Nee, Rusland won hem de vorige keer.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederland heeft dit toernooi trouwens de vorige twee keer gewonnen.
Veendorp.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die twee keer daarvoor dan.
Spelen er nog spelers van Groningen mee?
Misschien als Alberto gaat vervelen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Ah misschien straks het laatste stukje opzettenEn verwarrend hoor jullie met dezelfde UI
Jij begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als Alberto gaat vervelen.
O, ik dacht koffiedrinken.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje stelen. Een beetje zuipen.
Handig met die kilts natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Caland het volgende:
Mark Wotte gaat voor de Schotse secretaresses tegenwoordig.
Jeroen Zoet als voorbeeld hebben. Dan heb je ook weinig zelfvertrouwen.quote:
Kan je er idd beter gelijk mee stoppen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeroen Zoet als voorbeeld hebben. Dan heb je ook weinig zelfvertrouwen.
Waarom zitten jij en Mani nog niet bij Eurosport?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man zit bij Eurosport voor een reden.
Nog niet gesolliciteerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom zitten jij en Mani nog niet bij Eurosport?
Je wist toch al dat hij tegenwoordig op de bank zit?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef Caland het volgende:
Maarten Stekelenburg is wel erg veranderd zeg.
XD
Hou hier onmiddellijk mee op.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef Caland het volgende:
Maarten Stekelenburg is wel erg veranderd zeg.
XD
Je bent zelf een Family Guyquote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
In mijn zoektocht naar Eurosport kwam ik Family Guy tegen
Haten op family guyquote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ja, die Ed bergwijn heeft er zin in de Goeij die kon er wat van.
quote:
Doe maar gewoon niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
Wat vind jij wel grappig?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
Doe even rustig Jaap.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
quote:
Historisch verantwoordquote:Schotland heeft verschillende keren een shirt gehad met roze en geel, officieel primrose yellow en rose pink. Dit omdat het de kleuren waren van Archibald Primrose, de Earl of Rosebery. Deze Primrose was een groot sportliefhebber. Hij had paarden, waarbij zijn jockeys het primrose yellow en rose pink droegen, was rugbyliefhebber en een van de grote mannen van de Schotse bond. Nadat zijn paarden drie keer op rij de Derby hadden gewonnen, besloot Schotland ter ere daarvan in 1881 een keer in de Rosebery colours te spelen.
Dat gebeurde opnieuw in 1900. In het geel-roze shirt werd Engeland met 4-1 verslagen. Rosebery was enorm trots: “I have never seen my colours so well sported since Ladas won the Derby.” Van 1905 tot en met 1909 speelde Schotland alleen maar in het geel-roze. Daarna werd het weer donkerblauw om in 1951, tegen Frankrijk, voor de laatste keer in primrose yellow en rose pink te spelen. Maar dit jaar, na 63 jaar, zijn de kleuren van de Earl of Rosebery weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |