Ach. Waarom zou je elke speler meteen 5 jaar vastleggen?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Best treurig natuurlijk, een elftal dat bijna volledig bestaat uit huurlingen en spelers die deze zomer transfervrij zijn.
Omdat je nu weer een heel nieuw elftal bij elkaar moet zoeken voor volgend seizoen, lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 mei 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach. Waarom zou je elke speler meteen 5 jaar vastleggen?
En als ze niet voldoen, zit je er jaren aan vast aan zo'n speler.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat je nu weer een heel nieuw elftal bij elkaar moet zoeken voor volgend seizoen, lijkt me niet zo moeilijk
19 thuiswedstrijden, 15 FLKG-wedstrijdenquote:
Dat is meestal toch al het geval bij die Juup clubs die promoveren.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat je nu weer een heel nieuw elftal bij elkaar moet zoeken voor volgend seizoen, lijkt me niet zo moeilijk
Ken je ook gelijk motorrijlessen nemenquote:Op zondag 18 mei 2014 16:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Aangezien ik wel eens in Dordt kom overweeg ik gloryhunter te worden en eens te gaan kijken bij ze
Dan doet Sparta het inderdaad veel beter met 40 contractspelers ofzoquote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
Best treurig natuurlijk, een elftal dat bijna volledig bestaat uit huurlingen en spelers die deze zomer transfervrij zijn.
ik ook niet . voor het laatst in 95quote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik die ooit eerder in de eredivisie heb zien spelen.
Aaaaah, toen was ik dus 4.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ik ook niet . voor het laatst in 95
Als Dordrecht '90 in 94/95 voor het laatst.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik die ooit eerder in de eredivisie heb zien spelen.
Ja. De nummer 1, 2 en 3 zijn nu gepromoveerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Geweldig en meer dan terecht.Je werd echt kotsmisselijk van dat Sparta gefab hier. De nummer 16
Nummer 16 maar nog steeds een grotere club dan dat grafdord.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
Geweldig en meer dan terecht.Je werd echt kotsmisselijk van dat Sparta gefab hier. De nummer 16
Tja dan had Almere City moeten promoveren als je het anders had willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:01 schreef kurk_droog het volgende:
DordtWat een kk stad is het en dan die schuimbekkende supporters weer als Ajax op bezoek komt
manmanman
Mwah. De enige club uit het Rijnmond gebied die geen eredivisie speelt. Sparta is nu echt definitief het lachertje van de regio.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nummer 16 maar nog steeds een grotere club dan dat grafdord.
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. De enige club uit het Rijnmond gebied die geen eredivisie speelt. Sparta is nu echt definitief het lachertje van de regio.
Je zou denken dat ze nu beter beleid gaan volgen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. De enige club uit het Rijnmond gebied die geen eredivisie speelt. Sparta is nu echt definitief het lachertje van de regio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |