en vandaag weer doorquote:
Ik had de Brederode Blond en Dubbel. Beiden zijn nieuw. Verder de Lentebock van de Noord Hollandse Brouwerij en als afsluiter een Breesaap tripel. IJmuidens biertje, maar erg lekker.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vandaag weer door
goed bezig. Nog lekkere nieuwe biertjes opgedaan vandaag?
prima idee!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:30 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Biertjes drinken bij de Ruïne van Brederode. Ik had een prima dagje.
Ik zei het al eerder.quote:
veel te weinig detailsquote:
quote:
Leg uit.quote:
En het CDA zegt altijd minder Europa, maar ondertussen zijn het de Christendemocraten die verder in het geheim doorbouwen.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef borisz het volgende:
Straks ALV D66V. Kan ik eindelijk de voorzittershamer overnemen
Voor het CDA is deze smilie uitgevonden:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
En het CDA zegt altijd minder Europa, maar ondertussen zijn het de Christendemocraten die verder in het geheim doorbouwen.
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
En Tong? De stembureaudames al laten schrikken?
Cool. Kom net thuis heb het gemist. Goeie generatie is er.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Beiden een goede tijdrit in de Giro.
Zo rustig jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef rubbereend het volgende:
tellen zal vanavond een stuk vlotter gaan
tis meer dat ambtenaren hier niet in het weekend willen werkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:37 schreef tong80 het volgende:
Zonfag pas de uitslag. In het zuiden doen ze het rustig aan.
Opkomst lag hier om 17u ook op -3% tov EP09 hoorde ik net van ma.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef rubbereend het volgende:
tellen zal vanavond een stuk vlotter gaan
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:37 schreef tong80 het volgende:
Zonfag pas de uitslag. In het zuiden doen ze het rustig aan.
Bij ons in België willen ze dat ook niet ... Dat wordt opgelost door die ambtenaren en een aantal nietsvermoedende burgers gewoon even een briefje te sturen waarop staat dat ze die zondag gratis hun burgerplicht moeten doen ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis meer dat ambtenaren hier niet in het weekend willen werken
Ik ben ook voor Atletico en al helemaal niet stiekemquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben vanavond toch stiekem voor Atletico, Heb mijn Atletico shirtje al aan![]()
@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |