SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar joh.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef FCsuarez het volgende:
heb jij gewoon ronnie gepacked zahnootje
lucky basterdquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb in al die jaren fut nog geen enkele keer Ronaldo gepacked. Wel al die jaren hiervoor Messi en zelfs 2 jaar geleden 2x messi in Fifa 13 maar dit jaar ook nog geen Messi. Al wel 2x Ribery gepulled en een TOTY Thiago Silva en onlangs TOTS Rooney
nou nou nou..quote:
Toen ik TOTY Neuer in een pack had bleef ik vrij rustig maar ik dacht: YESSSSSSSSSSS!!!1quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet nog toen ik robben in een pack had. Toen dacht ik: vet. Robben.
Ik denk dat de meesten wel zo reageren?
Ja. En een puushje maken voor het forum met het juichende poppetje. Maar uitbundiger dan dat wordt het niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik TOTY Neuer in een pack had bleef ik vrij rustig maar ik dacht: YESSSSSSSSSSS!!!1
In 100 miljoenmiljard packs zal vast wel eens een Ronaldo zitten ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
ik zie het al een complimentHet valt me wel op dat heel veel youtubers nu Ronaldo dit jaar gepacked hebben,
Itani, Fangs, Nepentez, W2S en nu Nick
en dat heb jij allemaal zitten kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:53 schreef Maver24 het volgende:
ik zie het al een complimentHet valt me wel op dat heel veel youtubers nu Ronaldo dit jaar gepacked hebben,
Itani, Fangs, Nepentez, W2S en nu Nick
Hij heeft echt wel wat beters te doen hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dat heb jij allemaal zitten kijkenje zal maar tijd over hebben
quote:
ik discard die trainings kaarten waar je niks aan heb altijd hoorquote:
Sommige manager leagues, all attributes en shooting kaarten zijn wel wat waard.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik discard die trainings kaarten waar je niks aan heb altijd hoormanager leagues ook.
zitten er nog bronzes tussen ook van de ieren of dat niet.
Veels te veel zooi.. ga maar eens een keer alles discarden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik discard die trainings kaarten waar je niks aan heb altijd hoormanager leagues ook.
zitten er nog bronzes tussen ook van de ieren of dat niet.
daar moeten ze een knop voor makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veels te veel zooi.. ga maar eens een keer alles discarden.
hmm kost me dus 50K ofzo zal ze volgende keer bewaren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Elke gouden en zilveren attribute kaart behalve sommige van de keepers dingen kun je makkelijk verkopen voor meer dan discard value.
Ik denk dat wij een keer samen naar een karaoke-bar moeten gaan!quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een keer samen naar een karaoke-bar moeten gaan!
zij ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik woon samen met een slowpokememe.gif,
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz enz enz
Hij speelt met Toniquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef wieisboos het volgende:
even orde op zaken gesteld
[ afbeelding ]
jij bent 15?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef wieisboos het volgende:
even orde op zaken gesteld
[ afbeelding ]
Alvast gefeliciteerdquote:
2e helft is wel een stuk leukerquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Zoveel kansen om zeep helpen, het is wachten tot de commentator weer over die vloek begint
Leuker dan Chelsea.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan. Beetje kneuzen voetbal dit zeg
Moet je niet willenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef TBakkert het volgende:
Bohhh, met een beetje mazzel kan ik dit team aanvullen met alle TOTS spelers.
[ afbeelding ]
Alleen Alaba is te duur, maar ik kan wel El Shaarawy vervangen door Reus.
Ik zou eerder voor een wat meer beweeglijke spits gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef TBakkert het volgende:
Bohhh, met een beetje mazzel kan ik dit team aanvullen met alle TOTS spelers.
[ afbeelding ]
Alleen Alaba is te duur, maar ik kan wel El Shaarawy vervangen door Reus.
Nee jij zou voor 86+ pace gaanquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een wat meer beweeglijke spits gaan.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een wat meer beweeglijke spits gaan.
Je snapt hem niet hè, kaaskutje.quote:
Lijkt me best een leuke spits. Maar in een 2-spitsensysteem wordt dat niks en als lone striker is hij net iets te langzaam... Wel handig met Biabiany en SIF Cuadrado.quote:
Ik heb ook Bentiki en Locadia hoor. Je kan er gewoon niet tegen dat je altijd verliest van de magische manschappen van Tim86quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel
Maar dat zou jij doen. Immobiel of niet
Ja en Locadia wissel je voor Casta omdat die dichter bij die 86 pace 'zit'quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook Bentiki en Locadia hoor. Je kan er gewoon niet tegen dat je altijd verliest van de magische manschappen van Tim86
El Shaa - TOTS Toni - Cuadradoquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lijkt me best een leuke spits. Maar in een 2-spitsensysteem wordt dat niks en als lone striker is hij net iets te langzaam... Wel handig met Biabiany en SIF Cuadrado.
Sauquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Iemand een idee wat een goede Italiaanse spits is op FUT? Behalve Balo.
Is goed jongeuh. Maar we zullen voor de zekerheid maar niet meer wisselen hèquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en Locadia wissel je voor Casta omdat die dichter bij die 86 pace 'zit'![]()
Binnenkort (evt straks) een potje tegen mijn nieuwe zilver team. Bolanos gaat jouw anos aanpakken /Trapz
Welke formatie? Wel belangrijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Nee, goed dat je dat niet deed bij je rode kaartquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is goed jongeuh. Maar we zullen voor de zekerheid maar niet meer wisselen hè
de IF van Immobile is fantastisch. Z'n TOTS zal dat dus ook wel zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
TOTS Luca Toniquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Zou het best wel willen proberen. Ik heb namelijk nog nooit iemand anaal verkracht, dus dan ben ik waarschijnlijk best zenuwachtig.quote:
haha ja, had er serieus niet eens aan gedacht. Ik wilde even kijken hoe het stond en ging van aanvallend naar balanced en toen lukte ineens alles. En in de laatste 3 minuten op defensivequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee, goed dat je dat niet deed bij je rode kaart
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou het best wel willen proberen. Ik heb namelijk nog nooit iemand anaal verkracht, dus dan ben ik waarschijnlijk best zenuwachtig.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja, had er serieus niet eens aan gedacht. Ik wilde even kijken hoe het stond en ging van aanvallend naar balanced en toen lukte ineens alles. En in de laatste 3 minuten op defensive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou het best wel willen proberen. Ik heb namelijk nog nooit iemand anaal verkracht, dus dan ben ik waarschijnlijk best zenuwachtig.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit je op de Xbox en heb je veel coins? Dan kun je Gianfranco Zolagod daar neerzetten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
3-4-1-2, Di Natale op CAM en Balo SP.
Al heeft die 3* skills om de 1 of andere duistere reden![]()
![]()
Moet het echt een Italiaan zijn of kan het ook Serie A? Indien Serie A zou ik toch richting de pace Colombianen denken. Of Gomez. Italiaan is wat lastiger en ik ken je budget niet. Zou denk ik voor Rossi gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
3-4-1-2, Di Natale op CAM en Balo SP.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je speelde nu wel wat meer behoudend. Of in ieder geval met meer geduld in de opbouw. En daardoor kon ik totaal niet mijn eigen spel spelen en had ik de bal veel te weinig..werkte wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb even naar TOTS Immobile gekeken, is haalbaar. En Italiaans ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet het echt een Italiaan zijn of kan het ook Serie A? Indien Serie A zou ik toch richting de pace Colombianen denken. Of Gomez. Italiaan is wat lastiger en ik ken je budget niet. Zou denk ik voor Rossi gaan.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Die zal je vast niet teleurstellen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:48 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik heb even naar TOTS Immobile gekeken, is haalbaar. En Italiaans ja."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Jullie zijn wel een beetje te lief op de Xbox zegquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je speelde nu wel wat meer behoudend. Of in ieder geval met meer geduld in de opbouw. En daardoor kon ik totaal niet mijn eigen spel spelen en had ik de bal veel te weinig..werkte wel goed![]()
Zou eerder voor TOTS Cerci gaan danquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:48 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik heb even naar TOTS Immobile gekeken, is haalbaar. En Italiaans ja.![]()
Jammer van die skills en weak foot alleenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:48 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik heb even naar TOTS Immobile gekeken, is haalbaar. En Italiaans ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een beetje te lief op de Xbox zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maak elkaar gewoon eens belachelijk man.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
inb4 TTquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Gewoon proberen dus.
En Candreva op RM, is dat wat?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op xbox zitten wat minder tokkies dan op PS.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak elkaar gewoon eens belachelijk man.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Woord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op xbox zitten wat minder tokkies dan op PS.
Waarom ik op xbox zit is dan wel weer apart![]()
Heb ook al naar een Italiaanse RB gekeken maar beetje magertjes, en deze formatie lijkt me wel het beste.quote:
Godver.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Woord.
Waarom ik op xbox zit is dan wel weer apartje bent me voor.
Candreva is een beest daar iigquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Heb ook al naar een Italiaanse RB gekeken maar beetje magertjes, en deze formatie lijkt me wel het beste.
Bacca kneus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi, heb Immobile IF nu en als hij redelijk speelt over op TOTS.quote:
Maar thanks voor de hulp.
Abate is gewoon een beestquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Heb ook al naar een Italiaanse RB gekeken maar beetje magertjes, en deze formatie lijkt me wel het beste.![]()
Heb 3 CA's en Abate voor 1k kunnen oppikken, zou hij op de RM uit de voeten kunnen met zijn pace?quote:"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Oh ik dacht dat je een rechtsback bedoelde excuses. Ik zou Cuardado, Cerci of Candreva er neer zetten die zijn erg goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:58 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Heb 3 CA's en Abate voor 1k kunnen oppikken, zou hij op de RM uit de voeten kunnen met zijn pace?![]()
Deze is wel nice.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Past goed bij het niveau dat ze nastreven.quote:
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik had Candreva er al staan dus het zit wel goed dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een rechtsback bedoelde excuses. Ik zou Cuardado, Cerci of Candreva er neer zetten die zijn erg goed
Waarom niet eens een fatsoenlijke verdediging kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef DutchSL het volgende:
27 wedstrijden, 0 goals en 0 assists voor een aanvallende speler, echt wat we nodig hebben ja.![]()
Moet je Brands vragen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet eens een fatsoenlijke verdediging kopen
Ze zullen uiteindelijk wel met Viergever ofzo aankomen, want AZ.![]()
Of Reijnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je Brands vragen.
Ze zullen uiteindelijk wel met Viergever ofzo aankomen, want AZ.
Kroaten zonder Perisicquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te weinig Ibarbo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon het beste team wat je kan hebben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Willems, Rekik, Bruma en Zoet weg doen zou al een goede stap zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je Brands vragen.
Zou dan liever Ilicevic met mindere chem erbij knallen dan dit systeem met deze LBquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij dan ff een goede Kroatische RW/RM zoekt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer een paar miljoenen te veel betalen, en dan hoor je niemand klagen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je Brands vragen.
Zoet is geen slechte keeper om eerlijk te zijn. Zou dan eerder die Locadia weg doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willems, Rekik, Bruma en Zoet weg doen zou al een goede stap zijn"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
rijstquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoi
Iemand al een Hernanes gepulled?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal nooit een puntenpakker worden dus matigquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zoet is geen slechte keeper om eerlijk te zijn. Zou dan eerder die Locadia weg doen.![]()
Nu wel mogelijkheden want die mobile app is ook kapot dus minder ABsquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat traden op de console is echt niks aan.. ik wil weer kunnen traden op de web app
Mbia speelt wel goed![]()
tijd voor pingels
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neeeeheeeeequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu wel mogelijkheden want die mobile app is ook kapot dus minder ABs![]()
Ik pik wel een paar 'deals' op op open bid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu wel mogelijkheden want die mobile app is ook kapot dus minder ABs
Mbia speelt wel goed![]()
Voor een club als PSV heel nuttig, misschien nog een middenmoter in Duitsland maar dat is dan wel het hoogst haalbare.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal nooit een puntenpakker worden dus matig
Maar veel punten pakken voor het team, tja... Is dat mogelijk bij PSV dit seizoen?
Werkt gewoon hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu wel mogelijkheden want die mobile app is ook kapot dus minder ABs
Mbia speelt wel goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
neeeeheeeeeeeeequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey radiotechniman, wil je het me alsjeblieft nog een keertje uitleggen?![]()
quote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die beetje van fotografie houden? Zo ja ga naar ijsland. Zit mijn fotos nu te bekijken en zitten echt hele mooie tussen. Echt een super land voor fotografen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Maver24 het volgende:
NO SHIT !!, Ik pik even TOTS James op voor 250k![]()
bij het uur stond tie
Paul is een afhakerd. Bij een foutmelding van iets van EA moet je het minstens 10x opnieuw proberen voor je mag concluderen dat het gewoon niet werkt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die beetje van fotografie houden? Zo ja ga naar ijsland. Zit mijn fotos nu te bekijken en zitten echt hele mooie tussen. Echt een super land voor fotografen.natuurfotografie
![]()
![]()
Mooi, kun je stoppen met packs openen, ouwe dibbus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Maver24 het volgende:
NO SHIT !!, Ik pik even TOTS James op voor 250k![]()
bij het uur stond tie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb allemaal lange sluitertijd fotos van watervallen gemaakt. Wel tofquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet zozeer om zelf te fotograferen, maar ik vind fotografie wel erg tof..puur lurken naar anderman's foto's dus. Had al wat van je gezien hier idd, ziet er tof uitquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die beetje van fotografie houden? Zo ja ga naar ijsland. Zit mijn fotos nu te bekijken en zitten echt hele mooie tussen. Echt een super land voor fotografen.
FOT / Eigen foto's die je gewoon tof vindt #28 Meer moois!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog last gehad van de staking?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:22 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die beetje van fotografie houden? Zo ja ga naar ijsland. Zit mijn fotos nu te bekijken en zitten echt hele mooie tussen. Echt een super land voor fotografen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit nu op dag 3 van de 15 kwa fotos uitzoeken. de laatste paar dagen zitten de mooiste bij. Echt een geweldig land.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zozeer om zelf te fotograferen, maar ik vind fotografie wel erg tof..puur lurken naar anderman's foto's dus. Had al wat van je gezien hier idd, ziet er tof uit
FOT / Eigen foto's die je gewoon tof vindt #28 Meer moois!Heeft weinig met fut te maken maar oke.
En over fut: tots motta![]()
Tots matuidi
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou denk het wel. Ik wist niet dat er een staking wasquote:Maar 1 vlucht was geannuleerd. En die ik had had 2.5 uur vertraging.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:26 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Hopen dat Cardozo er zo eentje mist.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:26 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Hopen dat Cardozo er zo eentje neemt.!
![]()
Cardozo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo neemt Cardozo ze meestal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cardozooooo
Vorig jaar schoot Cardozo tot twee maal snoeihard in de hoek. Nu twijfelde hij wel ongelooflijk erg.
Knap gedaan voor een negerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze was nog slechter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benfica trauma
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik hoorde het van een collega die net terug wasquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou denk het wel. Ik wist niet dat er een staking wasMaar 1 vlucht was geannuleerd. En die ik had had 2.5 uur vertraging.
die moest via Denemarken terug omdat zijn vlucht naar Amsterdam was geannuleerd
Luisao Ramosje had ik verwacht..valt mee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik blij dat ik alleen vertraging had danquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het van een collega die net terug wasdie moest via Denemarken terug omdat zijn vlucht naar Amsterdam was geannuleerd
Er gingen er 2 naar amsterdam. 1tje werd geannuleerd en die andere gelukkig dus niet.
Cardohzoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik gun Zjorzje Zjeezoes deze nederlaag welAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had het Cardozo wel gegund. Vind dat echt een topspits.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:37 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
TOTS Finbogasson? Goed voor een eredivisie team?![]()
![]()
Geen Perisic?quote:
Dat was echt een held vorig jaar en dit jaar zien zijn stats er ook nog prima uit..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zo weet ik er nog wel eentje.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Deze baas, moet je alleen even een ander team maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Slechter dan een Pellè kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze baas, moet je alleen even een ander team maken.Hé wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat speel je?"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze baas, moet je alleen even een ander team maken.Litmanen, ga je gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
gewoon divisies. Maar ik heb hem voor het laatst gebruikt begin dit kalenderjaar. Ben op een ander account verdergegaan.quote:
Ja, normaal zou hij de eerste zijn die reageert...quote:
Litmanen, alles okee?
Ik snap niet hoe hij positief loopt, verloor je elke wedstrijd zodat je in D10 bleef?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon divisies. Maar ik heb hem voor het laatst gebruikt begin dit kalenderjaar. Ben op een ander account verdergegaan.
Nee, de meeste wedstrijden gewoon in divisie 1-3. Gewoon een team vol met Russen eromheen. Misschien dat het komt doordat de rest nogal slecht is, dus je houdt maar 1 scorende speler over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hij positief loopt, verloor je elke wedstrijd zodat je in D10 bleef?
Misschien offline cups tegen clubs als Shamrock Roversquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hij positief loopt, verloor je elke wedstrijd zodat je in D10 bleef?![]()
Ik heb geloof ik maar 2 spelers gehad die positief liepen. Cardozo met zijn geweldige schot en ik geloof Cavani.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, de meeste wedstrijden gewoon in divisie 1-3. Gewoon een team vol met Russen eromheen. Misschien dat het komt doordat de rest nogal slecht is, dus je houdt maar 1 scorende speler over.
Heb nu de Rossi en Pirlo, goedkoop maar speelt redelijk tot goed.quote:
Giovinco die 5x in een wedstrijd Felipe Melo omver duwt![]()
Handig als snuiftafelquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
VI met al die boeken. Wie wil er nou een boek over Wim Kieft lezen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, heb hem nu in mijn team en zijn TOTS vond ik ook heel goed.quote:
Ik kan die nicht echt niet uitstaan. Vooral als hij gaat lachen om zijn eigen grappen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
VI met al die boeken. Wie wil er nou een boek over Wim Kieft lezen?![]()
laat gaan joh. Is toch mooi manquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan die nicht echt niet uitstaan. Vooral als hij gaat lachen om zijn eigen grappen.![]()
TOTS Pogba ziet er héél verleidelijk aan maar wil mijn Italiaans team niet verpesten.
Ziet .... aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:52 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
TOTS Pogba ziet er héél verleidelijk aan maar wil mijn Italiaans team niet verpesten.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Cardozo moet wel 1 van de ergste aids spelers in het spel zijn, als je daar mee om kan gaan dan moet Bukharov (in een silver team) als god spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik maar 2 spelers gehad die positief liepen. Cardozo met zijn geweldige schot en ik geloof Cavani.
1* weak foot![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the OC bitchquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea U21 FA Cup en kampioen
Ben benieuwd hoeveel er echt in het eerste van Vitesse terecht komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
Doet me denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ake en Musonda zodat jij kan fapperen![]()
Potje silvers zo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
blehhhh wattt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hubba bubbaquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:10 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Rakitic misschien. hij is gekozen als MOTM door de UEFA![]()
quote:
Hij speelde ook gruwelijk. Maar EA kennende zal het MOTM Beto worden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:10 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Rakitic misschien. hij is gekozen als MOTM door de UEFAHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
holy moses jezus crack on toastquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:10 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Rakitic misschien. hij is gekozen als MOTM door de UEFA![]()
![]()
![]()
Gundogan heeft nog redelijke verdedigende stats (met nadruk op redelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker ook Gundogan en Fernandinho op CVM), al blijft het kut. Vind zelf Jovetic daar erger
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Oh dat is ook niet het probleem High Medium welquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gundogan heeft nog redelijke verdedigende stats (met nadruk op redelijk), al blijft het kut. Vind zelf Jovetic daar erger
![]()
Truequote:Op donderdag 15 mei 2014 00:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet het probleem High Medium wel
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Rakitic maakt ook wel een goede kans een TOTS lijkt mij, ze zullen toch wel iets van buiten de grote drie in het team stoppen. Rakitic en Griezmann zijn dan wel de beste spelers imo.![]()
Jij hebt coins zat, dus gewoon Ibra of TOTS James.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:18 schreef Maver24 het volgende:
Menez of Falcao in de spits naar TOTS Lacazette ?
edit. of beter Menez, want je verkoopt het team toch weer na 10 uur en dan ben je minder tax kwijt![]()
Menez imo, heb niks met Falcao.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:18 schreef Maver24 het volgende:
Menez of Falcao in de spits naar TOTS Lacazette ?
TOTS James als Spits ja ? Ik heb hem liever op de CAMquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt coins zat, dus gewoon Ibra of TOTS James.![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS James als Spits ja ? Ik heb hem liever op de CAM
Vanmiddag zei je nog dat je hem als spits ging proberen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS James als Spits ja ? Ik heb hem liever op de CAM![]()
Maar ik heb TOTS Lacazette gehaald. Ik kan hem wel in de spits zetten en Cabella op de CAM maar Cabella is enorm slap en weak en lijkt me niet fijn om mee te spelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei je nog dat je hem als spits ging proberen.![]()
Slap én weak, dat is wel een erge combinatie ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar ik heb TOTS Lacazette gehaald. Ik kan hem wel in de spits zetten en Cabella op de CAM maar Cabella is enorm slap en weak en lijkt me niet fijn om mee te spelen![]()
Slap en weakquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar ik heb TOTS Lacazette gehaald. Ik kan hem wel in de spits zetten en Cabella op de CAM maar Cabella is enorm slap en weak en lijkt me niet fijn om mee te spelen
Steal maari'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Forum Opties Forumhop: Hop naar: