quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je bent altijd van harte welkom mee te doen aan FMT (mits serieus en niet opzoekenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:29 schreef Studiotje het volgende:
Groetjes
Kom hier misschien ooit een keertje meebuurten, maar niet vaak
had je eerder moeten zijn, je had genoeg tijd om het nieuwe topic te openenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[FMT SLOWCHAT] #450 - TVSC; echt fantastisch!
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
OP gerapporteerd, de laatste die het topic sluit hoort een nieuwe te openen.
Das dan weer een beetje overdreven drakin..quote:Op zondag 18 mei 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
Had het gvd al klaar staan; was eten...quote:Op zondag 18 mei 2014 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
had je eerder moeten zijn, je had genoeg tijd om het nieuwe topic te openen
En wij waren kinderachtig?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
wow.. serieus..quote:Op zondag 18 mei 2014 18:33 schreef drakin het volgende:
Nooit gedacht dat jij zo'n badass zou zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wow.. serieus..![]()
![]()
geen wonder dat deze sc niet populair is
Jij mag wel blijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wow.. serieus..![]()
![]()
Lekker belangrijkquote:Op zondag 18 mei 2014 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wow.. serieus..![]()
![]()
en die wekenlange bananbash, ben je die al vergeten?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij zo'n badass zou zijn
Dat was niet algemeen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en die wekenlange bananbash, ben je die al vergeten?
Man man man dat dit kan in NLquote:Op zondag 18 mei 2014 18:40 schreef Studiotje het volgende:
NOODSTOP VOOR BANAAN EN APPELEN.
Kappen nu, jezus.
[ afbeelding ]
O-oh. Het beest ontwaakt.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:37 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel gezellig, al die nieuwe gezichten hier. De baggeraar in me waakt op.
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:43 schreef picodealion het volgende:
Ooit hadden we een topickaap-groepje in ONZ. Kozen we een willekeurig topic uit om daar verder te gaan. 3 maanden gebanned geweest. Wat ben ik braaf geworden.
Look at all the fucks I givequote:
quote:
quote:
sssttttt..... Ze kunnen je horenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef drakin het volgende:
Er is al 10 minuten niet gepost hier, waar zijn de pubertokkies nou?
Dat hoop ik ook, ik begin ze te missenquote:
Stockholm syndroomquote:
Kusjes graagquote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wil je een kusje en een stukje pizza?
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Kusjes graag, ik heb zelf al net gegeten
Ja ik begin aan ze te wennenquote:
Ik ben ook aan mijn astma gewend, maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever zonder kan.quote:
Dit is wel hele fijne Astma hoor, net kleine kindertjes en aangezien mijn zoon nu niet thuis is...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben ook aan mijn astma gewend, maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever zonder kan.
Oh, empty nest syndroomquote:Op zondag 18 mei 2014 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is wel hele fijne Astma hoor, net kleine kindertjes en aangezien mijn zoon nu niet thuis is...
Zou dat het zijn?quote:
ik kan het anders niet rationeel verklaren.quote:
Misschien omdat we anders het kneuzentopic van TVR zijn?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik kan het anders niet rationeel verklaren.
De vraag is: hebben we daar moeite mee?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien omdat we anders het kneuzentopic van TVR zijn?
Ik, zeker niet!quote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De vraag is: hebben we daar moeite mee?
Nee zijn we allemaal gewend hequote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De vraag is: hebben we daar moeite mee?
Maar ik ben nog niet zo oudquote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk dat we wel officieel de oude-mannen-en-vrouwen-club van TVR zijn.
Sommigen beginnen er al op jonge leeftijd meequote:
Dan moet ik maar eens wat anders gaan doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommigen beginnen er al op jonge leeftijd mee
Oud worden is niet terug te draaien Sandsquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens wat anders gaan doen.
Kom naar TVSCquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens wat anders gaan doen.
Dat compenseer je met films uit het jaar 0quote:
Jij werkt op een zondag?quote:
Nee ik heb hierna nog 4 weken over ofzo en het wordt steeds meerquote:Op zondag 18 mei 2014 19:45 schreef drakin het volgende:
Nog maar 1 week tot wanneer? Het hele jaar nog op te nemen? Weinig filmkijktijd over dan.
Nee ik heb nu 2 weken opgenomen (waarvan er nu dus 1 voorbij is) omdat ik met overwerken steeds teveel vakantie-uren opbouw. En dan is de drukste periode nog ver wegquote:Op zondag 18 mei 2014 19:49 schreef drakin het volgende:
Ow ik dacht nog maar 1 week op te nemen.
Ik ben zelf duidelijk aan vakantie toe.
En wat gebeurt er als je niet alle dagen opneemt?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee ik heb nu 2 weken opgenomen (waarvan er nu dus 1 voorbij is) omdat ik met overwerken steeds teveel vakantie-uren opbouw. En dan is de drukste periode nog ver weg
Dan heb ik heel veel dagen?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je niet alle dagen opneemt?
Eerst lijstje invullen en van kinderen houden, dan hoi zeggen.quote:
misschien even babewatcher uitnodigen dan? je kan niet zeggen dat hij niet genoeg van kinderen houdt, vooral als het jonge meisjes zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen en van kinderen houden, dan hoi zeggen.
babewatchergodquote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien even babewatcher uitnodigen dan? je kan niet zeggen dat hij niet genoeg van kinderen houdt, vooral als het jonge meisjes zijn
Kinderenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen en van kinderen houden, dan hoi zeggen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien even babewatcher uitnodigen dan? je kan niet zeggen dat hij niet genoeg van kinderen houdt, vooral als het jonge meisjes zijn
Die zijn hier net al geweestquote:Op zondag 18 mei 2014 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Zal ik een lokpost plaatsen met de grootste gekkies van fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |