SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Of alles weer verkopen en opnieuw bouwen. Is verslavend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:31 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon IF Payet op CAM dan Maver.
Of een hybrid maken met Benzema.
Of IF Kalou in de spits naast Lacazette.
Of 1 van de andere eindeloze mogelijkheden.
Lacazette - Ibarboquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
Mijn favoriete speler dit jaar heeft een TOTS en die gaan we niet meer verkopen, altijd in een team verwerken, TOTS James![]()
Hahaha dat zou wat zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:39 schreef The_Yakuza het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2850505.page
emenikeeeeeeeeee
Al die reacties.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:39 schreef The_Yakuza het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2850505.page
emenikeeeeeeeeee
Guarin speelt daar zeker niet verkeerd. Komt ook vaak genoeg goed uit om een afstand schot te lanceren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guarin op CVMJuan Jesus is heel slecht
Maar het is ontzettend zonde om hem daar neer te zettenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Guarin speelt daar zeker niet verkeerd. Komt ook vaak genoeg goed uit om een afstand schot te lanceren.
Klopt, maar de serie a heeft gewoon te veel toppers die op de CAM, CM en CDM kunnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het is ontzettend zonde om hem daar neer te zetten
Ga voor Basa, dan kun je zeggen dat het een Baas is. En dan denken we allemaal dat je een typo macht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:50 schreef Maver24 het volgende:
vergeet het idee maar, ik ga gewoon Lucas gebruiken en dan een Ligue1 verdediging, twijfel alleen tussen Basa of Kjear
goeien samplequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Tim86 het volgende:
Varela - TOTS Jackson - TOTS Cuadrado
Dayum smooth jizzmachine
Was idd wel een erg matige tegenstanderquote:
Ga erbij liggen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja joh, vind het zielig om hem vannacht voor het eerst alleen in zn bench te zetten
Dun welke?quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen.
Althans, zo goed issie niet nu ik wakker ben geworden met die foto van Heleen![]()
Met die vieze tampon uit haar kutquote:
Godver man, ik zit aan mijn ontbijtquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met die vieze tampon uit haar kut
Edit: laat maar, zie het nu ook. Kutzooi, ik wist van niksquote:
De vraag is alleen of je daar veel op gaat pakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Edit: laat maar, zie het nu ook. Kutzooi, ik wist van niks
Bedenk me net dat ik dus nu wel een IF Willy binnen heb voor 9.600 coins
Nee, maar hoeft ook niet. Is voor eigen gebruik, zeg maarquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je daar veel op gaat pakken![]()
Naja al mijn tevezen er hoog op flikkeren na de downtime en dan moet ik er wel een hoop kunnen verkopen voor teveel
Naja heb ik wel 6 uur waar ik even goed kan studeren ipv de hele tijd andere dingen zitten te doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar hoeft ook niet. Is voor eigen gebruik, zeg maar
Inderdaad...wel jammer dat ik er anders vanochtend al wel wat had verkocht, maar die loop ik dus nu mis.
Wat doe je hier nog dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja heb ik wel 6 uur waar ik even goed kan studeren ipv de hele tijd andere dingen zitten te doen
SOG'enquote:
quote:
Ik zag er wel 1 maar die zal wel verwijderd zijn. Op twitter staan er ook een aantalquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar heb je die speculaties over eventuele bans gevonden? Ik krijg namelijk niks gevonden op het EA forum.
Ah.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag er wel 1 maar die zal wel verwijderd zijn. Op twitter staan er ook een aantal
Ik denk dat de community weet dat hij zo bar slecht isquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah.
Ik snap trouwens niet dat IF Buffon maar niet stijgt...blijft ook na de TOTS de beste Serie A-keeper.
Die keren dat ik hem gebruikte vond ik hem best goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat de community weet dat hij zo bar slecht is
Ik ga hem en Perez samen in een team zettenquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk dat ik die Paletta ook maar eens ga proberen. Minder dan 20k voor een TOTS CB met best aardige stats
Ik heb al een Argentijns team in 41212(2):quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga hem en Perez samen in een team zettenEven kijken hoe precies maar moet wel lukken.
Alleen zo kut dat sliding tackle niet wordt aangepast, daardoor is Basa niet echt de moeite waard.
Waarom zat SIF Garay niet op de plek van Colo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb al een Argentijns team in 41212(2):
IF Willy
Zabaleta - IF Rojo - Coloccini - Ansaldi
Costa
TOTS Perez - Lucho
IF Montillo
IF Milito - Tevez
Coloccini eruit, TOTS Paletta erin
Die heb ik even geprobeerd, samen met Colo. Maar CB's met beiden (uit mijn hoofd) 65 en 55 pace samen was voor mij toch iets te kwetsbaar achterin, zeker in de hogere divisies. Toen IF Rojo uitkwam heb ik SIF Garay er dus maar uitgehaald.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zat SIF Garay niet op de plek van Colo?Nu lijkt Paletta me ook beter ja
Wel in Jong Argentinie gespeeldquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Paletta speelt trouwens voor Italie
Dat zou niet meer dan gerechtvaardigd zijn, lijkt me. Ik kan best leven met een untradeable TOTS Ibra.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zullen we deze week weer gratis packs krijgen?
Waat is Muniain gebleven in die opstelling trouwens? Dat was toch de beste speler van heel FUT?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Niet haten op Gundogan en Fernandinho CVM
Lekker voor in de counter joh
Die 352 met al die blauw en zwarte kaartjes op Honda na? Waarom dat dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:26 schreef Rijst het volgende:
Heb mn halve team verkocht binnen een paar uurtjes
Ik ben te slecht om met Tevvez, Asamoah en Rossi te spelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die 352 met al die blauw en zwarte kaartjes op Honda na? Waarom dat dan?
En nu? Een heel ander team? Met Hernanes erin?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben te slecht om met Tevvez, Asamoah en Rossi te spelen.
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij speelde ook gruwelijk. Maar EA kennende zal het MOTM Beto worden.
Eto'o - Aubaquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben te slecht om met Tevvez, Asamoah en Rossi te spelen.
Ik zou eerder 4-3-3 doen met pacewings.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eto'o - Auba
Auba - Ibarbo
beste wat je kan hebben vriend.
Ik moet een iets groter rijtje aan spelers hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:33 schreef DuTank het volgende:
Toure 67k
Aguero 106k
TIF James 126k
Boh, dan hou ik nog 130k over om wat andere spelers te upgraden
Hoezo? Wees specifiekerquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet een iets groter rijtje aan spelers hebben.
- Candrevaquote:
IF Drogba.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan me helpen om deze wat aan te passen?
[ afbeelding ]
Vervanging voor Yilmaz graag
Die juist niet.quote:
Van Wolfswinkel dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die juist niet.
Dat was de eerst die ik verkocht.
TOTS De Rossi? Die is echt kapot goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
- Candreva
- Immobile
- De Rossi
- Benatia
- Maicon
Dus ik wacht lekker tot er 100k packs zijn geweest, want nu red ik het net niet met coins.
Allemaal TOTS. De Rossi heb ik al gebruikt, alleen even verkocht omdat hij een re-release zou krijgen. Maar wat een speler inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTS De Rossi? Die is echt kapot goed
Emnes?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Pogba niet gebruikt, maar over TOTS De Rossi niks te klagen. En door chemistry kan Pogba sowieso niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TOTS Rossi was kaolo slecht swa
SIF Pogba was 3x zo goed
Dat laatste had ik misschien ook moeten doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Allemaal TOTS. De Rossi heb ik al gebruikt, alleen even verkocht omdat hij een re-release zou krijgen. Maar wat een speler inderdaad.
Van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu 76 in H2H.. maar met meer strength en 4*quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ibarbo dit seizoen: 29 wedstrijden, 4 goals. Dat wordt een downgrade in FIFA15...tenzij hij een kneitergoed WK speelt.
Dat is een goed plan ja. Chicarito of Wellbeck kan ook nog.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zet van Persie Links en Rooney Rechterspits Trapz
Timmy, sowieso is VZ al klachtwaardig, maar die rubriek op VZ lezen is echt zonde van je tijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
BMI heb je wel meer aan dan Hummels ja
Nicequote:Op donderdag 15 mei 2014 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zet van Persie Links en Rooney Rechterspits Trapz
Dan idd Chicarito of Wellbeckquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice
Rooney is weer een High-High speler..
Op papier wel. Maar Buffon is in feite nooit de beste Serie-A keeper geweest. Hoe blauw zijn kaart ook was. IF Handanovic had je moeten hebben denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah.
Ik snap trouwens niet dat IF Buffon maar niet stijgt...blijft ook na de TOTS de beste Serie A-keeper.
Ook daar is nog geen prijsverschil in te ontdekken...quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op papier wel. Maar Buffon is in feite nooit de beste Serie-A keeper geweest. Hoe blauw zijn kaart ook was. IF Handanovic had je moeten hebben denk ik.
Lekkerquote:
het loopt allemaal een beetje in de soep door 2 TOTSen denk, tevez gaat ook nog niet zo hard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook daar is nog geen prijsverschil in te ontdekken...
Jupquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
LekkerDit jaar ook op zo'n nette streak als ik? Alles gehaald tot nu toe
Was ie gisteren nog lager dan 190 dan ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:46 schreef Reemi het volgende:
Had ik toch gisteren Cuadrado moeten kopen
160 jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was ie gisteren nog lager dan 190 dan ?
Vaag. Candreva is namelijk gewoon doorgezaktquote:
Er komen waarschijnlijk weer 100k packs dit weekend, en er worden denk ik ook meer packs geopend dan vorige week (omdat er nu 2 TOTS-en zijn). Die prijs daalt echt weer wel hoor.quote:
Pogba danquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:49 schreef Toefjes het volgende:
(S)IF spelers als Chiellini, Vidal en Tevez zijn ook tegen een spotprijs te koop nu
IF Chiellini heb ik gisteren in de gaten gehouden, was toen nog 120-130k. Volgens Futdb.net staan ze er nu op voor 80kquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:49 schreef Toefjes het volgende:
(S)IF spelers als Chiellini, Vidal en Tevez zijn ook tegen een spotprijs te koop nu
Ik heb nog 1 deeltentamen (de andere vorige week gehad) en mijn bachelorthese.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thanks iedereen,
[..]
JupNog 5 te gaan tot 4 juni en dan hopelijk nog steeds op die streak, zodat ik dan ook vakantie heb
Als dat allemaal zo blijft, kan ik m'n team aardig gaan upgradenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Chiellini heb ik gisteren in de gaten gehouden, was toen nog 120-130k. Volgens Futdb.net staan ze er nu op voor 80k
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 deeltentamen (de andere vorige week gehad) en mijn bachelorthese.
Dus dat moet wel goed komen. Voor de bachelorthese moet ik deze week de eerste versie af hebben, dus dan is het grootste kut werk wat dat betreft ook al geweest.
Alle prijzen dalen volgens mij. Tenminste, de Bundesliga TOTS spelers die ik nagekeken heb zijn al aardig gekelderd (Mandzukic, Lewa, Alaba)quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als dat allemaal zo blijft, kan ik m'n team aardig gaan upgraden
Sinds ze uit packs zijn verdwenen bedoel je?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle prijzen dalen volgens mij. Tenminste, de Bundesliga TOTS spelers die ik nagekeken heb zijn al aardig gekelderd (Mandzukic, Lewa, Alaba)
Ja, Lewa was richting de 650K gegaan, op futdb staat nu 586K als goedkoopste in elk geval. Mandzukic 159K, gisteren nog 173K.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds ze uit packs zijn verdwenen bedoel je?
ja TOTS gerrard blijft ook maar zakken, zelfs MOTM sneijder is in de uitverkoop gegaan bij iedereen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds ze uit packs zijn verdwenen bedoel je?
Daarom Hernanesquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:00 schreef Toefjes het volgende:
Rottig trouwens als je met 2 CM's speelt, en je moet kiezen uit de zwarte of blauwe kaarten van Pogba, de Rossi en Vidal.
Zo jammer dat er geen echte goede Serie A LB isquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat m worden denk ik.
Ik hoop dat ze mijn kapotte Watchlist makenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:08 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is er trouwens een maintenance ? deze is wel onaangekondigd zeg maar
Het KNMI voorspelt het, zal die wel zeggen dat je beter kan luisteren naar amateuristische weerbureautjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
DSL gaat denk ik zeggen: Zie je wel, het gaat onweren.
Dat is altijd in de Serie A eigenlijk. Taiwo was altijd de vaste LB in de complete IF en TOTS teams ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo jammer dat er geen echte goede Serie A LB is
Of hij houdt niet van warmtequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het KNMI voorspelt het, zal die wel zeggen dat je beter kan luisteren naar amateuristische weerbureautjes
Antoniniquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo jammer dat er geen echte goede Serie A LB is
Ik ben wel een fan van Constant eigenlijk, doet het uitstekend op de LB in alle wedstrijden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Criscito is een prima LB,die ook goed in het team van Toefjes past
Ik denk dat ze niks gaan fixen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:18 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wat ze nou weer gaan fixen met het onderhoud. Het was niet gepland. Zullen ze echt bans gaan uitdelen wat Timmy zegt. Ik geloof het niet. Ik kan het ook nergens vinden over speculaties
Ik denk dat ze iedereen gaan bannen die coins hebben verkocht aan mmoga.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:18 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wat ze nou weer gaan fixen met het onderhoud. Het was niet gepland. Zullen ze echt bans gaan uitdelen wat Timmy zegt. Ik geloof het niet. Ik kan het ook nergens vinden over speculaties
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mijn kapotte Watchlist maken
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:18 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met ea
mmogaquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedereen gaan bannen die coins hebben verkocht aan mmoga.
Ik heb maanden gezeten met SMLENO-spelers in mijn watch list en unassigned items en ik kon ze er niet op zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag maar aan DS2 hoe dat vorig jaar ging.
bohhh als die banhammer toch eens komtquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:18 schreef Maver24 het volgende:
Nee 13.00. Het begon hier om 7:00 uur, en duurt maximaal 6 uur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:30 schreef Maver24 het volgende:
welke time zone is EDT ? op fifa staat dat het onderhoud duurt tot 05.00 AM EDT. Ik was al aan het opzoeken en kwam eigenlijk uit tot 11.00 onze tijd maar ik weet het niet zeker
Tot 1 uur onze tijd duurt iequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:30 schreef Maver24 het volgende:
welke time zone is EDT ? op fifa staat dat het onderhoud duurt tot 05.00 AM EDT. Ik was al aan het opzoeken en kwam eigenlijk uit tot 11.00 onze tijd maar ik weet het niet zeker
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:31 schreef Maver24 het volgende:
Wat is omgerekend 05.00 AM EDT naar onze tijd dan ? Lees op he EA forum dat dat 11.00 uur is dus die 13.00 uur klopt niet
Bijna iedereenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens geband?
Niet van Fok, van fifa
Donder op, dan geloof je ons toch nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:31 schreef Maver24 het volgende:
Wat is omgerekend 05.00 AM EDT naar onze tijd dan ? Lees op he EA forum dat dat 11.00 uur is dus die 13.00 uur klopt niet
Motte gij niet blij zijn met Falkenburg danquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Donder op, dan geloof je ons toch niet
Jup. dit jaar 2xquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Is iemand hier ooit wel eens geband?
Niet van Fok, van fifa
Ik zoek het ook alleen maar op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Donder op, dan geloof je ons toch niet
Ik ben al op zoek naar nadere info, is dit echt waar?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Motte gij niet blij zijn met Falkenburg dan
Ja, Nac meldt het zelf en al interviews enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar nadere info, is dit echt waar?
quote:
Hier staat geen woord Chinees bij toch?quote:EA SPORTS FIFA@EASPORTSFIFA · 4 uur
#FIFA14 is now down for maintenance. 10pm-4am PT (6am-12pm UK). Downtime approx 6hrs. Info: http://bit.ly/1mZMqGW
Echt wel vreemd. Vorig jaar had NAC ook interesse, maar tekende hij bij GAE. Wel goed nieuws, vindt het een typische NAC-spelerquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, Nac meldt het zelf en al interviews enzo
Ik niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt wel vreemd. Vorig jaar had NAC ook interesse, maar tekende hij bij GAE. Wel goed nieuws, vindt het een typische NAC-speler
Maar op mijn FIFA staat tot 05.00 AM EDT en dat vind ik betrouwbaarder dan een tweet en dat is schijnbaar tot 11.00quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Hier staat geen woord Chinees bij toch?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet.
Falkenburg is namelijk wel een goede speler
Kutventquote:
heb jij 2 EA bans gehad dit jaarquote:
Prima, hou jij lekker je eigen waarheid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar op mijn FIFA staat tot 05.00 AM EDT en dat vind ik betrouwbaarder dan een tweet en dat is schijnbaar tot 11.00
Wat krijgen wij als jij er niet in komt om 11 uur?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef Maver24 het volgende:
http://www.timeanddate.co(...)imezones/na/edt.html het is nu 04.36 EDT. Op mijn fifa staat dat het duurt tot 05.00 EDT. dus ja
Jup maar netjes unbannedquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb jij 2 EA bans gehad dit jaar
ouwe glitchnegert.
Alleen een ban voor Ultimate Teamquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Word je dan geband voor alle EA games of alleen fifa?
Waarom werd je unbanned dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup maar netjes unbannedwel gestripped van mijn coins en spelers
15 IF Jo's en shitload aan Pelle's weg+ dikke teams
Toentertijd werd iedereen van alle games van EA gebandquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Word je dan geband voor alle EA games of alleen fifa?
Zitten zeiken dat ik niks verkeerds had gedaan bij een Kootraphali.quote:
Wat denk je zelf? Trapz is niet vies van wat seksuele diensten, het doel heiligt de middelen enzo.quote:
Ik lees ook maar wat er op mijn fifa staatquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat krijgen wij als jij er niet in komt om 11 uur?
Misschien is dit dan het moment om een interview af te geven over gokverslaving.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik lees ook maar wat er op mijn fifa staat
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is dit dan het moment om een interview af te geven over gokverslaving.
Dit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Trapz is niet vies van wat seksuele diensten, het doel heiligt de middelen enzo.
Volgens Twitter duurt het tot 1500 uurquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik lees ook maar wat er op mijn fifa staat
Wat is dat nou weer voor een domme uitspraak. Ik zie alleen feiten wat ik op me console ziet staan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is dit dan het moment om een interview af te geven over gokverslaving.
Dan ga ik me hier heel erg vervelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens Twitter duurt het tot 1500 uur
Ik looptquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme uitspraak. Ik zie alleen feiten wat ik op me console ziet staan.![]()
![]()
![]()
Boos worden, ontkenning... kenmerken.....quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme uitspraak. Ik zie alleen feiten wat ik op me console ziet staan.![]()
![]()
![]()
Onrust... ik merk heel veel onrust.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Boos worden, ontkenning... kenmerken.....
Ja hallo Mark met Sjonnie van AstroTV. Ik trek even een kaart:quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hallo Mark met Sjonnie van AstroTV. Ik trek even een kaart:
[ afbeelding ]
Oeh de Zwarte Natale. Dat duidt idd heel erg op onrust. Het is niet duidelijk of je dit nou een goede of een slechte kaart vindt.
[..]
[ afbeelding ]
Oeh de Zwarte Natale. Dat duidt idd heel erg op onrust. Het is niet duidelijk of je dit nou een goede of een slechte kaart vindt.
HAHAHA , ik moet er wel om lachen, Alleen wel een kutkaart die IF Di Natale, speelt echt slechtquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh de Zwarte Natale. Dat duidt idd heel erg op onrust. Het is niet duidelijk of dit nou een goede of een slechte kaart voor je is.
[..]
[ afbeelding ]
Oeh de Zwarte Natale. Dat duidt idd heel erg op onrust. Het is niet duidelijk of dit nou een goede of een slechte kaart voor je is.
als de servers weer online zijn, wil je dan weer ingemaakt worden door mij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:49 schreef Roypsv het volgende:
wat is dit nou weer voor een kakzooi heb ik net 2 dikke teams gemaakt KEN IK NIET SPELEN
is goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
als de servers weer online zijn, wil je dan weer ingemaakt worden door mij?
Ohja, phone app inderdaad werkend. Webapp nog niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik log net in op de phone app
Verrati op Wide camquote:
Ik heb mijn post aangepast.. bijna 50k aan spelers verkocht vannacht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, dan niet. Verkoop net mijn eerste Tevezje
Die Verratti is echt dikke strontpoep als wide CAMquote:
Of een vries musquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef Maver24 het volgende:
berichtje op de console is wel veranderd nu maar nu staat er dus gewoon, servers not available, blij maken met een dooi mus
Doe dan die TOTS Fransoosquote:
Liever dat dan dood gemaakt worden met een blije mus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef Maver24 het volgende:
berichtje op de console is wel veranderd nu maar nu staat er dus gewoon, servers not available, blij maken met een dooi mus
Zal die Cabella is proberen dadelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Cabella, IF Kalou, IF Payet of IF Valbuena.
Ik weet niet of Rooney en Lallana uit de verf komen als wide CAM. Misschien dat (IF) Aguero daar anders een optie isquote:
Ja zal wel even kijken, ik wilde zoveel mogelijk blauw :pquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of Rooney en Lallana uit de verf komen als wide CAM. Misschien dat (IF) Aguero daar anders een optie is
Ik vind het zelf altijd wel handig als een team ook een beetje fijn speeltquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja zal wel even kijken, ik wilde zoveel mogelijk blauw :p
Ga een andere opstelling spelen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja zal wel even kijken, ik wilde zoveel mogelijk blauw :p
Ja klopt, het zal vast wel fijn spelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het zelf altijd wel handig als een team ook een beetje fijn speelt
neee heb al 100 formaties geprobeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga een andere opstelling spelen dan
ja baines komt er ook wel. moet alleen ff coins sparenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd ook hoe die TOTS Azpi speelt als rechtsbenige LB met 2* wfRoy, koop dan gewoon Baines man
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja baines komt er ook wel. Mijn AB moet ff coins binnenharken.
Teveel blauwe kaarten en het team speelt niet meer goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik kijk nu al uit naar TOTS La Liga. Ik wil straks echt wel wat blauwe kaartjes om mijn team te versterken
JBGSquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Teveel blauwe kaarten en het team speelt niet meer goed.
En wie heeft je dit nu weer op de mouw gespeld? Ga je hier ook een passage uit een skypegesprek plaatsen als bewijs?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Ik heb niet eens een blauwe kaart in 1 van mijn teams.
Trapz zei het dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wie heeft je dit nu weer op de mouw gespeld? Ga je hier ook een passage uit een skypegesprek plaatsen als bewijs?
Kloptquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Trapz zei het dus dan moet het wel waar zijn.
quote:
Staat al 4 uur zoquote:
ik heb meer tevezzen dan ik kan bespelenquote:
JBGAquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Ik heb niet eens een blauwe kaart in 1 van mijn teams.
Playstationquote:
Tyvez EA, het zou maar tot 11 uur durenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb meer tevezzen dan ik kan bespelendus kom maar online
TOTS Rodriguez (die LB) wil ik nog wel proberen. Dat is dan ook de enige, NIF's doen het prima.quote:
De Rossi. Of Hernanes natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de CDM plek? Ik maver zwaar tussen TOTS de Rossi en IF Vidal
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat de Rossi samen met Pogba meer een sterk blok kan vormen. Wel erg defensief. Maar leuk om dan keihard te counteren met TOTS Cuadrado en Ibarboquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Rossi. Of Hernanes natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Rossi. Of Hernanes natuurlijk.
Je hebt Pogba al, dus Vidal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niks meer van dit forumquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]IF chiellini, die vond ik zo slecht
dat was in een team met TIF Caulker, zou ik hem zo weer neerzetten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van dit forum![]()
[ afbeelding ]
Slaat echt helemaal nergens meer op neequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van dit forum![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je gewoon slecht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat was in een team met TIF Caulker, zou ik hem zo weer neerzetten.
echter toen ik IF bonucci, banatia of ogbonna er naast zette begon het blunderen.![]()
blijkbaar toch invloed wie er naast speelt (of wat voor type)
van gaal gaat gewoon verder met het nederlands elftal trainen denkquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Man City wil Benatia en Man Utd wil Strootman.
dat is sowieso een gegevenquote:
Je had de scheidsrechter omgekocht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is sowieso een gegeven![]()
toch heb ik van jou gewonnen
Kost toch maar 18kquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu is MotM Beto wel heel zeldzaam als mensen zo lang geen packs kunnen openen.
chinees he, had je kunnen weten. dus geen geldige reden.quote:
zit het een steekje los bij die negert hoorquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:08 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is er trouwens een maintenance ? deze is wel onaangekondigd zeg maar
quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ongeplande downtime, nou zijn er mensen die zeggen dat EA de banhammer gaat slingeren![]()
Ut zal me benieuwen
Dat je het niet weet betekent niet dat het niet aangekondigd is knullen.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 15-05-2014 om 04:00:05Heads up: #FIFA14 Maintenance tonight from 10pm-4am PT (6am-12pm UK). Downtime approx 6hrs. Info: http://t.co/dWHzlGlr4l reageer retweet
Die zit in een team met Modric, IF Herrera, Pedro etc.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waat is Muniain gebleven in die opstelling trouwens? Dat was toch de beste speler van heel FUT?
Hij was wel ongepland, over onaangekondigd heb ik niets gezegd he knulquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]Dat je het niet weet betekent niet dat het niet aangekondigd is knullen.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 15-05-2014 om 04:00:05Heads up: #FIFA14 Maintenance tonight from 10pm-4am PT (6am-12pm UK). Downtime approx 6hrs. Info: http://t.co/dWHzlGlr4l reageer retweet
Timmy die Bolanos van 95k was van mij. Zal dus wel niet verkocht zijn
Hoezo ongepland? Als het aangekondigd is is het niet onverwacht dus gepland?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij was wel ongepland, over onaangekondigd heb ik niets gezegd he knul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |