abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140194770
Gezien het postuur van TS, voorzie ik voor hem een grote carriere als darter.

Maar TS, leuk dat je het probeert, geef nooit je dromen op. Maar ben wel realistisch, het is al moeilijk om door te breken, en jij hebt de droom die elke voetballer heeft, doorbreken op het hoogste niveau. Ik ken genoeg jongens die al vanaf hun 8e of 9e in de jeugdopleiding van een club zitten. Deze jongens hebben ook vaker de steun van hun ouders mee, een oud schoonbroertje van mij had zijn vader die hem zeer veel steunde, overal met hem naartoe ging etc. hij heeft vorig seizoen zijn debuut gemaakt in het eerste elftal van een Jupiler League club, maar deze jongen was er wel al veel eerder mee bezig. Het kan wel, maar op deze leeftijd moet je veel talent hebben om dan nog door te breken.

Succes :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:11:45 #177
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140195318
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 08:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een onzin, alsof profs daartegen kunnen, zijn de grootste huilbaby's die er zijn als je van mening bent dat ze slecht zijn/spelen.
Op het moment dat ze eindelijk wat bereikt hebben ja. In de jeugd worden ze echt wel gehard hoor. Jeugdspeler uit Scandinavië werd gewoon dusdanig op de proef gesteld door teamgenoten die de buitenstaander zagen als bedreiging dat ze hem gewoon onder piste tijdens het douchen. Die redde het dan uiteindelijk ook niet. ~O>

M.a.w, die jongeren gaan echt ver om prof te worden, zien iedere ploeggenoot als dreiging en degene die het redden zijn mentaal én fysiek bijzonder sterk hoor. Die krijgen bakken kritiek en opmerkingen naar hun hoofd gegooid en dan hoef je echt niet zo bijdehand te reageren als TS, dan sta je met je voetbaltas al buiten de poort voor je je zin heb afgemaakt. :D
pi_140195428
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:11 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Op het moment dat ze eindelijk wat bereikt hebben ja. In de jeugd worden ze echt wel gehard hoor. Jeugdspeler uit Scandinavië werd gewoon dusdanig op de proef gesteld door teamgenoten die de buitenstaander zagen als bedreiging dat ze hem gewoon onder piste tijdens het douchen. Die redde het dan uiteindelijk ook niet. ~O>

M.a.w, die jongeren gaan echt ver om prof te worden, zien iedere ploeggenoot als dreiging en degene die het redden zijn mentaal én fysiek bijzonder sterk hoor. Die krijgen bakken kritiek en opmerkingen naar hun hoofd gegooid en dan hoef je echt niet zo bijdehand te reageren als TS, dan sta je met je voetbaltas al buiten de poort voor je je zin heb afgemaakt. :D
Jeppe Curth was die jeugdspeler toch?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_140216845
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef afcathebest14 het volgende:
Miss vraag ik jullie gewoon niks meer, dat jullie niet het maximale eruit hebben gehaald is niet mijn probleem.. of zijn jullie gewoon allemaal Ajax haters?
Misschien kan je de beste met FIFA 14 worden. Overgewicht en lousy conditie? geen probleem! ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_140217584
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 08:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Gezien het postuur van TS, voorzie ik voor hem een grote carriere als darter.

Maar TS, leuk dat je het probeert, geef nooit je dromen op. Maar ben wel realistisch, het is al moeilijk om door te breken, en jij hebt de droom die elke voetballer heeft, doorbreken op het hoogste niveau. Ik ken genoeg jongens die al vanaf hun 8e of 9e in de jeugdopleiding van een club zitten. Deze jongens hebben ook vaker de steun van hun ouders mee, een oud schoonbroertje van mij had zijn vader die hem zeer veel steunde, overal met hem naartoe ging etc. hij heeft vorig seizoen zijn debuut gemaakt in het eerste elftal van een Jupiler League club, maar deze jongen was er wel al veel eerder mee bezig. Het kan wel, maar op deze leeftijd moet je veel talent hebben om dan nog door te breken.

Succes :)
Ik heb ook een vriend die dankzij goede connecties toegelaten werd bij de AZ jeugd, uiteindelijk altijd gespeeld in de c2 of c3, daarna a2, a3 en nu toch weer bij een amateurclub. Je hebt talent of je hebt 't niet, en dat hebben de scouts/experts al heel snel door.
pi_140219719
Net na de training te horen gekregen, dat ik volgend seizoen B1 kom 2e klasse
pi_140220882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef afcathebest14 het volgende:
^O^
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:39:48 #183
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_140220978
quote:
19s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef afcathebest14 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben 15, en speel bij een amateur team c 3e klasse, mijn vraag is kan ik prof worden. ik heb klein beetje overgewicht (wil ik aan werken) krachtraining enz ik ben een spits best technisch, niet zo snel conditie is wel aardig. mijn vraag is hoe kan ik mijn droom het beste berijken. en heb wel wat talent, kan wel voetballen
Misschien kan je Lexie wel vervangen.. Klinischer ben je waarschijnlijk zeker ;). Nee, ff serieus: ik zou me richten op een ander 'beroep', maar wie weet. Kan je even een skillmove video showen?
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:51:29 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140221490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef afcathebest14 het volgende:
Zonde. Daar lopen sowieso geen scouts.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140225072
Ik speel 8ste klasse reserve

Kan ik nog prof worden?
pi_140225606
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef JanCees het volgende:
Ik speel 8ste klasse reserve

Kan ik nog prof worden?
zaterdag of zondag?
pi_140276326
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

zaterdag of zondag?
zondag
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:06:23 #188
300718 Kenju
Say It!!??
pi_140278443
Het kàn overigens wel. Zie Jens Toornstra. Maar je moet dus wel wat kunnen. Spitsen hebben ze al snel door, dus daarvoor is de kans klein.

Dennis Rommedahl begon pas op zijn 17e met voetballen. Maar hij had wel één heel groot talent, namelijk zijn snelheid. Feitelijk was hij gewoon een van de snelste spelers in Europa en kon zonder al te veel technisch talent met zijn snelheid het nodige goedmaken.

Kortom, gewoon je best doen. In een van de jeugdteams van de profclubs ga je op je 16e meestal niet meer terecht komen. Maar wellicht via de semi-profs dat je alsnog een kans maakt.

Het zijn echter wel zeer opmerkelijke verhalen van de spelers die het wel op die manier gered hebben. Je moet daarnaast ook het geluk hebben dat je met andere spelers in het team zit waarmee je je samen op een bepaald podium kan presenteren, bijv. door het eens goed te doen in de beker.

De kans is dus zéér klein.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_140285831
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef Edensnator het volgende:
Ik heb Gertjan Verbeek ooit horen zeggen dat hij in zijn bescheiden carrière veel spelers heeft zien komen, maar nog meer heeft zien vertrekken die technisch beter waren dan hij. Hij zei dat betaald voetbal in principe voor iedereen mogelijk is als je maar de juiste mindset hebt.
Ben ik het wel mee eens. Als je de instelling van Kuijt hebt en je begint van jongs af aan met heel veel extra trainen, dan kun je echt wel Jupiler League halen.
pi_140285868
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:54 schreef JanCees het volgende:

[..]

zondag
Ja, dan waarschijnlijk wel. Weinig spelers met een ouderwets zondagsschot tegenwoordig, dus ik denk dat je 70% kans maakt op een profcarrière.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')