Die heb je wel hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dat voor rare mobiele layout dat ik die img knop niet heb.
Wat zou daar mis mee moeten zijn dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien de waterpomp? Dat zou ook nog kunnen.
Alfa is toch meer een krakkemikkig oud vrouwtje dan. Honda hier dat is meer zo'n schreeuwerig Japans vrouwtje.quote:
Nou nee!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je wel hoor
[..]
Wat zou daar mis mee moeten zijn dan?
Ik vind ze iets te veel plateau hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar wat wil jij dan? Klasse en elegantie is ook vaak gewoon rustig en normaal. Maar dan wel met stoffen van zijde en mohair en geitenleer en zo
Ben jij dat?quote:
Dat klopt dan wel weer. Ik zou er ook niet op kunnen lopen denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind ze iets te veel plateau hebbenKan ook door de donkere foto komen
20 jaar geleden.quote:
Blijven oefenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weer. Ik zou er ook niet op kunnen lopen denk ik.
Ooooh. Alleen als ik iemand quote! Kom ik net achter.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook geen fotocameraatje onder het tekstvak?
Ik begrijp nog niet wat mensen hebben moeten slikken om dat te doen.quote:
Jij hebt niks met kaal?quote:
Eerlijk gezegd let ik nooit echt op schoenen hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar wat wil jij dan? Klasse en elegantie is ook vaak gewoon rustig en normaal. Maar dan wel met stoffen van zijde en mohair en geitenleer en zo
Kapot, lek...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je wel hoor
[..]
Wat zou daar mis mee moeten zijn dan?
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh. Alleen als ik iemand quote! Kom ik net achter.
Of aanvoertraject...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, als die stottert en inhoudt dan is het iets in je ontstekings traject vin.
Does not existquote:
zoek even op die titel dan, bitte.quote:
Daar gaf hij ook storing op, ja. Echter zijn de bougies, bobines en kabels daar allemaal nog goed voor zover te inspecteren.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, als die stottert en inhoudt dan is het iets in je ontstekings traject vin.
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht, even los opgezocht.... nu luisteren...
Verklaart de koelvloeistof niet....quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar gaf hij ook storing op, ja. Echter zijn de bougies, bobines en kabels daar allemaal nog goed voor zover te inspecteren.
Midgets.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Dames op hakken
Jammer dat ik zo klein ben...
Heb je locatie voorzieningen wel aan staan?quote:
quote:
Toch minder snel dat dat kapot gaat. Of het moet een kwaal zijn van een bepaald merk.quote:
Wellicht dat er toch een breuk in zit. Storing geeft hij niet voor niets. Maar vaak kunnen ze wel uitlezen hoe vaak het voor is gekomen bij nieuwere autos.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar gaf hij ook storing op, ja. Echter zijn de bougies, bobines en kabels daar allemaal nog goed voor zover te inspecteren.
Begonnen de problemen tegelijk?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien staat dat wel los van elkaar.
[..]
Pauper telefoon
Met welgevormde benen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
Dames op hakken
Jammer dat ik zo klein ben...
Hij geeft alleen de laatste storing weer.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch minder snel dat dat kapot gaat. Of het moet een kwaal zijn van een bepaald merk.
Maar het zou kunnen ja.
[..]
Wellicht dat er toch een breuk in zit. Storing geeft hij niet voor niets. Maar vaak kunnen ze wel uitlezen hoe vaak het voor is gekomen bij nieuwere autos.
Hmm zou wel eens kunnen ja.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien staat dat wel los van elkaar.
[..]
Pauper telefoon
Misschien niet :$quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je locatie voorzieningen wel aan staan?
Nee, ik ben echt een lompe knol. stel je Ireen Wüst maar voor op hakken. zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |