Jawel hoor, hij stond zelfs nog aanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:28 schreef Murmeli het volgende:
TWCcool!
tramposa: balen van je mobiel zegissie niet meer te fiksen? Je hebt je wel goed hersteld!!!
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij stond zelfs nog aanMaar het is wel een goed signaal dat ik toch echt een GPS horloge moet gaan kopen ipv dit gekloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr veldslag, hitte, gefinished, slapen.
Oh ja, volgend jaar ga ik gewoon weer natuurlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door De_kluizenaar op 18-05-2014 20:39:10 ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
Man man wat was dat een veldslag vandaag! Zo warm vandaag in 1x, helemaal niet in kunnen trainen dus aardig kapot gegaan.Ach, je was in goed gezelschap wat betreft last van de hitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr veldslag, hitte, gefinished, slapen.
En mooi dat je meteen weer gemotiveerd bent.
Man man wat was dat een veldslag vandaag! Zo warm vandaag in 1x, helemaal niet in kunnen trainen dus aardig kapot gegaan.Heftig! stoer dat je hem hebt uitgelopen ondanks dat je zoveel last van de hitte hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr veldslag, hitte, gefinished, slapen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef YUR het volgende:
Zo'n trail is best geinig, ook in de warmte
Ik ga eerst eens ff op mn gemakkie teruglezen
In eerste instantie baalde ik zo enorm dat ik in staat was om uit te stappen eerlijk gezegd. Maar die gedacht was snel weg, desnoods zou ik die afstand verder uitwandelen voor mijn part.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heftig! stoer dat je hem hebt uitgelopen ondanks dat je zoveel last van de hitte had
Man man wat was dat een veldslag vandaag! Zo warm vandaag in 1x, helemaal niet in kunnen trainen dus aardig kapot gegaan.Supergijs. Het is het weekend van de knoppen omzetten en zo deed jij dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr veldslag, hitte, gefinished, slapen.
Oh ja, volgend jaar ga ik gewoon weer natuurlijk.![]()
Eerste warmtetraining hebben we maar weer in ons zak, denk ik dan maar![]()
En je YouTube'je kijkenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef YUR het volgende:
Zo'n trail is best geinig, ook in de warmte
Ik ga eerst eens ff op mn gemakkie teruglezen
Ja zo zie ik het ook, was een leerzame training. Gewoon doorgaan, was in ieder geval gezellig en mooi weer.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Supergijs. Het is het weekend van de knoppen omzetten en zo deed jij dat ook![]()
Eerste warmtetraining hebben we maar weer in ons zak, denk ik dan maar
Het eerste dat in mijn gedachte opkomt is:quote:Op zondag 18 mei 2014 20:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
1 loper was zelfs 400 meter voor de finish gecrasht, die zat onder een aluminiumfolie deken en zat te braken. Werd niet veel later op een brancard gelegd en door de finish getild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een slecht mens. Voeg mij niet toe op Facebook.
.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef pijll het volgende:
Ik ben een slecht mens. Voeg mij niet toe op Facebook.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Het eerste dat in mijn gedachte opkomt is:Nu wil ik je echt heel graag op Facebook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een slecht mens. Voeg mij niet toe op Facebook.
Wat een waterrekening moeten die mensen hebben! Ook veel mensen die zelf een drankpost hadden ingericht, sympathiek!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef _MvN_ het volgende:
Ik heb alleen bij de laatste drinkpost, rond de 18 KM gedronken.
Was wel blij met al die tuinslang douches
Met een kuub water kan je toch wel 3000/4000 bekertjes vullen of zo en dat kost je dan een hele euro!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat een waterrekening moeten die mensen hebben! Ook veel mensen die zelf een drankpost hadden ingericht, sympathiek!
Ja maar zo'n tuinslang aanhebben de hele dag bedoel ikquote:Op zondag 18 mei 2014 21:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met een kuub water kan je toch wel 3000/4000 bekertjes vullen of zo en dat kost je dan een hele euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |