Schrik me de vinkentering man.quote:
mooi, wanneer gaan we voetballen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schrik me de vinkentering man.
Heb m'n voetbalschoenen trouwens toch noglagen bij oma op zolder
Goede vraagquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, wanneer gaan we voetballen?
hahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu komt niet zo goed uit
Hihi, ik zei komt
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens kijken of ik tijd heb, volgende week
Dit lees ik nu pasquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:21 schreef Kreator het volgende:
Morge. Had ik toch bijna mijn hand overspeeld gisteravond...
Achter mij wonen studenten. Lawaaistudenten. Houden graag feestjes in de bosjes naast hun huis (serieus...). Mijn vriendin was gisteravond rond half 11 daar om te vragen of de muziek zachter mocht. Hadden ze em iets zachter gezet en gezegd dat als het nog te hard was, dat we maar weer moesten komen.
Om 11 uur ging ik erheen. Zat 20 man. Eerst gevraagd, kreeg ik een grote bek. Hele tirade gehouden, niemand meer uit laten praten en gezegd dat ik de volgende keer echt ruzie kwam maken als het niet snel afgelopen was. Dat ze maar op de universiteit moeten gaan wonen als ze zo graag lawaai willen maken, niet in een woonwijk, op dinsdag. Dat ik niet moet vragen of de muziek wat zachter mag, maar dat ze dat uit zichzelf doen.
Nu ja, ze waren wel onder de indruk volgens mij want ik ging behoorlijk los.
Uiteindelijk ging de muziek ook praktisch uit en was het klaar. Loop ik weg, hoor ik er eentje 'sukkel' zeggen.... Toen knapte er iets, dus ik loop terug de bosjes in en schreeuw 'WIE zei er sukkel? NOU??? WIE??'
..oorverdovend stil. 20 man, compleet stil. In een euforisch moment zeg ik 'dat dacht ik wel. Stoer hoor.' Toen liep ik weer weg.
10 minuten later was het feestje afgelopen..
Achteraf dacht ik nog wel dat ik echt geen idee had gehad wat ik moest doen als er een dikke beer was opgestaan die zei 'ik. ik zei dat.' Gelukkig waren het allemaal mietjes.
Vanavond, bij BWOquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi, wanneer gaan we voetballen?
nice, waar is dat op?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope... herhaling twente afscheid aan t kijken...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pasJij bent baas
Aahwquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
op mn harde schijf.. helaas niet helemaal
Dat is nou jammerquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vanaf dat theo erin komt stopt ie ermee grrrr
jaa begin stond er ook al niet op dus maar ff in de gaten houden of er nog herhaling op komt... jij al druk bij d aan de klus??quote:
Neh helaas niet. Wat problemen bij D.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa begin stond er ook al niet op dus maar ff in de gaten houden of er nog herhaling op komt... jij al druk bij d aan de klus??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |