Toevallig heet mijn vader Jordi cruijffquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Als je vader niet Gullit of vBasten heet schat ik je kansen vrij laag in.
Dan gaat het sowieso niets worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:19 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Toevallig heet mijn vader Jordi cruijff
Cruijff? Nee sorry, alleen die 2 zijn legendarisch in Nederland.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:19 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Toevallig heet mijn vader Jordi cruijff
Ah, de puber kan niet tegen kritiek. Nou dan ga je helemaal niks bereiken in je leven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Jouw moeder is genomen door kees,
Zegt genoeg over jouw. MAFKEES
We gaan zien...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, de puber kan niet tegen kritiek. Nou dan ga je helemaal niks bereiken in je leven.
Leve Feyenoord 1quote:
hoezo heb je überhaupt een topic gemaakt als je zo zeker ervan bent dat je gaat slagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Pff..
Geen feyenooit teksten meer AUB
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Leve Feyenoord 1![]()
Altijd al gedacht dat je een eckte Feyenoordert was
Haha, ik doe zeker iets met kritiek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef HansVaak het volgende:
Hand in hand kameraden, jij gaat falen! Als je prof wilt worden moet je goed tegen kritiek kunnen en hier gelijk wat mee doen, maar dat kan je niet. Dus heb ik een hard hoofd in het verloop van de rest van je leven...
Vooral die j0rdiiii en Tyron zijn echte ajax-haters, onbegrijpelijk dat het CIDI nog niet tegen ze heeft opgetredenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef afcathebest14 het volgende:
Sluit maar, ik ga er heel hard voor werken, en dan zie ik wel wat er uitkomt. Jullie zijn Ajax haters he
Daar is dit topic een uitstekend voorbeeld van inderdaad!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:18 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Haha, ik doe zeker iets met kritiek.
Ik wil graagquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Santello het volgende:
Mijn vader is president van de Marokkaanse Botola competitie.
Laat me weten of ik wat voor je kan regelen.
ja kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef afcathebest14 het volgende:
Sluit maar, ik ga er heel hard voor werken, en dan zie ik wel wat er uitkomt. Jullie zijn Ajax haters he
Ja, regel maar watquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Santello het volgende:
Mijn vader is president van de Marokkaanse Botola competitie.
Laat me weten of ik wat voor je kan regelen.
Wat een onzin, alsof profs daartegen kunnen, zijn de grootste huilbaby's die er zijn als je van mening bent dat ze slecht zijn/spelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef HansVaak het volgende:
Hand in hand kameraden, jij gaat falen! Als je prof wilt worden moet je goed tegen kritiek kunnen en hier gelijk wat mee doen, maar dat kan je niet. Dus heb ik een hard hoofd in het verloop van de rest van je leven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |