Ach. Waarom zou je elke speler meteen 5 jaar vastleggen?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Best treurig natuurlijk, een elftal dat bijna volledig bestaat uit huurlingen en spelers die deze zomer transfervrij zijn.
Omdat je nu weer een heel nieuw elftal bij elkaar moet zoeken voor volgend seizoen, lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 mei 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach. Waarom zou je elke speler meteen 5 jaar vastleggen?
En als ze niet voldoen, zit je er jaren aan vast aan zo'n speler.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat je nu weer een heel nieuw elftal bij elkaar moet zoeken voor volgend seizoen, lijkt me niet zo moeilijk
19 thuiswedstrijden, 15 FLKG-wedstrijdenquote:
Dat is meestal toch al het geval bij die Juup clubs die promoveren.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat je nu weer een heel nieuw elftal bij elkaar moet zoeken voor volgend seizoen, lijkt me niet zo moeilijk
Ken je ook gelijk motorrijlessen nemenquote:Op zondag 18 mei 2014 16:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Aangezien ik wel eens in Dordt kom overweeg ik gloryhunter te worden en eens te gaan kijken bij ze
Dan doet Sparta het inderdaad veel beter met 40 contractspelers ofzoquote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Best treurig natuurlijk, een elftal dat bijna volledig bestaat uit huurlingen en spelers die deze zomer transfervrij zijn.
ik ook niet . voor het laatst in 95quote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik die ooit eerder in de eredivisie heb zien spelen.
Aaaaah, toen was ik dus 4.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ik ook niet . voor het laatst in 95
Als Dordrecht '90 in 94/95 voor het laatst.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik die ooit eerder in de eredivisie heb zien spelen.
Ja. De nummer 1, 2 en 3 zijn nu gepromoveerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Geweldig en meer dan terecht.Je werd echt kotsmisselijk van dat Sparta gefab hier. De nummer 16
Nummer 16 maar nog steeds een grotere club dan dat grafdord.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Geweldig en meer dan terecht.Je werd echt kotsmisselijk van dat Sparta gefab hier. De nummer 16
Tja dan had Almere City moeten promoveren als je het anders had willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:01 schreef kurk_droog het volgende:
DordtWat een kk stad is het en dan die schuimbekkende supporters weer als Ajax op bezoek komt
manmanman
Mwah. De enige club uit het Rijnmond gebied die geen eredivisie speelt. Sparta is nu echt definitief het lachertje van de regio.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nummer 16 maar nog steeds een grotere club dan dat grafdord.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. De enige club uit het Rijnmond gebied die geen eredivisie speelt. Sparta is nu echt definitief het lachertje van de regio.
Je zou denken dat ze nu beter beleid gaan volgen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. De enige club uit het Rijnmond gebied die geen eredivisie speelt. Sparta is nu echt definitief het lachertje van de regio.
Tja als je meer geld hebt ga je boven je stand leven en gekke dingen doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kleine'' kutclubjes'' doen het gewoon 100x beter dan roda, nec
Klopt. Het niveau van de Eredivisie is zo laag dat er een enorm overschot aan passende spelers is. Als je dat handig aanpakt heb je voor minder een beter team. Dat lukte me op zo'n soccergame ook alquote:Op maandag 19 mei 2014 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja als je meer geld hebt ga je boven je stand leven en gekke dingen doen.
Clubs met nauwelijks centen moeten creatief zijn en dat is blijkbaar al genoeg in Nederland.
Oh ok dan moet het dus wel kloppen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lukte me op zo'n soccergame ook al
Zwaar respect.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Concurrentie van 10000 andere managers en toch wist ik vaak de talenten te binden
HAHAquote:Op maandag 19 mei 2014 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nummer 16 maar nog steeds een grotere club dan dat grafdord.
quote:
Als enige BVO in de wijde omtrek nog in de Juup spelen, dan ben je een hele grote jaquote:
Er zijn genoeg spelers van het niveau onderkant Eredivisie / bovenkant Juup.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja als je meer geld hebt ga je boven je stand leven en gekke dingen doen.
Clubs met nauwelijks centen moeten creatief zijn en dat is blijkbaar al genoeg in Nederland.
Wel een grote vijver waarin ze nu kunnen vissen, Zeeland, Zuid-Holland, alles wil nu naar Sparta toe natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als enige BVO in de wijde omtrek nog in de Juup spelen, dan ben je een hele grote ja
En Dordt en Excelsior hebben vast wel wat spelers die ze niet mee willen nemen naar de Eredivisie.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel een grote vijver waarin ze nu kunnen vissen, Zeeland, Zuid-Holland, alles wil nu naar Sparta toe natuurlijk
Ik denk dat dat een trend is die zich nog wel door gaat zetten. Clubs als Roda hebben van oudsher vaak relatief dure spelers (al dan niet met hulp van sponsors) aangetrokken. Daar is het beleid op afgestemd. Echter, anno 2014 is de Nederlandse competitie niet meer sterk genoeg (ook qua financiën) om spelers uit het buitenland te halen die echt het verschil maken. Het resultaat is dat clubs als Roda en NEC (en voorheen Willem II) voor veel geld vaak dure spelers hebben die eigenlijk niks toevoegen. Clubs als PEC, Go Ahead en Cambuur streven je dan zo voorbij, omdat die met een Nederlandse kern talentvolle spelers werken en een goed beleid voeren. Ik denk daarom dat volgend seizoen NAC en Utrecht het best lastig gaan krijgen. Die hebben nauwelijks geld te besteden, een zeer matige selectie en weinig talentvolle jeugd.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kleine'' kutclubjes'' doen het gewoon 100x beter dan roda, nec
quote:FC Dordrecht lapt stadion op voor Eredivisie
FC Dordrecht gaat deze zomer hard werken om het kleine, oude stadion en de veiligheid te laten voldoen aan de Eredivisienormen.
Het uitvak wordt verplaatst naar de andere kant van de Zuid-tribune en krijgt de minimaal vereiste 400 plaatsen. Om meer inkomsten te genereren wordt de business-tribune, op Oost, uitgebreid.
Stad en club raakten zondagmiddag in extase, toen na 19 jaar de plaatselijke voetbaltrots weer de Eredivisie bereikte. Maar critici riepen meteen al dat de FC niet Eredivisiewaardig zou zijn. Op sportief gebied zal dat volgend seizoen moeten blijken.
Aanpak uitvak
Dat de 70 jaar oude accommodatie met slechts 4200 plaatsen nou niet bepaald oogt als die van een topclub, snappen ze in Dordt zelf ook wel. "En omdat we ons nieuwe stadion over twee jaar klaar hopen te hebben, zullen we het in de tussentijd hiermee moeten doen", zegt voorzitter Ad Heijsman.
"We gaan ook geen gekke dingen doen", zegt de nuchtere praeses. "We blijven elke euro drie keer omdraaien, ook in de Eredivisie. De aanpak van het uitvak is echt nodig, we willen een goede gastheer zijn voor de supporters van andere clubs. Dat kost geld, maar het moet echt".
Meer business-seats
Om ook de inkomsten te verhogen gaat de club het aantal business-seats met 50 tot 80 stoelen uitbreiden. "Dat kan door wat relatief simpele ingrepen op de Oost-tribune. Keihard nodig, want we zitten nu vol en we krijgen aanvragen voor extra plaatsen. Vijftig erbij is één goeie speler extra. Zo rekenen wij."
Over de financiële situatie in het nieuwe seizoen laat de voorzitter zich nog niet uit. Of hogere inkomsten dankzij TV-rechten en hogere recettes vertaald worden in nieuwe spelers? "Dat is een klus voor Marco Boogers. Hij krijgt wel wat meer kinderbijslag.
Goeie analyse. Veel spelers in de eredivisie zijn relatief overbetaald ja.. De Ard van Peppens van deze wereld.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een trend is die zich nog wel door gaat zetten. Clubs als Roda hebben van oudsher vaak relatief dure spelers (al dan niet met hulp van sponsors) aangetrokken. Daar is het beleid op afgestemd. Echter, anno 2014 is de Nederlandse competitie niet meer sterk genoeg (ook qua financiën) om spelers uit het buitenland te halen die echt het verschil maken. Het resultaat is dat clubs als Roda en NEC (en voorheen Willem II) voor veel geld vaak dure spelers hebben die eigenlijk niks toevoegen. Clubs als PEC, Go Ahead en Cambuur streven je dan zo voorbij, omdat die met een Nederlandse kern talentvolle spelers werken en een goed beleid voeren. Ik denk daarom dat volgend seizoen NAC en Utrecht het best lastig gaan krijgen. Die hebben nauwelijks geld te besteden, een zeer matige selectie en weinig talentvolle jeugd.
Of die Daan Bovenberg die ze vorig seizoen bij NEC hadden.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goeie analyse. Veel spelers in de eredivisie zijn relatief overbetaald ja.. De Ard van Peppens van deze wereld.
Wat een grafkleur toch van dat shirt. Je loopt erbij als een verwassen nicht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het originele groen mag wel weer terug jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een grafkleur toch van dat shirt. Je loopt erbij als een verwassen nicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |