SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Nog een paar weken, vermoedelijk op de E3 natuurlijk.quote:
Net als men BF4 draaiende heeft zegmaar.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Laten we eerlijk zijn, BF4 is wel een behoorlijke letdown. Niet dat de game zo bizar slecht is, maar veel kijken er al uit naar BF5. Ik heb 4 zelf maar speel nog altijd 3. Ik kijk ook uit naar 5.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nog een paar weken, vermoedelijk op de E3 natuurlijk.
Net als men BF4 draaiende heeft zegmaar.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Nah BF5 wordt niet aangekondigd op de e3. Is het nog te vroeg voor. Een spinoff is logischer.
[ Bericht 15% gewijzigd door VelitoX op 18-05-2014 02:32:32 ]![]()
Welnee, een spin-off van wat EA's COD moet zijn? Onzin. Battlefront zal wel wat aandacht krijgen, maar de strategie van release en een ruim jaar aan DLC gevolgd door een jaar wachten tot volgende release is wel een blijvertje denk ik...quote:Op zondag 18 mei 2014 02:00 schreef VelitoX het volgende:
Nah BF5 wordt niet aangekondigd op de e3. Is het nog te vroeg voor. Een spinoff is logischer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Na 4 zal ik niet zo snel meer naar de nieuwste versie springen iig... Onverklaarbaar en onvoorstelbaar hoeveel fouten daarmee gemaakt zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, BF4 is wel een behoorlijke letdown. Niet dat de game zo bizar slecht is, maar veel kijken er al uit naar BF5. Ik heb 4 zelf maar speel nog altijd 3. Ik kijk ook uit naar 5.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik spawn nog regelmatig onder de map, waarna je oneindig valt of dat je min of meer gewoon aan het cheaten bent omdat je nog wel op anderen kan schieten maar die anderen niet terug kunnen schieten.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Na 4 zal ik niet zo snel meer naar de nieuwste versie springen iig... Onverklaarbaar en onvoorstelbaar hoeveel fouten daarmee gemaakt zijn...
Suiciden lukt ook niet altijd.![]()
Tijdens het laden van maps verschijnen vaak nog hele stukken van het spel terwijl je al loopt, het geluid is vaak nog bugged (laadt pas na een tijde in het level te zijn), kill messages zijn random wel en niet aanwezig, soms al een kill message in de chat terwijl je nog schiet (!), netcode die nog steeds ontzettend hapert en veel lelijke fouten in maps zoals rotspartijen die aan één kant doorzichtig zijn.
Al met al niet iets waar je een positieve reputatie opbouwt... BF4 werd me al te snel aangekondigd om eerlijk te zijn, zeker gezien de beperkte toevoeging op technisch vlak, maar als ze nu naar BF5 gaan hinten snap ik ze helemaal niet...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De makers van The Division over het uitstellen van de game:quote:At the end of the day we don't want to do a Battlefield 4 and release an unfinished game.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
De makers van The Division over het uitstellen van de game:
[..]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
De makers van The Division over het uitstellen van de game:
[..]! Dat word trouwens wel een dijk van een game van wat ik er over gelezen heb.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Enige wat me eraan tegenstaat is het MMO gedeelte.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]! Dat word trouwens wel een dijk van een game van wat ik er over gelezen heb.
Zo ik dacht even een potje bf4 te spelen na 2 weken niet
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Photomorti' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed
game repair gedaan , punkbuster geupdate , pc restart
niks helpt.
En daar betaal je dan geld voor wat een pauperspel.
En dit is niet eens de eerste keer dat dit mij gebeurd , moest toen ook wachten op de patch dat ik weer kon spelen walgelijk dat dit spel in deze staat gereleased is wat een vieze vette kankerlijers.Ehmm![]()
![]()
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
godverdomme , al een uur bezig met alle mogelijk fixes voor dit probleem te doen , niks helpt natuurlijk.
betaal je hier 100 euro voor en je kunt niet een spelenEhmm![]()
Windows herinstallerenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Photomorti het volgende:
godverdomme , al een uur bezig met alle mogelijk fixes voor dit probleem te doen , niks helpt natuurlijk.
betaal je hier 100 euro voor en je kunt niet een spelen![]()
ja dikke doei , ff windows opnieuw installeren hahaha dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.quote:
Deze pc is gloednieuw , die hardware zit wel goed.Ehmm![]()
Dit is over duidelijk een software probleem. Een schone installatie van Windows lost dit probleem zeker weten op. Ik heb het namelijk ook gehad en met een nieuwe installatie is het weer perfect.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:54 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ja dikke doei , ff windows opnieuw installeren hahaha dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Deze pc is gloednieuw , die hardware zit wel goed.![]()
Firewall zit ook goed?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Natuurlijk niet , alles werkte gewoon prima en er is niks veranderd aan mijn software.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dit is over duidelijk een software probleem. Een schone installatie van Windows lost dit probleem zeker weten op. Ik heb het namelijk ook gehad en met een nieuwe installatie is het weer perfect.
Dit is gewoon een fout van punkbuster die gewoon de boel zwaar verneukt.
Ja firewall staat ook goed .
Kan nu gewoon geen bf4 spelen , word na 1 minuut gekicked.Ehmm![]()
En toch raken er bestanden corrupt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:55 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Natuurlijk niet , alles werkte gewoon prima en er is niks veranderd aan mijn software.
Dit is gewoon een fout van punkbuster die gewoon de boel zwaar verneukt.
Ja firewall staat ook goed .
Kan nu gewoon geen bf4 spelen , word na 1 minuut gekicked.![]()
thja gek dat elk spel prima werkt zonder problemen en toevallig een spel dat veels te vroeg is uitgebracht in beta danwel alpha status als compleet product dat na MAAAANDEN nog vol met bugs zit en een falende netcode hmmm ja ligt wel aan mijn systeem jaquote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En toch raken er bestanden corrupt.Ehmm![]()
En toch gok ik in jouw geval vaak dat het probleem tussen toetsenbord en stoel zit...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Photomorti het volgende:
betaal je hier 100 euro voor en je kunt niet een spelen
-origin sluiten
-naar battlelog gaan en uitloggen
-punkbuster handmatig updaten via de eigen software, niet de meegeleverde variant
-dx nog een keertje draaien vanuit de BF4-map
-je pc afsluiten
-je pc opstarten
-origin openen
-BF4 controleren op update
-BF4 repareren
-battlelog inloggen.
Wat voor problemen ook, dit was bij BF3 ál-tijd effectief.Het is niet de meest efficiente engine nee, veel andere games draaien efficienter en stabieler iig. Maar de meeste problemen zijn er nu wel uit.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:
[..]
thja gek dat elk spel prima werkt zonder problemen en toevallig een spel dat veels te vroeg is uitgebracht in beta danwel alpha status als compleet product dat na MAAAANDEN nog vol met bugs zit en een falende netcode hmmm ja ligt wel aan mijn systeem jaI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Das altijd een optie, al moet ik zeggen dat BF4 inmiddels aardig speelbaar is, op wat netcode en kleine bugs na.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
daarom post ie ook in het bf4 topicquote:
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
![]()
Het gaat steeds beter met mijn BF4 skills, zit nu een beetje rond de 300 skillpoints te schommelen.
Niet dat dat veel zegt, maar toch.![]()
Ik speelde laatst bf3 en ook al was de gameplay top ik kan niet meer wennen aan dat achterlijke blauwe filter het is net alsof je een fucking smurfen simulator aan het spelen bentEhmm![]()
Jop idd, en ook dat je aim verschuift na het schieten als je aan recoil compensatie doet (stop je met schieten, gaat je aim opeens naar de grond). Dingen die je tijdens het spelen van bf3 destijds niet/nauwelijks merkte ergeren nogalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef Photomorti het volgende:
Ik speelde laatst bf3 en ook al was de gameplay top ik kan niet meer wennen aan dat achterlijke blauwe filter het is net alsof je een fucking smurfen simulator aan het spelen bent.
![]()
Ik ben nog geen problemen tegengekomen (behalve dan vage hitdetection-dingetjes, maar dat heeft 3 ook). Even wachten lijkt te hebben geloond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Das altijd een optie, al moet ik zeggen dat BF4 inmiddels aardig speelbaar is, op wat netcode en kleine bugs na.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Die skillpoints zeggen mij sowieso niks. Bij BF3 ook... nou, dan heb je 3-, 4-, 5- of 600 skill... wat zegt dat en waar moet je het tegen afzetten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Het gaat steeds beter met mijn BF4 skills, zit nu een beetje rond de 300 skillpoints te schommelen.
Niet dat dat veel zegt, maar toch.
Respect, maar ik vind het meestal maar wat frustrerend als mensen bipods hebben vrijgespeeld als ik nog moet beginnen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben nog geen problemen tegengekomen (behalve dan vage hitdetection-dingetjes, maar dat heeft 3 ook). Even wachten lijkt te hebben geloond.
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb je niet standaard bij elke LMG al een bipod dr op zitten? (Niet dat ik die dingen gebruik overigens, prefereer grips).quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Respect, maar ik vind het meestal maar wat frustrerend als mensen bipods hebben vrijgespeeld als ik nog moet beginnen...![]()
als enige in een ifv of tank van je team beetje infantry ownen waar je dus een giga voordeel op hebt en je skill schiet de lucht inquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die skillpoints zeggen mij sowieso niks. Bij BF3 ook... nou, dan heb je 3-, 4-, 5- of 600 skill... wat zegt dat en waar moet je het tegen afzetten?
V.terwijl in mijn ogen dan juist je skill erg laag is. zeker als je zonder voertuig nog niet eens een k/d van 1 weet te behalen.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
O, dat zal best. Ik ben nog aan het modderen met een KDR van -10 of zo, maar dat loop ik wel weer in als ik wat meer wapens heb. Vind dat écht beperkt. Heb nog maar één sniper rifle, en dat is best een hok.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Respect, maar ik vind het meestal maar wat frustrerend als mensen bipods hebben vrijgespeeld als ik nog moet beginnen...
Bijvoorbeeld. Daarnaast heeft ieder zijn voorkeuren en sterke kanten. Ik ben bijvoorbeeld prima als recon of support, maar ik zuig werkelijk als assault. Ja ik kan een medpack neerkwakken, maar met die peddles ga ik altijd mis. 3 a 4 keer hannesen om iemand te reviven en dan zelf voor mijn flikker geschoten worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Convict het volgende:
[..]
als enige in een ifv of tank van je team beetje infantry ownen waar je dus een giga voordeel op hebt en je skill schiet de lucht interwijl in mijn ogen dan juist je skill erg laag is. zeker als je zonder voertuig nog niet eens een k/d van 1 weet te behalen.
Maar ik probeer het tenminste... heel anders dan de ontelbare klojo's die je gewoon voor dood laten liggen en drie keer langs je rennen of nooit een medpack neerslingeren, hoe hard je ook voor hun neus staat te blèren met je 4% health.
Maar skillpoints krijg ik niet als assault ;')
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Convict het volgende:
[..]
als enige in een ifv of tank van je team beetje infantry ownen waar je dus een giga voordeel op hebt en je skill schiet de lucht interwijl in mijn ogen dan juist je skill erg laag is. zeker als je zonder voertuig nog niet eens een k/d van 1 weet te behalen.
Ik vind voertuigen nooit wat aan, ik zit er eigenlijk alleen in wanneer ik bij een teammate spawn en het te onveilig is om direct uit te stappen.
![]()
Heel frustrerend ja! Vooral wanneer ze voor henzelf wel een pakketje neer gooien wanneer ze 10% health kwijt zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heel anders dan de ontelbare klojo's die je gewoon voor dood laten liggen en drie keer langs je rennen of nooit een medpack neerslingeren, hoe hard je ook voor hun neus staat te blèren met je 4% health.![]()
Nope... Eerst een paar grips en scopes, daarna pas bipod. En zonder bipod zijn ze nauwelijks nuttig op een afstand groter dan 50 meter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb je niet standaard bij elke LMG al een bipod dr op zitten? (Niet dat ik die dingen gebruik overigens, prefereer grips).I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Met handgun in hun reet schieten tot ze zichzelf gaan healen en daarna 3X thank you via je commo-rose ertegenaan spammen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heel frustrerend ja! Vooral wanneer ze voor henzelf wel een pakketje neer gooien wanneer ze 10% health kwijt zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hetzelfde met supports die nooit ammo geven. Zo ongelooflijk irritant.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Verbal het volgende:
Maar ik probeer het tenminste... heel anders dan de ontelbare klojo's die je gewoon voor dood laten liggen en drie keer langs je rennen of nooit een medpack neerslingeren, hoe hard je ook voor hun neus staat te blèren met je 4% health.
V.Al heb ik als engineer ook wel eens dat ik een voertuig wil repareren, ook nog zichtbaar maak dat ik ze wil helpen, en ze voordat ik wil beginnen vrolijk weg karren.
![]()
Iig beter dan die idioten die hem vol gas het objective inrijden en dan met 5 sec opgeblazen zijn. Misuse van voertuigen is soms zo gruwelijk irritant, vooral als het andere team betere mensen in haar voertuigen heeft zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Convict het volgende:
[..]
^inteel²

Eeeeh... dat zijn ze wel? Als je tapfired kan je met aardig wat lmg's mensen op lange afstand goed neermaaien hoor...... Gebruik nooit een bipod, en krijg toch genoeg mensen neer, ook op 50+ meterquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope... Eerst een paar grips en scopes, daarna pas bipod. En zonder bipod zijn ze nauwelijks nuttig op een afstand groter dan 50 meter..
![]()
Jullie missen mn puntDat *skill* systeem klopt van geen kant. zet een heli op een berg en ga tv missile spammen en je skill is zo 1300
Haal meer kills dan zon heli ronden by foot met een k/d van dik 2+ en je mag blij wezen met een skill van 400I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Hmjah die skill stat is idd ook gewoon bullshitquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:00 schreef Convict het volgende:
Jullie missen mn puntDat *skill* systeem klopt van geen kant. zet een heli op een berg en ga tv missile spammen en je skill is zo 1300
Haal meer kills dan zon heli ronden met een k/d van dik 2+ en je mag blij wezen met een skill van 400.
![]()
De ergste die ik op dat front meemaakte was een knurft op Oman. Springt in de attack-heli, ik spring erbij... we stijgen op, en voor we op de 100 meter zijn, spawnt zo'n Harrier. Gozer jumpt meteen eruit om in die jet te springen en laat mij met die heli gewoon in het water storten. Ik heb geloof ik een kwartier hatelijkheden in de chat geslingerd. WAT een lul...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Iig beter dan die idioten die hem vol gas het objective inrijden en dan met 5 sec opgeblazen zijn. Misuse van voertuigen is soms zo gruwelijk irritant, vooral als het andere team betere mensen in haar voertuigen heeft zitten.
My point exactlyquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah die skill stat is idd ook gewoon bullshit.
Bf4: geen teamplay, want chaos binnen team als in de map sowieso (orienteren is praktisch onmogelijk), wie eerst ziet killed, (lucht)voertuigen te prominent aanwezig, oudere spelers hebben betere wapens, nieuw en oud,rank en kd worden niet verdedeeld over teams = onbalans, regelmatig cheaters, als nler regelmatig in lege, turkse en oost eu servers gepleurd, kan zelf geen map kiezen, besturing helis en f16 = een geheim, gevoel van totale anonimiteit, ...![]()
Wow. Taal, gebruik het.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Bf4: geen teamplay, want chaos binnen team als in de map sowieso (orienteren is praktisch onmogelijk), wie eerst ziet killed, (lucht)voertuigen te prominent aanwezig, oudere spelers hebben betere wapens, nieuw en oud,rank en kd worden niet verdedeeld over teams = onbalans, regelmatig cheaters, als nler regelmatig in lege, turkse en oost eu servers gepleurd, kan zelf geen map kiezen, besturing helis en f16 = een geheim, gevoel van totale anonimiteit, ...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat ik eruit kan opmaken is dattie in ieder geval de "play now" knop gebruikt ipv de server browser, en duidelijk niet keybinds kan vinden, half blind is en zich niet goed kan oriënteren op maps...... lalz.
Wel grappig dat je altijd mensen hebt die over cheaters klagen, maar ik ben dr bar weinig tegengekomen..... En ik heb dr toch echt 460 uur ofzo opzitten....![]()
Wat mij overigens wèl opvalt (en ja, ik ken de serverbrowser), is dat ik niet heel veel keuze heb uit servers. Krijg meestal maar een server of 5 in beeld (selectie Europe, conquest, niet vol/niet leeg)
Anderen ook last van?
En als ik wil kiezen op map, dan vindt 'ie vaak helemaal niks. Wilde me laatst effe een uurtje of wat vermaken op Zavod, nada.
Hmjah ik heb zowieso niet vaak een filter met een map specifiek (er zijn overigens wel aardig wat zavod-only servers volgens mij), en heb altijd de filter zo dat ie volle servers ook meegenomen worden. Even in de wacht staan is niet zo erg imo, en scheelt op de refresh knop drukken de hele tijd (want volle servers kunnen natuurlijk ook mensen uitgaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef Verbal het volgende:
Wat mij overigens wèl opvalt (en ja, ik ken de serverbrowser), is dat ik niet heel veel keuze heb uit servers. Krijg meestal maar een server of 5 in beeld (selectie Europe, conquest, niet vol/niet leeg)
Anderen ook last van?
En als ik wil kiezen op map, dan vindt 'ie vaak helemaal niks. Wilde me laatst effe een uurtje of wat vermaken op Zavod, nada.
V.). Map Rotation heb ik ook aangevinkt, anders krijg je ook veel 1-map servers
.
![]()
Wil je dan constant op refresh blijven drukken? Veel handiger om volle servers mee te nemen, als je op de server clicked in the server browser wordt het speleraantal geupdated, kan best dat dr ondertussen gewoon iemand uit is gegaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:52 schreef Verbal het volgende:
O ja, dat is het... gewoon volle maps meeneemen
V..
![]()
Ja. da's het stomme, bij BF3 neem ik ze wel mee in de selectiequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wil je dan constant op refresh blijven drukken? Veel handiger om volle servers mee te nemen, als je op de server clicked in the server browser wordt het speleraantal geupdated, kan best dat dr ondertussen gewoon iemand uit is gegaan.
Zodra typen op een touchscreen, met één hand, in bed, met een half oog open, makkelijker is.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2014 16:12:45 ]![]()
Server browser?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef VelitoX het volgende:
Wat ik eruit kan opmaken is dattie in ieder geval de "play now" knop gebruikt ipv de server browser, en duidelijk niet keybinds kan vinden, half blind is en zich niet goed kan oriënteren op maps...... lalz.
Wel grappig dat je altijd mensen hebt die over cheaters klagen, maar ik ben dr bar weinig tegengekomen..... En ik heb dr toch echt 460 uur ofzo opzitten....Je bedoeld die lijst met
0/...
2/...
0/...
0/...
? Cheater heb ik continue. En keybindings is hoe je het moet leren?![]()
Je weet dat je de server browser kan filteren... of.... niet.....? En nee, cheaters zijn niet echt heersend aanwezig (lees: in mn 460+ uur kan ik wss de cheaters op een hand tellen), of je moet denken dat iedereen die beter speelt als jou, een cheater is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Server browser?Je bedoeld die lijst met
0/...
2/...
0/...
0/...
? Cheater heb ik continue. En keybindings is hoe je het moet leren?![]()
Dat deed ik trouwens ook in bf2142. Dan zette ik mn gunship op een heuveltje of andere kleine verhoging, stapte ik heel snel uit om een ammo hub neer te gooien, stapte weer in - gelijk naar de gunnersseat zodat je niet gespot kon worden door de vijandelijke commander - en spammen maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:00 schreef Convict het volgende:
Haal meer kills dan zon heli ronden by foot met een k/d van dik 2+ en je mag blij wezen met een skill van 400(deed ik meestal om 8 titan guns te pakken en andere toevallig voorbijkomende doelwitten).
Maar meestal ging ik gewoon als gunner (of solo en dan seatswitchen).![]()
Heb ik ook inderdaad, bijna het gevoel dat er per game type over heel europa maar 10 servers beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef Verbal het volgende:
Anderen ook last van?
V.
T.![]()
Filteren op wat? Het maakt niet uit welke mode of map ik zoek, ze zijn allemaal leeg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef VelitoX het volgende:
Je weet dat je de server browser kan filteren... of.... niet.....? En nee, cheaters zijn niet echt heersend aanwezig (lees: in mn 460+ uur kan ik wss de cheaters op een hand tellen), of je moet denken dat iedereen die beter speelt als jou, een cheater is.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Filteren op wat? Het maakt niet uit welke mode of map ik zoek, ze zijn allemaal leeg.![]()
![]()
Het probleem zijn niet de cheaters die -duidelijk- cheaten. Die zijn inderdaad makkelijk te detecteren en erkennen als cheater. Er zijn een heleboel mensen die het spel spelen met minimale cheats (alleen wallhack bijv.) en heel subtiel hun voorkennis gebruiken. Zelfs als je die persoon direct spectate kan het nog lastig zijn om met 100% zekerheid te zeggen dat hij/zij cheat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En nee, cheaters zijn niet echt heersend aanwezig (lees: in mn 460+ uur kan ik wss de cheaters op een hand tellen), of je moet denken dat iedereen die beter speelt als jou, een cheater is.
En dat levert inderdaad een zekere paranoia op. Dat had je al bij vroege versies van counterstrike. Mensen kunnen heel makkelijk ook gewoon goed zijn of een goeie avond hebben.
Cheaters zijn er een stuk meer dan je denkt. Dat betekent niet dat er op elke server standaard één of meer aanwezig zijn maar reken er maar op dat in een flink percentage van de games die je gespeeld hebt er cheaters aanwezig waren waar niemand een flauw benul van had.
Had laatst toevallig een youtube verslag van iemand gezien die onderzoek ging doen naar hoe het precies gesteld was met de cheat-wereld. Er zijn dus gewoon enkele websites die een maandelijks bedrag vragen en een speler dan van 1 of meerdere games dagelijks geupdate cheat-engines krijgen. Die sites hebben een flink aantal abonnees en verdienen dan een een zeer degelijk zakcentje.
Conscience do cost.![]()
Ik ben niet snel met het mensen beschuldigen van cheaten (en op dit moment ZEKER niet in BF4, waar ik gewoon nog zuig), maar soms zie je ZULKE opvallende dingen...
Enige dat ik dan doe is effe in de chat iets roepen van "Wow... really amazing" of zo. Aan de reactie merk je dan vaak of je beet hebt of niet.
Kutexcuus als je zo'n lap wel redelijk foutloos kunt schrijven. Wacht dan tot je wakker bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zodra typen op een touchscreen, met één hand, in bed, met een half oog open, makkelijker is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Man, dan ben ik m'n gezeik toch al lang weer vergeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Kutexcuus als je zo'n lap wel redelijk foutloos kunt schrijven. Wacht dan tot je wakker bent.![]()
Ik werd regelmatig uitgemaakt voor cheater en hacker etc en het is om strond sacherijnig van te worden. als je gewoon je latency in je voordeel gebruikt dan lijkt het al snel dat je wallhackt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Het probleem zijn niet de cheaters die -duidelijk- cheaten. Die zijn inderdaad makkelijk te detecteren en erkennen als cheater. Er zijn een heleboel mensen die het spel spelen met minimale cheats (alleen wallhack bijv.) en heel subtiel hun voorkennis gebruiken. Zelfs als je die persoon direct spectate kan het nog lastig zijn om met 100% zekerheid te zeggen dat hij/zij cheat.
En dat levert inderdaad een zekere paranoia op. Dat had je al bij vroege versies van counterstrike. Mensen kunnen heel makkelijk ook gewoon goed zijn of een goeie avond hebben.
Cheaters zijn er een stuk meer dan je denkt. Dat betekent niet dat er op elke server standaard één of meer aanwezig zijn maar reken er maar op dat in een flink percentage van de games die je gespeeld hebt er cheaters aanwezig waren waar niemand een flauw benul van had.
Had laatst toevallig een youtube verslag van iemand gezien die onderzoek ging doen naar hoe het precies gesteld was met de cheat-wereld. Er zijn dus gewoon enkele websites die een maandelijks bedrag vragen en een speler dan van 1 of meerdere games dagelijks geupdate cheat-engines krijgen. Die sites hebben een flink aantal abonnees en verdienen dan een een zeer degelijk zakcentje.
sniper met acog scope en je hebt je snipers trajectory onder de knie dan ben je al een aimbotter..... moet wel zeggen dat mn bloed druk wel al lager is door het spel al 3 weken niet meer aangeraakt te hebben
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Beetje slechte netcode en die indruk ontstaat nogal. Ook vind ik het nogal opvallend als ik in een rondje vijf keer vol in mijn kop geschoten wordt terwijl ik vol beweeg en de ander ook niet bepaald stilstaat of een om accuratesse bekendstaand wapen gebruikt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef VelitoX het volgende:
Wel grappig dat je altijd mensen hebt die over cheaters klagen, maar ik ben dr bar weinig tegengekomen.....
Dan heb je nog "snappende" wapens waarbij wapens ineens een hoek van 90 graden ten opzichte van de kennelijke looprichting kan maken als enige indicatie.Lolwhut, geen werk of ander leven ofzo?quote:En ik heb dr toch echt 460 uur ofzo opzitten....Maar hebben wij geen last van óf je gezeik óf gigantische wartaal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Man, dan ben ik m'n gezeik toch al lang weer vergeten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nope veel vrije tijd opzich, maar ik speel vooral s'avonds 1 tot 3 uurtjes ofzo, en dan tikt dat wel aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lolwhut, geen werk of ander leven ofzo?game is al tijdje uit he
. Speel niet eens elke dag
![]()
. Overdag doe ik genoeg andere dingen
.
![]()
Gruwelijk veel vrije tijd en weinig verplichtingen dus. OK.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nope veel vrije tijd opzich, maar ik speel vooral s'avonds 1 tot 3 uurtjes ofzo, en dan tikt dat wel aangame is al tijdje uit he
. Speel niet eens elke dag
![]()
. Overdag doe ik genoeg andere dingen
.
Doe 4 dagen in de week aan vrijwilligerswerk, dus totaaaal nutteloos ben ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gruwelijk veel vrije tijd en weinig verplichtingen dus. OK..
![]()
Ik werk 4 dagen, maar heb in de week maar iets van 10 uur over voor gamen in totaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Doe 4 dagen in de week aan vrijwilligerswerk, dus totaaaal nutteloos ben ik ook niet.
Naja die verplichtingen ga je zelf aan dus je moet ook niet klagen natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gruwelijk veel vrije tijd en weinig verplichtingen dus. OK.
^inteel²

Najah, dingen als een huishouden bijhouden zijn niet echt keuzes hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja die verplichtingen ga je zelf aan dus je moet ook niet klagen natuurlijk
Tuurlijk wel, jij kiest er bijvoorbeeld voor om een huis met 250m2 tuin te kopen, moet je niet bij mij gaan zeuren dat je moet grasmaaien, bloemperkjes schoffelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, dingen als een huishouden bijhouden zijn niet echt keuzes hoor
Same with groot huis, jij wil een groter huis -> houdt in dat je meer moet schoonmaken/opruimen.
Als je echt wil kun je gewoon 3 kamer appartjementje doen en de helft van je tijd gamen hoor. En dan hoeft het echt geen teringzooi te zijn als je gewoon netjes bent.
Nu geef ik je gelijk dat ik het zelf ook niet zou doen maar het is wel een keus die je maakt, onbewust of bewust.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Mwah, niet altijd hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Het probleem zijn niet de cheaters die -duidelijk- cheaten. Die zijn inderdaad makkelijk te detecteren en erkennen als cheater. Er zijn een heleboel mensen die het spel spelen met minimale cheats (alleen wallhack bijv.) en heel subtiel hun voorkennis gebruiken. Zelfs als je die persoon direct spectate kan het nog lastig zijn om met 100% zekerheid te zeggen dat hij/zij cheat.![]()
![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
F1 drukken en zelf verder vliegen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
De ergste die ik op dat front meemaakte was een knurft op Oman. Springt in de attack-heli, ik spring erbij... we stijgen op, en voor we op de 100 meter zijn, spawnt zo'n Harrier. Gozer jumpt meteen eruit om in die jet te springen en laat mij met die heli gewoon in het water storten. Ik heb geloof ik een kwartier hatelijkheden in de chat geslingerd. WAT een lul...
V.People assume too much.![]()
Ja, maar daarvoor was het dus te laat, zat me te concentreren op wat ik uit de lucht zou knallen. En voor je dan F1 hebt ingedrukt is het niet meer te redden.quote:
Maar makkelijk praten hoor. Vooral mee doorgaan.
Als je 100 meter hoog zit en je hoort opeens de motoren uitvallen, dan heb je tijd zat hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor was het dus te laat, zat me te concentreren op wat ik uit de lucht zou knallen. En voor je dan F1 hebt ingedrukt is het niet meer te redden.
Tenzij je niet goed oplet natuurlijk.
Kan je de ander de schuld geven en zoals je zei; een kwartier in de chat gaan lopen janken, maar het is gewoon je eigen schuld als je daardoor crashed
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:47 schreef Verbal het volgende:
Maar makkelijk praten hoor. Vooral mee doorgaan.
V.
Inderdaad makkelijk praten. Gebeurt mij ook regelmatig, maar ik hou hem wel in de lucht.
Het is vooral makkelijk janken. Stop daar eens mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door very op 23-05-2014 09:46:00 ]People assume too much.![]()
Het is inderdaad namelijk heel normaal om een attack heli te verknallen voor je team. En als dat ding stallt (wat et geval was, want opstijgen en bocht), is er weinig meer aan te doen. Magoed, jij weet het allemaal beter. Geniet ervanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef very het volgende:
[..]
Als je 100 meter hoog zit en je hoort opeens de motoren uitvallen, dan heb je tijd zat hoor.
Kan je de ander de schuld geven en zoals je zei; een kwartier in de chat gaan lopen janken, maar het is gewoon je eigen schuld als je daardoor crashedquote:Ja, hoor, wéér een noob...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net was je te laat omdat je het niet door had, nu komt het door stall. Uhuhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is inderdaad namelijk heel normaal om een attack heli te verknallen voor je team. En als dat ding stallt (wat et geval was, want opstijgen en bocht), is er weinig meer aan te doen. Magoed, jij weet het allemaal beter. Geniet ervan
Ik weet het inderdaad beter
Zelf geen helikopter in de lucht kunnen houden en dan mij een noob noemenquote:
L.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
Oh god, niet weer zo'n hele discussie over die V.
Laat hem dat ding toch posten als ie dat leuk vindt![]()
![]()
Agja tis een beetje een traditie geworden eens in de zoveel Steam draadjesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:40 schreef rubbels het volgende:
Oh god, niet weer zo'n hele discussie over die V.
Laat hem dat ding toch posten als ie dat leuk vindt.
![]()
En bf3, en bf4, en vast nog wel meerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Agja tis een beetje een traditie geworden eens in de zoveel Steam draadjes.
Achja, butthurt om een letter en een punt, lekker volwassen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef very het volgende:
[..]
Als je 100 meter hoog zit en je hoort opeens de motoren uitvallen, dan heb je tijd zat hoor.
Kan je de ander de schuld geven en zoals je zei; een kwartier in de chat gaan lopen janken, maar het is gewoon je eigen schuld als je daardoor crashed
[..]
Inderdaad makkelijk praten. Gebeurt mij ook regelmatig, maar ik hou hem wel in de lucht.
Het is vooral makkelijk janken. Stop daar eens mee.Eh, zelfs met mijn koptelefoon hoor ik negen van de tien keer als gunner weinig van motorgeluiden, wel van mijn eigen geschut en wanneer ik beschoten wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kun je dus wel degelijk gewoon niet doorhebben dat je gewoon in de steek gelaten bent.
Maar sounddesign van deze titel is gewoon als game niet echt heel lekker of accuraat...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wanneer je inderdaad midden in een gevecht zit, dan is het een ander verhaal. Maar "V." heeft het over dat hij net was opgestegen vanaf het vliegdekschip en die gast eruit sprong voor een "harriër"quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, zelfs met mijn koptelefoon hoor ik negen van de tien keer als gunner weinig van motorgeluiden, wel van mijn eigen geschut en wanneer ik beschoten wordt.
Soms kun je dus wel degelijk gewoon niet doorhebben dat je gewoon in de steek gelaten bent.
Maar sounddesign van deze titel is gewoon als game niet echt heel lekker of accuraat.... Als je het dan niet doorhebt en hem niet kan redden, dan ben je gewoon een noob. En dan ook nog een kwartier lang hatelijk doen in de chat ->
x
People assume too much.![]()
Butthurt? Ik vraag hem 1 keer erover, want ik vind het nogal suf. Ik ga er toch verder niet over in discussie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
En bf3, en bf4, en vast nog wel meer
Achja, butthurt om een letter en een punt, lekker volwassenPeople assume too much.![]()
...ik kwam erachter door de stall. (geen idee eigenlijk waarom ik met een drijfsijs als jij aan het discussiëren ben)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:37 schreef very het volgende:
[..]
Net was je te laat omdat je het niet door had, nu komt het door stall. Uhuh
Ik weet het inderdaad beter
Dat ging dan ook niet over BF3... maar begrijpend lezen is moeilijk voor je, vrees ik.quote:Zelf geen helikopter in de lucht kunnen houden en dan mij een noob noemen
Hoe komt het toch dat het bij sommige tegenstanders gewoon maar bij je in de buurt kunnen komen en de bal afpakken. Wat je ook doet.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:17 schreef DeWesp het volgende:
Hoe komt het toch dat het bij sommige tegenstanders gewoon maar bij je in de buurt kunnen komen en de bal afpakken. Wat je ook doet.
Te laat dus. Jouw schuld. Als je gewoon op had gelet dan had dit niet gebeurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
...ik kwam erachter door de stall. (geen idee eigenlijk waarom ik met een drijfsijs als jij aan het discussiëren ben)
En ook geen idee waarom je in discussie gaat. Je wilt blijkbaar niet toegeven dat je inderdaad gewoon had kunnen opletten en alsnog de heli had kunnen redden. In plaats daarvan ga je liever een kwartier lang janken in de chat (wat alleen maar amusement is voor degene die er uit sprong).Dit hele topic gaat niet over BF3quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef Verbal het volgende:
Dat ging dan ook niet over BF3... maar begrijpend lezen is moeilijk voor je, vrees ik.
V.![]()
En ik snap best dat je me noob noemt omdat ik vraag naar je V., maar je bent gewoon niet in de positie om het woord noob te noemen na zo'n faal.People assume too much.![]()
Shotguns
DAO 12![]()
DAO 12 reload time
Saiga
Het is niet vaak dat je de kans krijgt om te domineren met shotgun maar de keren dat het kan scoor ik ook het hardst van alle guns.Conscience do cost.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:27 schreef very het volgende:
[..]
Te laat dus. Jouw schuld. Als je gewoon op had gelet dan had dit niet gebeurt.
En ook geen idee waarom je in discussie gaat. Je wilt blijkbaar niet toegeven dat je inderdaad gewoon had kunnen opletten en alsnog de heli had kunnen redden. In plaats daarvan ga je liever een kwartier lang janken in de chat (wat alleen maar amusement is voor degene die er uit sprong).
[..]
Dit hele topic gaat niet over BF3![]()
En ik snap best dat je me noob noemt omdat ik vraag naar je V., maar je bent gewoon niet in de positie om het woord noob te noemen na zo'n faal.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: