SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ja, daar had ik het ook tegen. Die quote + reactie op Zhano was een deel van mijn post en daarna kwam het 2e deel van mijn post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:15 schreef Maver24 het volgende:
niet eens TT over mijn verjaardag, dat valt me vies tegen
mijn gift aan jouquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:15 schreef Maver24 het volgende:
niet eens TT over mijn verjaardag, dat valt me vies tegen
Godver, niet zeggen zei ik tochquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
Zhano ook jarig
Gefeliciteerd a mattie.
Nice card layout. waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Maver, mijn kado voor jou. Heb je nu een stijfje?
Ik gun jou ook een beetje fame.quote:
Chuboi was vandaag in Amsterdam en had een lunch met JP, en ik lul wel eens met JP op Twitter DM.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice card layout. waar heb je dat vandaan?
whut, congrats Gurbuhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
Zhano ook jarig
Gefeliciteerd a mattie.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
whut, congrats Gurbuh
Zhano = Gurbuh = maver24
Heyquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
whut, congrats Gurbuh
Zhano = Gurbuh = maver24
Ik had ook gelezen dat JP inderdaad met Chuboi aan het praten was in Amsterdam. Ik heb deze foto nog nergens voorbij zien komen. Mag je het wel publiceren ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chuboi was vandaag in Amsterdam en had een lunch met JP, en ik lul wel eens met JP op Twitter DM.
Publiceren? Hier zitten 2 man en een paardenkop (hoi tim) dus niemand ziet dat joh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat JP inderdaad met Chuboi aan het praten was in Amsterdam. Ik heb deze foto nog nergens voorbij zien komen. Mag je het wel publiceren ?
*paardenhoofdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Publiceren? Hier zitten 2 man en een paardenkop (hoi tim) dus niemand ziet dat joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |