SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 15-05-2014 19:43:40 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Nee, jij bij Trapz.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet je hem ook maar een blowjob geven.
Heerlijk, en ook omgekeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bij Trapz.
Doe een keer aardig ofzo.
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF doet dat Voetbal SC logo in het OP
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.
Sorry, waarom word je meteen boos dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoals altijd begrepen jullie mijn post niet goed. Ik bedoelde dat het niveau nu wel weer hoog is omdat er geen ruzie meer wordt gemaakt. Maar jullie denken meteen weer aan iets anders.
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sorry, waarom wordt je meteen boos dan.
Billen een 6je en Tetten een 9.quote:
Heb je een nieuwe bril?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht. [ afbeelding ]
Waarom heb je thuis een zonnebril op?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht. [ afbeelding ]
Zijn gloeilamp is te fel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je thuis een zonnebril op?
Done.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.
Of het lampje van zijn Xbox controller.quote:
Heeft je stream een half uur vertraging ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Sparta achter in eigen huis, eigen doelpunt
wb pokerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht even een rondje te gaan hardlopen, maar realiseerde me dat ik in het centrum woon. En ik ga niet als een downie door de stad lopen.#fwp
Stereotype FOK!kerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht even een rondje te gaan hardlopen, maar realiseerde me dat ik in het centrum woon. En ik ga niet als een downie door de stad lopen.#fwp
Hoe lang ben je weg geweest?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
hola
nog wat gemist hier? ruzie met de sc aan de banner te zien of is het gewoon random?
Gewoon een wajong discussie. Maar omdat de webapp het niet deed reageerde maver wat emotioneel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
hola
nog wat gemist hier? ruzie met de sc aan de banner te zien of is het gewoon random?
nog geen 5 dagenquote:
thxquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een wajong discussie. Maar omdat de webapp het niet deed reageerde maver wat emotioneel.
Toen kwamen er vbl mensen om olie op het vuur te gooien.
Juist om de rust te bewaren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een wajong discussie. Maar omdat de webapp het niet deed reageerde maver wat emotioneel.
Toen kwamen er vbl mensen om olie op het vuur te gooien.
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dan is dit het belangrijkste wat je gemist hebt:
[ afbeelding ]
quote:
Stelletje poepfetisjisten hier.quote:
Hoeveel couric ben jij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Stelletje poepfetisjisten hier.
Geen wonder dat jullie alleen maar stront posten.
Dat verklaart dan ook direct dat jij hierheen komt... soort zoekt soort.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Stelletje poepfetisjisten hier.
Geen wonder dat jullie alleen maar stront posten.
Ja. Maar dan kom je alleen nog minder buiten dan de gemiddelde poster uit deze reeks.quote:
FOK!stok?quote:
HMF?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:59 schreef Elan het volgende:
Straks is HMF terug dan gaan jullie allemaal kapot stel pokémonanartiesten.
Beter stuur je hmf hier niet op af lul.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:59 schreef Elan het volgende:
Straks is HMF terug dan gaan jullie allemaal kapot stel pokémonanartiesten.
GAMquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef The_Yakuza het volgende:
'HMF', 'VBL' al dat Fok jargon hiero
Ik vind dat wel heel gaaf
WTFquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beter stuur je hmf hier niet op af lul.
Helpmefok. Een relschoppert uit het Feyenoord-topic. Wel een prima gozer soms.quote:
O laat maar komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Helpmefok. Een relschoppert uit het Feyenoord-topic. Wel een prima gozer soms.
Maar die heeft toch een ban waarschijnlijk.
Volgend jaar weer tegen de junkies uit Spangenquote:
HMF sloopt deze kneuzenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Helpmefok. Een relschoppert uit het Feyenoord-topic. Wel een prima gozer soms.
Maar die heeft toch een ban waarschijnlijk.
Wist niet dat ze die oude brommers nog maakten. Wat was er stuk?quote:
Stoere man.quote:
Dat doen jullie toch ook de hele dag met je autistenvoetbalspel?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stoere man.virtueel iemand slopen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wist niet dat ze die oude brommers nog maakten. Wat was er stuk?
Ja man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch ook de hele dag met je autistenvoetbalspel?
Zou wel weer eens tijd worden.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch ook de hele dag met je autistenvoetbalspel?
Het is dat je V Gobbel in je UI hebt staan en dus Feyenoorder bent anders was ik je op komen zoeken.quote:
Ik shake hem al.quote:
VBL / [Live] Play-offs promotie/degradatie #10 Dordt promotiequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Keeper van Dord volgens jaar van Feyenoord natuurlijk, Hahn
Ontopic aub.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Dit is niet eens een slowchat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontopic aub.
Voor prietpraat over VBL is er een slowchat.
quote:
Je moet douchen manquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef Maver24 het volgende:
Val mij lekker niet aan, ik doe niks fout
Ik moet nog maar zien of hij zo goed is bij Feyenoord..quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Nee, vind het wel gezellig met Karina.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ozz ook opzout uit de VBL-SC hebben we een deal.
O en de OP aanpassen
Dat regel je maar lekker daar. Nu gewoon oprottenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ozz ook opzout uit de VBL-SC hebben we een deal.
O en de OP aanpassen
Elan is het bewijs.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde laatst een topic openen over de fysieke gevolgen van de Tsjernobylramp maar ze zeiden dat er al zo'n topic was. Kreeg een linkje naar VBL SC.
Kom naar delft cs dan lelijke turkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Sowieso wat een kut naam
Wie noemt zijn dochter nou Elan.
quote:
vroeg iemand om jou mening ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vind ik dus oprecht geen ontzettend lekker wijf.
dat kanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ontopic alsjeblieft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven hequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef DutchSL het volgende:
Eredivisie bij de 10 beste competities noemenDerde divisie Montenegro is nog sterker.
wauw wat een kutgrapquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde laatst een topic openen over de fysieke gevolgen van de Tsjernobylramp maar ze zeiden dat er al zo'n topic was. Kreeg een linkje naar VBL SC.
Je grapjes slaan niet echt aan ik zie niemand lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei de vroedvrouw ook bij je geboorte.
vooral die post over "loonslaven"quote:
GGMM post daar ook toch? Dan klopt die post van Lindgren. sowiesoquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]Kan gewoon kloppen wat Lindgren zegt.
*kutscheetquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei de vroedvrouw ook bij je geboorte.
Heb je er geld op staan of zo?quote:
Wat boeit het jou nou dat het hem wat boeitquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je er geld op staan of zo?
Wat boeit het jou nou of Sparta of Dordt promoveert.
Ik woon in Rotterdam dus ben ik voor sparta in deze wedstrijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je er geld op staan of zo?
Wat boeit het jou nou of Sparta of Dordt promoveert.
Iets over je grote vriendquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #3355 VBL :')
Wat voor leuks zetten we in de OP?
he moest jij niet aan het werkquote:
Geen Feyenoorder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam dus ben ik voor sparta in deze wedstrijd
Sowieso veel Raul Meireles hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat lekkere wijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Voor die junkies ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam dus ben ik voor sparta in deze wedstrijd
Dat kan niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik zeker maar ik ben ook voor Sparta, ik hoop dat ze promoveren
Niks. Laten zien dat we hier boven staan joh.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |