vanzelfsprekend en algemeen bekend. Ik zeg het gewoon even voor de zekerheid.quote:
Meid toch, het is me wat zeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is dit nou weer, krijg een WARNING bordje over mn stream heen
Misschien winnen ze dan wel is een duel. Barca verliest alles namelijk.quote:
Xavi die een bal kan vasthouden heb je veel meer aanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien winnen ze dan wel is een duel. Barca verliest alles namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar die zal wel niet helemaal fit zijn neem ik aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Xavi die een bal kan vasthouden heb je veel meer aan
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Robben is zeehonden in het Duits, die worden doodgeknuppeld net als Busquets als ie in een zwerm Atletico supporters wordt losgelatenquote:
hoezoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kon je niet ff wat langer wegblijven
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kon je niet ff wat langer wegblijven
Soms zijn dingen zo simpel dat je je later afvraagt hoe je dat verband niet zag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Robben is zeehonden in het Duits, die worden doodgeknuppeld net als Busquets als ie in een zwerm Atletico supporters wordt losgelaten
nerdje xdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vind het gebrek aan hoofdletters aan het begin van een zin wel heel storend.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:
Ajax ook al xDquote:
Ik vind Insomnia wel heel storend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is kunst- en vliegwerkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vlieg- en kunstwerkbal is geopend. Neymar is gearriveerd.
*kunst- en vliegwerkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vlieg- en kunstwerkbal is geopend. Neymar is gearriveerd.
Heb ze -1quote:
Dan zou ik nog 5 euro missen noobquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zal die hoer balen dat je vanavond niet kan.
Niet te zien, zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:26 schreef TheGeneral het volgende:
Kwam die bal niet van een Atletico speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |