sssttttt..... Ze kunnen je horenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:05 schreef drakin het volgende:
Er is al 10 minuten niet gepost hier, waar zijn de pubertokkies nou?
Dat hoop ik ook, ik begin ze te missenquote:
Stockholm syndroomquote:
Kusjes graagquote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wil je een kusje en een stukje pizza?
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Kusjes graag, ik heb zelf al net gegeten
Ja ik begin aan ze te wennenquote:
Ik ben ook aan mijn astma gewend, maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever zonder kan.quote:
Dit is wel hele fijne Astma hoor, net kleine kindertjes en aangezien mijn zoon nu niet thuis is...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben ook aan mijn astma gewend, maar dat wil niet zeggen dat ik niet liever zonder kan.
Oh, empty nest syndroomquote:Op zondag 18 mei 2014 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is wel hele fijne Astma hoor, net kleine kindertjes en aangezien mijn zoon nu niet thuis is...
Zou dat het zijn?quote:
ik kan het anders niet rationeel verklaren.quote:
Misschien omdat we anders het kneuzentopic van TVR zijn?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik kan het anders niet rationeel verklaren.
De vraag is: hebben we daar moeite mee?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien omdat we anders het kneuzentopic van TVR zijn?
Ik, zeker niet!quote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De vraag is: hebben we daar moeite mee?
Nee zijn we allemaal gewend hequote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De vraag is: hebben we daar moeite mee?
Maar ik ben nog niet zo oudquote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk dat we wel officieel de oude-mannen-en-vrouwen-club van TVR zijn.
Sommigen beginnen er al op jonge leeftijd meequote:
Dan moet ik maar eens wat anders gaan doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommigen beginnen er al op jonge leeftijd mee
Oud worden is niet terug te draaien Sandsquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens wat anders gaan doen.
Kom naar TVSCquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens wat anders gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |