MWD is een hbo-studie, dus ‘studenten’ klopt.quote:
Hé P8,quote:Op zondag 18 mei 2014 22:21 schreef P8 het volgende:
[..]
MWD is een hbo-studie, dus ‘studenten’ klopt.
Hoe gaat dat eigenlijk; Is er een docent die FOK! aanraadt? Was het een medestudent die op het idee kwam om de opdracht op dit forum te pleuren? Waarom worden wij de laatste week overspoeld met jullie huiswerk?
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
Als de scholierstudent in kwestie nou nog een beetje leuk meediscussieert maakt het niet zo veel uit. Maar het zijn allemaal hit&run-topics.
Gewoon netjes een HBO student hoor, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.quote:
Maar Janneke141, hoe denk jij hierover? Voor of tegen? en waarom?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
Als de scholierstudent in kwestie nou nog een beetje leuk meediscussieert maakt het niet zo veel uit. Maar het zijn allemaal hit&run-topics.
Welke docent was het en plaats die lijst 's?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:24 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Hé P8,
Inderdaad, een opdracht voor het vak Sociale ongelijkheid! We hebben een lijst doorgekregen van onze docent met verschillende links waar je, je blog op kan plaatsen. Vandaar dat jullie overspoelt worden! Sorry! We moeten er zoveel mogelijk reacties op krijgen, dus ga gerust je gang!
Wat schiet je daar mee op? Gaat op de inhoud van deze blog.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Welke docent was het en plaats die lijst 's?
Nou dat is voor ons als forum wel fijn om te weten als we nog 150 van zulke studenten over de vloer krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:30 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Wat schiet je daar mee op? Gaat op de inhoud van deze blog.
Hahaha true! Maar moet een paar goede inhoudelijke reacties hebben, dus als je het even wilt doorlezen zou je me heel erg helpen!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sociale ongelijkheid? Wat voor een marxistische kutopleiding is dat dan![]()
![]()
![]()
![]()
OK, we hebben er een te pakken die wel reageert. Gezelligquote:Op zondag 18 mei 2014 22:27 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Maar Janneke141, hoe denk jij hierover? Voor of tegen? en waarom?
Lekker sociaal van die leraar... Ik mag hopen dat hij zijn lesmateriaal aanpast.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:24 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Hé P8,
Inderdaad, een opdracht voor het vak Sociale ongelijkheid! We hebben een lijst doorgekregen van onze docent met verschillende links waar je, je blog op kan plaatsen. Vandaar dat jullie overspoelt worden! Sorry! We moeten er zoveel mogelijk reacties op krijgen, dus ga gerust je gang!
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:24 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Hé P8,
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef P8 het volgende:
[..]Je bent de eerste die daadwerkelijk terugpraat. Wie is jullie docent? Sociale ongelijkheid werd toch gegeven door o.a. Willem Caspers? Hoe dan ook, ik denk dat ik namens heel FOK! spreek als ik je verzoek om terug te koppelen aan de betreffende docent dat het op prijs wordt gesteld als men op fora daadwerkelijk moeite doet om een discussie op gang te helpen en houden. Dat vergroot de hoeveelheid nuttige respons ook aanzienlijk. Als jij bereid bent om dat te doen, ben ik bereid om inhoudelijk te reageren
Als er iets staat met Sociale ongelijkheid, weet je genoeg! Dan is het van onze opleiding. Moet natuurlijk allemaal deze week dus daarom word je nu overspoelt omdat iedereen het weer op het laatste moment doetquote:Op zondag 18 mei 2014 22:31 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Nou dat is voor ons als forum wel fijn om te weten als we nog 150 van zulke studenten over de vloer krijgen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Als er iets staat met Sociale ongelijkheid, weet je genoeg! Dan is het van onze opleiding. Moet natuurlijk allemaal deze week dus daarom word je nu overspoelt omdat iedereen het weer op het laatste moment doet
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef P8 het volgende:
Wie is jullie docent? Sociale ongelijkheid werd toch gegeven door o.a. Willem Caspers? Hoe dan ook, ik denk dat ik namens heel FOK! spreek als ik je verzoek om terug te koppelen aan de betreffende docent dat het op prijs wordt gesteld als men op fora daadwerkelijk moeite doet om een discussie op gang te helpen en houden.
Bedankt voor je feedback! Ga het zeker terug geven, snap dat het voor jullie super irritant is! Mord_Sith, hoe denk jij over Pedofilie?quote:
Maar wat is de opdracht dan? Een discussie aangaan met anderen over je stelling, of gewoon je blog verspreiden en kijken wat de respons is?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Als er iets staat met Sociale ongelijkheid, weet je genoeg! Dan is het van onze opleiding. Moet natuurlijk allemaal deze week dus daarom word je nu overspoelt omdat iedereen het weer op het laatste moment doet
De opdracht is inderdaad een discussie aangaan op een forum! Dus Wijnand_Bierenstein wat is jouw mening over deze topic?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar wat is de opdracht dan? Een discussie aangaan met anderen over je stelling, of gewoon je blog verspreiden en kijken wat de respons is?
Als het dat laatste is dan kan ik het in ieder geval missen als kiespijn. Niets zo irritant als een topicstarter die een stelling inneemt in vervolgens nooit meer van zich laat horen. Krijg dan een beetje het idee dat wij jouw huiswerk moeten doen.
Pharkus, wat vind je van deze topic? Hoe kijk jij naar Pedofilie? Wat denk jij, is het een geaardheid?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker sociaal van die leraar... Ik mag hopen dat hij zijn lesmateriaal aanpast.
Een discussie aangaan is iets meer dan alleen maar mensen naar hun mening blijven vragen. Ik heb je een voorzet gegeven, ben je ook van plan om daarop te reageren?quote:
Wat zegt de bijbel of koran over pedofilie? Zijn gelovigen sociaal ongelijker of is dat meer iets voor domme mensen?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback! Ga het zeker terug geven, snap dat het voor jullie super irritant is! Mord_Sith, hoe denk jij over Pedofilie?
Ik ben erg teleurgesteld in mijn jeugd door de pedofilie en geloof me ik heb mijn best gedaan. Zat op judo, zwemmen, katholieke koor noem maar op. Ik liep parmantig met mijn billetjes naar iedere verdachte man met snor te schudden. Maar nooit en te nimmer heeft zo'n geilaard zich aan mij vergrepen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Pharkus, wat vind je van deze topic? Hoe kijk jij naar Pedofilie? Wat denk jij, is het een geaardheid?
Ik heb mijn mening al klaar en dat is dat ik absoluut tegen de vereniging ben. Dit omdat ik denk dat je onder groepsdruk elkaar versterkt. Ik ben juist benieuwd naar de meningen van anderen om daar op in te gaan. Ik vind dat je absoluut van kleine kinderen af moet blijven, dit geldt ook voor mensen met een beperking. Wanneer iemand sociaal ongelijk is, blijf je hier van af!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een discussie aangaan is iets meer dan alleen maar mensen naar hun mening blijven vragen. Ik heb je een voorzet gegeven, ben je ook van plan om daarop te reageren?
Nou, dan is de discussie wel klaar. Je was weer een verrijking voor ons forum, succes ermee.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:47 schreef Hanzeroos het volgende:
Ik heb mijn mening al klaar en dat is dat ik absoluut tegen de vereniging ben.
Hallo Janneke141,quote:Op zondag 18 mei 2014 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
OK, we hebben er een te pakken die wel reageert. Gezellig
Ik vind het lastig om een mening te geven op basis van de titel van het stuk, omdat je voor mij onvoldoende uitlegt wat nu precies sociale (on)gelijkheid is, in ieder geval in relatie tot de vereniging Martijn. Misschien dat je daar beter nog een paar regels aan kan besteden, in plaats van het tijdsverloop van het juridische proces.
Maar als je mijn mening wil weten: ik ben tegen het verbod op de vereniging.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dan is de discussie wel klaar. Je was weer een verrijking voor ons forum, succes ermee.
Hoi Pharkus, zo ver ik weet wordt er in de bijbel of de koran niets besproken over pedofilie. In de bijbel worden onder andere overspel, incest, sex met dieren, onanie en dergelijke vernoemd.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat zegt de bijbel of koran over pedofilie? Zijn gelovigen sociaal ongelijker of is dat meer iets voor domme mensen?
That´s the spirit!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Dartpijl01 het volgende:
[..]
Hallo Janneke141,
Ik denk dat ze in deze tekst wordt uitgegaan van sociale ongelijkheid in het algemeen. Onder sociale ongelijkheid verstaan we vrijwel alles waarin ongelijkheid voorkomt. Dus bijvoorbeeld een bepaalde baan niet kunnen krijgen omdat je een tatooage hebt. Dit is een voorbeeld.
In dit stuk gaan ze uit van sociale (on)gelijkheid tussen kind/volwassenee in een relatie, en het feit dat wij streven voor sociale gelijkheid maar eigenlijk de pedofielen buiten de samenleving plaatsen. is dit dan terecht? streven we dan wel naar het motto sociale gelijkheid voor iedereen?
Pedofilie wordt toch ook gezien als ziekte? Wanneer ben je nog bezig met sociale gelijkheid, en waar houd het op?
Mag ik weten waarom jij tegen het verbod op de vereniging bent? Jij bent het dus eigenlijk eens met het standpunt dat een volwassene seksualiteit mag ervaren met een minderjarige?
Het vak Logica maakt geen deel uit van jullie opleiding, of wel?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Dartpijl01 het volgende:
Mag ik weten waarom jij tegen het verbod op de vereniging bent? Jij bent het dus eigenlijk eens met het standpunt dat een volwassene seksualiteit mag ervaren met een minderjarige?
Het vak Sociale Ongelijkheid wel, dit moet genoeg zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het vak Logica maakt geen deel uit van jullie opleiding, of wel?
Doorzichtig die kloon. Als je de reacties niet krijgt mag je ze zelf fabricerenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het vak Logica maakt geen deel uit van jullie opleiding, of wel?
Iemand die zichzelf student noemt (even gokkend dat Dartpijl een collega van je is, of dat je het zelf bent) maar de kleuterschool-gevolgtrekking 'je bent tegenstander van het verbod op de vereniging, DUS ben je voorstander van legale pedoseksualiteit' maakt, verdient nog niet eens zijn zwemdiploma B.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Het vak Sociale Ongelijkheid wel, dit moet genoeg zeggen.
Bedankt Dartpijl01! Hier heb ik tenminste wat aan!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef Dartpijl01 het volgende:
Mensen praten hier over het feit dat degene die de blog heeft geplaatst een mening erin heeft verwerkt. In zekere zin kan ik dat er ook uithalen, maar als ik verder lees merk ik dat de laatste alinea wordt opengelaten. Ik denk dat dit ook vooral bedoeld is om ruimte te geven voor mening van anderen.
Ach en als wij haar kunnen helpen met haar schoolopdracht door een mening te geven en die ook te kunnen beargumenteren, waarom zouden we dat dan niet doen?
Immers, we reageren allemaal wel op dit blog, maar reacties waar echt iets inhoudelijk kan worden uitgehaald lees ik toch minder.
Ik zit op dit forum om te reageren, en vind het dan ook belangrijk om een reactie te geven die ik kan beargumenteren en waar degene die het forum post ook wat aan heeft!
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf student noemt (even gokkend dat Dartpijl een collega van je is, of dat je het zelf bent) maar de kleuterschool-gevolgtrekking 'je bent tegenstander van het verbod op de vereniging, DUS ben je voorstander van legale pedoseksualiteit' verdient nog niet eens zijn zwemdiploma B.
Heel volwassen inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf student noemt (even gokkend dat Dartpijl een collega van je is, of dat je het zelf bent) maar de kleuterschool-gevolgtrekking 'je bent tegenstander van het verbod op de vereniging, DUS ben je voorstander van legale pedoseksualiteit' verdient nog niet eens zijn zwemdiploma B.
Nee geen collega, wel iemand die reageert op forums MET inhoud! Nouja, als je niet toelicht waarom jij tegen het verbod bent ga ik het inderdaad invullen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoezo heb je er wat aan? Ze zegt niets inhoudelijks.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef Hanzeroos het volgende:
[..]
Bedankt Dartpijl01! Hier heb ik tenminste wat aan!
Het is tenminste iemand die zijn of haar best doet!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoezo heb je er wat aan? Ze zegt niets inhoudelijks.
En je hebt je twee minuten na de schrijver van dit blogje geregistreerd. Guttegut wat een toeval.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef Dartpijl01 het volgende:
[..]
Nee geen collega, wel iemand die reageert op forums MET inhoud! Nouja, als je niet toelicht waarom jij tegen het verbod bent ga ik het inderdaad invullen.
Maargoed, ik ben wel benieuwd naar de reden dat je tegen het verbod bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |