SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 18-05-2014 17:05:25 ]
Want jij wil graag met Almere City spelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk komen ze een keer met de Jupiler League in Fifa15
Wat boeit dat..alsof we er ook mee gaan spelenquote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk komen ze een keer met de Jupiler League in Fifa15
Jong Ajaxquote:Op zondag 18 mei 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat boeit dat..alsof we er ook mee gaan spelen
Al is FC Oss in FIFA wel tof natuurlijk.
pleuris negersquote:Op zondag 18 mei 2014 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
wtf liggen die schijt servers nu weer helemaal op zijn gat ofzo ... pleuris bedrijf.
Nee, want nu krijgen we veel bronzes in de Eredivisie met die nieuwe ploegen en daar zullen vast ook goeie bij zitten.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een bagger TT trouwens godverrredomme.
Die voetbalt toch bij dat Ludogrets?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Zou wel bazig zijn als Priester in de Eredivisie speelt volgend jaar
kan op de PS UT niet in maar op de app van JP kom ik wel op de servers,quote:
Ohhh dat is Burgzorg ja. Ik haal die altijd door elkaarquote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die voetbalt toch bij dat Ludogrets?
EA heeft die boel bewust uitgeschakeld nu..het is niet zo dat ze niet weten hoe ze het weer online kunnen krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan op de PS UT niet in maar op de app van JP kom ik wel op de servers,
ik denk dan kunnen ze die gozer niet gewoon in dienst nemen, snapt het blijkbaar een stuk beter. prutsers
ja maar is toch gek dat je het spel niet kan spelen maar wel via een 3e partij kan bieden op de servers.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft die boel bewust uitgeschakeld nu..het is niet zo dat ze niet weten hoe ze het weer online kunnen krijgen.
Vind het wel goed zo. Traden via de console is net zo leuk.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA heeft die boel bewust uitgeschakeld nu..het is niet zo dat ze niet weten hoe ze het weer online kunnen krijgen.
maar dat doet het nu dus ook niet meerquote:Op zondag 18 mei 2014 16:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind het wel goed zo. Traden via de console is net zo leuk.
Omdat hij een ingang heeft gevonden ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar is toch gek dat je het spel niet kan spelen maar wel via een 3e partij kan bieden op de servers.
Hier nergens last van. Heb alvast BBVA spelers gekocht.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar dat doet het nu dus ook niet meerkan geen verbinding maken met UT
hmm misschien even fifa opnieuw opstarten danquote:Op zondag 18 mei 2014 16:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hier nergens last van. Heb alvast BBVA spelers gekocht.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef el-blanchito het volgende:
Hallo DS2 stop met fappen. Ik wil een nieuw gifje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:18 schreef Ozz-03 het volgende:
Teveel Atletico. Verder ziet deze er vrij logisch uit. Koke was na de winterstop kut, misschien daarvoor een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Modric hoort er ook wel in denk ik.quote:
Sorry, ik was buiten.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef el-blanchito het volgende:
Hallo DS2 stop met fappen. Ik wil een nieuw gifje
Volgend jaar weer lekker veel puntjes sprokkelen in Europa met Zwolle en Groningenquote:
De afgelopen 10 jaar heeft AZ 9 keer Europees gehaald. Heb ook op fok in het az topic (Vbl) gepost dat het op zich wel fijn zou zijn als we 100% fit alle wedstrijden in zouden kunnen gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer lekker veel puntjes sprokkelen in Europa met Zwolle en Groningen
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:18 schreef Ozz-03 het volgende:
geen iniesta pique en xavi, alsof EA dat gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die blijven barca geil hoor
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op see-through bij die Jupiler-meisjes.. ze zijn wel lekker
Een +1 weak foot kaartje zou ik nog liever zien dan een +1 skills kaartje. Zouden wel dure kaarten zijn. En de markt zou er niet overzichtelijker op wordenquote:
Dat dat uberhaupt bestaat bij profvoetballersquote:
2 en eerste wedstrijd was 0-0quote:Op zondag 18 mei 2014 18:37 schreef DutchSL het volgende:
Gaat dat in Duitsland over 1 wedstrijd of 2 wedstrijden?
'Maar wie moet daarin in hemelsnaam de moeite waard worden? Zulke kut spelersquote:Op zondag 18 mei 2014 18:37 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben benieuwd naar een eventueel TOTS eredivisie
Re-release Depayquote:Op zondag 18 mei 2014 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'Maar wie moet daarin in hemelsnaam de moeite waard worden? Zulke kut spelers
IF Tadic was zo kut slechtquote:
Geniaal voor mij, 12 uit 8 ofzo.quote:
Zat ook al te kijken ja! Doelstelling was in eerste instantie top-15 toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:19 schreef DutchSL het volgende:
Keldergod staat na de tijdrit van donderdag denk ik 2e of 3e in het klassement
Top 10 was de doelstelling voor Belkin met Kelderman en/of Kruijswjk (vandaag afgestapt, geblesseerd na die grote val van paar dagen terug)quote:Op zondag 18 mei 2014 18:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken ja! Doelstelling was in eerste instantie top-15 toch?
Zag Poels ineens ook nog vrij hoog staan op het lijstje ja, terwijl ik hem vandaag helemaal niet heb gezien in de etappe. Stiekem best netjes van Woutjequote:Op zondag 18 mei 2014 18:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Top 10 was de doelstelling voor Belkin met Kelderman en/of Kruijswjk (vandaag afgestapt, geblesseerd na die grote val van paar dagen terug)
Top 15 had Kelderman vorig jaar al bijna en toen moest hij 2 weken knechten voor (en soms zelfs wachten op) Gesink en ging hij in de slotweek alleen maar met krachten smijten in aanvallen.
Maar goed, alles wat nu is geweest is eigenlijk kinderspel vergeleken bij de loodzware slotweek, maar het ziet er zeer goed uit
En Poels kan ook nog top 10/15 rijden, maar die zal wel te veel voor Uran moeten werken denk ik.
Hij reed op de slotklim een tijdje op kop van de groep in dienst van Uran, net als gisteren overigens (toen zeiden de Belgen alleen dat het Brambilla was, niet dus).quote:Op zondag 18 mei 2014 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag Poels ineens ook nog vrij hoog staan op het lijstje ja, terwijl ik hem vandaag helemaal niet heb gezien in de etappe. Stiekem best netjes van Woutje
Alsof je hem gaat gebruiken met zijn 1* weak footquote:
Heb jij al Serie A ingekocht? 100k packs blijven maar uit...quote:Op zondag 18 mei 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je hem gaat gebruiken met zijn 1* weak foot
Maar hij speelde gewoon centraal. Kostic is de man op links.
Als LW had ik'm best willen gebruiken, weet niet precies wat zn stats verder zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je hem gaat gebruiken met zijn 1* weak foot
Maar hij speelde gewoon centraal. Kostic is de man op links.
Ik ga nu gewoon wachten tot dinsdag, nieuwe MOTM en misschien die 100k packs, morgen is dat kantoor van EA dacht ofzo door zo een feestdag. Maarja daarna komt Liga BBVA TOTS, ze gaan sws wel omlaag, vandaag gewoon omhoog omdat iedereen dacht nu kopenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij al Serie A ingekocht? 100k packs blijven maar uit...
Misschien komen er helemaal geen 100k packs. je weet het maar nooit met EA hequote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat ik ook maar wacht tot sowieso woensdag. Met TOTS BBVA lijkt een verdere daling mij ook logisch.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon wachten tot dinsdag, nieuwe MOTM en misschien die 100k packs, morgen is dat kantoor van EA dacht ofzo door zo een feestdag. Maarja daarna komt Liga BBVA TOTS, ze gaan sws wel omlaag, vandaag gewoon omhoog omdat iedereen dacht nu kopen
Wijze woorden. Heb je die zelf bedacht?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien komen er helemaal geen 100k packs. je weet het maar nooit met EA he
Was het niet van plan, maar ik wilde er gisteren mee spelen dus toen toch maar gedaan. Op Vidal na. Was eigenlijk van plan om vandaag nog wat extra te kopen als investering, maar EA heeft een lang weekend vrij genomen zo te zien. Verklaarde ook waarom ze meteen maar Ligue 1 erbij hebben gegooid en niet iets met een weekend TOTS of speciale acties ofzo nogquote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of dinsdag pasquote:Op zondag 18 mei 2014 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
morgen uurtje of 6 zullen er wel 100K packs komen denk.
[ afbeelding ]
Overmorgen danquote:Op zondag 18 mei 2014 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
morgen uurtje of 6 zullen er wel 100K packs komen denk.
[ afbeelding ]
Die zal nu wel weg zijn.. ik wilde hem kopen op de app maar toen startte hij opnieuw op.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op xbox staat er nu een Candreva voor 81.5 k te koop, laagste bin 92k sla je slag, kan hem nu ff zelf niet kopen
Geen idee, hij stond er ook al 2 minuten opquote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zal nu wel weg zijn.. ik wilde hem kopen op de app maar toen startte hij opnieuw op.
ohja ze lopen achter i.p.v. voor natuurlijkquote:
En nu kom ik niet meer in die app.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, hij stond er ook al 2 minuten op
Dit gaat niet op, want EA.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:42 schreef DutchSL het volgende:
Was er maar een soort globaal netwerk waarmee je ook van afstand dingen kunt doen op computers, ook al is het kantoor dicht op een feestdag.
O, wacht.
Geen PI dus geen troll.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor iemand die regelmatig trollt hap je wel erg vaak
Gaan nog wel dalen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef TBakkert het volgende:
denken jullie dat al die gasten nog gaan dalen of zal ik ze nu maar inkopen?
Als je er gauw mee wilt spelen, boeiend. Gewoon kopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef TBakkert het volgende:
denken jullie dat al die gasten nog gaan dalen of zal ik ze nu maar inkopen?
Kansloos.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef StijnDa het volgende:
Zou Susaeta ook in het Liga BBVA TOTS komen of was hij daar niet goed genoeg voor?
Dan kan ik alleen TOTS De Rossi nog niet kopen, maar daar spaar ik dan wel ff voor...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je er gauw mee wilt spelen, boeiend. Gewoon kopen.
Is die 170k inclusief of exclusief Lacazettequote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wie kan een mooi team voor me maken met TOTS Lacazette ter waarde van 170 k ongeveer? Ik krijg zelf niet echt iets goeds bedacht
En hoe vond jij hem spelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
ik had vanochtend TOTS james voor 210k en nu verkocht voor 255k, hoppa
Wauw.. Dat ziet er wel nice uit! thanksquote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nog wat geld over hebt kun je upgraden naar TOTS Toulalan/Motta, IF/TOTS Bedimo en IF Carvajal
Dat weet ik niet, ik heb er niet mee gespeeld.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was hij een beetje te doen of gewoon slecht ?
Midget Matuidi met zijn drive naar voren lijkt me best matig in deze rol.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:45 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nog wat geld over hebt kun je upgraden naar TOTS Toulalan/Motta, IF/TOTS Bedimo en IF Carvajal
Had ook liever TOTS Motta of Toulalan daar neergezet maar moest me houden aan het budget hequote:Op zondag 18 mei 2014 20:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Midget Matuidi met zijn drive naar voren lijkt me best matig in deze rol.
Oh ja ging er van uit dat hij een dubbele link van Silva zou krijgenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:50 schreef DutchSL het volgende:
Gonalons vond ik heel erg goed (als CDM in 433-5).
Maar Gonalons en Toulalan kunnen sowieso niet, die hebben dan maar 1 sterke en 2 dode links (met Varane zou het wel kunnen).
Thanks. Al zijn ze inmiddels wel wat gedateerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Die omschrijving in de openingspost van Maver is wel echt prachtig, hulde!
Die van Maver is tijdloosquote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Al zijn ze inmiddels wel wat gedateerd.
Godverdomme kerelquote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet mee gespeeld, alleen gedaan voor te traden
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou alles opgeven voor een TOTS James, zijn TIF is zo ontzettend goed
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha, ik ben alles aan het doornemen, ga gelijk even een Hybrid maken met TOTS James
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga James gewoon als spits zetten. wilde hem als CF maar dat lukt niet met wat ik wil
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ingame stats weten van James en Pogba
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die gaat nog wel harder droppen. james al 350k
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Maver24 het volgende:
tots james wordt op deze manier 250k ofzo.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
tots james is duurder. wel apart. hoe duur is matuidi ?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Maver24 het volgende:
TOTS James is ook eigenlijk maar een kleine upgrade,maar er viel ook niet veel meer te upgraden
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
ik ga voorlopig even dit maken, TOTS James moet nog even wat meer zakken, ik ga nu eerst voor de wat goedkopere tots spelers
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Maver24 het volgende:
TOTS James 300klaat die nog maar verder zakken als dat nog mogelijk is
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Maver24 het volgende:
NO SHIT !!, Ik pik even TOTS James op voor 250k![]()
bij het uur stond tie
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS James als Spits ja ? Ik heb hem liever op de CAM
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
Mijn favoriete speler dit jaar heeft een TOTS en die gaan we niet meer verkopen, altijd in een team verwerken, TOTS James![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:38 schreef Maver24 het volgende:
TOTS James is nu 400k, die had ik even mooi voor 250k gisteravond![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat ik 4231 ga spelen met de 3 cams en dan op de cam met Veratti. James en Cabella en spits Lacazette. Zou dat werken?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
het is gewoon het punt dat ik niet goed weet waar ik James moet neerzetten want ik wil ook graag TOTS Cuadrado gebruiken en TOTS Maicon maar ik kom er niet uit. het liefst dus geen 41212
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Maver24 het volgende:
wie zou beter zijn, TOTS James of TOTS Vidal. Das wel een moeilijke keuze
En dan ga je mij GODVERDOMME vertellen dat je er nog niet eens een wedstrijd mee hebt gespeeld? Godverdomme.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
ik had vanochtend TOTS james voor 210k en nu verkocht voor 255k, hoppa
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme kerel
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan ga je mij GODVERDOMME vertellen dat je er nog niet eens een wedstrijd mee hebt gespeeld? Godverdomme.
[..]
Godverdomme kerel
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan ga je mij GODVERDOMME vertellen dat je er nog niet eens een wedstrijd mee hebt gespeeld? Godverdomme.
Holy shitquote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme kerel
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Godverdomme kerel
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Godverdomme kerel
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Paletta centraal, Chiellini links, Barzagli lozen voor een snellere CB op rechts.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Met een 3-4-1-2, hoe zal ik mijn verdediging neerzetten? TOTS Palleta, Chiellini en Barzagli heb ik. Ik kan evt nog een andere verdediger kopen als dat nodig is.
precies jij snapt het. Ik had het over de TOTS James die ik had gekocht vanochtend. Ik had het niet over TOTS James waar ik mee heb gespeeld. Dat je dan gelijk allemaal van die reacties krijgt. hahahahah zeg ik danquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet mee gespeeld, alleen gedaan voor te traden
Hou vond je die James spelen dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies jij snapt het. Ik had het over de TOTS James die ik had gekocht vanochtend. Ik had het niet over TOTS James waar ik mee heb gespeeld. Dat je dan gelijk allemaal van die reacties krijgt. hahahahah zeg ik dan
Hij viel niet echt op in de opstelling die ik gebruikte, de 41212. In 433(4) op CAM kwam hij al weer beter in spel voor. Goede passing en zeer goed schotquote:
Jongeuh, rijst vraagt aan jou hoe TOTS James speelt en jij hebt geen idee zeg je omdat je er niet mee hebt gespeeld. hahahahah zeg ik dan. Klamme tosti dat je bent.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies jij snapt het. Ik had het over de TOTS James die ik had gekocht vanochtend. Ik had het niet over TOTS James waar ik mee heb gespeeld. Dat je dan gelijk allemaal van die reacties krijgt. hahahahah zeg ik dan
Waarom is dat grappig?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog een Marquez in een pack.. verkocht voor 6k![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongeuh, rijst vraagt aan jou hoe TOTS James speelt en jij hebt geen idee zeg je omdat je er niet mee hebt gespeeld. hahahahah zeg ik dan. Klamme tosti dat je bent.
Hilarieusquote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij niet zulke goede stats heeft en toch is hij zoveel waard.
Gebruik IF Hart dan? Icm Toure en Kompany?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga m'n team veranderen naar dit. Had eerst een middenveld met toure, nainggolain en de rossi maar dat was te verdedigend. Moet wel kompany vervangen door cahill maar dan kan ik wel cech gebruiken en die is sowieso veel beter dan mignolet
Ja dat had ik, maar dan moet nainggolain op cm en dan kom je bij de rcdm uit bij de rossi of strootman..quote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik IF Hart dan? Icm Toure en Kompany?
MOet je CM alleen wel anders
Ik wil ditquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja dat had ik, maar dan moet nainggolain op cm en dan kom je bij de rcdm uit bij de rossi of strootman..
Waar haal jij je coins vandaan johquote:Op zondag 18 mei 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil dit
[ afbeelding ]
Zo kan hij ook bij jou:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat Benatia er dan uit moet
Marchisio bevalt hier wel goed.
TOTS Vidal en IF Bonucci dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waar haal jij je coins vandaan joh![]()
Weet niet of je een beeld hebt van mn eerste team maar daar zitten pogba en chiellini in helaas
[..]
Godverdomme kerel
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jongeuh, rijst vraagt aan jou hoe TOTS James speelt en jij hebt geen idee zeg je omdat je er niet mee hebt gespeeld. hahahahah zeg ik dan. Klamme tosti dat je bent.
ja ik wil ook wel eens watquote:Op zondag 18 mei 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil dit
[ afbeelding ]
Zo kan hij ook bij jou:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat Benatia er dan uit moet
Marchisio bevalt hier wel goed.
Het is al een maand of 2 bekend dat Dani Alves naar PSG gaat hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef Maver24 het volgende:
het viel me nu pas op dat hier het logo van PSG staat ipv Barca? Heb ik iets gemist
[ afbeelding ]
Ik wist het nietquote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is al een maand of 2 bekend dat Dani Alves naar PSG gaat hoor.
Wist ik ook niet. Doei Gregz.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook al een mogelijke vervanger?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moest echt bulderen van het lachen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme kerel
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie moet de opvolger gaan worden dan van Dani Alves, lijkt me niet dat Adriano naar de RB gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chuboi was vandaag in Amsterdam en had een lunch met JP, en ik lul wel eens met JP op Twitter DM.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
die layout van Fifa15 is gewoon keihard fake
https://twitter.com/DailyRender/status/467250432579231744
Bedankt hoor![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie moet de opvolger gaan worden dan van Dani Alves, lijkt me niet dat Adriano naar de RB gaat
Who the fuck is Hamsikquote:Op zondag 18 mei 2014 22:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grappig dat Napoli hem centraal gebruikt. Werk wel voor ze schijnbaar.
Een eckte topverdedigerquote:
Nigel weer een goaltjequote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef StijnDa het volgende:
AC Milan nog met 9 man op het veld.
Wel 2-0 voor.
gaan 3-5-2 spelen met een back op links en rechts. United style.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaan 3-5-2 spelen met een back op links en rechts. DS2 style.
DS2 is eigenlijk gewoon DE BONDSCOACHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
OMGquote:Op zondag 18 mei 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Cerci mist een penalty in de 90e minuut. Torino had Europa in gegaan als hij had gescoord. hij mist . OMG
Moeten ze dan tegen elkaar? Bij zon MOTM Match?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Maver24 het volgende:
Robben
Ramsey
Anderson
Erasmus
Gaitan
Nilsson
Soriano
De Mogelijke MOTM matches
WTF OMG OMGquote:Op zondag 18 mei 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Cerci mist een penalty in de 90e minuut. Torino had Europa in gegaan als hij had gescoord. hij mist . OMG
Die signaturequote:
Het leven is prachtig.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
Hele dag zitten zuipen, in de zon gelegen/BBQ etc
Fucking mooie dag.
#Liefdagboek
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moeten ze dan tegen elkaar? Bij zon MOTM Match?
Ik zeg hahahahaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef Maver24 het volgende:
die layout van Fifa15 is gewoon keihard fake
https://twitter.com/DailyRender/status/467250432579231744
Bedankt hoor![]()
[..]![]()
![]()
![]()
jij ook alquote:Op maandag 19 mei 2014 00:24 schreef esox83 het volgende:
Mijn favoriete speler dit jaar heeft een TOTS en die gaan we niet meer verkopen, altijd in een team verwerken, TOTS James![]()
Jezus.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme wat doe jij zo laat nog op? Moet je morgen niet werken?
vragen naar de bekende wegquote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar is de vraag dan?quote:
Asw is een studie die alleen in Utrecht en A'dam is. Nu twijfel ik dus echt of ik aan een nieuwe studie moet beginnen in Nijmegen of doorgaan in Utrechtquote:Op maandag 19 mei 2014 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar is de vraag dan?Kun je niet je P halen in Utrecht en dan instromen in het tweede jaar in Nijmegen oid? Of is ASW sowieso niks.
2 opties imo. Of je haalt wat je halen kan en gaat daarna lekker naar Nijmegen (waarschijnlijk met aardig wat vrijstellingen dan op zak omdat je al wat vakken binnen hebt als je in dezelfde hoek een studie kiest). Of verhuis naar Utrecht en probeer hier een sociaal leven op te bouwen. Kan ook prima naast je sociale leven in Gelderland bestaan. Bijna al die thuiswoners hier hebben dit soort issues.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:03 schreef el-blanchito het volgende:
Vet dilemma hier:
Ik studeer nu ASW (algemene sociale wetenschappen) in Utrecht en het gaat best aardig. M'n P kan ik nog halen maar het kan ook zijn dat ik een negatief studieadvies krijg.
Dit klinkt heel erg kinderachtig, maar in Utrecht ben ik niet gelukkig. Ik woon nog thuis, heb daar veel vrienden maar helaas zitten zij, samen met veel bekenden, allemaal in Nijmegen. Ter info: ik woon tegen Arnhem aan. Reistijd naar de Uithof bedraagt 90 minuten.
Nu twijfel ik vet erg wat ik ga doen. Alsnog een studie zoeken in Nijmegen omdat ik denk dat dat gewoon beter bij me past, of hier in Utrecht het 2e jaar in
Alvast bedankt
Nu ga ik slapen
Bij mij (en veel anderen) werkt dat dus niet meer. Die cup wordt nooit ingekleurd en het is altijd alsof je de cup nog voor de eerste keer moet winnen..reward blijft hetzelfdequote:Op maandag 19 mei 2014 01:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 2e keer krijg je 5k + een premium gold pack en ik heb dat toernooi ook meteen een 2e keer gewonnenIk kreeg Muriel in het pack.
Ik neig idd naar dat eerste.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 opties imo. Of je haalt wat je halen kan en gaat daarna lekker naar Nijmegen (waarschijnlijk met aardig wat vrijstellingen dan op zak omdat je al wat vakken binnen hebt als je in dezelfde hoek een studie kiest). Of verhuis naar Utrecht en probeer hier een sociaal leven op te bouwen. Kan ook prima naast je sociale leven in Gelderland bestaan. Bijna al die thuiswoners hier hebben dit soort issues.
Maar ik weet niet hoe de studie zelf verder bevalt want het gaat vooral om de sociale kant nu toch?
Ik reis ook op en neer. Maar de helft van mijn vriendengroep doet dat ook, dus dat scheelt.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik neig idd naar dat eerste.
Probleem voor mij is vooral dat op de studie die ik doe in totaal maar 15 mannen in mijn leerjaar zitten. Uitgaande van 5 homo's, 2 alto's en een drietal 25+'ers zijn er weinig mensen met wie ik een klik heb.
Daarnaast heb ik toegezegd volgend jaar nog te spelen bij m'n huidige club en ja, ik wil eigenlijk niet weg uit m'n huidige omgeving. Voel mezelf daar misschien ook nog te jong voor ofzo
Aparte plek voor Onaziquote:Op maandag 19 mei 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met dit team heb ik dat toernooi 2x gewonnen: [ afbeelding ] Trusten
Op je studie schiet het dan niet echt op nee. Dan zou je hier echt wat andere sociale dingen erbij moeten doen, maar dat gaat doorgaans ook slecht samen met verder weg wonen. Studievereniging, studentenvereniging, sport..en huisgenoten...dat zijn toch wel de zaken waar je het vooral van moet hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik neig idd naar dat eerste.
Probleem voor mij is vooral dat op de studie die ik doe in totaal maar 15 mannen in mijn leerjaar zitten. Uitgaande van 5 homo's, 2 alto's en een drietal 25+'ers zijn er weinig mensen met wie ik een klik heb.
Daarnaast heb ik toegezegd volgend jaar nog te spelen bij m'n huidige club en ja, ik wil eigenlijk niet weg uit m'n huidige omgeving. Voel mezelf daar misschien ook nog te jong voor ofzo
Eerst dacht ik: "wat is hier mis mee?", maar toenquote:
quote:
hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Al lang gezien joh. Ik heb inmiddels voor mezelf bepaald dat ik erboven sta, deze kinderachtige persterijtjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
jij snapt het.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond Hernanes ook niet goed, daarom heb ik De Rossi gekocht voor op RCM. En Onazi is op CAM ook een baas tussen bijna alleen maar golds.
Ja maar jij verliest met 0-6 van Tim.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond Hernanes ook niet goed, daarom heb ik De Rossi gekocht voor op RCM. En Onazi is op CAM ook een baas tussen bijna alleen maar golds.
Nee, ik ben het gewoon met Rijst eens.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja maar jij verliest met 0-6 van Tim.
#JBGS
Dit zeggen als je zelf ook kinderachtig doet door mensen die hem niet goed vinden slecht te noemen terwijl ik dat toernooi 2x heb gewonnenquote:Op maandag 19 mei 2014 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al lang gezien joh. Ik heb inmiddels voor mezelf bepaald dat ik erboven sta, deze kinderachtige persterijtjes.
Het schot van De Rossi is inderdaad beter, die heb ik niet voor niets naast Hernanes staan. Het is me ook niet zo zeer om specifieke stats te doen, maar zijn 5* wf en 4* skills zijn echt fijn, in combinatie met zij work rates.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het gewoon met Rijst eens.
Zijn schot is helemaal niet zo goed (alleen vrije trappen) De Rossi zijn longshots daarentegenHij had een dropkick met links en een schot van 30 meter op de lat die Balo daarna zo in kon tikken. Je moet het er maar mee doen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, nog iets:
[..]
Dit zeggen als je zelf ook kinderachtig doet door mensen die hem niet goed vinden slecht te noemen terwijl ik dat toernooi 2x heb gewonnenNu ga ik op weg naar de trein.
HAHA! Die PI!!!quote:Op maandag 19 mei 2014 08:22 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme weer een partij gezellig hier.
Netjesquote:Op maandag 19 mei 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn coins geteld: nog 2,5 mil in kas. Dat wordt leuk shoppen met TOTS La Liga voor de deur
Ik zit al in de trein.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ga maar snel een trein koppen ja
Allemaal geloosd. Bij de laatste exemplaren moest ik na tax een klein verliesje incasseren, maar je kan er maar vanaf zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 08:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel
[..]
NetjesBen jij nou van al je Tevezzen af
?
Als je ze allemaal met hunter/catalyst hebt zal dat wel meevallen hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Allemaal geloosd. Bij de laatste exemplaren moest ik na tax een klein verliesje incasseren, maar je kan er maar vanaf zijnOverall aardige winst opgemaakt denk ik.
Dingesie is nu ook een beetje aan het stijgen op PS3, maar dat kan weer zo weg zijn als er nog 100k packs komen.
Mooi manquote:Op maandag 19 mei 2014 08:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je ze allemaal met hunter/catalyst hebt zal dat wel meevallen hoorOp xbox is het ook prima. Maar mijn andere projectje doet het helemaal prima
![]()
Ik heb nog 1 tevez maar wel op allemaal minstens 1k winst gepakt, meeste bijna 2.
Ja veel is er daarna niet meer te doen, heb nog wel een ideetje maar dat moet ik even bekijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man
Zijn wel zo'n beetje de laatste winstgevende transacties denk ik. Ik verwacht dat er vanaf woensdag wederom een grote crash komt, en daarna zullen de meeste kaarten gewoon week na week in waarde gaan dalen vermoedelijk.
quote:Op maandag 19 mei 2014 01:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 2e keer krijg je 5k + een premium gold pack en ik heb dat toernooi ook meteen een 2e keer gewonnenIk kreeg Muriel in het pack.
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit zeggen als je zelf ook kinderachtig doet door mensen die hem niet goed vinden slecht te noemen terwijl ik dat toernooi 2x heb gewonnenNu ga ik op weg naar de trein.
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind mijn team niet eens fijn spelen maar toch heb ik dat toernooi 2x gewonnen.. ik kom met dat team bijna altijd achter en in de 2e helft kom ik terug van een achterstand om vervolgens te winnen.
Delen. Nuquote:Op maandag 19 mei 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja veel is er daarna niet meer te doen, heb nog wel een ideetje maar dat moet ik even bekijken.
Ik geloof dat er dan eerst een mannetje of 5 uit het huidige bestuur/directie het veld moet ruimenquote:Op maandag 19 mei 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Johan Derksen voorzitter NEC
Zeggen ze bij SV he is niet echt
Vaak genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hey DS2, ik heb misschien niet helemaal op zitten letten, maar hoe vaak had je nou ook alweer dat toernooi gewonnen?
[..]
[..]
[..]
Die Vermeulen ook "dan moet hij weg bij VI dus ik ben voor" of zoietsquote:Op maandag 19 mei 2014 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Johan Derksen voorzitter NEC
Zeggen ze bij SV he is niet echt
Werd dit gisteren besproken bij Studio Voetbal dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Vermeulen ook "dan moet hij weg bij VI dus ik ben voor" of zoiets
Ja flapdrolquote:Op maandag 19 mei 2014 09:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Vermeulen ook "dan moet hij weg bij VI dus ik ben voor" of zoiets
Ja en ze hadden het over Derksen's pensioenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Werd dit gisteren besproken bij Studio Voetbal dan?
En dat ook nog op de slaapverwekkende en doodernstige "de Studio voetbal-toon" zeker? Ik heb niks gemist gisterenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja flapdrolWitte chinees
[..]
Ja en ze hadden het over Derksen's pensioen
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat ook nog op de slaapverwekkende en doodernstige "de Studio voetbal-toon" zeker? Ik heb niks gemist gisteren
quote:
Filmpje dat ze geknipt hebben alsof die bal van Robben er wel in ging en we WK warenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die klikte ik vanochtend aan, maar kon hem niet laden op mijn telefoon.
Sjezus, wat een amateurs. VI gaat natuurlijk ook de helft van de tijd nergens over, maar dat is dan tenminste nog vermakelijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Filmpje dat ze geknipt hebben alsof die bal van Robben er wel in ging en we WK waren
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
iemand inmiddels al eens een zlatan gepulled ?
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja maar jij verliest met 0-6 van Tim.
#JBGS
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ga maar snel een trein koppen ja
Nee je zou bijna zeggen dat ie niet in packs zitquote:Op maandag 19 mei 2014 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
iemand inmiddels al eens een zlatan gepulled ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |