Geef me eens een positieve note dan, laat sp3c eens zien dat het wel kan.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet gastmodden hoor dan krijg ik op mijn kopLaat sp3c of zo dat maar doen.
Die moet je verdienen he? Ik heb ze trouwensquote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geef me eens een positieve note dan, laat sp3c eens zien dat het wel kan.
Heb ik dat nu nog niet verdiend?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moet je verdienen he? Ik heb ze trouwensDat kan sp3c zien.
Ik heb je een compliment gegeven in je fobo, dat is al reden genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarmee dan? Sowieso kindertjes die vragen
Waar heb je die kingkongquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu ook een kingkong mensen
dat worden zeker 4 weken aan flauwe grappen
Ik ga erover nadenkenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je een compliment gegeven in je fobo, dat is al reden genoeg.
Vrouwen.quote:
Oh nu snap ik het, ik denk teveel, dammit.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen.
Altijd maar denken, en tegen de tijd dat ze willen hebben wij geen zin meer.
Maar dat is toch veel te klein dan, die kleine kutjes van die spleetogen daar past niks fatsoenlijks in.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie haar smartphone/vibrator uit China.
Nou er kan best wel iets kloppen hoor als je broek trilt, ligt er maar net aan of je er van houdt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je broek trilt klopt er iets niet hoor.
Correct Corrie.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het, ik denk teveel, dammit.
Ja ik had dat iets anders moeten formulerenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou er kan best wel iets kloppen hoor als je broek trilt, ligt er maar net aan of je er van houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |