Hoezo elke week, een baby maken kost toch maar één neukbeurt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:37 schreef Steve198 het volgende:
Probleem is dat ik niet elke week een bed wil hebben dat vol met sperma hangt
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:02 schreef LittleLady het volgende:
Ga gewoon voor kunstmatige inseminatie, dan heb je dat probleem helemaal niet.
Pfff, kom op zeg. Bed verschoon ik elke week, maar seks is daarbij geen enkele reden. Wat vlekken hier en daar, mooie herinneringen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je bed niet verschonen na seks.
Als ik iedere keer na seks mijn bed moest verschonen zou mijn libido echt flink dalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je bed direct verschonen na seks.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor een kindje willen gaan en van sperma een probleem maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:37 schreef Steve198 het volgende:
Mijn vriendin en ik willen voor een kindje gaan,
Probleem is dat ik niet elke week een bed wil hebben dat vol met sperma hangt, iemand dit tips kan geven hoe we dit probleem niet hebben?
lmao, zie het al voor me, net klaar en dan zegt die chick dat je uit bed moet omdat ze het direct wil verschonenquote:
Been therequote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
lmao, zie het al voor me, net klaar en dan zegt die chick dat je uit bed moet omdat ze het direct wil verschonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Doe anders eerst zelf wat meer ervaring op voor je aan kinderen begint.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:37 schreef Steve198 het volgende:
Beste,
Mijn vriendin en ik willen voor een kindje gaan, nu vraag ik me af hoe de meer ervaren personen dit doen om de smurrie uit hun bed te houden.
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar? Al die tijd met condoom gedaan dat je het niet weet, maar verondersteld?quote:Nu doen we het nog met condoom maar we zouden willen vrijen zonder.
veronderstel dat de sperma dan gewoon uit haar terug loopt (deel ervan).
Ik ben nog nooit hangend sperma tegengekomen in bed...quote:Probleem is dat ik niet elke week een bed wil hebben dat vol met sperma hangt, iemand dit tips kan geven hoe we dit probleem niet hebben?
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef satopex het volgende:
neuk ze net zolang tot ze zwanger is (even een handoek eronder) en dan kan je weer een codoom gebruiken.doe dit wel in een vruchtbare piriode dan heb je de meeste kans dat ze zwanger word.
Zetel. Jij krijgt ook goesting in poepen zeker? Echt, Vlaams...quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:58 schreef can40I1 het volgende:
doe het op de zetel of gebruik een grote handdoek
Het is me wat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:31 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Zetel. Jij krijgt ook goesting in poepen zeker? Echt, Vlaams...
Ik hoop voor ze dat ze ook voor lol seks hebben, ook buiten die aantal vruchtbare dagen. Wat mij betreft hoeft het bed echt niet elke keer na de seks verschoond te worden, allejezus, dan blijven we wassen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef BuffaloJill het volgende:
Je vriendin is maar een aantal dagen per maand vruchtbaar, dus elke week een bed vol sperma lijkt me wat overdreven.
Serieus? Damn wat een buzzkillquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef snakelady het volgende:
Alleen nog maar seks hebben onder de douche of op de wc en dan minimaal een half uur uit laten lekken.
Of alleen nog seks hebben in een andere kamer in een speciaal "bevruchtingsbed" waar plastic op zit wat je zo af kan vegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is maar 20% kans dat een bevruchting plaats vind na seks..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo elke week, een baby maken kost toch maar één neukbeurt?
Serieus, ik dacht het altijd meteen raak was.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is maar 20% kans dat een bevruchting plaats vind na seks..
Is biologie tegenwoordig afgeschaft op basis- en middelbaar onderwijs ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Serieus, ik dacht het altijd meteen raak was.
Dus seksen zonder condoom en keihard klaarkomen in de kut levert hoogstwaarschijnlijk niet eens een baby op?
Ik kan dit moeilijk geloven.
Zou er iig niet op gokkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus seksen zonder condoom en keihard klaarkomen in de kut levert hoogstwaarschijnlijk niet eens een baby op?
Er spelen natuurlijk wel meerdere factoren mee zoals leeftijd, kwaliteit van het zaad, vruchtbare periode etc. En vergeet de SOA's niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gemiddeld doen stellen er een maand of tien over om een kind te verwekken. Natuurlijk zijn er mannen die de eerste keer gelijk 'raak schieten', maar meestal vergt een kind iets meer inspanning.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen die je als man moet doen, nietwaar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gemiddeld doen stellen er een maand of tien over om een kind te verwekken. Natuurlijk zijn er mannen die de eerste keer gelijk 'raak schieten', maar meestal vergt een kind iets meer inspanning.
Na een jaar is overigens 70-80% zwanger (geweest), de rest moet langer wachten.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef GeorgeJones het volgende:
Gewoon aan haar kant van het bed blijven en dan na het volspuiten, rustig naar je eigen plekje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |