, zou de laatste keer zijn geweest. Ben daar eerlijk gezegd niet rouwig om. Nu moet ik nog maar eens in de twee weken naar Roessingh om even bij te praten met de ergo. Verder gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben: stukje lopen en/of fietsen
Leuk detail: volgende week dus vrij, in de week dat m'n ouders op vakantie zijn
kom ik wel met al mn persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat helaas niet... wil best bezoek krijgen, maar niet alles tegelijk
Nah, niet echt vooruitgang, maar omdat er nog allerlei dingen aan komen zijn we vast aan het afbouwen zodat ik niet meteen van het een in het andere terechtkom. Zodra die andere dingen klaar zijn ga ik weer naar het Roessingh (als dat nodig is).quote:
Dit heb ik eerder met een Nicole meegemaakt... even later was ze m'n vriendinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom ik wel met al mn persoonlijkheden
En nog even later lag ze op de 1e hulp met een kapotgereten anus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder met een Nicole meegemaakt... even later was ze m'n vriendin
Hartstikke leuk! Waar zit je? Misschien spot ik je wel! Dan krijg je een pilsje van me!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En nog even later lag ze op de 1e hulp met een kapotgereten anus.
Boven vak-P geloof ik. Maatje heeft de kaarten gehaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En nog even later lag ze op de 1e hulp met een kapotgereten anus.
[..]
Hartstikke leuk! Waar zit je? Misschien spot ik je wel! Dan krijg je een pilsje van me!
Probeer dr eens uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst beter worden, daarna zoek ik wel weer een vrouwtjequote:
Als ik het goed heb begrepen zit ik aan de overkant op de 2e ring.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Boven vak-P geloof ik. Maatje heeft de kaarten gehaald
Succes met spottenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen zit ik aan de overkant op de 2e ring.
Zo'n rotkop valt meteen op.quote:
Jij en beterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst beter worden, daarna zoek ik wel weer een vrouwtje
echt hihi grappig... maar heb niet echt meerdere persoonlijkheden geloof ik...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Zij ook niet, maar die kon na een uitnodiging voor een housewarmingparty als enige en even later lagen we op bedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
echt hihi grappig... maar heb niet echt meerdere persoonlijkheden geloof ik...
oehhhhh nice..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zij ook niet, maar die kon na een uitnodiging voor een housewarmingparty als enige en even later lagen we op bed
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat helaas niet... wil best bezoek krijgen, maar niet alles tegelijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks naar IKEA bureau halen, dan naar Eanske om 'm in elkaar te flansen
ziet er op tv ook leuk uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef Redbaron het volgende:
Mooi sfeertje in het stadion!
Lekker kort aan het veld ook
spring dan... tie dan spring!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Spring voor Sander, spring voor Sander heujheujheuj
Nee, ben in Nijverdal nuquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
enormm... blijf je in je nieuwe huisje slapen??
ahhh ok.. valt me nog mee dak nog niet in slaap ben gevallen hihi...quote:
Hehehe, waarom zou je dat niet even doen? Neem aan dat je wel wakker wordt gemaakt als de ouder(s) terug is/zijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhh ok.. valt me nog mee dak nog niet in slaap ben gevallen hihi...
omdat ik straks de oudste ff wakker moet maken om te plassen.. net zindeliji enzulks..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, waarom zou je dat niet even doen? Neem aan dat je wel wakker wordt gemaakt als de ouder(s) terug is/zijn?
Oow, dan is het niet handig om te slapen neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
omdat ik straks de oudste ff wakker moet maken om te plassen.. net zindeliji enzulks..
zo ff buiten roken hihiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, dan is het niet handig om te slapen nee
Dan zal ik maar eens kijken of ik tijd heb, volgende weekquote:
hahaha dat was beetje een uhhhh moment geweest... ze hebben iig geluisterdquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:21 schreef Kreator het volgende:
Morge. Had ik toch bijna mijn hand overspeeld gisteravond...
Achter mij wonen studenten. Lawaaistudenten. Houden graag feestjes in de bosjes naast hun huis (serieus...). Mijn vriendin was gisteravond rond half 11 daar om te vragen of de muziek zachter mocht. Hadden ze em iets zachter gezet en gezegd dat als het nog te hard was, dat we maar weer moesten komen.
Om 11 uur ging ik erheen. Zat 20 man. Eerst gevraagd, kreeg ik een grote bek. Hele tirade gehouden, niemand meer uit laten praten en gezegd dat ik de volgende keer echt ruzie kwam maken als het niet snel afgelopen was. Dat ze maar op de universiteit moeten gaan wonen als ze zo graag lawaai willen maken, niet in een woonwijk, op dinsdag. Dat ik niet moet vragen of de muziek wat zachter mag, maar dat ze dat uit zichzelf doen.
Nu ja, ze waren wel onder de indruk volgens mij want ik ging behoorlijk los.
Uiteindelijk ging de muziek ook praktisch uit en was het klaar. Loop ik weg, hoor ik er eentje 'sukkel' zeggen.... Toen knapte er iets, dus ik loop terug de bosjes in en schreeuw 'WIE zei er sukkel? NOU??? WIE??'
..oorverdovend stil. 20 man, compleet stil. In een euforisch moment zeg ik 'dat dacht ik wel. Stoer hoor.' Toen liep ik weer weg.
10 minuten later was het feestje afgelopen..
Achteraf dacht ik nog wel dat ik echt geen idee had gehad wat ik moest doen als er een dikke beer was opgestaan die zei 'ik. ik zei dat.' Gelukkig waren het allemaal mietjes.
Schrik me de vinkentering man.quote:
mooi, wanneer gaan we voetballen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schrik me de vinkentering man.
Heb m'n voetbalschoenen trouwens toch noglagen bij oma op zolder
Goede vraagquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, wanneer gaan we voetballen?
hahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu komt niet zo goed uit
Hihi, ik zei komt
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens kijken of ik tijd heb, volgende week
Dit lees ik nu pasquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:21 schreef Kreator het volgende:
Morge. Had ik toch bijna mijn hand overspeeld gisteravond...
Achter mij wonen studenten. Lawaaistudenten. Houden graag feestjes in de bosjes naast hun huis (serieus...). Mijn vriendin was gisteravond rond half 11 daar om te vragen of de muziek zachter mocht. Hadden ze em iets zachter gezet en gezegd dat als het nog te hard was, dat we maar weer moesten komen.
Om 11 uur ging ik erheen. Zat 20 man. Eerst gevraagd, kreeg ik een grote bek. Hele tirade gehouden, niemand meer uit laten praten en gezegd dat ik de volgende keer echt ruzie kwam maken als het niet snel afgelopen was. Dat ze maar op de universiteit moeten gaan wonen als ze zo graag lawaai willen maken, niet in een woonwijk, op dinsdag. Dat ik niet moet vragen of de muziek wat zachter mag, maar dat ze dat uit zichzelf doen.
Nu ja, ze waren wel onder de indruk volgens mij want ik ging behoorlijk los.
Uiteindelijk ging de muziek ook praktisch uit en was het klaar. Loop ik weg, hoor ik er eentje 'sukkel' zeggen.... Toen knapte er iets, dus ik loop terug de bosjes in en schreeuw 'WIE zei er sukkel? NOU??? WIE??'
..oorverdovend stil. 20 man, compleet stil. In een euforisch moment zeg ik 'dat dacht ik wel. Stoer hoor.' Toen liep ik weer weg.
10 minuten later was het feestje afgelopen..
Achteraf dacht ik nog wel dat ik echt geen idee had gehad wat ik moest doen als er een dikke beer was opgestaan die zei 'ik. ik zei dat.' Gelukkig waren het allemaal mietjes.
Vanavond, bij BWOquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, wanneer gaan we voetballen?
nice, waar is dat op?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope... herhaling twente afscheid aan t kijken...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pasJij bent baas
Aahwquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
op mn harde schijf.. helaas niet helemaal
Dat is nou jammerquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vanaf dat theo erin komt stopt ie ermee grrrr
jaa begin stond er ook al niet op dus maar ff in de gaten houden of er nog herhaling op komt... jij al druk bij d aan de klus??quote:
Neh helaas niet. Wat problemen bij D.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa begin stond er ook al niet op dus maar ff in de gaten houden of er nog herhaling op komt... jij al druk bij d aan de klus??
hmm zonde zeg!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh helaas niet. Wat problemen bij D.
ahh lekker vrij?? Ik moet zo ff leren vorr mn simpele examens van morgen.. verder niets doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Joa, zit in de trein weer naar nijverdal.
als je weet hoe het moet wel ja...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Windows installeren is ook wel belachelijk makkelijk eigenlijk he
Johquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Windows installeren is ook wel belachelijk makkelijk eigenlijk he
En toen bleek dat de SATA-schijf door de BIOS (nog) niet wordt ondersteund en ik heb geen toetsenbordquote:
ik wel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toen bleek dat de SATA-schijf door de BIOS (nog) niet wordt ondersteund en ik heb geen toetsenbord
Ghehehehequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm geen idee... hijs officieel niet van mij..
hmm kan m ook niet vinden denk dat mn broer m meegenomen heeft... dus geen over sorry..quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehehe
Kijk anders wel even of ik er eentje op de kop kan tikken
Haha, geeft niks!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm kan m ook niet vinden denk dat mn broer m meegenomen heeft... dus geen over sorry..
No keyboard found. Press F1 to continuequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toen bleek dat de SATA-schijf door de BIOS (nog) niet wordt ondersteund en ik heb geen toetsenbord
en je hebt m wel aangesloten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens bij een klant. Druk je op F1 en dan gaat ie doodleuk verderquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
No keyboard found. Press F1 to continue
dat wordt lastig. ik ben vrij druk vanavondquote:
Ja sommige mensen snappen t echt niet. Vandaag belde er 1 op naar W7 ondersteuning en ik kreeg haar ant draad..quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens bij een klant. Druk je op F1 en dan gaat ie doodleuk verder
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sommige mensen snappen t echt niet. Vandaag belde er 1 op naar W7 ondersteuning en ik kreeg haar ant draad..
Klant:Hoe kan ik zien of ik windows zeven heb?
Ik: Ziet het er nog uit zoals eerst?
Klant: Ja
Ik: Dan heb je nog geen nieuwe Windows.
Had gekund, maar nee. Echt joh, somsquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of het is stiekem 8 met een 7-skin erovereen.
Welkomquote:
Vertel ;iquote:
Liefste vrouw die ik ooit heb ontmoet.. Zoveel met haar gelachen en geouwehoerd..quote:
zo wil ze denk ik ook herinnerd worden.. selma r.i.p.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Liefste vrouw die ik ooit heb ontmoet.. Zoveel met haar gelachen en geouwehoerd..
Dit dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kan niet. He tmag niet. Niet SelmaShit. Dit komt echt veel harder binnen dan ik had verwacht
![]()
En energie had zequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme... je weet dat het er aan zat te komen, maar het valt je wel rauw op het dak
Party hard in je afterlife, Selma, je was veel te vol energie om het rustig aan te doen!
Dat was zo mooi ja, hoe je dat ook vertelde, en zij zo half en half verlegen "ja nou ja hihi ik kan het maar aanbieden he?"quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En energie had zeWát een bazin
Vergeet nooit meer dat ik daar wakker werd na de "Markomeet"... Kater als een malle en zij wilde eieren voor me bakken. 1, 2, 3, of 6.. maar niet meer want ze had er maar 6
Rust in vrede liefste Sel
Ja, wat een schatquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was zo mooi ja, hoe je dat ook vertelde, en zij zo half en half verlegen "ja nou ja hihi ik kan het maar aanbieden he?"
Sel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |