In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
goed gifjequote:
Dat kan alleen maar met Gioquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik niet zo goed snap.. Er wordt nu gedaan of 5-3-2 iets bijzonders is, maar Bertje speelde in 2010 ook behoudend..waarom dan niet gewoon de strategie van Bertje overnemen.
wij dachten dat Co toen een TIA kreegquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stond net een broodje te maken, en toen hoorde ik Adriaanse zeggen dat het plafond van Janmaat bij Juventus ligt.
beetje stelen beetje zuipenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Clasie![]()
Die zou elke dag in z'n voortuin zitten met een halve liter als hij niet kon voetballen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens allemaal naar het EINDFILMPJE kijken.
Dat geldt voor 50% van de voetballersquote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Clasie![]()
Die zou elke dag in z'n voortuin zitten met een halve liter als hij niet kon voetballen.
Zit Raymann daar in?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft lachwekkend dat Koeman hem niet eerder heeft gebracht.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onervaren maar in potentie een topper
Behoorlijk gay.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik koop mijn seizoenskaart voor Depay
Op weg naarquote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
okequote:
Qua talent vind ik Boetius beter.. scoort regelmatig wonderschone doelpunten. Depay doet het meer op de CR7 manier.. op kracht.quote:
Dat geldt voor minstens twee derde van alle profvoetballers.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Clasie![]()
Ferquote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef NLGooner het volgende:
Je gaat toch geen Blind op het middenveld zetten als je De Guzman en Fer hebt
Zij hebben tenminste in een topcompetitie gespeeld
Dat is niet rullevant als je bij een baggerploeg als Norwich speelt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef NLGooner het volgende:
Je gaat toch geen Blind op het middenveld zetten als je De Guzman en Fer hebt
Zij hebben tenminste in een topcompetitie gespeeld
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde net 50%.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat geldt voor minstens twee derde van alle profvoetballers.
De waarheid ligt in het midden.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik hoorde net 50%.
Nu snap ik het niet meer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |