Dat compenseer je met films uit het jaar 0quote:
Jij werkt op een zondag?quote:
Nee ik heb hierna nog 4 weken over ofzo en het wordt steeds meerquote:Op zondag 18 mei 2014 19:45 schreef drakin het volgende:
Nog maar 1 week tot wanneer? Het hele jaar nog op te nemen? Weinig filmkijktijd over dan.
Nee ik heb nu 2 weken opgenomen (waarvan er nu dus 1 voorbij is) omdat ik met overwerken steeds teveel vakantie-uren opbouw. En dan is de drukste periode nog ver wegquote:Op zondag 18 mei 2014 19:49 schreef drakin het volgende:
Ow ik dacht nog maar 1 week op te nemen.
Ik ben zelf duidelijk aan vakantie toe.
En wat gebeurt er als je niet alle dagen opneemt?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee ik heb nu 2 weken opgenomen (waarvan er nu dus 1 voorbij is) omdat ik met overwerken steeds teveel vakantie-uren opbouw. En dan is de drukste periode nog ver weg
Dan heb ik heel veel dagen?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je niet alle dagen opneemt?
Eerst lijstje invullen en van kinderen houden, dan hoi zeggen.quote:
misschien even babewatcher uitnodigen dan? je kan niet zeggen dat hij niet genoeg van kinderen houdt, vooral als het jonge meisjes zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen en van kinderen houden, dan hoi zeggen.
babewatchergodquote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien even babewatcher uitnodigen dan? je kan niet zeggen dat hij niet genoeg van kinderen houdt, vooral als het jonge meisjes zijn
Kinderenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst lijstje invullen en van kinderen houden, dan hoi zeggen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien even babewatcher uitnodigen dan? je kan niet zeggen dat hij niet genoeg van kinderen houdt, vooral als het jonge meisjes zijn
Die zijn hier net al geweestquote:Op zondag 18 mei 2014 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Zal ik een lokpost plaatsen met de grootste gekkies van fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |