Gruwelijk veel vrije tijd en weinig verplichtingen dus. OK.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nope veel vrije tijd opzich, maar ik speel vooral s'avonds 1 tot 3 uurtjes ofzo, en dan tikt dat wel aangame is al tijdje uit he
. Speel niet eens elke dag
![]()
. Overdag doe ik genoeg andere dingen
.
Doe 4 dagen in de week aan vrijwilligerswerk, dus totaaaal nutteloos ben ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gruwelijk veel vrije tijd en weinig verplichtingen dus. OK.
Ik werk 4 dagen, maar heb in de week maar iets van 10 uur over voor gamen in totaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Doe 4 dagen in de week aan vrijwilligerswerk, dus totaaaal nutteloos ben ik ook niet.
Naja die verplichtingen ga je zelf aan dus je moet ook niet klagen natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gruwelijk veel vrije tijd en weinig verplichtingen dus. OK.
Najah, dingen als een huishouden bijhouden zijn niet echt keuzes hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naja die verplichtingen ga je zelf aan dus je moet ook niet klagen natuurlijk
Tuurlijk wel, jij kiest er bijvoorbeeld voor om een huis met 250m2 tuin te kopen, moet je niet bij mij gaan zeuren dat je moet grasmaaien, bloemperkjes schoffelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, dingen als een huishouden bijhouden zijn niet echt keuzes hoor
Mwah, niet altijd hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Het probleem zijn niet de cheaters die -duidelijk- cheaten. Die zijn inderdaad makkelijk te detecteren en erkennen als cheater. Er zijn een heleboel mensen die het spel spelen met minimale cheats (alleen wallhack bijv.) en heel subtiel hun voorkennis gebruiken. Zelfs als je die persoon direct spectate kan het nog lastig zijn om met 100% zekerheid te zeggen dat hij/zij cheat.
F1 drukken en zelf verder vliegen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
De ergste die ik op dat front meemaakte was een knurft op Oman. Springt in de attack-heli, ik spring erbij... we stijgen op, en voor we op de 100 meter zijn, spawnt zo'n Harrier. Gozer jumpt meteen eruit om in die jet te springen en laat mij met die heli gewoon in het water storten. Ik heb geloof ik een kwartier hatelijkheden in de chat geslingerd. WAT een lul...
V.
Ja, maar daarvoor was het dus te laat, zat me te concentreren op wat ik uit de lucht zou knallen. En voor je dan F1 hebt ingedrukt is het niet meer te redden.quote:
Als je 100 meter hoog zit en je hoort opeens de motoren uitvallen, dan heb je tijd zat hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor was het dus te laat, zat me te concentreren op wat ik uit de lucht zou knallen. En voor je dan F1 hebt ingedrukt is het niet meer te redden.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:47 schreef Verbal het volgende:
Maar makkelijk praten hoor. Vooral mee doorgaan.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door very op 23-05-2014 09:46:00 ]People assume too much.
Het is inderdaad namelijk heel normaal om een attack heli te verknallen voor je team. En als dat ding stallt (wat et geval was, want opstijgen en bocht), is er weinig meer aan te doen. Magoed, jij weet het allemaal beter. Geniet ervanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef very het volgende:
[..]
Als je 100 meter hoog zit en je hoort opeens de motoren uitvallen, dan heb je tijd zat hoor.
Tenzij je niet goed oplet natuurlijk.
Kan je de ander de schuld geven en zoals je zei; een kwartier in de chat gaan lopen janken, maar het is gewoon je eigen schuld als je daardoor crashed
quote:Ja, hoor, wéér een noob...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Net was je te laat omdat je het niet door had, nu komt het door stall. Uhuhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is inderdaad namelijk heel normaal om een attack heli te verknallen voor je team. En als dat ding stallt (wat et geval was, want opstijgen en bocht), is er weinig meer aan te doen. Magoed, jij weet het allemaal beter. Geniet ervan
Zelf geen helikopter in de lucht kunnen houden en dan mij een noob noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Agja tis een beetje een traditie geworden eens in de zoveel Steam draadjesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:40 schreef rubbels het volgende:
Oh god, niet weer zo'n hele discussie over die V.
Laat hem dat ding toch posten als ie dat leuk vindt
En bf3, en bf4, en vast nog wel meerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Agja tis een beetje een traditie geworden eens in de zoveel Steam draadjes.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:40 schreef very het volgende:
[..]
Als je 100 meter hoog zit en je hoort opeens de motoren uitvallen, dan heb je tijd zat hoor.
Tenzij je niet goed oplet natuurlijk.
Kan je de ander de schuld geven en zoals je zei; een kwartier in de chat gaan lopen janken, maar het is gewoon je eigen schuld als je daardoor crashed
[..]
Inderdaad makkelijk praten. Gebeurt mij ook regelmatig, maar ik hou hem wel in de lucht.
Het is vooral makkelijk janken. Stop daar eens mee.Eh, zelfs met mijn koptelefoon hoor ik negen van de tien keer als gunner weinig van motorgeluiden, wel van mijn eigen geschut en wanneer ik beschoten wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kun je dus wel degelijk gewoon niet doorhebben dat je gewoon in de steek gelaten bent.
Maar sounddesign van deze titel is gewoon als game niet echt heel lekker of accuraat...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Wanneer je inderdaad midden in een gevecht zit, dan is het een ander verhaal. Maar "V." heeft het over dat hij net was opgestegen vanaf het vliegdekschip en die gast eruit sprong voor een "harriër"quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, zelfs met mijn koptelefoon hoor ik negen van de tien keer als gunner weinig van motorgeluiden, wel van mijn eigen geschut en wanneer ik beschoten wordt.
Soms kun je dus wel degelijk gewoon niet doorhebben dat je gewoon in de steek gelaten bent.
Maar sounddesign van deze titel is gewoon als game niet echt heel lekker of accuraat...
Butthurt? Ik vraag hem 1 keer erover, want ik vind het nogal suf. Ik ga er toch verder niet over in discussie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
En bf3, en bf4, en vast nog wel meer
Achja, butthurt om een letter en een punt, lekker volwassen
...ik kwam erachter door de stall. (geen idee eigenlijk waarom ik met een drijfsijs als jij aan het discussiëren ben)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:37 schreef very het volgende:
[..]
Net was je te laat omdat je het niet door had, nu komt het door stall. Uhuh
Ik weet het inderdaad beter![]()
Dat ging dan ook niet over BF3... maar begrijpend lezen is moeilijk voor je, vrees ik.quote:Zelf geen helikopter in de lucht kunnen houden en dan mij een noob noemen
Precies.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:17 schreef DeWesp het volgende:
Hoe komt het toch dat het bij sommige tegenstanders gewoon maar bij je in de buurt kunnen komen en de bal afpakken. Wat je ook doet.
Te laat dus. Jouw schuld. Als je gewoon op had gelet dan had dit niet gebeurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
...ik kwam erachter door de stall. (geen idee eigenlijk waarom ik met een drijfsijs als jij aan het discussiëren ben)
Dit hele topic gaat niet over BF3quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef Verbal het volgende:
Dat ging dan ook niet over BF3... maar begrijpend lezen is moeilijk voor je, vrees ik.
V.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:27 schreef very het volgende:
[..]
Te laat dus. Jouw schuld. Als je gewoon op had gelet dan had dit niet gebeurt.
En ook geen idee waarom je in discussie gaat. Je wilt blijkbaar niet toegeven dat je inderdaad gewoon had kunnen opletten en alsnog de heli had kunnen redden. In plaats daarvan ga je liever een kwartier lang janken in de chat (wat alleen maar amusement is voor degene die er uit sprong).
[..]
Dit hele topic gaat niet over BF3![]()
En ik snap best dat je me noob noemt omdat ik vraag naar je V., maar je bent gewoon niet in de positie om het woord noob te noemen na zo'n faal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |