bohf???was dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Zojuist BOHF gespeeld bij de top van de hiërarchie.
Extra gebruinde linkerarm dus?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:32 schreef Kreator het volgende:
Morgé, bofh 2 meldt zich.
Afgelopen vrijdag als een ware RedBaron km's gemaakt.
gekkie..quote:Op maandag 19 mei 2014 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee.
BOFH bedoelde ik. De Bastard Operator From Hell...
Heerscher!quote:
Normaal ben ik de chillheid zelve, maar vandaag kan ik nu al een handjevol mensen achter het behang plakken hier.quote:
hahaha lol, niet in de gaten hebben dat je nog een rondje moet.quote:
Inddquote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha lol, niet in de gaten hebben dat je nog een rondje moet.
of had je dat nog niet in de gaten?quote:
knuffelen ??quote:Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerscher!
Héérlijk ja!
[..]
Normaal ben ik de chillheid zelve, maar vandaag kan ik nu al een handjevol mensen achter het behang plakken hier.
das zieligquote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha lol, niet in de gaten hebben dat je nog een rondje moet.
hoi girlyquote:Op maandag 19 mei 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik pas ook niet in de scanner hoor..
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa op zere knie en spieren na gaat t goed
Wauwquote:Op maandag 19 mei 2014 11:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
marikenloop gelopen gisteren.. 10 km... hihi
hihi k had t mezelf half jaar geleden ook niet zien doen hoor hahaquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi k had t mezelf half jaar geleden ook niet zien doen hoor haha
jaa heul goed.. heb bijna 15 minuten onder mn opgegeven tijd gelopen dus ben rete trots op mezelf...quote:
Vet! Dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa heul goed.. heb bijna 15 minuten onder mn opgegeven tijd gelopen dus ben rete trots op mezelf...
Jij nog wat leuks gedaan t weekend? ?
Waarom denk je dat ik 'm post?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of had je dat nog niet in de gaten?
Fucking netjesquote:Op maandag 19 mei 2014 11:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa heul goed.. heb bijna 15 minuten onder mn opgegeven tijd gelopen dus ben rete trots op mezelf...
Jij nog wat leuks gedaan t weekend? ?
Ik heb er een heleboel! Je kan er eventueel eentje bij me ophalen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moggűh, ik heb geen goede inbussleutel voor m'n bed
Heb 'm al gevonden en cross zo richting Eanskequote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel! Je kan er eventueel eentje bij me ophalen.
Oh, je moet 'm natuurlijk ook uit elkaar halen
nee niet echt... maar geeft niet... owwww ja.. vertel.. zwaar??of mooi enzo..quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vet! Dat kan ik me voorstellen!Daarna je tijd wel gevierd?
Ik zat in het stiltehuis dit weekend. Het was echt zoooo fijn
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 'm al gevonden en cross zo richting Eanske
Heel mooi. En gewoon heel erg fijnquote:Op maandag 19 mei 2014 11:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee niet echt... maar geeft niet... owwww ja.. vertel.. zwaar??of mooi enzo..
Moet ik even kijken hoe ver ik vanavond kom. Slaap sowieso niet meer hier vanavond, misschien nog wel in Nijverdal. Ik laat het je wel wetenquote:Op maandag 19 mei 2014 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond wijntje/biertje bij mij op het balkon? Of ga je nog weer terug?
hmmm ok.. nice.. en mag je echt helemaal niet praten?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel mooi. En gewoon heel erg fijnNatuur, stilte, meditatie. Gewoon fijn
gaat ook niet lukken zo zonder bed hihiquote:Op maandag 19 mei 2014 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik even kijken hoe ver ik vanavond kom. Slaap sowieso niet meer hier vanavond, misschien nog wel in Nijverdal. Ik laat het je wel weten
Dat klopt zekerquote:Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gaat ook niet lukken zo zonder bed hihi
Met jou altijd!quote:
Mooi man!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel mooi. En gewoon heel erg fijnNatuur, stilte, meditatie. Gewoon fijn
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met jou altijd!
[..]
Mooi man!Voor herhaling vatbaar dus? Leuke groep mensen?
Je zou haast zeggen dat het in De Lutte teringdruk was dit weekend met dat mooie weer.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:50 schreef Kreator het volgende:
Ik heb dit weekend een paar keer met de hond bij het Stroink en het Arboretum (de lutte) gewandeld. Dat is ook wel ontspannend. Weinig mensen, beetje wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |