vanzelfsprekend en algemeen bekend. Ik zeg het gewoon even voor de zekerheid.quote:
Meid toch, het is me wat zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is dit nou weer, krijg een WARNING bordje over mn stream heen
Misschien winnen ze dan wel is een duel. Barca verliest alles namelijk.quote:
Xavi die een bal kan vasthouden heb je veel meer aanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien winnen ze dan wel is een duel. Barca verliest alles namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar die zal wel niet helemaal fit zijn neem ik aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Xavi die een bal kan vasthouden heb je veel meer aan
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Robben is zeehonden in het Duits, die worden doodgeknuppeld net als Busquets als ie in een zwerm Atletico supporters wordt losgelatenquote:
hoezoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kon je niet ff wat langer wegblijven
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kon je niet ff wat langer wegblijven
Soms zijn dingen zo simpel dat je je later afvraagt hoe je dat verband niet zag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Robben is zeehonden in het Duits, die worden doodgeknuppeld net als Busquets als ie in een zwerm Atletico supporters wordt losgelaten
nerdje xdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vind het gebrek aan hoofdletters aan het begin van een zin wel heel storend.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:
Ajax ook al xDquote:
Ik vind Insomnia wel heel storend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is kunst- en vliegwerkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vlieg- en kunstwerkbal is geopend. Neymar is gearriveerd.
*kunst- en vliegwerkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vlieg- en kunstwerkbal is geopend. Neymar is gearriveerd.
Heb ze -1quote:
Dan zou ik nog 5 euro missen noobquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zal die hoer balen dat je vanavond niet kan.
Niet te zien, zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:26 schreef TheGeneral het volgende:
Kwam die bal niet van een Atletico speler?
Hij zei Gooolllquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan zou ik nog 5 euro missen noob
waarom weet ik dit ik ben er nog nooit geweest
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Badger badger badger mushroom mushroomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Badger badger badger mushroom mushroomGaat het wel goed met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog 2quote:
slecht team! matigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest dat je 70 minuten achter staat tegen fucking Hull.
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht team! matig
schaam je schaam je schaam je schaam je
praat niet over kampioen worden als je zo slecht speelt
Jij kan het niveau niet aanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn van een bedenkelijk niveau.
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht team! matig
schaam je schaam je schaam je schaam je
praat niet over kampioen worden als je zo slecht speelt
Jij snapt dezze grap duidelijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zak in elkaar joh gekquote:
zak in elkaar joh gekquote:
Wie zegt dat ik het over de FK hadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
wauw. Zaten jullie er even vet naast.
Xabi Alonso bij Real voor de CL-finale.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik dacht dat Xabi geschorst was voor de finale ofzo ?
Ditquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
kijk is die selectie, die worden daar echt niet minder vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Xavi nog even een blessure oplopen en dan spelen we tegen Spanje B bij het WK (die overigens nog 4 klassen beter zijn dan Oranje).
Silva of Xavi is om het even.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Xavi nog even een blessure oplopen en dan spelen we tegen Spanje B bij het WK (die overigens nog 4 klassen beter zijn dan Oranje).
Jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik meld het even voor de mensen die nog helemaal in de stress zitten.quote:
Nee.quote:
ik jinx vaak dingen op FOKquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jinxen geloven
Sorry insomnia, maar dit valt me heel erg van je tegen.
www.sport1.nl een optie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef Anosmos het volgende:
Ik kan maar geen werkende livestream vinden. Wil heel graag laatste kwartiertje zien. Iemand die een werkende link kan dm'en? Thanks!
En dan Torres in de spitsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje heeft een beter middenveld dan Nederland als er 10 spelers geblesseerd zijn.
Echt ziek
Ik eet jouw schoen op als dat gebeurt.quote:
Spanje won het WK toch ook ten kosten van Nederland?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje heeft een beter middenveld dan Nederland als er 10 spelers geblesseerd zijn.
Echt ziek
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Spanje won het WK toch ook ten kosten van Nederland?
Urzaizquote:
Ik heb er een heleboel, welk wil je?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Heb je daar een plaatje van?
Een goal werkt ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Enige hoop voor Barca is dat Atletico gaat shaken in de laatste 10 minuten. Wat overigens niet onmogelijk is.
Doe maar eentje van Iniesta ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel, welk wil je?
of wil je een hele serie?
Recht op hem af inderdaadquote:
Pfoe, lastig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar eentje van Iniesta ofzo
Schijnt een transfer te hebben aangevraagd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden als Courtois volgend seizoen bij zo'n schijtclub als Chelsea onder de lat staat.
Van Chelsea naar Atleti?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt een transfer te hebben aangevraagd.
Das voor noobs.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Barça neemt de corners verkeerd.
Bovendien gebruiken ze te weinig LB+Y
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef Vasion het volgende:
Iniestaheb je daar geen mooiere plaatjes van? een Dani Jarque tribute ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat gebruik ik nooit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Barça neemt de corners verkeerd.
Bovendien gebruiken ze te weinig LB+Y
Dan neem ik het voor waarheid aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, Sierd zegt dit net drie tellen geleden.
wat maakt het uitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Anoonumos het volgende:
Kinderachtig van Atletico om niet te winnen zodat Real 3e wordt.
Wat minder eten zou ook eens goed voor je zijn, dikzakquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
ik wil eten halen zometeen en op tijd zijn voor Nederland ecuador
Bestellen dan maarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Nederland ipv Duitse bekerfinalequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Grapjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat maakt het uit
hebben sowieso CL
quote:
lekker voor zequote:
quote:
heb ze zelden goed zien spelen dit seizoen om eerlijk te zijnquote:
Het zijn allemaal Dirk Kuytsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb ze zelden goed zien spelen dit seizoen om eerlijk te zijn
hebben vooral een goede defensie en het geluk van de duivel
Die bal gaat gewoon een keer goed vallen komende 10 minutenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb ze zelden goed zien spelen dit seizoen om eerlijk te zijn
hebben vooral een goede defensie en het geluk van de duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |