denk niet dat je van zelfmoordpoeder rustig inslaaptquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet de meest fijne manier om eruit te stappen. Liever rustig in slaap vallen enzo. Maar daar zijn ook makkelijkere manieren voor lijkt me. CO2 ofzo.
WIJquote:
Dat was een grapje joh gek. Davy uit VBL had hem volgens mijquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef appelen het volgende:
mansj doe eens linkje naar die jas die jij en alberto hebben
Nee ik vind het toch niks..quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Peunage het volgende:
"...of een methode waarvan je denkt 'dat zou ik wel willen PROBEREN'..."
ferry doedelsquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan Albert Verlinde dat poeder niet even testen ofzo
Ligt eraan wat het voor poeder het isquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
denk niet dat je van zelfmoordpoeder rustig inslaapt
Of naar Peru om een erkende wurger op te zoeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
gewoon naar panama reizen.. is ook een mogelijkheid
Ik ben er als SBS6-tokkie al meerdere malen geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
Preston Palace op SBS, je verwacht het niet hé
die komt hier ook wel eensquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat was een grapje joh gek. Davy uit VBL had hem volgens mij
Ooit 1 keer geweest. Het is een oud ziekenhuis dat is omgebouwd naar een hotel/resort. Maar qua publiek lijkt het nog steeds een ziekenhuisquote:
Joran?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of naar Peru om een erkende wurger op te zoeken.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben er als SBS6-tokkie al meerdere malen geweest.
Als iemand Panama zegt is het 1e waar ik aan denk Prison Breakquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
gewoon naar panama reizen.. is ook een mogelijkheid
Ik ookquote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als iemand Panama zegt is het 1e waar ik aan denk Prison Break
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |