Echt niet!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]volgens mij heeft iedereen zo'n vader.
quote:
Is your father a truck driver?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]oh sorry hoor. Het concept stylish vader is mij vreemd iig
die van mij presteerde het altijd om met een wit t-shirt (over zijn 40 maanden zwanger buik) met een ei-dooier vlek erop rond te lopen.
auchquote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee was het maar zo'n feest, die werken voor hun geld
De mijne zit nog strak in het regime van het uniform hoor, ookal is hij al jaren geleden met FLO gegaan. Maar altijd een overhemd nog (oke, in de zomer met korte mouw, brrr) nooit in korte broek en thank god doet hij niet aan slippers/crocs of sandalen. Daarvoor zijn die marcheervoeten niet gemaaktquote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is your father a truck driver?
(de mijne is overigens een kolonel buiten dienst, ik denk dat dit een soort kont-tegen-de-uniformkrib-gedrag is!)
Ja, die van mij heeft het geprobeerd vol te houden zegt ie, qua schoeisel, maar kneuzenpoten zitten een beetje in de genen dus na de zoveelste zweepslag en hielspoor is ie fulltime gaan crocsenquote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De mijne zit nog strak in het regime van het uniform hoor, ookal is hij al jaren geleden met FLO gegaan. Maar altijd een overhemd nog (oke, in de zomer met korte mouw, brrr) nooit in korte broek en thank god doet hij niet aan slippers/crocs of sandalen. Daarvoor zijn die marcheervoeten niet gemaakt
Heel herkenbaar SQ! Hier de placenta aan de voorkant dus wat ik voel is soms geduw en gekriebel een soort *klonk* van binnen, heel laag, maar echt nog geen duidelijke schoppen. Laat staan dat m'n lief al iets aan de buitenkant kan voelen. Geduld... Maar dat heb ik nietquote:Op maandag 19 mei 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
dwarskonten
Ik heb het nu een paar keer gevoeldMaar idd, ik voel aan de buitenkant niks, alleen wat duwtjes heel diep van binnen, rond mijn blaas en baarmoedermond. Stomme placenta
![]()
En oh ja, als je het eenmaal voelt komt er weer opnieuw onzekerheid, want vrijdag en zaterdag dus meermaals duidelijke trapjes, en gisteren nauwelijks iets. En dan weet je dat het normaal is zo vroeg nog, maar toch is het stom![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Halloik ga thuis even foto's plaatsen. Maar zet maar vast in de lijst dat
Whiej!!! Knakworst voor kwak! En geen namendilemma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Razz, lekker even de beentjes omhoog dan
disclaimer
Jaaaa, tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt dat leuk, een piemol in je buik!
![]()
Tof KwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |