Dit werkt erg goed moet ik zeggen.. enne.. ik heb 2 x direct de eerste keer raak geschoten. Tip: voor een meisje moet je rechtsbovenin mikken😆quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit ben ik dus.. ligt zij dus in de natte plek
Vriendin: "neeeeee mijn kant is nat!!!"
Ik: hahahah lastig!, trusten!
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:34 schreef Bennassi het volgende:
[..]
Dit werkt erg goed moet ik zeggen.. enne.. ik heb 2 x direct de eerste keer raak geschoten. Tip: voor een meisje moet je rechtsbovenin mikken😆
idd! Rechtsbovenin! Zo heb ik 5 vrouwen bezwangerdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:34 schreef Bennassi het volgende:
[..]
Dit werkt erg goed moet ik zeggen.. enne.. ik heb 2 x direct de eerste keer raak geschoten. Tip: voor een meisje moet je rechtsbovenin mikken😆
Ja dat werk hier niet. Ze kan als ik klaar ben meestal uur helemaal niet meer bewegen. Tollende oogjes, benen van elastiek en compleet uitgeput.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:57 schreef trovey het volgende:
Gewoon benen in de nek direct na de daad, even wachten (schijnt goed te zijn voor de bevruchting dat het sperma even op de plek blijft) en dan in handstand richting de douche....je vriendin dan.
TS verschoont maar 1 keer per week zijn beddengoedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:37 schreef Steve198 het volgende:
Probleem is dat ik niet elke week een bed wil hebben dat vol met sperma hangt
2x per dag je bed verschonenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je bed niet verschonen na seks.
Gaat ze een uur met de benen in de nek liggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:07 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Ja dat werk hier niet. Ze kan als ik klaar ben meestal uur helemaal niet meer bewegen. Tollende oogjes, benen van elastiek en compleet uitgeput.
maak jij je druk om een beetje lauwe pap,zoveel spuit je toch ook weer niet?? Of zit ik er naast en gaan je ogen rond draaien en gaan ze liters tellen??quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:37 schreef Steve198 het volgende:
Beste,
Mijn vriendin en ik willen voor een kindje gaan, nu vraag ik me af hoe de meer ervaren personen dit doen om de smurrie uit hun bed te houden.
Nu doen we het nog met condoom maar we zouden willen vrijen zonder.
veronderstel dat de sperma dan gewoon uit haar terug loopt (deel ervan).
Probleem is dat ik niet elke week een bed wil hebben dat vol met sperma hangt, iemand dit tips kan geven hoe we dit probleem niet hebben?
Lol we hebben er al drie zijn wel klaarquote:Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat ze een uur met de benen in de nek liggen.
meteen opstaan na de daad dan maar en rondje rond het bed lopen om de boel extra vlot af te voeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:46 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Lol we hebben er al drie zijn wel klaar
Knoop in zakdoek laten leggen. Dus risicoloos volspuiten en gaan slapenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef trovey het volgende:
[..]
meteen opstaan na de daad dan maar en rondje rond het bed lopen om de boel extra vlot af te voeren.
Doe niet zo hygienisch!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef elize1987 het volgende:
Handdoekje, sex onder de douche, gelijk een toiletrolletje erbij vanaf het nachtkastje. Hahah.
Dan had ik geluk of pech dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Godshand het volgende:
Er is maar 20% kans dat een bevruchting plaats vind na seks..
Whut. Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:10 schreef Steffi het volgende:
er zijn vrouwen die daarvan klaarkomen, van het zaad van hun partner net na de daad in hun vagina,
Ik heb dat dus, maar moet daarbij zeggen dat dat bij één partner was, bij de andere waarmee ik seks zonder condoom heb gehad niet, maar de seks zelf was ook veel lekkerder bij die waarmee ik dat had (we zijn helaas uit elkaar). Maar ik zal eens op internet kijken of dat vaker voorkomt. Het is echt heel lekker, het gaat maar door dat klaarkomen, zakt langzaam steeds iets meer af. Hij bleef dan lief en geduldig bij me liggen, *zucht*.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Whut. Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.
Ik heb hier een trampoline na het bed staan voor het geval ik me niet in kan houdenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef trovey het volgende:
[..]
meteen opstaan na de daad dan maar en rondje rond het bed lopen om de boel extra vlot af te voeren.
En, werkt het?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb hier een trampoline na het bed staan voor het geval ik me niet in kan houden
Na mijn lans zit er zo'n gapend gat dat het er zo weer uitstroomtquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na mijn lans zit er zo'n gapend gat dat het er zo weer uitstroomt
ja zo simpel is het, voor het neuken een handoek op bed leggen en als kaargekomen bent de handoek tussen je benen vouwen om het terug gestroomde sperma op te vangen.quote:
Het bestaat echt. Uiteraard moet de seks zelf dan wel goed zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Whut. Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.
TS cumt waarschijnlijk extreem excessief, waardoor de piemelpap over de rand van het bed zal stromen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:55 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ben nog nooit hangend sperma tegengekomen in bed...
En ze is niet wekelijks vruchtbaar. Maar dat wist je al, toch?...toch?
Geen emmer, maar toch zeker wel een shotglas.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een aansteller ben jij zeg. Er komt toch geen emmer zaad uit ofzo? Even doekje erbij en schoonmaken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |