T-shirt zit te hoog en hals wel gedaan.quote:
Gewoon een coltrui en rok tot op je enkels, dat scheelt aanzienlijk in de smeerkosten.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef trovey het volgende:
[..]
T-shirt zit te hoog en hals wel gedaan.
Gewoon een burka aan, scheelt nog meer.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon een coltrui en rok tot op je enkels, dat scheelt aanzienlijk in de smeerkosten.
Ik wou dat ik zo'n ding had, rot zon.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een burka aan, scheelt nog meer.
Krijg je weer vitamine D tekort, dus ook geen oplossing.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n ding had, rot zon.
Er zijn gewoon mannen die daar op kikken hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Krijg je weer vitamine D tekort, dus ook geen oplossing.Nou, ik ga het weer trotseren in mijn t-shirt, rokje en sandalen.
Tot later.
Misschien dat jij heel slecht tegen de zon kan hoor, maar ik geloof oprecht dat de gemiddelde Nederlander zich niet eens zou hoeven insmeren als niet iedereen er zo'n rare relatie met de zon op nahield.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Van nature had ik nu misschien al rimpels als ik elke zomer 24/7 naakt buiten rond had gelopen zonder me in te smeren.
Als ik zo'n dertigjarige gebruinde dame met rimpeldecolleté zie, vind ik dat doorgaans niet heel smakelijk ogen nee. Als ze jonger zijn valt het nog mee, maar ik vind gebruind geen pluspunt. Een spierwitte huid kan in mijn optiek heel mooi zijn, net zoals een bijna zwarte huid ook zijn charme kan hebben. Het is in ieder geval allebei beter dan een roodverbrande huid of strepen van je kleding.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, heb je weer een gehersenspoelde idioot die de 'gezondheidskaart' speelt. Let's face it, Dus als jij een gebruinde rondborstige dame ziet denk jij: "Hè bah die is bruin, die heeft rimpels en huidkanker"
Best wel ja. Dat betekent dat je geen bloedinmenging van inferieure rassen hebt.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee zo'n ongezond witte kleur is mooi wilde je zeggen?
Hey, iemand uit 1714 heeft dit topic gevonden!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Best wel ja. Dat betekent dat je geen bloedinmenging van inferieure rassen hebt.
Waar,quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Best wel ja. Dat betekent dat je geen bloedinmenging van inferieure rassen hebt.
Tegen dat verbranden smeer je je dus ook in..quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien dat jij heel slecht tegen de zon kan hoor, maar ik geloof oprecht dat de gemiddelde Nederlander zich niet eens zou hoeven insmeren als niet iedereen er zo'n rare relatie met de zon op nahield.
[..]
Als ik zo'n dertigjarige gebruinde dame met rimpeldecolleté zie, vind ik dat doorgaans niet heel smakelijk ogen nee. Als ze jonger zijn valt het nog mee, maar ik vind gebruind geen pluspunt. Een spierwitte huid kan in mijn optiek heel mooi zijn, net zoals een bijna zwarte huid ook zijn charme kan hebben. Het is in ieder geval allebei beter dan een roodverbrande huid of strepen van je kleding.
Ik kan wel goed tegen de zon, maar niet hele dagen onbeschermd en zonder schaduw schat ik zo. En dat jaar in, jaar uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien dat jij heel slecht tegen de zon kan hoor, maar ik geloof oprecht dat de gemiddelde Nederlander zich niet eens zou hoeven insmeren als niet iedereen er zo'n rare relatie met de zon op nahield.
Ja, of je gaat gewoon niet drie uur achter elkaar in de brandende zon liggen. Dat scheelt ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tegen dat verbranden smeer je je dus ook in..
Hoezo? Het blanke ras bezit nog steeds zo'n beetje de hele wereld hoor. Al beginnen de aziaten zich zoetjes aan ook te roeren.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hey, iemand uit 1714 heeft dit topic gevonden!
Je bent echt een ontzettende jankbal wist je dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Als ik zo'n dertigjarige gebruinde dame met rimpeldecolleté zie, vind ik dat doorgaans niet heel smakelijk ogen nee. Als ze jonger zijn valt het nog mee, maar ik vind gebruind geen pluspunt. Een spierwitte huid kan in mijn optiek heel mooi zijn, net zoals een bijna zwarte huid ook zijn charme kan hebben. Het is in ieder geval allebei beter dan een roodverbrande huid of strepen van je kleding.
Er is niet zoiets als 'het blanke ras'. Genetisch gezien kan jij bv meer verschillen van je blanke buurman dan van een willekeurige bosjesneger.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hoezo? Het blanke ras bezit nog steeds zo'n beetje de hele wereld hoor. Al beginnen de aziaten zich zoetjes aan ook te roeren.
Alle negers (van zandnegers tot aan mahbouti negers) zien er zo uit als op je plaatje.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als 'het blanke ras'. Genetisch gezien kan jij bv meer verschillen van je blanke buurman dan van een willekeurige bosjesneger.
Zal best, maar ik ben erg blij met mijn blanke huid, al ben ik na een half uur in de zon een gekookte kreeft. Dan maar niet teveel zonnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als 'het blanke ras'. Genetisch gezien kan jij bv meer verschillen van je blanke buurman dan van een willekeurige bosjesneger.
Dat gebrek aan schaduw is waar ik op doel met "rare relatie met de zon". Als het een warme zomerdag is en ik met blanken ben kijken de meesten me gek aan als ik even de schaduw op wil zoeken. Moeten allemaal nog aan hun teint werken of zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan wel goed tegen de zon, maar niet hele dagen onbeschermd en zonder schaduw schat ik zo. En dat jaar in, jaar uit.
Dat plaatje slaat op mij omdat ik een witte huid ook best mooi vind, in tegenstelling tot degene die roept dat zo'n "ongezonde witte kleur" ook niet mooi is?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je bent echt een ontzettende jankbal wist je dat?
[ afbeelding ]
Ik vind het maar een untermenschhuid, die roomwitte huid. Zuid-Europees bruin is esthetisch gezien het meest verantwoord.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zal best, maar ik ben erg blij met mijn blanke huid, al ben ik na een half uur in de zon een gekookte kreeft. Dan maar niet teveel zonnen.
en daarbij, zelfs mensen als ik worden bruin. Als ik in de zomer 3 weken aan het zeilen ben geweest zie ik er ook gewoon uit als een 17e eeuws matroos, maar dan met al mijn tanden nog.
Wie probeer je nou te overtuigen? Volgens mij jezelf.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vind het maar een untermenschhuid, die roomwitte huid. Zuid-Europees bruin is esthetisch gezien het meest verantwoord.
Gore nazi :S we zouden jouw soort mensen in kampen moeten stoppenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vind het maar een untermenschhuid, die roomwitte huid. Zuid-Europees bruin is esthetisch gezien het meest verantwoord.
Subtiele shit deze.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef niels0 het volgende:
Zoek een vriendje met een boot TS. Op het water kleur je 2 keer zo snel ivm zonreflectie in het water.
Beetje waterskiën of zeilen. Bedenk maar wat.
Ik val trouwens wel op roomblank.
Aziatische meiden bleken zich zelfs. Kun je nagaan hoe ze tegen ons opkijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hoezo? Het blanke ras bezit nog steeds zo'n beetje de hele wereld hoor. Al beginnen de aziaten zich zoetjes aan ook te roeren.
Je moet geduld hebben als je echt een witte huid hebt.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat TS van zichzelf een roomwit huidje heeft, besluit ze onder deze weersomstandigheden vaak wat bij te kleuren in de tuin/aan het water/op het strand.
Nu is het zo dat mijn huid weigert de kleur aan de nemen die ik wil hebben. Als ik me braaf insmeer gebeurt er helemaal niets. Als ik me niet insmeer ben ik binnen een kwartier verbrand en vervolgens ga ik vervellen en na het vervellen ben ik weer mijn eigen witte zelf.
Omdat ik geen huidkanker wil heb ik me zaterdag, gister en vandaag toch gewoon braaf ingesmeerd maar ik word verdomme maar niet bruin!!![]()
Extra klacht: niet lang stil kunnen liggen waardoor ik me snel ga vervelen tijdens het zonnebaden.
Huidkanker wordt een groter en groter probleem. Veel mensen onderschatten dat nogal helaas. Langleve de betaalbare zonvakanties sinds de jaren 70..quote:Op maandag 19 mei 2014 15:49 schreef misterunox het volgende:
Waarom zo obsessief bruin willen worden. Ik heb het idee dat ik de enige nederlander ben die er geen reet om geeft.
Tja, als ik aan het water lig in de zon dan wil ik wel eens verkleuren, maar daarvoor ga ik absoluut niet in de zon .
Heerlijk, dalijk een hele generatie aan de huidkanker! Alleen omdat we 'aan onze teint moeten werken'
KANSLOOS.
En op je 50ste een geamputeerde oor of neusquote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Systeembeheerder het volgende:
Liever met een gekleurde huid te hebben geleefd en 70 worden , dan melkwit blijven en 95 worden.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En op je 50ste een geamputeerde oor of neus
Verstandigquote:Op maandag 19 mei 2014 16:02 schreef Systeembeheerder het volgende:
Liever met een gekleurde huid te hebben geleefd en 70 worden , dan melkwit blijven en 95 worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |