In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
goed gifjequote:
Dat kan alleen maar met Gioquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik niet zo goed snap.. Er wordt nu gedaan of 5-3-2 iets bijzonders is, maar Bertje speelde in 2010 ook behoudend..waarom dan niet gewoon de strategie van Bertje overnemen.
wij dachten dat Co toen een TIA kreegquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stond net een broodje te maken, en toen hoorde ik Adriaanse zeggen dat het plafond van Janmaat bij Juventus ligt.
beetje stelen beetje zuipenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Clasie![]()
Die zou elke dag in z'n voortuin zitten met een halve liter als hij niet kon voetballen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens allemaal naar het EINDFILMPJE kijken.
Dat geldt voor 50% van de voetballersquote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Clasie![]()
Die zou elke dag in z'n voortuin zitten met een halve liter als hij niet kon voetballen.
Zit Raymann daar in?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft lachwekkend dat Koeman hem niet eerder heeft gebracht.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onervaren maar in potentie een topper
Behoorlijk gay.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik koop mijn seizoenskaart voor Depay
Op weg naarquote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
okequote:
Qua talent vind ik Boetius beter.. scoort regelmatig wonderschone doelpunten. Depay doet het meer op de CR7 manier.. op kracht.quote:
Dat geldt voor minstens twee derde van alle profvoetballers.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Clasie![]()
Ferquote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef NLGooner het volgende:
Je gaat toch geen Blind op het middenveld zetten als je De Guzman en Fer hebt
Zij hebben tenminste in een topcompetitie gespeeld
Dat is niet rullevant als je bij een baggerploeg als Norwich speelt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef NLGooner het volgende:
Je gaat toch geen Blind op het middenveld zetten als je De Guzman en Fer hebt
Zij hebben tenminste in een topcompetitie gespeeld
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde net 50%.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat geldt voor minstens twee derde van alle profvoetballers.
De waarheid ligt in het midden.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik hoorde net 50%.
Nu snap ik het niet meer.
quote:
nee .quote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Evertjan het volgende:
was Persiegod er nog niet bij op het EK 2004?
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
ROBBEEEEEEEEN NAAR VAN PERSIE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
50% geldt voor de voetbalsupportersquote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik hoorde net 50%.
Nu snap ik het niet meer.
Robbengod welquote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Evertjan het volgende:
Nee, hij speelde namelijk niet bij Ajax. Alleen dan werd je als jong talent geselecteerd. Hij heeft toen hij bij Feyenoord zat niet eens bij de voorselectie gezetenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Evertjan het volgende:
goede posttijdquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Niemand geeft wat om Arno zijn mening.
quote:Na 32 jaar mede kleur te hebben gegeven aan NOS Langs de Lijn heeft sportverslaggever Henk Kok (68) zondag definitief te microfoon terzijde gelegd. Kok sloot zijn loopbaan als freelance-commentator van de NOS af met een optreden bij FC Groningen - AZ.
Met zijn licht Groningse tongval behoorde Kok ruim drie decennia tot de markantste stemmen op de Nederlandse radio. Hij deed voornamelijk verslag van voetbal en schaatsen. Zo maakte hij de grote successen van FC Groningen in de Europacup mee en was hij sinds 1982 bijna onafgebroken van de partij bij Europese en wereldkampioenschappen schaatsen en de Olympische Spelen. Het WK allround van 2006 in Calgary was Koks laatste optreden als NOS-verslaggever bij het schaatsen.
Henk Kok combineerde zijn journalistieke werk met een baan als leraar in Veendam. Hij begon zijn radioloopbaan bij de RONO, de regionale omroep voor Noordoost Nederland, en werkte aansluitend bij Tros Sport. Daar behoorden onder anderen Kees Jansma, Evert ten Napel en Eddy Poelmann tot zijn collega's.
Wanneer hij precies zijn debuut maakte voor de NOS weet Kok zelf niet meer, maar een van de eerste grote opdrachten die hij voor de NOS deed staat hem nog wel helder voor de geest. Het was het WK schaatsen voor vrouwen in 1982 in Inzell, waarbij hij aan de zijde van de legendarische Theo Koomen verslag deed. Ruim 32 jaar later was Koks stem zondag voor het laatst te horen. In de rust van FC Groningen-AZ werd hij door FC Groningen-directeur Hans Nijland persoonlijk gehuldigd.
In 2002 speelde die wel in de Uefa-cup finalequote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb een NL shirt met Huntelaar besteld
Jammerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/649584-afscheid-kok-van-langs-de-lijn.html
[..]
ditisheeinz.gifquote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Ronald
hoe gaat ie met de kids?
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En speelt over het algemeen ook op 10 bij een team in degradatie dus idd toch maar nietquote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is niet rullevant als je bij een baggerploeg als Norwich speelt.
Zonde van je geld. Van Gaal zet nog eerder Kuyt in de spits als Persgod geblesseerd is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb een NL shirt met Huntelaar besteld
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johannes doet dat altijd bij mij.quote:
Voor zijn blessure speelde hij wel leuk mee hoor. Hopelijk kan hij bij een andere PL ploeg terecht nu.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En speelt over het algemeen ook op 10 bij een team in degradatie dus idd toch maar niet
Wow wist niet dat ie ook nog dwdd presenteerde.quote:
Teringquote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
Je hoort hier nog eens wat.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wow wist niet dat ie ook nog dwdd presenteerde.
ditquote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
Politieke druk is niet gelijk aan omkopen
Ajaxquote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack van Gelder haat
• Real Madrid
• Blatter
• Genee
• afvallen
Zou ik nooit doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Idd Johannes, we mogen de kwaliteiten van Cavaliers niet onderschatten.
In 2 van dat lijstje kan ik meegaanquote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack van Gelder haat
• Real Madrid
• Blatter
• Genee
• afvallen
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.redcafe.net/th(...)ld-cup.390703/page-5
leuk topic. clasie is de nieuwe held van men joenaaited.
Bedankt Ronald Koeman.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gramulanion zei Pilates. Hij bedoelde Pilatus.
In hoeverre maakte hij het verschil? Als je op 10 speelt en je team speelt in degradatie dan doe je het toch niet zo goed lijkt mij.. Maar heb te weinig van hem gezien om te kunnen beoordelenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Voor zijn blessure speelde hij wel leuk mee hoor. Hopelijk kan hij bij een andere PL ploeg terecht nu.
Allen Depay is wereldklassequote:
Dat is geen kunst.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb GGMM een beetje boos gemaakt zie ik.
Leuk altijd dat soort topics over Oranje op buitenlandse fora. Alleen jammer dat er altijd wel een paar Nederlanders tussen zitten die fanatiek meeposten.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.redcafe.net/th(...)ld-cup.390703/page-5
leuk topic. clasie is de nieuwe held van men joenaaited.
Steenkolenengelsquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Leuk altijd dat soort topics over Oranje op buitenlandse fora. Alleen jammer dat er altijd wel een paar Nederlanders tussen zitten die fanatiek meeposten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |