SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 15-05-2014 19:43:40 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Nee, jij bij Trapz.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet je hem ook maar een blowjob geven.
Heerlijk, en ook omgekeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bij Trapz.
Doe een keer aardig ofzo.
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF doet dat Voetbal SC logo in het OP
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.
Sorry, waarom word je meteen boos dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoals altijd begrepen jullie mijn post niet goed. Ik bedoelde dat het niveau nu wel weer hoog is omdat er geen ruzie meer wordt gemaakt. Maar jullie denken meteen weer aan iets anders.
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sorry, waarom wordt je meteen boos dan.
Billen een 6je en Tetten een 9.quote:
Heb je een nieuwe bril?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht. [ afbeelding ]
Waarom heb je thuis een zonnebril op?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht. [ afbeelding ]
Zijn gloeilamp is te fel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je thuis een zonnebril op?
Done.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.
Of het lampje van zijn Xbox controller.quote:
Heeft je stream een half uur vertraging ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Sparta achter in eigen huis, eigen doelpunt
wb pokerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht even een rondje te gaan hardlopen, maar realiseerde me dat ik in het centrum woon. En ik ga niet als een downie door de stad lopen.#fwp
Stereotype FOK!kerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht even een rondje te gaan hardlopen, maar realiseerde me dat ik in het centrum woon. En ik ga niet als een downie door de stad lopen.#fwp
Hoe lang ben je weg geweest?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
hola
nog wat gemist hier? ruzie met de sc aan de banner te zien of is het gewoon random?
Gewoon een wajong discussie. Maar omdat de webapp het niet deed reageerde maver wat emotioneel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
hola
nog wat gemist hier? ruzie met de sc aan de banner te zien of is het gewoon random?
nog geen 5 dagenquote:
thxquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een wajong discussie. Maar omdat de webapp het niet deed reageerde maver wat emotioneel.
Toen kwamen er vbl mensen om olie op het vuur te gooien.
Juist om de rust te bewaren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een wajong discussie. Maar omdat de webapp het niet deed reageerde maver wat emotioneel.
Toen kwamen er vbl mensen om olie op het vuur te gooien.
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dan is dit het belangrijkste wat je gemist hebt:
[ afbeelding ]
quote:
Stelletje poepfetisjisten hier.quote:
Hoeveel couric ben jij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Stelletje poepfetisjisten hier.
Geen wonder dat jullie alleen maar stront posten.
Dat verklaart dan ook direct dat jij hierheen komt... soort zoekt soort.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Stelletje poepfetisjisten hier.
Geen wonder dat jullie alleen maar stront posten.
Ja. Maar dan kom je alleen nog minder buiten dan de gemiddelde poster uit deze reeks.quote:
FOK!stok?quote:
HMF?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:59 schreef Elan het volgende:
Straks is HMF terug dan gaan jullie allemaal kapot stel pokémonanartiesten.
Beter stuur je hmf hier niet op af lul.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:59 schreef Elan het volgende:
Straks is HMF terug dan gaan jullie allemaal kapot stel pokémonanartiesten.
GAMquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef The_Yakuza het volgende:
'HMF', 'VBL' al dat Fok jargon hiero
Ik vind dat wel heel gaaf
WTFquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beter stuur je hmf hier niet op af lul.
Helpmefok. Een relschoppert uit het Feyenoord-topic. Wel een prima gozer soms.quote:
O laat maar komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Helpmefok. Een relschoppert uit het Feyenoord-topic. Wel een prima gozer soms.
Maar die heeft toch een ban waarschijnlijk.
Volgend jaar weer tegen de junkies uit Spangenquote:
HMF sloopt deze kneuzenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Helpmefok. Een relschoppert uit het Feyenoord-topic. Wel een prima gozer soms.
Maar die heeft toch een ban waarschijnlijk.
Wist niet dat ze die oude brommers nog maakten. Wat was er stuk?quote:
Stoere man.quote:
Dat doen jullie toch ook de hele dag met je autistenvoetbalspel?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stoere man.virtueel iemand slopen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wist niet dat ze die oude brommers nog maakten. Wat was er stuk?
Ja man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch ook de hele dag met je autistenvoetbalspel?
Zou wel weer eens tijd worden.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch ook de hele dag met je autistenvoetbalspel?
Het is dat je V Gobbel in je UI hebt staan en dus Feyenoorder bent anders was ik je op komen zoeken.quote:
Ik shake hem al.quote:
VBL / [Live] Play-offs promotie/degradatie #10 Dordt promotiequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Keeper van Dord volgens jaar van Feyenoord natuurlijk, Hahn
Ontopic aub.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Dit is niet eens een slowchat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontopic aub.
Voor prietpraat over VBL is er een slowchat.
quote:
Je moet douchen manquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef Maver24 het volgende:
Val mij lekker niet aan, ik doe niks fout
Ik moet nog maar zien of hij zo goed is bij Feyenoord..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Nee, vind het wel gezellig met Karina.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ozz ook opzout uit de VBL-SC hebben we een deal.
O en de OP aanpassen
Dat regel je maar lekker daar. Nu gewoon oprottenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ozz ook opzout uit de VBL-SC hebben we een deal.
O en de OP aanpassen
Elan is het bewijs.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde laatst een topic openen over de fysieke gevolgen van de Tsjernobylramp maar ze zeiden dat er al zo'n topic was. Kreeg een linkje naar VBL SC.
Kom naar delft cs dan lelijke turkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Sowieso wat een kut naam
Wie noemt zijn dochter nou Elan.
quote:
vroeg iemand om jou mening ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vind ik dus oprecht geen ontzettend lekker wijf.
dat kanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ontopic alsjeblieft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven hequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef DutchSL het volgende:
Eredivisie bij de 10 beste competities noemenDerde divisie Montenegro is nog sterker.
wauw wat een kutgrapquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde laatst een topic openen over de fysieke gevolgen van de Tsjernobylramp maar ze zeiden dat er al zo'n topic was. Kreeg een linkje naar VBL SC.
Je grapjes slaan niet echt aan ik zie niemand lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei de vroedvrouw ook bij je geboorte.
vooral die post over "loonslaven"quote:
GGMM post daar ook toch? Dan klopt die post van Lindgren. sowiesoquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]Kan gewoon kloppen wat Lindgren zegt.
*kutscheetquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei de vroedvrouw ook bij je geboorte.
Heb je er geld op staan of zo?quote:
Wat boeit het jou nou dat het hem wat boeitquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je er geld op staan of zo?
Wat boeit het jou nou of Sparta of Dordt promoveert.
Ik woon in Rotterdam dus ben ik voor sparta in deze wedstrijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je er geld op staan of zo?
Wat boeit het jou nou of Sparta of Dordt promoveert.
Iets over je grote vriendquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #3355 VBL :')
Wat voor leuks zetten we in de OP?
he moest jij niet aan het werkquote:
Geen Feyenoorder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam dus ben ik voor sparta in deze wedstrijd
Sowieso veel Raul Meireles hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat lekkere wijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Voor die junkies ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam dus ben ik voor sparta in deze wedstrijd
Dat kan niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik zeker maar ik ben ook voor Sparta, ik hoop dat ze promoveren
Niks. Laten zien dat we hier boven staan joh.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Zoietsquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat gifje van dat dansje dat laatst werd gepost
(Van Raul Meireles)
die pool die helemaal uit zijn paasei gaatquote:
Zal wel een "neutrale" supporter zijn.quote:
Nee dat zeker niet, ik ben in hart en nieren feyenoorder maar ik zou het wel erg leuk vinden als Sparta promoveertquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal wel een "neutrale" supporter zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die pool die helemaal uit zijn paasei gaat
Nee manquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, ik ben in hart en nieren feyenoorder maar ik zou het wel erg leuk vinden als Sparta promoveert
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij Sparta wordt er niet gereld, bij Dordt wel
Ja, en jij ook zo te zien.quote:
welquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:51 schreef Maver24 het volgende:
Van heel druk hier naar heel rustig. dat zie je ook niet elke dag
Gaat dit over jezelf of over Lindt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eerste keer hardlopen gaat altijd voor geen meter
Pots heeft wel als een downie door de stad gelopenquote:
Nee man, tussen de akkers en weiden, en een stukje bos. Hele seizoen gevoetbald en getraind, dus je zou zeggen dat de conditie wel goed zit. Hardlopen dan maar, in de zomerstop, om de boel op peil te houden. En dan heb je dus ineens het idee dat je niet vooruit komtquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pots heeft wel als een downie door de stad gelopen
haha trage hufterquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee man, tussen de akkers en weiden, en een stukje bos. Hele seizoen gevoetbald en getraind, dus je zou zeggen dat de conditie wel goed zit. Hardlopen dan maar, in de zomerstop, om de boel op peil te houden. En dan heb je dus ineens het idee dat je niet vooruit komt![]()
Eerste keer is altijd de moeilijkstequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha trage hufter![]()
heb je je balo al in de uitverkoop gedaan
mijne is de deur uit voor 245Kquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste keer is altijd de moeilijkste
Waarom zou ik Balo verkopen? Levert dat wat op dan? Wilde er eigenlijk mee blijven spelen
Zo! Die is dan dus wel gestegen de afgelopen dagen! Als ik hem de deur uit doe, wil ik alleen wel een gelijkwaardige vervanger, en die zie ik even niet. En voor de coins hoef ik het eigenlijk niet te doen. Maar voor 50k meer ga ik er over na denkenquote:
weet ook niet of hij zo flink gestegen is of dat het een mazzeltje was. 1.5 week terug ook voor dat bedrag verkocht toen weer ingekocht voor 170Kquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo! Die is dan dus wel gestegen de afgelopen dagen! Als ik hem de deur uit doe, wil ik alleen wel een gelijkwaardige vervanger, en die zie ik even niet. En voor de coins hoef ik het eigenlijk niet te doen. Maar voor 50k meer ga ik er over na denken
Goede vraag. Tim weet vast het antwoord?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo wordt Gibbs eigenlijk niet opgeroepen voor Engeland?
Zeker mooien handel. Misschien krijgt hij tijdens het WK nog wel een MOTM. Hoe deed EA dat 2 jaar terug? Werden er toen al MOTM's gereleased bij poulewedstrijden, of vanaf kwartfinales ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet ook niet of hij zo flink gestegen is of dat het een mazzeltje was. 1.5 week terug ook voor dat bedrag verkocht toen weer ingekocht voor 170Kmooien handel zo.
jupquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen jullie wel op de app op de mobiel? Ik namelijk niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen jullie wel op de app op de mobiel? Ik namelijk niet.
Tim. Maar dat is ook de enige.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
wie was er ook alweer zo'n fan van 25K packs al geopend ?
Adem rustig in en uit, en stel de vraag dan eens opnieuwquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
wie was er ook alweer zo'n fan van 25K packs al geopend ?
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_met_dochter.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Adem rustig in en uit, en stel de vraag dan eens opnieuw
what's wrong?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Adem rustig in en uit, en stel de vraag dan eens opnieuw
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_met_dochter.html
Schoenmoeder?
De vraag was een beetje vreemd geformuleerd. Of er ontbraken wat leestekensquote:
leestekens doen we niet meer aan in deze overhaastte maatschappij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De vraag was een beetje vreemd geformuleerd. Of er ontbraken wat leestekens
Kom eens op Sjonquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
leestekens doen we niet meer aan in deze overhaastte maatschappij.
2-0quote:
zag me alquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom eens op Sjon
*overhaaste
Bij mij wel, maar wat heb ik eraan als ik niet op de markt kan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net deed de app het wel maar nu niet meer.. ook niet na 20 keer proberen.
Die Veldwijk is wel een talent ja. Denk dat menig Eredivisieclub hem op het lijstje heeft staan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2-0dat worden weer veel bier avondjes volgend seizoen.
Veldwijk mag wel naar alkmaar komen trouwens. Wat een baas.
It aint over till the fat lady sings!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Medelijden met PatjenRKC mooi clubske
Ja wij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Veldwijk is wel een talent ja. Denk dat menig Eredivisieclub hem op het lijstje heeft staan.
Ik heb net snel wat spelers gekocht maar ik ging overschakelen naar een ander account. Misschien was dat niet zo slim.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar wat heb ik eraan als ik niet op de markt kan?
Ach ja, hebben ze volgend jaar weer een feestje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Medelijden met PatjenRKC mooi clubske
Zitten jullie in de tweede helft?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef Maver24 het volgende:
HSV - FUERTH staat nog altijd 0-0, we zitten in de 2e helft
22 man al zittend op dat veldquote:
quote:
Valt best meequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
jij hebt ook een berg packs geopend volgens mij
Is toch mooi man !quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het leven is gewoon oneerlijk als iemand als Trapz zoveel geluk heeft. Niet dat ik het hem niet gun maar serieus, WTF !!
Misschien over een paar weken als TOTS is afgelopen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef FCsuarez het volgende:
iedereen is hier zeker nog tot FUT 15 bezig om al die consumables te verkopen
zie je je al zitten op je telefoontje, 2000 itemsquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien over een paar weken als TOTS is afgelopen.
Gewoon vanaf de console of de web app als die het dan weer doet. Zoveel heb ik trouwens niet:quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie je je al zitten op je telefoontje, 2000 items
denk niet dat die webapp het ooit nog gaat doen, zijn er al 1600 gek, dat zijn 20 TP's vol als je 80 plaatsen hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon vanaf de console of de web app als die het dan weer doet. Zoveel heb ik trouwens niet: [ afbeelding ]
Moet je trapz vragen. Hij pullt ze allemaalquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Maver24 het volgende:
wie zou beter zijn, TOTS James of TOTS Vidal. Das wel een moeilijke keuze
Haha ja inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet je trapz vragen. Hij pulled ze allemaal
Helemaal niet. Hele makkelijke keuze, ligt er aan wat je wilquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Maver24 het volgende:
wie zou beter zijn, TOTS James of TOTS Vidal. Das wel een moeilijke keuze
Leg uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hele makkelijke keuze, ligt er aan wat je wil
Dat zou goed kunnen, je weet het nooit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef sesamstraat4 het volgende:
Klopt het dat als de TOTS van Spanje komt en bijvoorbeeld Casillas er niet bij zit zijn normale versie gaat stijgen?
zou kunnen kloppen al kan het ook zomaar zijn dat iedereen zijn team al af heeft, want is nu toch wel heel voorspelbaar zou je zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef sesamstraat4 het volgende:
Klopt het dat als de TOTS van Spanje komt en bijvoorbeeld Casillas er niet bij zit zijn normale versie gaat stijgen?
Verdedigende of neutrale plek: Vidal. Aanvallende plek: Jamesquote:
Dit. Echt een kkdomme vraag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verdedigende of neutrale plek: Vidal. Aanvallende plek: James
Ja daar zit wat in ja...quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou kunnen kloppen al kan het ook zomaar zijn dat iedereen zijn team al af heeft, want is nu toch wel heel voorspelbaar zou je zeggen.
Maver kloon gespot!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef sesamstraat4 het volgende:
Iemand hier al met TOTS Callejón gespeeld? Lijkt me best een baas
Angstaanjagendquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben er in ieder geval klaar voor
Is dat illarramendi?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben er in ieder geval klaar voor
zoveel mogelijk pace voorin, alleen nog even hunter kaartjes kopen.quote:
Wat een verspilling als je die apart koopt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel mogelijk pace voorin, alleen nog even hunter kaartjes kopen.
geld moet rollen, en dat had ik ook gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een verspilling als je die apart koopt.
En Koke heeft een rode kaart.
Ongeslagen de D1 titel gewonnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef over_hedge het volgende:
Snap niet hoe sommige mensen ooit in divisie 1 gekomen zijn. Stond na 41 min 5-0 voor . 12 schoten 10 op doel. hij 0 schoten. Echt heel slecht dusMag hopen voor hem dat hij iemand anders liet spelen.
Nice. is me nog niet gelukt. Om ongeslagen te winnen.quote:
Ik word altijd getackledquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice. is me nog niet gelukt. Om ongeslagen te winnen.
ik heb TOTS Matuidi en vind hem maar kutquote:
waarom dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb TOTS Matuidi en vind hem maar kut
Te klein voor cm op 442quote:
Issie weg??quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn buurman heeft trouwens nog even een cadeautje achtergelaten.Ik zie net twee muizen vanuit z'n kamer de keuken inschieten.
Godver.
Neem een kat. Dan komen ze niet meer. En je hebt een grappig huisdier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn buurman heeft trouwens nog even een cadeautje achtergelaten.Ik zie net twee muizen vanuit z'n kamer de keuken inschieten.
Godver.
en 100 euro per maand armer als het niet meer is?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Neem een kat. Dan komen ze niet meer. En je hebt een grappig huisdier.
Wilde ik doen ja. Maar ik ben vaak meerdere dagen achter elkaar niet thuisquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Neem een kat. Dan komen ze niet meer. En je hebt een grappig huisdier.
Zelfde probleem hier bij mij thuis..quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilde ik doen ja. Maar ik ben vaak meerdere dagen achter elkaar niet thuis
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
grapje godverdomme die twee muizen hebben een beter seksleven dan ik
die kruipen dagelijks in een holletjequote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
grapje godverdomme die twee muizen hebben een beter seksleven dan ik
Je moet iets voor een apparaat swipen? Wat? Je lul?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver op stratumseind gaan ze een bandje invoeren waarmee je voor een apparaat moet swipen om te showen dat je ouder dan 18 bentEn staat een foto en je naam bij
Wordt weer veel gedoe als je ergens naar binnen wilt
Een bandje zeg ik tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet iets voor een apparaat swipen? Wat? Je lul?
moet wel een best apparaat zijn dan zo'n heel zanger en een drumstel basgitaar alles erlangs swipen man man ze verzinnen toch watquote:
Zoek even terug naar de posts rond dat tijdstip. Het is het zoeken waardquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Haha, waarom was Maver zo boos? Dat heb ik ook gemist
Cabella centraal met zijn 11 strength..mehhquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hopen dat ik dit kan maken met al die coins die ik heb.hoop op wat 100k packs
Een zanger oke, maar waarom je de broer van Nickgitaar hierin mee moet nemen begrijp ik echt nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
moet wel een best apparaat zijn dan zo'n heel zanger en een drumstel basgitaar alles erlangs swipen man man ze verzinnen toch wat
mag ik zeggen dat ik het er niet heel spectaculair uit vind zien voor de centen die het kost.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:29 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Matuidi + TOTS Pogba op het middenveld , boh
Zo wordt het ook nooit watquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gewoon niet genoeg coins om alles te kopen wat goed is
De ene keer is hij bij mij heel goed, de andere keer maakt hij een blunder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik het er niet heel spectaculair uit vind zien voor de centen die het kost.
p.s. marchetti is wel de grootste clown die ik op goal heb gehad dit jaar zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |