ik wist het alquote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit erachter komen.
hovjquote:
Iddquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat ik een dode pixel op mn tv had, het was gelukkig van de camera
Gaan we dat echt doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik maak nog even gebruik van de mogelijkheid meerdere woorden per post te gebruiken
highmilesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Stickertje het volgende:
slaapmiddelen verzamelen? alsof je die zomaar bij de jumbo krijgt bij actieproducten
Gewoon bij de achteringangquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Stickertje het volgende:
slaapmiddelen verzamelen? alsof je die zomaar bij de jumbo krijgt bij actieproducten
Bij de huisarts krijg je die tegenwoordig al amper meer. Alleen pillen om in slaap te komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Stickertje het volgende:
geen hele paragrafen typen..quote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik maak nog even gebruik van de mogelijkheid meerdere woorden per post te gebruiken
Genoeg van slikkenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de huisarts krijg je die tegenwoordig al amper meer. Alleen pillen om in slaap te komen.
Slaap pillen gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de huisarts krijg je die tegenwoordig al amper meer. Alleen pillen om in slaap te komen.
Ik vind het goed, is alleen best lastig volhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |