Die heb je wel hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dat voor rare mobiele layout dat ik die img knop niet heb.
Wat zou daar mis mee moeten zijn dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien de waterpomp? Dat zou ook nog kunnen.
Alfa is toch meer een krakkemikkig oud vrouwtje dan. Honda hier dat is meer zo'n schreeuwerig Japans vrouwtje.quote:
Nou nee!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je wel hoor
[..]
Wat zou daar mis mee moeten zijn dan?
Ik vind ze iets te veel plateau hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar wat wil jij dan? Klasse en elegantie is ook vaak gewoon rustig en normaal. Maar dan wel met stoffen van zijde en mohair en geitenleer en zo
Ben jij dat?quote:
Dat klopt dan wel weer. Ik zou er ook niet op kunnen lopen denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind ze iets te veel plateau hebbenKan ook door de donkere foto komen
20 jaar geleden.quote:
Blijven oefenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weer. Ik zou er ook niet op kunnen lopen denk ik.
Ooooh. Alleen als ik iemand quote! Kom ik net achter.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook geen fotocameraatje onder het tekstvak?
Ik begrijp nog niet wat mensen hebben moeten slikken om dat te doen.quote:
Jij hebt niks met kaal?quote:
Eerlijk gezegd let ik nooit echt op schoenen hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar wat wil jij dan? Klasse en elegantie is ook vaak gewoon rustig en normaal. Maar dan wel met stoffen van zijde en mohair en geitenleer en zo
Kapot, lek...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je wel hoor
[..]
Wat zou daar mis mee moeten zijn dan?
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh. Alleen als ik iemand quote! Kom ik net achter.
Of aanvoertraject...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, als die stottert en inhoudt dan is het iets in je ontstekings traject vin.
Does not existquote:
zoek even op die titel dan, bitte.quote:
Daar gaf hij ook storing op, ja. Echter zijn de bougies, bobines en kabels daar allemaal nog goed voor zover te inspecteren.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, als die stottert en inhoudt dan is het iets in je ontstekings traject vin.
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht, even los opgezocht.... nu luisteren...
Verklaart de koelvloeistof niet....quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar gaf hij ook storing op, ja. Echter zijn de bougies, bobines en kabels daar allemaal nog goed voor zover te inspecteren.
Midgets.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Dames op hakken
Jammer dat ik zo klein ben...
Heb je locatie voorzieningen wel aan staan?quote:
quote:
Toch minder snel dat dat kapot gaat. Of het moet een kwaal zijn van een bepaald merk.quote:
Wellicht dat er toch een breuk in zit. Storing geeft hij niet voor niets. Maar vaak kunnen ze wel uitlezen hoe vaak het voor is gekomen bij nieuwere autos.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar gaf hij ook storing op, ja. Echter zijn de bougies, bobines en kabels daar allemaal nog goed voor zover te inspecteren.
Begonnen de problemen tegelijk?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien staat dat wel los van elkaar.
[..]
Pauper telefoon
Met welgevormde benen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Dames op hakken
Jammer dat ik zo klein ben...
Hij geeft alleen de laatste storing weer.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch minder snel dat dat kapot gaat. Of het moet een kwaal zijn van een bepaald merk.
Maar het zou kunnen ja.
[..]
Wellicht dat er toch een breuk in zit. Storing geeft hij niet voor niets. Maar vaak kunnen ze wel uitlezen hoe vaak het voor is gekomen bij nieuwere autos.
Hmm zou wel eens kunnen ja.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien staat dat wel los van elkaar.
[..]
Pauper telefoon
Misschien niet :$quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je locatie voorzieningen wel aan staan?
Nee, ik ben echt een lompe knol. stel je Ireen Wüst maar voor op hakken. zoiets.quote:
Ik vind Ireen eigenlijk wel iets hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt een lompe knol. stel je Ireen Wüst maar voor op hakken. zoiets.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt een lompe knol. stel je Ireen Wüst maar voor op hakken. zoiets.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Ik zie liever andere vrouwenvormenquote:
Volgens mij staan hakken prima onder stalpootjes hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik je ook niet vinden en helpenquote:
Nou eh alle.... Er is een grensquote:
goed gevormde vrouwenbenen mogen er wel zijn hoor, en natuurlijk een ronde kontquote:
Vertel, wat spreekt je aan? Of een beetje het gebruikelijke?quote:
Handen, onderrug naar billen, schouders en ertussen naar de rug.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel, wat spreekt je aan? Of een beetje het gebruikelijke?
Trustenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en heren. Ik ga tukken. Morgen weer vroeg op.
Fijne avond nog.
Goodnight!!!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Fijne avond nog.
Ow ja! Ik kom je helpenquote:
Eh pics?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Handen, onderrug naar billen, schouders en ertussen naar de rug.
Dat zeker..quote:
Je vergeet 1 ding... Onderrug naar billen is idd mooi, maar kuiltjes in onderrug is echtquote:Op zondag 18 mei 2014 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet perse van jou, mannen zijn visueel ingesteld toch dus een random google voorbeeld is ook goedquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:14 schreef perro. het volgende:
hakken.![]()
zou verplicht moeten zijn voor mooie vrouwen.
Moest jij niet stil zijn dit weekend?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb maar 2 paar hakken die ik eigenlijk alleen draag voor speciale gelegenheden
mee eensquote:Op zondag 18 mei 2014 21:14 schreef perro. het volgende:
hakken.![]()
zou verplicht moeten zijn voor vrouwen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Fijne avond nog.
Ik moest niets. En ik ben alweer terugquote:Op zondag 18 mei 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moest jij niet stil zijn dit weekend?
Ahh, mooi zo.quote:
Kuiltjesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding... Onderrug naar billen is idd mooi, maar kuiltjes in onderrug is echt
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 mei 2014 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest niets. En ik ben alweer terug
Jaa ook wel!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding... Onderrug naar billen is idd mooi, maar kuiltjes in onderrug is echt
Heel erg fijnquote:Op zondag 18 mei 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maaren zeker niet als een of andere rare fok!ker dat zegt
Hoe was het?
Een varken of ik niet op hakken te zien. Daar zouden ze een ander kledingstuk voor moeten verplichten de burqaquote:
En zo klam.quote:
Venus dimpels. Zoek ik ze ook op uitquote:
Ik heb maar twee dingen aan hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En zo klam.
Denk dat je te warm gekleed bent. Zal je daar dan eerst wel mee helpen.
Die kuiltjes doen mij ook weinigquote:Op zondag 18 mei 2014 21:19 schreef Fascination het volgende:
Hmm, kuiltjes doen me niet veel. Inb4 je hebt nog nooit een vrouwenrug gezien.
Krijg je daar begeleiding bij of moet je het zelf ontdekken?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel erg fijnVrede en kalmte in mijn hoofd nu
En een hoop inzichten verkregen waar ik mee aan de slag kan en ga vanaf nu
![]()
Dat bedoel ik.quote:
Maar net wat jij wilquote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Krijg je daar begeleiding bij of moet je het zelf ontdekken?
Heel mooiquote:Op zondag 18 mei 2014 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel erg fijnVrede en kalmte in mijn hoofd nu
En een hoop inzichten verkregen waar ik mee aan de slag kan en ga vanaf nu
![]()
En al het eten daar was biologisch. Ik had nog nooit biologisch gegeten. Wauw, wat is biologisch eten lekkerquote:
Gaat het je ook in de toekomst helpen denk je?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar net wat jij wilIk heb het vooral op mezelf gedaan (met behulp van een boek welliswaar)
Veel meer smaakquote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En al het eten daar was biologisch. Ik had nog nooit biologisch gegeten. Wauw, wat is biologisch eten lekker
Ja. Wel als ik een aantal dingen voortzet zoals ik die het afgelopen weekend heb ervaren. Mijn mindset is sowieso anders nu dan voor het weekend. Dat helpt al een hoopquote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gaat het je ook in de toekomst helpen denk je?
Aaaaahwquote:Op zondag 18 mei 2014 21:19 schreef Fascination het volgende:
Hmm, kuiltjes doen me niet veel. Inb4 je hebt nog nooit een vrouwenrug gezien.
Goed zoquote:Op zondag 18 mei 2014 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Wel als ik een aantal dingen voortzet zoals ik die het afgelopen weekend heb ervaren. Mijn mindset is sowieso anders nu dan voor het weekend. Dat helpt al een hoop
Hoop voor je dat je nu een betere nachtrust gaat hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Wel als ik een aantal dingen voortzet zoals ik die het afgelopen weekend heb ervaren. Mijn mindset is sowieso anders nu dan voor het weekend. Dat helpt al een hoop
Maar dan ook écht heel erg veel meer smaakquote:
Ok, ik denk dat het bij mij een combinatie zou zijn. Ik weet wel een beetje wat mijn 'issues' zijn, en ook deels hoe ik ze op kan lossen, maar hoe de juiste stappen te zetten om de chaos opgeruimd te krijgen?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar net wat jij wilIk heb het vooral op mezelf gedaan (met behulp van een boek welliswaar)
Moet ik ook meer doen. Net als speciaalzaken. Naar de keurslager, naar de bakker, naar de groenteboer. En dan biologisch.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan ook écht heel erg veel meer smaakZo goed
![]()
Ik ga nu ook gewoon, waar mogelijk, biologisch in huis halen. Niet gelijk drastisch alles ofzo, maar gewoon eens kijken in de winkel wat ik van 'gewone' producten kan vervangen naar biologische productenZo fijn
Dat is inderdaad verbazend hoe lekker dat kan zijn, net zoals vegetarisch eten heel lekker kan zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En al het eten daar was biologisch. Ik had nog nooit biologisch gegeten. Wauw, wat is biologisch eten lekker
Nadeel is wel dat het vaak zo veel duurder isquote:Op zondag 18 mei 2014 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet ik ook meer doen. Net als speciaalzaken. Naar de keurslager, naar de bakker, naar de groenteboer. En dan biologisch.
inb4 zeekoe.quote:
Goed plan wel ja. Ik ben al zeer benieuwd naar de rest.quote:
Ik wil je heel graag aanraden om ook eens zo'n stiltehuis te bezoeken. Echter is dat stiltehuis waar ik ben geweest binnen bepaalde leeftijdsgrenzen, en als ik me niet vergis (sorry als ik het fout hebquote:Op zondag 18 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat het bij mij een combinatie zou zijn. Ik weet wel een beetje wat mijn 'issues' zijn, en ook deels hoe ik ze op kan lossen, maar hoe de juiste stappen te zetten om de chaos opgeruimd te krijgen?
Ik weet het. Struggles. Moet ik meer hosselen op straatquote:Op zondag 18 mei 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat het vaak zo veel duurder is
Je eerste of je tweede?quote:
Beter dan de vorige match?quote:
Dit ja. Daarom ook even kijken wat er kan binnen mijn budget. Ik heb momenteel de ruimte wel om het een en ander aan biologisch te gaan halen. Ik wil eigenlijk beginnen met biologisch brood. Maar ik weet niet of je dat in de supermarkt kan halen. Dat ga ik maar eens even bekijken morgenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat het vaak zo veel duurder is
Het is ook een optie jaquote:
Is het niet gewoon op een andere manier bereid, gestoomt oid?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit ja. Daarom ook even kijken wat er kan binnen mijn budget. Ik heb momenteel de ruimte wel om het een en ander aan biologisch te gaan halen. Ik wil eigenlijk beginnen met biologisch brood. Maar ik weet niet of je dat in de supermarkt kan halen. Dat ga ik maar eens even bekijken morgen
Bij de meeste supermarkten heb je ook best wel biologische producten.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit ja. Daarom ook even kijken wat er kan binnen mijn budget. Ik heb momenteel de ruimte wel om het een en ander aan biologisch te gaan halen. Ik wil eigenlijk beginnen met biologisch brood. Maar ik weet niet of je dat in de supermarkt kan halen. Dat ga ik maar eens even bekijken morgen
Niet en-public he. Straks nemen anderen mijn skills over.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed plan wel ja. Ik ben al zeer benieuwd naar de rest.
Ik heb geen idee. Maar in dat stiltehuis hadden ze biologisch brood en het was zo ontzettend lekkerquote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon op een andere manier bereid, gestoomt oid?
Ja, I know. Ik weet alleen niet of ze ook biologisch brood verkopen. Vast wel, maar heb het tot nog toe nooit gezienquote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de meeste supermarkten heb je ook best wel biologische producten.
Nou ik wacht op je.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet en-public he. Straks nemen anderen mijn skills over.![]()
Dat is privé
Wij hadden het destijds bij Super de Boer wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar in dat stiltehuis hadden ze biologisch brood en het was zo ontzettend lekker
[..]
Ja, I know. Ik weet alleen niet of ze ook biologisch brood verkopen. Vast wel, maar heb het tot nog toe nooit gezien
Waarom like je die dan??quote:Op zondag 18 mei 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel, maar nog steeds een zeekoe
Niet het lichaam, maar wel het gezicht
Wat zijn de grenzen? Of beter gezegd, hoe oud denk je wel niet dat ik ben?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil je heel graag aanraden om ook eens zo'n stiltehuis te bezoeken. Echter is dat stiltehuis waar ik ben geweest binnen bepaalde leeftijdsgrenzen, en als ik me niet vergis (sorry als ik het fout heb) val jij daar net buiten. Maar er zijn een hoop andere stiltehuizen in Nederland. Maar het helpt alleen al om gewoon een dag te pakken waarin je alle technologie aan de kant gooit, je gewoon eens een flinke wandeling door het bos gaat maken, waarbij je gewoon gaat zitten en mediteren op plekken waar jij je goed voelt en de hele dag een beetje op jezelf zijn.
Dat heeft bij mij de doorslag gegeven in ieder geval
Ja ik ben wanhopig, en als ik pretendeer een smaak te hebben krijg ik 0,0 matchesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom like je die dan??
gewoon om maar matches te krijgen?
Tussen de 18 en 35 jaar. Nogmaals, het spijt me als ik het fout heb, maar ik dacht dat jij iets ouder was dan 35quote:Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Wat zijn de grenzen? Of beter gezegd, hoe oud denk je wel niet dat ik ben?![]()
Mediteren doe ik overigens al geregeld, dat helpt zeker. Idem met een tocht van twee of drie dagen door de bergen waarbij je niemand ziet en in een tent of trekkerhutjes slaapt.
Anders mail/bel je ze om te vragen waar ze het vandaan halenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar in dat stiltehuis hadden ze biologisch brood en het was zo ontzettend lekker
[..]
Ja, I know. Ik weet alleen niet of ze ook biologisch brood verkopen. Vast wel, maar heb het tot nog toe nooit gezien
Trekkerhutjesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Wat zijn de grenzen? Of beter gezegd, hoe oud denk je wel niet dat ik ben?![]()
Mediteren doe ik overigens al geregeld, dat helpt zeker. Idem met een tocht van twee of drie dagen door de bergen waarbij je niemand ziet en in een tent of trekkerhutjes slaapt.
Rustig maar het komt wel goedquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tussen de 18 en 35 jaar. Nogmaals, het spijt me als ik het fout heb, maar ik dacht dat jij iets ouder was dan 35
Je PIquote:
Oh snapquote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tussen de 18 en 35 jaar. Nogmaals, het spijt me als ik het fout heb, maar ik dacht dat jij iets ouder was dan 35
Dat ben ikquote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat brood maakten zij zelfquote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders mail/bel je ze om te vragen waar ze het vandaan halen
Goddamnquote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ben wanhopig, en als ik pretendeer een smaak te hebben krijg ik 0,0 matchesDan maar zo en blocken als het niks is
Jaaaaquote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
TGND, hoe was het? Beter kunnen slapen dan thuis?
Zelf dingen gaan verbouwen dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat brood maakten zij zelfNet als een heleboel andere dingen. Megatuin met heel veel planten en dingen die ze verbouwden
Wat? En op hoeveel mensen?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er een klein % is met die behoefte maar 100.000
Op mijn balkonquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelf dingen gaan verbouwen dan.
Ik zit daar ook steeds vaker aan te denken.
Haiquote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
TGND, hoe was het? Beter kunnen slapen dan thuis?
Wat fijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaaaHet was zoo fijn
Zoveel rust, kalmte, vrede
Oh lastig dan inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat brood maakten zij zelfNet als een heleboel andere dingen. Megatuin met heel veel planten en dingen die ze verbouwden
400.000 waarvan 100.000 doorzetten met poging tot.quote:
Volkstuintje ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn balkon![]()
Ik heb wel gedacht aan een aardbeienplantjeMaar verder
![]()
![]()
Wiet weegt niet zoveel he. Kan je makkelijk meenemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat fijn.Ook dingen die je mee kan nemen naar het dagelijks leven, zodat je straks ook thuis weer lekker kan slapen?
Hij's een knappe vent, no homoquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
Maar vinden de vrouwen hier Ado dan ook significant knapper dan Fax?
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wiet weegt niet zoveel he. Kan je makkelijk meenemen.
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had een pizza.Was wel zwaar werk om 'm op te eten.
Jaquote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat fijn.Ook dingen die je mee kan nemen naar het dagelijks leven, zodat je straks ook thuis weer lekker kan slapen?
Wat zeggen cijfers nu precies? Zonder de redenen erachter te weten, zijn het slechts statistieken.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh lastig dan inderdaad
[..]
400.000 waarvan 100.000 doorzetten met poging tot.
Klinkt heel goed!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga een 'hoop' dingen omgooien.
- Mijn telefoon gaat vaker uit
- Meditatie minstens 2 keer per dag inbouwen in mijn dagschema ('s ochtends en 's avonds, als 's middags kan, ook 's middags maar dat kan vaak niet vanwege school)
- Langzaam mijn eten voor biologisch eten vervangen (waar mijn budget dat toestaat)
- Om de dag bezig met lichamelijke oefening (dus naast kickboksen 2 keer per week ook om de dag 's ochtends even 'ochtendgymnastiek')
- Ademruimtes gedurende de dagen
Het is heel veel, en ik zal vast dipjes krijgen waarin ik weerstand voel om dit vol te houden, maar op dit moment heb ik nog de juiste mindset om dit vol te houden
Wat goed! Als je mentale support nodig hebt moet je maar roepen. Ik ben heel goed in anderen motiveren, alleen mezelf nog niet zo.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
- Meditatie minstens 2 keer per dag inbouwen in mijn dagschema ('s ochtends en 's avonds, als 's middags kan, ook 's middags maar dat kan vaak niet vanwege school)
- Langzaam mijn eten voor biologisch eten vervangen (waar mijn budget dat toestaat)
- Om de dag bezig met lichamelijke oefening (dus naast kickboksen 2 keer per week ook om de dag 's ochtends even 'ochtendgymnastiek')
Het is heel veel, en ik zal vast dipjes krijgen waarin ik weerstand voel om dit vol te houden, maar op dit moment heb ik nog de juiste mindset om dit vol te houden
Kan net het verschil makenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou toch eerder ergens anders spierpijn verwachtenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gister festival gehad, nu spierpijn in mijn kaken.
Ik ken hetquote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat goed! Als je mentale support nodig hebt moet je maar roepen. Ik ben heel goed in anderen motiveren, alleen mezelf nog niet zo.
Wat dan? Mijn rug, benen en voeten doen ook pijn hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder ergens anders spierpijn verwachten
Dat boeit ook niet zo veel toch, eerder schrikbarend dat zoveel mensen die behoefte voelen. Reden maakt daarbij weinig uit. Elke poging is een te veel vind ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zeggen cijfers nu precies? Zonder de redenen erachter te weten, zijn het slechts statistieken.
Ze heeft toch niet gezegd wat voor festival?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik eigenlijk aan te denkenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat dan? Mijn rug, benen en voeten doen ook pijn hoor.
Goed puntquote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet gezegd wat voor festival?
Goed bezigquote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en aan dat lijstje moet ook nog worden toegevoegd dat, wanneer ik mij verveel, ik mijzelf het bos in stuur
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik eigenlijk aan te denken
[..]
Goed punt
Tenzij regen en/of 's avonds laat in het donker uiteraardquote:
Als dat bos makkelijk bereikbaar is, lijkt dat me echt heerlijk!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en aan dat lijstje moet ook nog worden toegevoegd dat, wanneer ik mij verveel, ik mijzelf het bos in stuur
Eh nee...Ik ben voorlopig gelukkig nog geen 35. Bouwjaar 1986 buuf...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach je doet toch aan kickboxen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij regen en/of 's avonds laat in het donker uiteraard
Dat jij dat vindt weet ik. Die discussie hoeven we hier niet nogmaals te herhalen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet zo veel toch, eerder schrikbarend dat zoveel mensen die behoefte voelen. Reden maakt daarbij weinig uit. Elke poging is een te veel vind ik.
Nee, eigenlijk niet. Ik ken ook eigenlijk maar 1 bos hier in Enschede, en dat is het bos waar ik in ben opgegroeid. Maar ik ben nog wel van plan om uit te zoeken hoe dat zit, want er is vast meer en vast wel meer hier in de buurtquote:Op zondag 18 mei 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als dat bos makkelijk bereikbaar is, lijkt dat me echt heerlijk!
Eens een bikkel altijd een bikkelquote:Op zondag 18 mei 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tenzij regen en/of 's avonds laat in het donker uiteraard
Nogmaals, sorry danquote:Op zondag 18 mei 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Eh nee...Ik ben voorlopig gelukkig nog geen 35. Bouwjaar 1986 buuf...
Ik denk helemaal geen vieze dingen, daarvoor moet je bij faxie zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb spierpijn omdat van xtc je spieren strak gaan staan en ik klem dan ook mijn kaken heel erg op elkaar. Niet zulke vieze dingen denken.
Maar ja, daar heb ik dus ook pijn, maar daar had ik geen last van tijdens het pizza eten.
Ik ben in de regen en/of in het donker nog nooit een bikkel geweestquote:
Maakt niet uit. Ik werd vroeger (toen ik 15/16 was) wel ouder geschat, wat altijd prima was, maar tegenwoordig niet meer. Blijkbaar moet ik toch wat aan mijn uiterlijk doen.quote:
En je hebt m nog wel op cam gezien.quote:
Ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk helemaal geen vieze dingen, daarvoor moet je bij faxie zijn
Maar XTC ja? Hoe vond je het? (niet dat ik er iets van weet)
Ja. En blijkbaar kwam hij ouder op mij over dan hij isquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
En je hebt m nog wel op cam gezien.![]()
Kom naar een festival. Al die mensen met pillen op spreken je vanzelf wel aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou juist meer contact met mensen moet opzoeken. En ik ben niet echt stabiel genoeg om naar zo'n stilte huis te gaan
Bos hier is 10 seconden lopenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als dat bos makkelijk bereikbaar is, lijkt dat me echt heerlijk!
Ik ken de locatie, het zou wel een goede optie zijn om te proberen. Een stuk dichterbij dan de Alpen ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyway, Yats, dan kun je dus ook naar dat stiltehuis. Ik raad het je aan
Weet iedereen hier ook weer dat ik blijkbaar een oude kop hebquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
En je hebt m nog wel op cam gezien.![]()
Kan ook opluchtend werken dat soort dingenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben in de regen en/of in het donker nog nooit een bikkel geweest
Ik ben de netheid zelvequote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk helemaal geen vieze dingen, daarvoor moet je bij faxie zijn
Maar XTC ja? Hoe vond je het? (niet dat ik er iets van weet)
In het donker alleen door een bos, als meisje met blond haar. Nee sorry, dat doe ik echt nooit van mijn leven. In de regen, dat frustreert me alleen maar. Dus neequote:Op zondag 18 mei 2014 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ook opluchtend werken dat soort dingen
Pakt dat altijd zo uit, dat je er blij van wordt of hangt dat er vanaf hoe je mood is ?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ok.
Was niet de eerste keer voor mij. Maar ik word er zo heel erg blij van.Was aan het einde van de avond heel misselijk, maar dat heeft zichzelf ook weer opgelost (en nee, ik heb niet gekotst).
Nee niet danquote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In het donker alleen door een bos, als meisje met blond haar. Nee sorry, dat doe ik echt nooit van mijn leven. In de regen, dat frustreert me alleen maar. Dus nee
Voorzover ik weet word je van XTC gewoon altijd blij. Sommige mensen meer in zichzelf, anderen meer in contact met anderen, maar altijd blij. Alles is zo mooi dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pakt dat altijd zo uit, dat je er blij van wordt of hangt dat er vanaf hoe je mood is ?
Goudblond.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In het donker alleen door een bos, als meisje met blond haar. Nee sorry, dat doe ik echt nooit van mijn leven. In de regen, dat frustreert me alleen maar. Dus nee
Ik denk niet dat iets voor mij isquote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kom naar een festival. Al die mensen met pillen op spreken je vanzelf wel aan.Vooral als je bellenbaas, ballonnen en lollies meeneemt.
Hehehe, grappig. Denk niet dat ik het ooit zal gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voorzover ik weet word je van XTC gewoon altijd blij. Sommige mensen meer in zichzelf, anderen meer in contact met anderen, maar altijd blij. Alles is zo mooi dan.
Dat heb ik laatst wel een keer gedaan. Sonsbeekpark (het mooiste stadspark van Nederland) in gegaan en gewoon een flink stuk door de regen gelopen om te proberen mijn gedachten op een rij te krijgen. Juist de regen was wel fijn, dan is het lekker rustig en kun je nadenken.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat is bij ons in huis helemaal niet. En iedereen heeft gister gebruikt. Iedereen is moe, maar niet ongelukkig ofzo. We zijn eerder allemaal nog aan het nagenieten van gister.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
XTC heeft een gelukzaligmakend goedje. Nadeel is alleen dat je door je gevoel van geluk vaak de volgende dag een megadip hebt. Althans, dat hoor ik vaak en heb ik zelf ook zo ervaren
Dat dacht ik ook. Totdat al mijn huisgenoten me nieuwsgierig maakten en ik het toch echt een keer uit wilde proberen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, grappig. Denk niet dat ik het ooit zal gebruiken
Ik kan alleen rustig worden van regen als ik hoor hoe het buiten regent als ik zelf lekker in bed lig. Maar dan nog heeft regen op mij niet het effect wat het op vele andere mensen wel heeft.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst wel een keer gedaan. Sonsbeekpark (het mooiste stadspark van Nederland) in gegaan en gewoon een flink stuk door de regen gelopen om te proberen mijn gedachten op een rij te krijgen. Juist de regen was wel fijn, dan is het lekker rustig en kun je nadenken.
Ik kan ook niks positiefs aan regen vindenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan alleen rustig worden van regen als ik hoor hoe het buiten regent als ik zelf lekker in bed lig. Maar dan nog heeft regen op mij niet het effect wat het op vele andere mensen wel heeft.
Ik vind het wel lekkerquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan ook niks positiefs aan regen vinden
Ja een keer proberen kan geen kwaadquote:
No thxs, de laatste (en enige keer0 dat ik het gebruikt heb (zonder het te weten overigens) ging niet bepaald goed.quote:
Voor op die festivals hoef je niet perse zelf te gebruiken he, doordat de rest het wel doet heb je al wel aanspraak genoeg.quote:
Hmm nee dank jequote:
Ik heb geen huisgenoten en ook nooit gehad, dus zo makkelijk kom ik er ook niet aan. Voel de behoefte eigenlijk ook nietquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Totdat al mijn huisgenoten me nieuwsgierig maakten en ik het toch echt een keer uit wilde proberen.
Verhalen willen wequote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
No thxs, de laatste (en enige keer0 dat ik het gebruikt heb (zonder het te weten overigens) ging niet bepaald goed.
Zonder het te weten lijkt me echt kut! Dat je geen idee hebt wat er met je aan de hand is. Wel geteste pillen, of weet je dat niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
No thxs, de laatste (en enige keer0 dat ik het gebruikt heb (zonder het te weten overigens) ging niet bepaald goed.
Ja dat dacht ik ook, dat ik die behoefte niet voelde.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen huisgenoten en ook nooit gehad, dus zo makkelijk kom ik er ook niet aan. Voel de behoefte eigenlijk ook niet
Bij de muziek die ik luister en de festivals waar ik heen ga, past het gebruik van xtc niet echt. Metalquote:Op zondag 18 mei 2014 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor op die festivals hoef je niet perse zelf te gebruiken he, doordat de rest het wel doet heb je al wel aanspraak genoeg.
Maar jij werd een soort van overgehaald. Ik heb geen vrienden, dus ook geen vrienden die mij over kunnen halen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, dat ik die behoefte niet voelde.
Trustenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet het nog niet. Ergens wel nieuwsgierig. Maar nu ga ik slapen. Dat is ook fijn.
Op zo'n festival zou ik zelf dat soort dingen nooit gebruiken, alleen in huiselijke sfeer dan mocht ik ooit die behoefte hebben.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, dat ik die behoefte niet voelde.
Als ik dat hier post weten sommige mensen meteen wie ik ben, terwijl ik deze account juist aangemaakt heb om een oude account te vervangen zodat ik weer gewoon kon posten wat ik wilde zonder daar irl op aangesproken te worden. Ik sla dus even over als je het niet erg vindquote:
Ik weet niets van die pillen af. Ik heb ze ook niet bewust ingenomen. Wat ik wel weet is dat uit een bloedtest bleek dat ik meer dan 1 pil op had.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zonder het te weten lijkt me echt kut! Dat je geen idee hebt wat er met je aan de hand is. Wel geteste pillen, of weet je dat niet?
Maf ze!quote:
Flauwquote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik dat hier post weten sommige mensen meteen wie ik ben, terwijl ik deze account juist aangemaakt heb om een oude account te vervangen zodat ik weer gewoon kon posten wat ik wilde zonder daar irl op aangesproken te worden. Ik sla dus even over als je het niet erg vind
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niets van die pillen af. Ik heb ze ook niet bewust ingenomen. Wat ik wel weet is dat uit een bloedtest bleek dat ik meer dan 1 pil op had.
Nouja, zij hebben me niet overgehaald he. Ze waren alleen zo lyrisch dat ik ook benieuwd werd.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij werd een soort van overgehaald. Ik heb geen vrienden, dus ook geen vrienden die mij over kunnen halen.
Idd, meer iets voor popi volkquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de muziek die ik luister en de festivals waar ik heen ga, past het gebruik van xtc niet echt. Metal
Ze vermoeden dat iemand zenuwachtig werd toen hij politie zag en zijn XTC kwijt moest. Mijn biertje was wel een goede plaats blijkbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan kan ik me goed voorstellen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. Meer dan 1 pil de eerste keer! Dan ging je veeeeeel te hard, dat is helemaal niet fijn idd.
Bezwijken onder groepsdrukquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij werd een soort van overgehaald. Ik heb geen vrienden, dus ook geen vrienden die mij over kunnen halen.
Nou ja, dat is bijna hetzelfdequote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, zij hebben me niet overgehaald he. Ze waren alleen zo lyrisch dat ik ook benieuwd werd.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ze vermoeden dat iemand zenuwachtig werd toen hij politie zag en zijn XTC kwijt moest. Mijn biertje was wel een goede plaats blijkbaar.
Ik kan me van het vervolg weinig meer herinneren.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Wat een rotstreek zeg! Toen naar de EHBO post gegaan toen je merkte dat je onder invloed was van iets?
Hun intentie is heel anders.quote:
He bah.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan me van het vervolg weinig meer herinneren.
Ik zie mensen op Graspop niet even een pilletje poppen en dan gaan knuffelenquote:
Knuffelen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie mensen op Graspop niet even een pilletje poppen en dan gaan knuffelenIk denk de eerste die dat probeert gelijk in elkaar gebuikt wordt
Een doorsnee metalfestival zal dat niet snel gebeuren. Pegan/fantasy misschien welquote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Knuffelen.Vooral mannen die dan zo lang zijn dat mijn kin vanzelf precies op hun schouder belandt.
En dan ook aan een wildvreemde vragen of je mag knuffelen, omdat ze eruit zien alsof ze fijn knuffelen. En dat mag dan altijd, omdat iedereen weet hoe zo'n pil werkt.
Daar pillen voor nodig hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Knuffelen.Vooral mannen die dan zo lang zijn dat mijn kin vanzelf precies op hun schouder belandt.
En dan ook aan een wildvreemde vragen of je mag knuffelen, omdat ze eruit zien alsof ze fijn knuffelen. En dat mag dan altijd, omdat iedereen weet hoe zo'n pil werkt.
Ik zou je resoluut wegsturen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet op de festivals waar ik kom...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat het op elk festival wel voorkomt alleen bij de ene meer dan bij de andere.
Ach yolo toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ahum. Zo werkt dat natuurlijk echt ja.
Ik hoop dat je sarcastisch bent?
Zelfs op Roadburn zie ik dat niet gebeurenquote:
Haha gisteren stond iedereen strak jaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is naief om te denken dat het niet zo zal zijn.
[..]
Dat ook. Ik dacht dat ook, totdat ik leerde waar je aan kan zien of iemand gebruikt heeft. Toen bleken er toch vaak wel pillenslikkers aanwezig te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is naief om te denken dat het niet zo zal zijn.
Dus alleen wildvreemde mannen? Seksist.quote:
Ik was op een festival gisterenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gaaast. Dat zegt hij toch helemaal niet? Seriously..
Je was naar een house feest?quote:
Mensen die spontaan willen knuffelen dus blijkbaarquote:Op zondag 18 mei 2014 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ook. Ik dacht dat ook, totdat ik leerde waar je aan kan zien of iemand gebruikt heeft. Toen bleken er toch vaak wel pillenslikkers aanwezig te zijn.
Wellicht hangt dat samen met de soort festivals en de muziek die daar gedraaid wordtquote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was op een festival gisteren![]()
Maar jullie beeld van een festival klopt niet bepaald vermoed ik.
Ja, zover was ik. Maar hij zegt alleen maar dat het op bijna elk festival wel voorkomt. Op het moment dat op dat hele festival 2 mensen een pil doen komt het ook al voor he. Daar maak jij dan meteen weer van dat 'iedereen gisteren strak stond'. Dat was echt totaal niet wat hij zei.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was op een festival gisteren![]()
Maar jullie beeld van een festival klopt niet bepaald vermoed ik.
Grote pupillen, lollies in de mond, kauwen, uberhaupt spanning op de kaken, niet stil kunnen staan, vrij normale dingen opeens prachtig vinden (zoals bellenblaas), etc.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen die spontaan willen knuffelen dus blijkbaar
Nee, een ambient festivalquote:Op zondag 18 mei 2014 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je was naar een house feest?
[..]
Mensen die spontaan willen knuffelen dus blijkbaar
Laat die mensen lekker hun ding doen zegquote:Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel van tetten maar
*sad face*
Haha, geloof me, daar had niemand een pil op hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, zover was ik. Maar hij zegt alleen maar dat het op bijna elk festival wel voorkomt. Op het moment dat op dat hele festival 2 mensen een pil doen komt het ook al voor he. Daar maak jij dan meteen weer van dat 'iedereen gisteren strak stond'. Dat was echt totaal niet wat hij zei.
Hallo, het overviel me gewoon dat er opeens tetten tevoorschijn gehaald werdenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker hun ding doen zeg
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Grote pupillen, lollies in de mond, kauwen, uberhaupt spanning op de kaken, niet stil kunnen staan, vrij normale dingen opeens prachtig vinden (zoals bellenblaas), etc.
Dat doe ik met drank op ook nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Pilletje op z'n tijd heb ik ook wel gedaan vroeger. Prachtig op zulke feesten. Hangt gewoon een chille sfeer en je bent niemand tot last. Veel minder gedonder dan met alcohol. Als je xtc op hebt ga je veel liever jezelf aanraken of dansen en shit in plaats mensen in elkaar trappen omdat je een hekel hebt aan je baas
Dat sowieso. Ik werk bij de Jaarbeurs en daar zijn soms ook van die grote feesten waar aardig wat pillen geslikt worden. Allemaal superlieve mensen die zeggen dat iemand anders eerder bij de bar was enzo.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Pilletje op z'n tijd heb ik ook wel gedaan vroeger. Prachtig op zulke feesten. Hangt gewoon een chille sfeer en je bent niemand tot last. Veel minder gedonder dan met alcohol. Als je xtc op hebt ga je veel liever jezelf aanraken of dansen en shit in plaats mensen in elkaar trappen omdat je een hekel hebt aan je baas
Ik ook niet gelukkigquote:
Ja dat ben ik met je eensquote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkigMaar er is veel vaker gedonder met alcoholgebruik dan met mensen die een pilletje nemen voor de fun. Zie soms niet in waarom mensen zo hard haten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |