De ergste die ik op dat front meemaakte was een knurft op Oman. Springt in de attack-heli, ik spring erbij... we stijgen op, en voor we op de 100 meter zijn, spawnt zo'n Harrier. Gozer jumpt meteen eruit om in die jet te springen en laat mij met die heli gewoon in het water storten. Ik heb geloof ik een kwartier hatelijkheden in de chat geslingerd. WAT een lul...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Iig beter dan die idioten die hem vol gas het objective inrijden en dan met 5 sec opgeblazen zijn. Misuse van voertuigen is soms zo gruwelijk irritant, vooral als het andere team betere mensen in haar voertuigen heeft zitten.
My point exactlyquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah die skill stat is idd ook gewoon bullshit.
Wow. Taal, gebruik het.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Bf4: geen teamplay, want chaos binnen team als in de map sowieso (orienteren is praktisch onmogelijk), wie eerst ziet killed, (lucht)voertuigen te prominent aanwezig, oudere spelers hebben betere wapens, nieuw en oud,rank en kd worden niet verdedeeld over teams = onbalans, regelmatig cheaters, als nler regelmatig in lege, turkse en oost eu servers gepleurd, kan zelf geen map kiezen, besturing helis en f16 = een geheim, gevoel van totale anonimiteit, ...
Hmjah ik heb zowieso niet vaak een filter met een map specifiek (er zijn overigens wel aardig wat zavod-only servers volgens mij), en heb altijd de filter zo dat ie volle servers ook meegenomen worden. Even in de wacht staan is niet zo erg imo, en scheelt op de refresh knop drukken de hele tijd (want volle servers kunnen natuurlijk ook mensen uitgaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef Verbal het volgende:
Wat mij overigens wèl opvalt (en ja, ik ken de serverbrowser), is dat ik niet heel veel keuze heb uit servers. Krijg meestal maar een server of 5 in beeld (selectie Europe, conquest, niet vol/niet leeg)
Anderen ook last van?
En als ik wil kiezen op map, dan vindt 'ie vaak helemaal niks. Wilde me laatst effe een uurtje of wat vermaken op Zavod, nada.
V.
Wil je dan constant op refresh blijven drukken? Veel handiger om volle servers mee te nemen, als je op de server clicked in the server browser wordt het speleraantal geupdated, kan best dat dr ondertussen gewoon iemand uit is gegaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:52 schreef Verbal het volgende:
O ja, dat is het... gewoon volle maps meeneemen
V.
Ja. da's het stomme, bij BF3 neem ik ze wel mee in de selectiequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wil je dan constant op refresh blijven drukken? Veel handiger om volle servers mee te nemen, als je op de server clicked in the server browser wordt het speleraantal geupdated, kan best dat dr ondertussen gewoon iemand uit is gegaan.
Zodra typen op een touchscreen, met één hand, in bed, met een half oog open, makkelijker is.quote:
Server browser?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef VelitoX het volgende:
Wat ik eruit kan opmaken is dattie in ieder geval de "play now" knop gebruikt ipv de server browser, en duidelijk niet keybinds kan vinden, half blind is en zich niet goed kan oriënteren op maps...... lalz.
Wel grappig dat je altijd mensen hebt die over cheaters klagen, maar ik ben dr bar weinig tegengekomen..... En ik heb dr toch echt 460 uur ofzo opzitten....
Je weet dat je de server browser kan filteren... of.... niet.....? En nee, cheaters zijn niet echt heersend aanwezig (lees: in mn 460+ uur kan ik wss de cheaters op een hand tellen), of je moet denken dat iedereen die beter speelt als jou, een cheater is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Server browser?Je bedoeld die lijst met
0/...
2/...
0/...
0/...
? Cheater heb ik continue. En keybindings is hoe je het moet leren?
Dat deed ik trouwens ook in bf2142. Dan zette ik mn gunship op een heuveltje of andere kleine verhoging, stapte ik heel snel uit om een ammo hub neer te gooien, stapte weer in - gelijk naar de gunnersseat zodat je niet gespot kon worden door de vijandelijke commander - en spammen maarquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:00 schreef Convict het volgende:
Jullie missen mn puntDat *skill* systeem klopt van geen kant. zet een heli op een berg en ga tv missile spammen en je skill is zo 1300
Haal meer kills dan zon heli ronden by foot met een k/d van dik 2+ en je mag blij wezen met een skill van 400
Heb ik ook inderdaad, bijna het gevoel dat er per game type over heel europa maar 10 servers beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef Verbal het volgende:
Wat mij overigens wèl opvalt (en ja, ik ken de serverbrowser), is dat ik niet heel veel keuze heb uit servers. Krijg meestal maar een server of 5 in beeld (selectie Europe, conquest, niet vol/niet leeg)
Anderen ook last van?
En als ik wil kiezen op map, dan vindt 'ie vaak helemaal niks. Wilde me laatst effe een uurtje of wat vermaken op Zavod, nada.
V.
Filteren op wat? Het maakt niet uit welke mode of map ik zoek, ze zijn allemaal leeg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef VelitoX het volgende:
Je weet dat je de server browser kan filteren... of.... niet.....? En nee, cheaters zijn niet echt heersend aanwezig (lees: in mn 460+ uur kan ik wss de cheaters op een hand tellen), of je moet denken dat iedereen die beter speelt als jou, een cheater is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Filteren op wat? Het maakt niet uit welke mode of map ik zoek, ze zijn allemaal leeg.
Het probleem zijn niet de cheaters die -duidelijk- cheaten. Die zijn inderdaad makkelijk te detecteren en erkennen als cheater. Er zijn een heleboel mensen die het spel spelen met minimale cheats (alleen wallhack bijv.) en heel subtiel hun voorkennis gebruiken. Zelfs als je die persoon direct spectate kan het nog lastig zijn om met 100% zekerheid te zeggen dat hij/zij cheat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En nee, cheaters zijn niet echt heersend aanwezig (lees: in mn 460+ uur kan ik wss de cheaters op een hand tellen), of je moet denken dat iedereen die beter speelt als jou, een cheater is.
Kutexcuus als je zo'n lap wel redelijk foutloos kunt schrijven. Wacht dan tot je wakker bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zodra typen op een touchscreen, met één hand, in bed, met een half oog open, makkelijker is.
Man, dan ben ik m'n gezeik toch al lang weer vergeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Kutexcuus als je zo'n lap wel redelijk foutloos kunt schrijven. Wacht dan tot je wakker bent.
Ik werd regelmatig uitgemaakt voor cheater en hacker etc en het is om strond sacherijnig van te worden. als je gewoon je latency in je voordeel gebruikt dan lijkt het al snel dat je wallhackt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Het probleem zijn niet de cheaters die -duidelijk- cheaten. Die zijn inderdaad makkelijk te detecteren en erkennen als cheater. Er zijn een heleboel mensen die het spel spelen met minimale cheats (alleen wallhack bijv.) en heel subtiel hun voorkennis gebruiken. Zelfs als je die persoon direct spectate kan het nog lastig zijn om met 100% zekerheid te zeggen dat hij/zij cheat.
En dat levert inderdaad een zekere paranoia op. Dat had je al bij vroege versies van counterstrike. Mensen kunnen heel makkelijk ook gewoon goed zijn of een goeie avond hebben.
Cheaters zijn er een stuk meer dan je denkt. Dat betekent niet dat er op elke server standaard één of meer aanwezig zijn maar reken er maar op dat in een flink percentage van de games die je gespeeld hebt er cheaters aanwezig waren waar niemand een flauw benul van had.
Had laatst toevallig een youtube verslag van iemand gezien die onderzoek ging doen naar hoe het precies gesteld was met de cheat-wereld. Er zijn dus gewoon enkele websites die een maandelijks bedrag vragen en een speler dan van 1 of meerdere games dagelijks geupdate cheat-engines krijgen. Die sites hebben een flink aantal abonnees en verdienen dan een een zeer degelijk zakcentje.
Beetje slechte netcode en die indruk ontstaat nogal. Ook vind ik het nogal opvallend als ik in een rondje vijf keer vol in mijn kop geschoten wordt terwijl ik vol beweeg en de ander ook niet bepaald stilstaat of een om accuratesse bekendstaand wapen gebruikt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:27 schreef VelitoX het volgende:
Wel grappig dat je altijd mensen hebt die over cheaters klagen, maar ik ben dr bar weinig tegengekomen.....
Lolwhut, geen werk of ander leven ofzo?quote:En ik heb dr toch echt 460 uur ofzo opzitten....
Maar hebben wij geen last van óf je gezeik óf gigantische wartaal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Man, dan ben ik m'n gezeik toch al lang weer vergeten.
Nope veel vrije tijd opzich, maar ik speel vooral s'avonds 1 tot 3 uurtjes ofzo, en dan tikt dat wel aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lolwhut, geen werk of ander leven ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |